abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80591464
Sowieso, het is vrij nutteloos om met mensen te discussieren die alle informatie over het midden-oosten of moslimlanden slechts via de media krijgen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_80591475
quote:
Op donderdag 22 april 2010 11:47 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Kritiek op een religie staat echt in verhouding met een huis dat platgebombardeerd is.

Je blijft je in bizarre bochten wringen...
Het zijn deze mensen die dit mee maken en weggezet worden als extremist, snap je?

Ja, dat moet het zijn.
pi_80591479
quote:
Op donderdag 22 april 2010 11:46 schreef Krantenman het volgende:

[..]

Zeker. Maar het zijn wel twee oorlogen die begonnen zijn nadat extremistische moslims zelf eerst agressief werden. In de eerste Golfoorlog besloten de Amerikanen nota bene om Saddam Hoessein toch maar met rust te laten, zolang hij zijn handen zou afhouden van Koeweit.
De Taliban wilde Bin Laden uitleveren, indien de VS concreet bewijs zou leveren dat hij verantwoordelijk was voor 9/11. En de zaak Saddam is al helemaal een lachertje. De VS heeft hem zelf in het zadel geholpen en nog laten zitten ook na Golfoorlog 1 indien hij braaf zou blijven.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_80591529
quote:
Op donderdag 22 april 2010 11:49 schreef Krantenman het volgende:

[..]

Don't bite the hand that feeds you, zeggen ze dan in het Engels.

Dat heeft Saddam ondervonden, en dat ondervindt Iran op dit moment.
Ja, daar koopt het Iraakse volk wat voor. Die moeten de Amerikanen zeker dankbaar zijn?
pi_80591534
quote:
Op donderdag 22 april 2010 11:51 schreef Mutant01 het volgende:
Sowieso, het is vrij nutteloos om met mensen te discussieren die alle informatie over het midden-oosten of moslimlanden slechts via de media krijgen.
Dat staat toch haaks op de bedreigingen die deze man ontvangt?

Nogmaals, de link tussen een tekening van iets maken vs. iets bombarderen kan ik niet leggen.

Dat rechtvaardigt ook geen doodsbedreiging
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_80591535
quote:
Op donderdag 22 april 2010 11:49 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Die zijn ook zo lekker tolerant tegenover de islam.
Hmmm....

dat ik nog reageer ...
En hier ook: De Islam is wat anders dan de moslim, als de moslim in zijn eigen huis mag bidden, koran lezen en mag Ramaddanen, moet je niet zeuren. Nederland is geen islamitisch land.
pi_80591559
quote:
Op donderdag 22 april 2010 11:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De Taliban wilde Bin Laden uitleveren, indien de VS concreet bewijs zou leveren dat hij verantwoordelijk was voor 9/11. En de zaak Saddam is al helemaal een lachertje. De VS heeft hem zelf in het zadel geholpen en nog laten zitten ook na Golfoorlog 1 indien hij braaf zou blijven.
Sterker nog, de 1e Golfoorlog is te danken aan het feit dat Irak een militaire machtspositie had verworven. De Amerikanen wilden dit als counterbalance in de regio (omwille van Iran en Rusland).
Allah Al Watan Al Malik
pi_80591592
quote:
Op donderdag 22 april 2010 11:53 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Dat staat toch haaks op de bedreigingen die deze man ontvangt?

Nogmaals, de link tussen een tekening van iets maken vs. iets bombarderen kan ik niet leggen.

Dat rechtvaardigt ook geen doodsbedreiging
Je hanteert de ratio van iemand die geen echte tegenslagen heeft gehad, die zich nooit echt zorgen hoeft te maken om zijn leven.
Allah Al Watan Al Malik
pi_80591674
quote:
Op donderdag 22 april 2010 11:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je hanteert de ratio van iemand die geen echte tegenslagen heeft gehad, die zich nooit echt zorgen hoeft te maken om zijn leven.
Dat denk jij.
Ik ben zelf ook "allochtoon" naar Nederlandse standaarden

Het manifesteert zich echter op een ziekelijke manier.

En Triggershot lijkt me ook niet iemand die zich zorgen moet maken om zijn leven, toch wenst hij deze man dood.. Hmmm?
pi_80591726
quote:
Op donderdag 22 april 2010 11:57 schreef Amos_ het volgende:
Dat denk jij.
Ik ben zelf ook "allochtoon" naar Nederlandse standaarden
Nee, dat weet ik. En het al dan niet allochtoons zijn heeft hier geen reet mee te maken.
quote:
Het manifesteert zich echter op een ziekelijke manier. En Triggershot lijkt me ook niet iemand die zich zorgen moet maken om zijn leven, toch wenst hij deze man dood.. Hmmm?
Wat Triggershot vindt moet hij zelf weten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_80591781
quote:
Op donderdag 22 april 2010 11:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat Triggershot vindt moet hij zelf weten.
Maar dan gaat je punt m.b.t. de motieven niet op.
Er zullen er ook genoeg zijn die door die gruwelijke oorlogshandelingen extremistisch raken, maar er zijn er ook zoals een triggershot die de man enkel omwille van zijn cartoons doodwensen.
pi_80591813
quote:
Op donderdag 22 april 2010 11:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja, daar koopt het Iraakse volk wat voor. Die moeten de Amerikanen zeker dankbaar zijn?
Nee, natuurlijk niet, maar je mist mijn punt. Om terug te komen op de cartoon (want we gaan nu wel erg offtopic): waarom die cartoonist beschuldigen zoals Triggershot doet? Waarom hem doodwensen, als je duidelijk kan zien dat het eigenlijk de (extremistische) moslims zijn die zo'n cartoon zelf uitlokken?

Hetzelfde geldt voor de oorlogen in Afghanistan en Irak. Moslims huilen de hele tijd over de 'agressie' van het Westen, maar ze vergeten dat ze het zelf hebben uitgelokt. Saddam al vele jaren geleden, de Taliban omdat ze weigerden om Osama bin Laden uit te leveren. (En dan nadat hij voordien al vele aanslagen had gepleegd op Amerikaanse doelwitten, zoals bv. ambassades in Afrika).
pi_80591857
Ik vind eigenlijk dat ik dood moet omdat ik een ander doodwens vanwege een cartoon,
pi_80591897
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:02 schreef Triggershot het volgende:
Ik vind eigenlijk dat ik dood moet omdat ik een ander doodwens vanwege een cartoon,
Onzin. Niemand "moet" dood.
pi_80592192
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:01 schreef Krantenman het volgende:
Hetzelfde geldt voor de oorlogen in Afghanistan en Irak. Moslims huilen de hele tijd over de 'agressie' van het Westen, maar ze vergeten dat ze het zelf hebben uitgelokt. Saddam al vele jaren geleden, de Taliban omdat ze weigerden om Osama bin Laden uit te leveren. (En dan nadat hij voordien al vele aanslagen had gepleegd op Amerikaanse doelwitten, zoals bv. ambassades in Afrika).
Dus een moslimgezin in Irak die de dood vindt omdat er een bom op hun huis valt hebben dat zelf uitgelokt? Is het ooit wel eens bij je opgekomen dat het westen agressie ook een beetje heeft uitgelokt door hun eeuwige bemoeizucht. Ik ga geen schuldigen aanwijzen, maar jij bekijkt de situatie wel erg zwart-wit.
pi_80592256
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:03 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Ingaan op een troll
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_80592347
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:03 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Bin laden?
pi_80592482
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus een moslimgezin in Irak die de dood vindt omdat er een bom op hun huis valt hebben dat zelf uitgelokt? Is het ooit wel eens bij je opgekomen dat het westen agressie ook een beetje heeft uitgelokt door hun eeuwige bemoeizucht. Ik ga geen schuldigen aanwijzen, maar jij bekijkt de situatie wel erg zwart-wit.
Kijk, Irak vind ik wel een ander verhaal, omdat de tweede oorlog tegen Saddam volstrekt onrechtvaardig was.

Maar we hebben het hier over een cartoon, en de discussie over die oorlogen is een spin-off van de oorspronkelijke discussie. Blader misschien eens een paar pagina's terug. Het ging erom dat de cartoon slechts een reactie is op eerdere agressie door extremistische moslims, en dat ook die twee oorlogen van de Amerikanen slechts een reactie waren op 9/11.

Veel moslims proberen oorzaak en gevolg om te draaien, en daar ga ik dus tegen in.
  donderdag 22 april 2010 @ 12:22:52 #144
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_80592567
Wat maken jullie je druk om een of andere bejaarde, serieus get a life.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_80592588
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:20 schreef Krantenman het volgende:

[..]

Kijk, Irak vind ik wel een ander verhaal, omdat de tweede oorlog tegen Saddam volstrekt onrechtvaardig was.

Maar we hebben het hier over een cartoon, en de discussie over die oorlogen is een spin-off van de oorspronkelijke discussie. Blader misschien eens een paar pagina's terug. Het ging erom dat de cartoon slechts een reactie is op eerdere agressie door extremistische moslims, en dat ook die twee oorlogen van de Amerikanen slechts een reactie waren op 9/11.

Veel moslims proberen oorzaak en gevolg om te draaien, en daar ga ik dus tegen in.
Die oorlogen, de cartoons en het moslimextremisme zijn juist nauw met elkaar verbonden.
pi_80593496
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Bin laden?
Zelfs die man niet. Die moet wel berecht worden maar de doodstraf is geen oplossing. Nooit niet.
pi_80596686
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:02 schreef Triggershot het volgende:
pi_80605018
quote:
AMSTERDAM - In tegenstelling tot eerdere berichten blijft de Deense cartoonist Kurt Westergaard zijn tekeningen maken.
Bron: Volkskrant.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  donderdag 22 april 2010 @ 21:36:52 #149
104871 remlof
Europees federalist
pi_80612642
quote:
Op donderdag 22 april 2010 18:08 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Bron: Volkskrant.
Opgelost.
pi_80617430
Wat ik nu wel heel vreemd vind qua Afghanistan? Westen mag niet bezetten, maar de Taliban hoor ik niemand over. Die hadden nog maar een paar jaar met grof geweld een groot gedeelte van het land bezet.

Ik pak zomaar een stuk http://nl.wikipedia.org/wiki/Tijdslijn_van_Afghanistan
http://nl.wikipedia.org/wiki/Afghanistan#Geschiedenis
Grappig dat men alleen over het westen spreekt wanneer het over bezetten gaat. En ja, ik twijfel net zo hard aan de rechtvaardigheid die deze bezetting met zich meebracht, als ook al die andere bezettingen door geweld. Ik vraag me af of er wel Afghanen bestaan. (bedoel ik respectvoller dan het er staat) Wanneer ik zo naar die tijdslijn kijk.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')