abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81082530
ik ben het trouwens wel eens met the frankey,

dat de echte reden 'kinderen hinderen' is. Typeert wel onze materialistische en individualistische samenleving. Veel mensen willen niet volwassen worden en verantwoordelijkheid nemen door nakomelingen te krijgen en deze tot waardevolle burgers op te voeden. Men lijkt zich niet meer bereid offers te brengen en een steentje bij te dragen aan de voortzetting van onze maatschappij en soort.

Nee hoor, als kinderloze man lekker eenzaam op je huurflat verpauperen en alleen oud worden en die bewust kinderloze vrouwen op latere leeftijd in de war raken dat er 'toch iets mist in hun leven' en depressief raken, echt je katten compenseren dat verlies van moederschap niet.

Kinderen maakt compleet

[ Bericht 0% gewijzigd door Leonidas82 op 06-05-2010 12:50:59 ]
  donderdag 6 mei 2010 @ 12:39:47 #202
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_81082645
Hoe weet jij dat allemaal zo goed, Leonidas?
The love you take is equal to the love you make.
pi_81082817
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:22 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Omdat schoonfamilie het anders niet door heeft dat er misschien wel nooit kinderen komen. En door blijft emmeren over ' dat kleine kamertje, daar kan prima een commode in'
ok, maar dan zeg je het tegen anderen om een duidelijke reden. Maar ik snap niet zo waarom je voor jezelf per se als je 20 bent al moet bedenken dat je nóóit kinderen krijgt. Je hoeft geen keuze te maken die de rest van je leven geldig is... Dat vind ik altijd zo maf.
Ik snap ook niets van vrouwen die zich op hun 20e willen laten steriliseren omdat ze zeker weten dat ze nóóit kinderen willen. Dan denk ik: waarom???? Zo'n drama is menstrueren nu ook weer niet, laat je een spiraaltje zetten heb je er 5 jaar geen omkijken naar, waarom laat je die keuze niet gewoon lekker open? Je kunt nooit met 100% zekerheid zeggen of je op je 35e geen spijt hebt van die keuze om het definitief te maken.

Wat ik dus aan wil geven, je hóéft echt geen keuze te maken (voor jezelf) als het nog niet op je pad komt. Waarom niet gewoon 'we zien tegen die tijd wel', zeker als je nu nog vrijgezel bent. Als je op dit moment in je leven geen kinderen wilt en het idee hebt dat dit in de nabije toekomst ook nog niet zo is, ik zal echt niet beweren dat het onmogelijk is dat je 100% zeker weet dat je nooit kinderen wilt en dat deze mening de rest van je leven niet verandert, maar waarom er zo moeilijk over doen?
I had a signature once. It was awful.
pi_81082845
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:36 schreef Leonidas82 het volgende:
Nee hoor, als kinderloze man lekker eenzaam op je huurflat verpauperen en alleen oud worden en die bewust moederloze vrouwen op latere leeftijd in de war raken dat er 'toch iets mist in hun leven' en depressief raken, echt je katten compenseren dat verlies van moederschap niet.
Moederloze vrouwen???
pi_81082995
Ik vind het grappig dat bewust kinderloze mensen het ene moment "verpauperen in hun huurflat" en het andere moment materialistische types zijn die geen kinderen willen omdat ze dan geen villa met jacuzzi meer kunnen betalen.
pi_81083055
quote:
ik ben het trouwens wel eens met the frankey,

dat de echte reden 'kinderen hinderen' is. Typeert wel onze materialistische en individualistische samenleving. Veel mensen willen niet volwassen worden en verantwoordelijkheid nemen door nakomelingen te krijgen en deze tot waardevolle burgers op te voeden. Men lijkt zich niet meer bereid offers te brengen en een steentje bij te dragen aan de voortzetting van onze maatschappij en soort.
Hoezo simpel en kortzichtig.
quote:

die bewust moederloze vrouwen op latere leeftijd in de war raken dat er 'toch iets mist in hun leven' en depressief raken, echt je katten compenseren dat verlies van moederschap niet.
Dat is inderdaad het risico. Maar kinderen nemen heeft ook een risico, je kan zomaar de volgende dictator op de planeet zetten. Alhoewel dat niet echt voor de hand ligt bij jou. Een simpele zelfmoordterrorist lijkt mij meer voor de hand liggend.
pi_81083646
Het is wel prettig dat ik kennelijk niet meer zelf hoef na te denken over mijn leven, want daar kan ik gewoon Leonidas voor vragen. .
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_81084080
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:48 schreef ShadyLane het volgende:
Ik vind het grappig dat bewust kinderloze mensen het ene moment "verpauperen in hun huurflat" en het andere moment materialistische types zijn die geen kinderen willen omdat ze dan geen villa met jacuzzi meer kunnen betalen.
oh, en kinderen plassen in je jacuzzi
Ja doei.
pi_81084226
Ik was voor het "studenten vinden studie te makkelijk"-topic wat aan het googlen naar onderzoekjes en heb het kinderloosheidsitem meteen ook even meegenomen. Uit dit onderzoek blijkt dat het allemaal bijzonder weinig uitmaakt voor je geluksgevoel en voor je oude dag of je wel of geen kinderen hebt. Kortom, laten we nu maar gewoon eens ophouden de keuze van anderen in twijfel te trekken of zelfs te veroordelen. Beide keuzes blijken over het algemeen prima uit te pakken, hiep hiep hoera iedereen blij.
pi_81084259
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:17 schreef ShadyLane het volgende:
Ik was voor het "studenten vinden studie te makkelijk"-topic wat aan het googlen naar onderzoekjes en heb het kinderloosheidsitem meteen ook even meegenomen. Uit dit onderzoek blijkt dat het allemaal bijzonder weinig uitmaakt voor je geluksgevoel en voor je oude dag of je wel of geen kinderen hebt. Kortom, laten we nu maar gewoon eens ophouden de keuze van anderen in twijfel te trekken of zelfs te veroordelen. Beide keuzes blijken over het algemeen prima uit te pakken, hiep hiep hoera iedereen blij.
dat artikel is heel KLB compatible! Het begint met een samenvatting

maar verder:
Ja doei.
  donderdag 6 mei 2010 @ 13:22:23 #211
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_81084430
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 15:46 schreef Leonidas82 het volgende:

[..]

waarom denk je dat vrouwen zijn voorzien van een baarmoeder, eitjes en een moederinstinct? Om je leven te verspillen met winkelen en spullen te kopen? Nee natuurlijk niet, juist om een kind te baren en deze op te voeden en zodoende een bijdrage te leveren aan het voortbestaan van onze soort. Voortplanting is de essentie van het bestaan daar kan geen zak geld, mooie auto of jurk tegen op.
Het is dat ik al kinderen heb anders was ik er bewust niet aan begonnen dankzei jouw reacties.

Ik heb eigenlijk om een hele egoistische reden voor kinderen gekozen, het leek me leuk...gelukkig vind ik dat nu ( meestal) nog steeds.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_81084476
jij goeie vrouw jij!
Ja doei.
pi_81084483
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:17 schreef ShadyLane het volgende:
Leuk dat jullie een onderzoek aangrijpen om onder jullie volwassenheid en verantwoordelijkheid uit te komen.

Tpeert wel weer de nieuwe generatie 'threenagers' die lijkt op te staan. Minachting van het burgelijk gezinsideaal en aanbidding van jeugdigheid en egoisme Mensen die maar niet volwassen willen worden
pi_81084510
Ja doei.
pi_81084550
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:23 schreef Leonidas82 het volgende:

Tpeert wel weer de nieuwe generatie 'threenagers' die lijkt op te staan. Minachting van het burgelijk gezinsideaal en aanbidding van jeugdigheid en egoisme
En dat is precies de reden waarom we nu in 2010 leven en niet meer in 1968 oid, gezin hoeksteen samenleving blaat. Mensen mógen kiezen en hébben vrijheden
pi_81084577
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:25 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

En dat is precies de reden waarom we nu in 2010 leven en niet meer in 1968 oid, gezin hoeksteen samenleving blaat. Mensen mógen kiezen en hébben vrijheden
nee, dat zie je verkeerd. j
Ja doei.
pi_81084733
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:26 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nee, dat zie je verkeerd. j
ow ships.

Moment, dan ga ik nu vlug even kinderen maken omdat leonidas een goed idee vindt. Hoop dat mijn man het er ook mee eens is

(Om het even mijn mening duidelijk te maken, ik heb wel een (niet actieve) kinderwens, maar mensen die geen kinderwens hebben respecteer ik prima, hoewel ik het wel wat onbenullig vind om al op je 20e met zekerheid lijkt te moeten kiezen en hard roepen dat je nooit kinderen wilt, just go with the flow....)
  donderdag 6 mei 2010 @ 13:30:30 #218
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_81084762
quote:

Een kind (en trouwen in mindere mate) is zeker wel een stevige restrictie op je vrijheid. Heel je verhaal staat vol met bindingen. Dit staat gelijk aan minder vrijheid. Je zal sowieso moeten kiezen voor een burgerlijk leven. Dingen als eigen bedrijf beginnen, spontaan even een weekendje weg of een paar keer emigreren wordt een stuk moeilijker met een kind. Nee, dit is niet een onvolwassen leven. Het is gewoon anders.

Voor wij aan kinderen begonnen gingen we al niet meer ieder weekend stappen en waren we al redelijk burgerlijk ( )
Een eigen bedrijf ben ik overigens begonnen na de geboorte van mijn eerste, mijn man is op dit moment bezig met een eigen bedrijf opzetten, we hebben nu twee kinderen, dat kan dus wel degelijk.
Spontaan een weekend weg kan prima hoor met kinderen, ze gaan gewoon mee.
Ken zelfs mensen die met een klein kind een wereldreis zijn gaan maken, ging prima!

Te veel van omgeving veranderen is inderdaad niet verstandig, gelukkig hadden we die ambitie toch al niet.

Uiteraard kan je niet mee spontaan 's avonds weg, maar je leven is niet over hoor.
We gaan nog regelmatig stappen, uit eten, op vakantie enz.
Alleen is het wat meer geregel.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_81084775
Ik had bij het posten van de link ook niet de illusie dat 'believers' door een (tamelijk simplistisch geschreven) artikeltje ineens 180 graden van mening zouden veranderen.

Maar voor mij bevestigt het artikel wat ik al dacht: dat zowel mensen met kinderen als mensen zonder over het algemeen prima gelukkig zijn. En dat er dus geen reden is om de keuze van 'de andere groep' te diskwalificeren. Het zal nog wel even duren voordat dat ook nergens meer gebeurt, maar we kunnen zulke uitspraken iig op waarde schatten.
pi_81084921
och, al die verhalen over 'als je de juist man tegen komt, dan weet je het ineens: je wilt kinderen van hem! heus!'

Nou, ik ben mijn droomvent tegengekomen en we praten regelmatig over kinderen, kinderwensen en andere zaken. Veel mensen om ons heen krijgen kinderen en aangezien het niet op de planning staat en we wel van plan zijn de rest van ons leven met elkaar te delen, vind ik het belangrijk er over te blijven praten.

Zoals ik al eerder zei: zoals het er NU naar uit ziet, komen ze er niet. Daar zijn we het beide over eens. Maar ik kan niet GARANDEREN dat dit verandert. Het kan veranderen, maar zoals het er naar uitziet NU dus niet. En ik wil niet, zoals het verhaal in het eerste topic, in de situatie komen dat de relatie op de klippen loopt, of iemand iets toezegt zonder er 100% achter te staan, doordat een van de twee ineens wel kinderen wil.

Als ik op mijn 35ste ineens nog wil baren, dan moeten mijn partner en ik het daar over eens worden, aangezien we teveel van elkaar houden om elkaar op te geven (zoals het er nu dus naar uitziet) en door er over te blijven praten en zaken duidelijk te houden, hopen we dit soort dingen te voorkomen. Maar stel dat hij nu ineens zegt "Nou, ik zou wellicht wel kinderen willen later", en ik kan hem niet garanderen dat mijn gevoelens over kinderen nog wijzigen, dan zou ik daar wel heel goed over na moeten denken of ik hem daarin wil belemmeren zeg maar
Ja doei.
  donderdag 6 mei 2010 @ 13:35:04 #221
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_81084947
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:43 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Ik snap ook niets van vrouwen die zich op hun 20e willen laten steriliseren omdat ze zeker weten dat ze nóóit kinderen willen. Dan denk ik: waarom???? Zo'n drama is menstrueren nu ook weer niet, laat je een spiraaltje zetten heb je er 5 jaar geen omkijken naar, waarom laat je die keuze niet gewoon lekker open? Je kunt nooit met 100% zekerheid zeggen of je op je 35e geen spijt hebt van die keuze om het definitief te maken.

Spiraaltje geeft geen 100% zekerheid. De pil ook niet. 1 op de 100 hoor je altijd. Dat is dus niet per tig jaar gebruik, maar per keer sex!

Dardoor ben je veroordeeld om tig jaar eigen partner iedere keer met een condoom te gaan hannesen.

Dat is geen reden om je maar meteen te steriliseren en die mogelijkheid voor altijd af tekappen. Maar ik kan met het gevoel' was ik hier maar van af' goed voorstellen.
  donderdag 6 mei 2010 @ 13:36:26 #222
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_81085003
Als de vrouw het echt wil..dan wil ik het wel met alle liefde doen. Maar als beiden het niet willen ben ik er ook wel oké mee.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_81085176
quote:

[..]

Leuk dat jullie een onderzoek aangrijpen om onder jullie volwassenheid en verantwoordelijkheid uit te komen.

Tpeert wel weer de nieuwe generatie 'threenagers' die lijkt op te staan. Minachting van het burgelijk gezinsideaal en aanbidding van jeugdigheid en egoisme Mensen die maar niet volwassen willen worden
Ik zou bijna denken dat je een troll bent. Jammer genoeg waarschijnlijk niet.
pi_81085197
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:39 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Ik zou bijna denken dat je een troll bent. Jammer genoeg waarschijnlijk niet.
de SGP bestaat ook echt.. dus helaas is de kans aanwezig dat 't geen troll is
Ja doei.
  donderdag 6 mei 2010 @ 13:44:10 #225
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_81085331
quote:

[..]

Jij idealiseert een gezin juist, begrijp me niet verkeerd, voor ons was het een juiste keuze, maar lange na niet voor iedereen aangezien er anders niet zoveel kinderen mishandeld en vermoord zouden worden door hun eigen ouders.
Ken dat soort mensen ook in mijn omgeving, die zaten al helemaal op een roze wolk bij de gedachte aan zo'n klein bundeltje liefde in hun armen.

De moeder is nu depressief omdat ze geen rekening hield met een huilbaby, nee, ze zouden een perfecte baby op de wereld zetten en de vader gaat ieder weekend vreemd met alles wat maar op een vrouw lijkt.

Je moet realistisch blijven, kinderen zijn niet altijd leuk, kinderen opvoeden is soms gewoonweg kut.
Gelukkig heeft het ook heel veel goede en leuke kanten.

Als meer mensen zich niet zo gedwongen zouden voelen door hun omgeving om een gezin te stichten zouden er ook minder kinderen uit huis geplaats worden of erger, begraven worden.

Een vriend van ons wil juist geen kinderen omdat hij weet dat hij niet geduldig is, ieder weekend wil stappen, vele losse sexuele contacten heeft en werk waarbij hij zeer regelmatig in het buitenland is.
Een kind past niet in zijn leven, daar zou hij zichzelf en een kind geen plezier mee doen.
pi_81086106
Kinderloze zitten ook echt in de weg hè. En maar geven aan de maatschappij en niks terugvragen. Lekker boeiend dat jouw kinderen kinderlozen moeten verzorgen in het bejaardenhuis. Dat is gewoon een baan wat een positief iets is.
pi_81086292
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:35 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Spiraaltje geeft geen 100% zekerheid. De pil ook niet. 1 op de 100 hoor je altijd. Dat is dus niet per tig jaar gebruik, maar per keer sex!
Spiraaltje geeft 3voudige bescherming... 1) door de (zeer kleine hoeveelheid) hormonen rijpen er geen eitjes, 2) bouwt er geen baarmoederslijmvlies op en 3) door de aanwezigheid van een voorwerp in de baarmoeder wordt een bevrucht eitje vrijwel direct afgestoten. De betrouwbaarheid van een spiraaltje ligt hiermee hééél hoog, dus dat is een prima oplossing. Er zijn zat vrouwen die door de pil heen zwanger worden, maar met een mirena hoor je praktisch nooit omdat het eigenlijk nooit gebeurd. Pil en spiraaltje zijn qua betrouwbaarheid gewoon niet te vergelijken, de pil kent zoveel meer risico's (een keer diarree of overgeven en je zit met de gebakken peren).Met een spiraaltje zijn de risico's op een zwangerschap nog maar zo minimaal, dat je je daar totaal geen zorgen over hoeft te maken, want zelfs in het onwaarschijnlijke geval dat er een eitje bevrucht raakt wordt het toch direct afgestoten (en daar merk je als vrouw echt niks van).

Bijkomend voordeel is dat je aan een spiraaltje maar eens in de 5 jaar hoeft te denken, dus dat zou 4 keer zijn in je hele mogelijke-moederperiode (op je 20, 25e, 30e en 35e) en als je dan op je 40e nog geen kinderen hebt en wilt, is sterilisatie een veilige keuze.

Is 4 keer in 20 jaar een kwartiertje naar het ziekenhuis nu echt zo'n grote moeite? Laat je je dan echt liever steriliseren, met het (meestal kleine, maar toch) risico dat je nog best eens spijt kunt krijgen, en dat er dan bijna geen weg terug meer is? Waarom moet en zal je jezelf die mogelijkheid dan ontzeggen? Dat snap ik echt niet....
  donderdag 6 mei 2010 @ 14:11:33 #228
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_81086451
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:02 schreef Fortitude het volgende:
Kinderloze zitten ook echt in de weg hè. En maar geven aan de maatschappij en niks terugvragen. Lekker boeiend dat jouw kinderen kinderlozen moeten verzorgen in het bejaardenhuis. Dat is gewoon een baan wat een positief iets is.
Dat gekoketteer met 'mijn kind gaat later jouw billen wassen' weer.

Alsof de zeer gewenste kinderen van de users hier echt billen gaan wassen. Die gaan later ' hun hart volgen' 'iets creatiefs doen' waarin 'ze hun ei kwijt kunnen'.

Billen wassen? Dat is voor allochtonen van het ongeletterde soort.
pi_81086704
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:11 schreef Rubber_Johnny het volgende:

Billen wassen? Dat is voor allochtonen van het ongeletterde soort.
Nee hoor, genoeg autochtonen (voornamelijk oudere vrouwen) doen dat soort werk. Dat zijn gewoon mensen die geen fatsoenlijke opleiding genuttigd hebben. Dat moeten ze dat soort baantjes aannemen.
  donderdag 6 mei 2010 @ 14:34:17 #230
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_81087395
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:17 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Nee hoor, genoeg autochtonen (voornamelijk oudere vrouwen) doen dat soort werk. Dat zijn gewoon mensen die geen fatsoenlijke opleiding genuttigd hebben. Dat moeten ze dat soort baantjes aannemen.
Correctie: voor mensen die niet het geluk hadden als een zeer gewenst kindje te worden geboren, met zeer bewuste ouders, die staan te springen om het naar volwassenheid te begeleiden, en het alle kansen geven zich te ontplooien.

Niks mis mee natuurlijk, dat kinderen kansen krijgen, maar billen wassen gaan ze iig niet.

Zelfs al komen ze in de zorg terecht, dan zorgen ze er wel voor dat ze de interessantere banen krijgen.
pi_81088201
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:34 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Correctie: voor mensen die niet het geluk hadden als een zeer gewenst kindje te worden geboren, met zeer bewuste ouders, die staan te springen om het naar volwassenheid te begeleiden, en het alle kansen geven zich te ontplooien.

Niks mis mee natuurlijk, dat kinderen kansen krijgen, maar billen wassen gaan ze iig niet.

Zelfs al komen ze in de zorg terecht, dan zorgen ze er wel voor dat ze de interessantere banen krijgen.
Goede ouders vergroot de kans aanzienlijk. Maar dan nog kan je een moeilijk kind krijgen. Of een kind dat gewoon niet zo slim is. Je doet alsof een verzorgster zwakzinnig is. Dat slaat nergens op. Lang niet iedereen is hoogopgeleid.

http://statline.cbs.nl/StatWeb/publication/?DM=SLNL&PA=71822NED&D1=1&D2=0&D3=0&D4=0-4&D5=2-10&D6=0&D7=l&HDR=G2,G1,G5,G6,T,G3&STB=G4&VW=T
  donderdag 6 mei 2010 @ 15:11:02 #232
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_81088905
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:53 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Goede ouders vergroot de kans aanzienlijk. Maar dan nog kan je een moeilijk kind krijgen. Of een kind dat gewoon niet zo slim is. Je doet alsof een verzorgster zwakzinnig is. Dat slaat nergens op. Lang niet iedereen is hoogopgeleid.

http://statline.cbs.nl/StatWeb/publication/?DM=SLNL&PA=71822NED&D1=1&D2=0&D3=0&D4=0-4&D5=2-10&D6=0&D7=l&HDR=G2,G1,G5,G6,T,G3&STB=G4&VW=T
Klopt maar hier op Fok! ga ik er eigenlijk wel van uit dat 70/80 procent hoger opgeleid is.
pi_81091084
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:53 schreef Fortitude het volgende:

[..]

En het zijn er niet heel veel, maar er zijn ook nog gewoon mensen die plezier hebben om in de zorg te werken en direct contact met patiënten het leukst vinden. Daar hoef je echt niet allochtoon of onopgeleid voor te zijn....
pi_81091276
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 15:11 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Klopt maar hier op Fok! ga ik er eigenlijk wel van uit dat 70/80 procent hoger opgeleid is.
wat naief !
Ja doei.
  donderdag 6 mei 2010 @ 16:12:58 #235
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_81091673
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 16:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wat naief !
Waarom?
pi_81091782
omdat FOK! best een goede afspiegeling is van de samenleving, en in deze samenleving niet 70/80% hoger opgeleid is

men heeft hier een grote mond, houdt van 'bashen', maar dat betekent niet dat iedereen 4 doctoralen heeft
Ja doei.
  donderdag 6 mei 2010 @ 16:39:45 #237
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_81092979
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
omdat FOK! best een goede afspiegeling is van de samenleving, en in deze samenleving niet 70/80% hoger opgeleid is

men heeft hier een grote mond, houdt van 'bashen', maar dat betekent niet dat iedereen 4 doctoralen heeft
Het is gewoon een ' gevoel' van mijn kant. Als ik bijvoorbeeld in SES kijk gaan meeste topics over uni/HBO.
pi_81093148
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 16:39 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Het is gewoon een ' gevoel' van mijn kant. Als ik bijvoorbeeld in SES kijk gaan meeste topics over uni/HBO.
Logisch, hoogopgeleide zijn meer dan gemiddeld met hun studie bezig. Dus die ga je vooral daar terug vinden. Kijk in WGR en je ziet weer veel mensen die helemaal niet op HBO / WO niveau zitten.
  donderdag 6 mei 2010 @ 16:44:00 #239
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_81093179
quote:

[..]

Klopt maar hier op Fok! ga ik er eigenlijk wel van uit dat 70/80 procent zegt dat hij/zij hoger opgeleid is.
Even gecorrigeerd.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_81093871
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 16:44 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Even gecorrigeerd.
dat dus
Ja doei.
  donderdag 6 mei 2010 @ 17:16:42 #241
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_81094392
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 16:43 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Logisch, hoogopgeleide zijn meer dan gemiddeld met hun studie bezig. Dus die ga je vooral daar terug vinden. Kijk in WGR en je ziet weer veel mensen die helemaal niet op HBO / WO niveau zitten.
Ja ik kan fout zitten idd

daar kijk ik nooit.
pi_81095750
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 15:46 schreef Leonidas82 het volgende:

[..]

Voortplanting is de essentie van het bestaan daar kan geen zak geld, mooie auto of jurk tegen op.
Eh, wat?

Als ik ergens liever geen uitspraken over doe dan is het wel over 'de essentie van het bestaan'.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2010 18:09:24 ]
pi_81095937
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 19:46 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Mijn lichaam SCHREEUWT om voortplanting.
Niet precies, die schreeuwt eerder om seks. Mensen willen van nature seks, geen kinderen.
pi_81095967
quote:

[..]

De mannelijke helft heeft ook allemaal een penis van 30 cm in slappe toestand. De vrouwelijke helft zijn allemaal nymfomanen. En elke fokker verdient een ton per maand en heeft meer auto's dan er te zien zijn in een standaard aflevering MTV Cribs.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_81099132
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 18:04 schreef Pheno het volgende:

[..]

De mannelijke helft heeft ook allemaal een penis van 30 cm in slappe toestand. De vrouwelijke helft zijn allemaal nymfomanen. En elke fokker verdient een ton per maand en heeft meer auto's dan er te zien zijn in een standaard aflevering MTV Cribs.
en motoren!!!
Ja doei.
  donderdag 6 mei 2010 @ 19:28:26 #246
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_81099308
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 18:03 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Niet precies, die schreeuwt eerder om seks. Mensen willen van nature seks, geen kinderen.
Van nature willen we sex om de voortplanting. Voorbehoedsmiddelen waren er van nature niet.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_81099352
ja joh, schapendarmen!
Ja doei.
  donderdag 6 mei 2010 @ 19:40:31 #248
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_81099801
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 19:29 schreef motorbloempje het volgende:
ja joh, schapendarmen!
Die waren er pas sinds de Romeinen. Daarvoor deed de mensch ook aan S*E*K*S.
- Privacy Matters
pi_81100354
nee joh, toen werden vrouwen nog gewoon zwanger zonder ooit te neuken
Ja doei.
  donderdag 6 mei 2010 @ 20:29:58 #250
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_81102127
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 19:53 schreef motorbloempje het volgende:
nee joh, toen werden vrouwen nog gewoon zwanger zonder ooit te neuken
Ja, hoe kan ik nou weten dat ik gelijk raak schiet?

Dus hebben we dat verhaaltje maar verzonnen.
- Privacy Matters
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')