abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81105863
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 20:29 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ja, hoe kan ik nou weten dat ik gelijk raak schiet?

Dus hebben we dat verhaaltje maar verzonnen.
Ben jij zo oud
I had a signature once. It was awful.
pi_81108654
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 19:28 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Van nature willen we sex om de voortplanting. Voorbehoedsmiddelen waren er van nature niet.
Nee, van nature willen we seks omdat diegene die geen seks hadden er nu niet meer zijn. De wil tot seks hebben heeft geen doel in zich.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2010 22:25:40 ]
pi_81108976
/care

seks is geil

de een oefent voor het échte werk en geniet daarna nog jaren na, de ander houdt het bij 'oefenen'
Ja doei.
pi_81109196
Kinderen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_81109345
Kinderen
Ja doei.
pi_81109394
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:37 schreef motorbloempje het volgende:
Kinderen
je lijkt mij wel, 5 jaar geleden
pi_81109431
!

wilde je ze ook laten struikelen? Als ze rennend door de supermarkt langs je kwamen en tegen je aan botsen?

was wel een inkopper, overigens !
Ja doei.
pi_81109487
oh, ik raad iedereen Greys Anatomy Seizoen 6 aflevering 20 aan gaat over kinderwensen
Ja doei.
pi_81109491
Wacht maar tot je eierstokken gaan rammelen motorbloempje!
pi_81109511
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
oh, ik raad iedereen Greys Anatomy Seizoen 6 aflevering 20 aan gaat over kinderwensen
<niet zo leuke> serie trouwens.

hoehoe, daar zat een woorspeling in

[ Bericht 2% gewijzigd door motorbloempje op 06-05-2010 22:42:30 (schelden met kanker is nergens voor nodig :{) ]
pi_81109615
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:38 schreef Pheno het volgende:

[..]

je lijkt mij wel, 5 jaar geleden
oh, en 'hap' !
Ja doei.
pi_81109690
quote:
(schelden met kanker is nergens voor nodig )
Oh god, onze moraalridder is opgestaan.

Het was een krachtterm, geen scheldwoord. Zoek het even op joh.

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2010 22:45:53 ]
pi_81109727
cry a river. kappen.
Ja doei.
pi_81109734
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:43 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

oh, en 'hap' !
Nogal.
pi_81109735
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:43 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

oh, en 'hap' !
I know, omdat het kan.
pi_81109760
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:45 schreef Pheno het volgende:

[..]

I know, omdat het kan.
neem een koekje ofzo, als je trek hebt. Of een stukje komkommer, als je aan de lijn bent
Ja doei.
pi_81109790
Ik heb net een cracker met asperge pate op.
pi_81109804
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
Ik heb net een cracker met asperge pate op.
klinkt lekker
Ja doei.
pi_81109827
beter dan kinderen op je cracker.
pi_81109895
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:47 schreef Pheno het volgende:
beter dan kinderen op je cracker.
ligt eraan hoe chubby ze zijn. Als ze zo magertjes zijn... alhoewel, als je van knapperig houdt
Ja doei.
pi_81109913

[ Bericht 65% gewijzigd door motorbloempje op 06-05-2010 22:54:58 ]
pi_81109955
He, een crewbasher. Tot laters!
pi_81110241
ontopic maar weer?
Ja doei.
pi_81110312
Prima, laat iedereen zelf kiezen of ze kinderen willen! Ik zie niet precies hoe anderen daar last van hebben.
pi_81110453
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:56 schreef Pheno het volgende:
Prima, laat iedereen zelf kiezen of ze kinderen willen! Ik zie niet precies hoe anderen daar last van hebben.
Er zijn mensen die vanuit hun gemeenschap (welke dat ook mag zijn) geen respect kunnen hebben voor het feit dat andere mensen hun natuur danwel Gods Wil ontkennen, en zullen strijden voor een vruchtbare voortplantende mensheid....

Tsja.
pi_81110548
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:58 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Er zijn mensen die vanuit hun gemeenschap (welke dat ook mag zijn) geen respect kunnen hebben voor het feit dat andere mensen hun natuur danwel Gods Wil ontkennen, en zullen strijden voor een vruchtbare voortplantende mensheid....
Dan moeten die mensen zelf minder zeuren en meer neuken, anders komen er geen kinderen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Pheno op 06-05-2010 23:08:46 ]
pi_81110585
maar wat ben je dan voor mens op het moment dat je onvruchtbaar bent?

dat vraag ik me dan wel af, hoe daar dan over gedacht wordt. Straf 'Gods'?
Ja doei.
  donderdag 6 mei 2010 @ 23:16:19 #278
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_81111213
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 23:01 schreef motorbloempje het volgende:
maar wat ben je dan voor mens op het moment dat je onvruchtbaar bent?

dat vraag ik me dan wel af, hoe daar dan over gedacht wordt. Straf 'Gods'?
Als je in God gelooft wel, denk ik. Als je Darwinist bent dan ben je gewoon een evolutionaire faalhaas, net als de mensen die bewust die keus maken.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_81111322
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 23:16 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Als je in God gelooft wel, denk ik. Als je Darwinist bent dan ben je gewoon een evolutionaire faalhaas, net als de mensen die bewust die keus maken.
Ik heb door de evolutie nooit mijn hoektanden gekregen.. dus wie weet wanneer de evolutie ervoor zorgt dat men geen kinderen meer wil
  donderdag 6 mei 2010 @ 23:25:59 #280
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_81111662
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 23:19 schreef Laydina het volgende:

[..]

Ik heb door de evolutie nooit mijn hoektanden gekregen.. dus wie weet wanneer de evolutie ervoor zorgt dat men geen kinderen meer wil
Nee, dat heet een genetisch foutje. Evolutie is geen gericht proces. Evolutie is een gokspel, waarin de slimste/handigste genetische foutjes overleven. Maar daarvoor moet je je wel voortplanten. Is het genetische foutje bij jou "ik wil me niet meer voortplanten" dan helpen je eigen genen jouw genenlijn om zeep.

Mooi proces hoor, Evolutie. Heel interessant.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_81111818
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 23:25 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Nee, dat heet een genetisch foutje. Evolutie is geen gericht proces. Evolutie is een gokspel, waarin de slimste/handigste genetische foutjes overleven. Maar daarvoor moet je je wel voortplanten. Is het genetische foutje bij jou "ik wil me niet meer voortplanten" dan helpen je eigen genen jouw genenlijn om zeep.

Mooi proces hoor, Evolutie. Heel interessant.
Genetisch foutje? waarom? Je hebt die dingen niet meer nodig omdat we al dat rauwe vlees niet meer eten, dus zou je juist zeggen dat de evolutie daarvoor gezorgd heeft. Mensen en dieren passen zich toch wel aan aan de omgeving.
pi_81111920
Ja laten we het over de evolutietheorie hebben in een topic dat over het niet hebben van een kinderwens gaat.
  donderdag 6 mei 2010 @ 23:56:06 #283
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_81112984
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 23:29 schreef Laydina het volgende:

[..]

Genetisch foutje? waarom? Je hebt die dingen niet meer nodig omdat we al dat rauwe vlees niet meer eten, dus zou je juist zeggen dat de evolutie daarvoor gezorgd heeft. Mensen en dieren passen zich toch wel aan aan de omgeving.
Evolutie hangt aan elkaar van de genetische foutjes. Het is geen doelbewust proces.
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 23:31 schreef Fortitude het volgende:
Ja laten we het over de evolutietheorie hebben in een topic dat over het niet hebben van een kinderwens gaat.
Die dingen zijn nogal met elkaar verbonden. Het (al dan niet bewust) niet hebben van een kinderwens betekent dat jouw genen zich niet willen voortplanten. Daarmee bevoordeel je mijn genen (waarvoor dank). Op de lange termijn hebben mijn genen alleen maar voordeel bij het gebrek aan een kinderwens van anderen.
- Privacy Matters
pi_81114011
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 23:56 schreef RonaldV het volgende:

Die dingen zijn nogal met elkaar verbonden. Het (al dan niet bewust) niet hebben van een kinderwens betekent dat jouw genen zich niet willen voortplanten. Daarmee bevoordeel je mijn genen (waarvoor dank). Op de lange termijn hebben mijn genen alleen maar voordeel bij het gebrek aan een kinderwens van anderen.
Jouw genen blijven in ieder geval bestaan ja. Maar volgens mij baseert niemand zijn keuze daar op. Meer voor egoďstische redenen. Familie hebben die je later nog is opzoekt etc.
pi_81115028
Dat van die genen kun je oplossen door een zusje te hebben dat jouw evenbeeld is en dat graag kinderen wil .
pi_81119781
Ik wil geen kinderen omdat ik een slechte ouder zou zijn, de verantwoordelijkheid niet wil nemen en een kind niet kan betalen.

Ik denk dat het laatste punt heel zwaar weegt en dat er te weinig over wordt nagedacht. Het is niet voor niets dat het bijna altijd gezinnen zijn die kampen met een hoge schuldenlast. Een kind kost veel geld, en het is niet erg om te besparen op je eigen levensonderhoud als je echt van je kind houdt, maar veel (en vaak laag-opgeleide) mensen kunnen een kind eigenlijk niet bekostigen.

Overigens, waarom ik een slechte ouder zou zijn: Ik ben ontzettend lui en ik kan snel uit mijn slof schieten. Ik vind het ook wel best zo, ik heb geen zin om aan mijzelf te gaan werken op dat gebied. Maar ik vind ook dat een kind niet zo'n vader als voorbeeld moet hebben.

Ik overweeg al 5 jaar sterilisatie, maar ik wacht nog even tot ik 30 ben. Is er dan nog geen wens, dan gaat de schaar erin, dan kan het ook niet meer fout gaan. FYI: Ik ben een ontstellende controlfreak (bijna ziekelijk op dit gebied), het sexleven van mij en mijn vriendin wordt dan ook actief beďnvloed door mijn angst dat de 0.1% kans ons treft dat ze zwanger wordt, ondanks anticonceptie. Sterilisatie is ook geen garantie maar verkleint de 0.1% kans in elke geval met nog eens 99%. Het zal me in elk geval meer op mijn gemak stellen in bed.
pi_81120536
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 08:38 schreef Mystikvm het volgende:
FYI: Ik ben een ontstellende controlfreak (bijna ziekelijk op dit gebied), het sexleven van mij en mijn vriendin wordt dan ook actief beďnvloed door mijn angst dat de 0.1% kans ons treft dat ze zwanger wordt, ondanks anticonceptie. Sterilisatie is ook geen garantie maar verkleint de 0.1% kans in elke geval met nog eens 99%. Het zal me in elk geval meer op mijn gemak stellen in bed.
Dan kies je andere anticonceptie, dan wordt die kans van 0.1% ook alweer véél kleiner. Spiraaltje in combinatie met condoom is bv al helemaal 99.99999 procent betrouwbaar.

Edit: als je hier kijkt, is een Implanon nog betrouwbaarder dan een sterilisatie zelfs:

http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_birth_control_methods

Hoef je helemaal niet meer moeilijk te doen met knipjes zetten
pi_81121769
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 09:25 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Dan kies je andere anticonceptie, dan wordt die kans van 0.1% ook alweer véél kleiner. Spiraaltje in combinatie met condoom is bv al helemaal 99.99999 procent betrouwbaar.

Edit: als je hier kijkt, is een Implanon nog betrouwbaarder dan een sterilisatie zelfs:

http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_birth_control_methods

Hoef je helemaal niet meer moeilijk te doen met knipjes zetten
Maar dan belast hij weer z'n vrouw met extra zaken. Ook zo oneerlijk
pi_81121794
het leven is oneerlijk
Ja doei.
pi_81121809
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
het leven is oneerlijk
Owwwww in dat geval moet ze het maar gewoon accepteren
pi_81122372
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 10:17 schreef Laydina het volgende:

[..]

Nou ja, zij wil ook (nog) geen kinderen. Maar ik maak me nu eenmaal het meeste zorgen over dat ze tóch zwanger zou worden, dus moet ik ook het meeste doen om het te voorkomen.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 16:01:53 #292
46494 Morrigan
||||||||
pi_81137738
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 10:17 schreef Laydina het volgende:

[..]

Als zij ook geen kinderen wil, lijkt het mij een goede oplossing.
ROBODEMONS..................|:(
pi_81150270
Zit motorbloempje hier nog steeds met een soort van topic kaap alle mensen met kinderen af te zeiken. Of beter gezegd: Zichzelf zo geweldig te vinden met haar keuze om geen kinderen te krijgen en iedereen moet dat horen?
quote:
Kinderen
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:39 schreef motorbloempje het volgende:
!

wilde je ze ook laten struikelen? Als ze rennend door de supermarkt langs je kwamen en tegen je aan botsen?

was wel een inkopper, overigens !
Beetje zielig dit....

[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2010 20:33:29 ]
pi_81164425
idd

en let op

straks is motorbloempje 35 en heeft ze last van heftig rammelende eierstokken, haar omgeving is al voorzien van leuke kinderen maarja, dan is ze iig al te oud om nog eens een kind te baren en komt de spijt. Altijd leuk dat juist dat soort type vrouwen als compensatie een paar katten kopen en dan zeggen 'mijn katten zijn mijn kindjes' maar ondertussen diep knagend dat er toch 'iets mist' iets niet helemaal compleet is....

Genoeg van dat soort vrouwen gezien, best wel sneu iig..
pi_81169447
Mijn moeder was 36 toen ze mijn zus kreeg en bijna 41 (een week voor haar verjaardag) toen ze mij kreeg, dus als iemand op z'n 35ste alsnog klapperende eierstokken krijgt, is de kans heus nog niet verkeken hoor. Het kan wel lastiger worden, natuurlijk.

Je maakt nu eenmaal keuzes in het leven, daar ontkom je niet aan, en niet met iedere keuze zul je achteraf blij zijn. Dat geldt denk ik voor iedereen. En dat kan ook zo zijn bij een kinderwens of het gebrek daaraan, dat je later denkt: hmm ik vind het toch wel jammer. Aan zelfmedelijden moet je echter volgens mij zo min mogelijk proberen te doen. En mensen sneu vinden, is onuitstaanbaar omdat je daarmee zegt dat iemand meelijwekkend is. Een grotere vernedering is niet denkbaar. Die mensen hebben een keuze gemaakt, en daar leren ze mee leven. Zoals we allemaal met onszelf moeten leren leven. Zoals je als ouder ook met jezelf als ouder moet leren leven (en het besef geen perfecte ouder te zijn).

Het leven loopt niet altijd precies zoals je wilt en er zijn veel dingen die je, als je het over mocht doen, anders zou doen. Maar dan ben je nog niet zielig, sneu of meelijwekkend, zeker niet als je daar zelf zo goed mogelijk mee om weet te gaan (bijvoorbeeld door een stel katten te nemen of vrijwilligerswerk te doen).
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_81173443
Op dit moment ben ik 27 en heb ik totaal geen behoefte aan kinderen, misschien veranderd dat nog wel binnen nu en 5 jaar, maar op dit moment moet ik er niet aan denken. Buiten dat ik op dit moment vrijgezel ben, wil ik gewoon niet verantwoordelijk zijn voor een kind, laat staan dat ik het kan betalen.
  Moderator zaterdag 8 mei 2010 @ 12:49:14 #297
5428 crew  miss_sly
pi_81173810
quote:
Kinderen
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:39 schreef motorbloempje het volgende:
!

Kijk, ieder zijn ding, hoor. Ik vind het prima als mensen wel of geen kinderen willen, beide beslissingen zijn even valide en even egoistisch imo. Echter met dit soort opmerkingen ben je toch geen haar beter, maar dan de andere kant op, dan TheFrankey en Leonidas? Jij wil ze niet, prima. Zij willen ze wel, ook prima. Maar jullie gedragen je eigenlijk allemaal nogal triest met bepaalde opmerkingen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_81173955
sly het was niet écht serieus bedoeld in het 'gesprek' met Pheno, hapklare (beetje grove, maar zo ben ik nou eenmaal) brokken

al heb ik het soms wel eens als het echt hele vervelende tokkie kinderen zijn die elkaar lopen achterna te zitten in een supermarkt terwijl de ouders midden in het gangpad staan te klessebessen en lekker de andere kant op kijken

[ Bericht 33% gewijzigd door motorbloempje op 08-05-2010 12:59:36 ]
Ja doei.
  Moderator zaterdag 8 mei 2010 @ 12:59:14 #299
5428 crew  miss_sly
pi_81174080
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
sly het was niet écht serieus bedoeld

al heb ik het soms wel eens als het echt hele vervelende tokkie kinderen zijn die elkaar lopen achterna te zitten in een supermarkt terwijl de ouders midden in het gangpad staan te klessebessen en lekker de andere kant op kijken
Dan ben je inmiddels wel een beetje miilder geworden, want ik kan me nog andere topics herinneren

Hee, en ik heb dan een kind, maar ik vind echt niet alle kinderen leuk. Er zitten echt wel heul vervelende tussen. Jammere is alleen dat die kinderen aangekeken worden op het slecht functioneren van de ouders, want een kind wordt zelden vervelend geboren, maar vervelend gemaakt. Dus je zou de kinderen niet moeten willen laten struikelen, maar een keer 'per ongeluk' goed hard met je winkelwagen tegen de schenen van de ouders moeten stoten
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_81174160
overigens ben ik wel een voorstander van verplichte sterilisatie van tokkies en laagopgeleide analfabete allochtonen. Niemand zit te wachten op hun kinderen Zwakke genen waar wij de rekening uiteindelijk voor mogen betalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')