Ben jij zo oudquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ja, hoe kan ik nou weten dat ik gelijk raak schiet?
Dus hebben we dat verhaaltje maar verzonnen.
Nee, van nature willen we seks omdat diegene die geen seks hadden er nu niet meer zijn. De wil tot seks hebben heeft geen doel in zich.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Van nature willen we sex om de voortplanting. Voorbehoedsmiddelen waren er van nature niet.
je lijkt mij wel, 5 jaar geledenquote:
<niet zo leuke> serie trouwens.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
oh, ik raad iedereen Greys Anatomy Seizoen 6 aflevering 20 aangaat over kinderwensen
Oh god, onze moraalridder is opgestaan.quote:(schelden met kanker is nergens voor nodig)
I know, omdat het kan.quote:
neem een koekje ofzo, als je trek hebt. Of een stukje komkommer, als je aan de lijn bentquote:
klinkt lekkerquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
Ik heb net een cracker met asperge pate op.
ligt eraan hoe chubby ze zijn. Als ze zo magertjes zijn... alhoewel, als je van knapperig houdtquote:
Er zijn mensen die vanuit hun gemeenschap (welke dat ook mag zijn) geen respect kunnen hebben voor het feit dat andere mensen hun natuur danwel Gods Wil ontkennen, en zullen strijden voor een vruchtbare voortplantende mensheid....quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:56 schreef Pheno het volgende:
Prima, laat iedereen zelf kiezen of ze kinderen willen! Ik zie niet precies hoe anderen daar last van hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |