Jaquote:Op zaterdag 24 april 2010 08:53 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat deze topic opslot moet, omdat ts nog maar 13 is??
quote:Op zaterdag 24 april 2010 08:53 schreef FoolWithMokey het volgende:
Allebei is goed hoer, ga je eigen taal leren.quote:
Laten we niet afdwalen .. ontopic! Oh nog iets .. wat is een Mokey ..quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:12 schreef FoolWithMokey het volgende:![]()
![]()
[..]
Allebei is goed hoer, ga je eigen taal leren.
Mensen die mij steeds daarop corrigeren, terwijl er niets valt te corrigeren![]()
dat het volgens de nederlandse spellings regels misschien klopt wil niet zeggen dat het het klinkt alsof je een niet ingeburgerde allochtoon bent..quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:12 schreef FoolWithMokey het volgende:![]()
![]()
[..]
Allebei is goed hoer, ga je eigen taal leren.
Mensen die mij steeds daarop corrigeren, terwijl er niets valt te corrigeren![]()
Volgens mij welquote:Op zaterdag 24 april 2010 08:53 schreef FoolWithMokey het volgende:
Doen!! Ik wil wel eens zien wie er over 5 jaar bij Don en Ad zitquote:Op zaterdag 24 april 2010 09:35 schreef -Jay-20- het volgende:
Foto van sharr is ook vrij simpel te vinden...Laat ik het maar niet doen...
Ikke vinden deze topic beter klinken, als jij problemen hebben met mijn, ik jouw sapsarap maken.quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:25 schreef mschol het volgende:
[..]
dat het volgens de nederlandse spellings regels misschien klopt wil niet zeggen dat het het klinkt alsof je een niet ingeburgerde allochtoon bent..
waar gaat het heen met de nederlandse taal
Zal welquote:Op zaterdag 24 april 2010 09:40 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ikke vinden deze topic beter klinken, als jij problemen hebben met mijn, ik jouw sapsarap maken.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:18 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Laten we niet afdwalen .. ontopic! Oh nog iets .. wat is een Mokey ..
This topic deserves:
[ afbeelding ]
Freggels opgelet, _Fonz ligt op een stapelbed!quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:15 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Freggels opgelet, _Fonz ligt op een stapelbed!
[Lady Gaga] komt erbij!
En het wordt een neukpartij!
Nog maar 13? Al 13, bedoel je!quote:Op zaterdag 24 april 2010 08:53 schreef FoolWithMokey het volgende:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:37 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Doen!! Ik wil wel eens zien wie er over 5 jaar bij Don en Ad zit
Nee, zeker ben je niet de enigequote:Op zaterdag 24 april 2010 08:53 schreef FoolWithMokey het volgende:
dit topic is volgens mij niet echt verlopen zoals in eerste instantie verwacht had hèquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:12 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Nee, zeker ben je niet de enige![]()
Btw: post maar een foto van shar, die heb ik ook nog nooit gezien
Ja, jij zei iets, en ik dacht goh ik reageer lekker niet meer dan zakt het topic en dan komt er zo'n reetkever het topic weer omhoogschoppenquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:16 schreef leFUCK het volgende:
[..]
dit topic is volgens mij niet echt verlopen zoals in eerste instantie verwacht had hè
je bedoeld dat je je haar hebt geverfd? xDquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:18 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ja, jij zei iets, en ik dacht goh ik reageer lekker niet meer dan zakt het topic en dan komt er zo'n reetkever het topic weer omhoogschoppen![]()
Maar het boeit me ook niks meer eerlijk gezegd haha, wat me wel boeit is dat m'n ''bruine plukjes'' half rood zijn geworden
Ok, Omdat jij het vraagtquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:12 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Nee, zeker ben je niet de enige![]()
Btw: post maar een foto van shar, die heb ik ook nog nooit gezien
en de speld voor sherlock de 3e gaat naar -Jay-20-.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:46 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Ok, Omdat jij het vraagt
- google op monique+Westerhaar levert het Partyflock profiel op van ene Monique uit westerhaar met de zelfde geboortedatum als onze Fairydust
- Deze dame heeft 7 profiel vrienden, waarvan ene sharronn uit Maaskantje ().
- Sharron = Sharr?![]()
Foto:
[ afbeelding ]
Gezien de gelijkenis van de rechterdame met de foto op het Hyvesprofiel van de TS verwacht ik dat links onze Sharr is en rechts de TS.
Hahahaha neeee ik ken die Sharon van het verhaal niet in real xDquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:46 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Ok, Omdat jij het vraagt
- google op monique+Westerhaar levert het Partyflock profiel op van ene Monique uit westerhaar met de zelfde geboortedatum als onze Fairydust
- Sharron = Sharr?![]()
Foto:
[ afbeelding ]
Gezien de gelijkenis van de rechterdame met de foto op het Hyvesprofiel van de TS verwacht ik dat links onze Sharr is en rechts de TS.
Die linker lijkt precies op mijn exquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:46 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Ok, Omdat jij het vraagt
- Sharron = Sharr?![]()
Foto:
[ afbeelding ]
I feel your painquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:05 schreef Lysdexie het volgende:
Helaas nooit kans gehad om haar anaal te nemen
quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 07:36 schreef Fairydust het volgende:
[..]
ik word valt beschuldigd ja!!!!!!!!!!!
Is je PC al botnet/virusvrij?quote:
Nope, ik ben wel Google Chrome gaan gebruiken, beveiligt een stukje beter, en ik moet zeggen dat mijn pc wel weer iets sneller isquote:
Kun je weer met een gerust hart geile verhalen postenquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:05 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Nope, ik ben wel Google Chrome gaan gebruiken, beveiligt een stukje beter, en ik moet zeggen dat mijn pc wel weer iets sneller is
Dit had ik gewoon kunnen zien aankomenquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:05 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Kun je weer met een gerust hart geile verhalen posten
*fapfapfap*quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:09 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Dit had ik gewoon kunnen zien aankomen
Kanker waar woon jijquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:26 schreef smegmanus het volgende:
Ik woon dicht bij Westerhaar ()
Volgens mij mag je in Westerhaar toch gewoon minderjarigen batsen? Hele dorp is allemaal inteelt en volgens mij hanteren ze daar de gouden regel : "At ze kunt fietsen (zonder zijwieltjes) kunt ze ok wa naai'n".
Toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:39 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Kanker waar woon jijGeen idee waar kanker woont.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik wil wel brommers kiek'n, wel je moeder meenemen dan
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
Jammer... Had zo mooi kunnen zijn...quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:58 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Hahahaha neeee ik ken die Sharon van het verhaal niet in real xD
Zij zitten bij me op school, die linker is een andere Sharon en dat andere meisje heet Joyce :p
Nee ik ging etenquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:13 schreef smegmanus het volgende:
Fairydust komt zo terug lieve mensen.
Ze gaat even een ijsje halen met haar vriendinnetjes. Ze moest voor 19:00 thuis zijn.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:21 schreef ABombali het volgende:
TS wordt later is een grote slet
kk goed topic eigenlijk
Wat kreeg je voor toetje? Babysap?quote:
Een paar aardbeien met slagroom.quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:30 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Wat kreeg je voor toetje? Babysap?
Wat heb jij een kutkop trouwens.quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat heb jij een kutkop trouwens.
Weet ik toch lieverd.quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Ah, inteelt, dat verklaart de kutkop!quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:26 schreef smegmanus het volgende:
Ik woon dicht bij Westerhaar ()
Volgens mij mag je in Westerhaar toch gewoon minderjarigen batsen? Hele dorp is allemaal inteelt en volgens mij hanteren ze daar de gouden regel : "At ze kunt fietsen (zonder zijwieltjes) kunt ze ok wa naai'n".
Toch?
Tegen een muur aan lopen werkt, dan weet je het even. Dan heb je nog kans op geyle neuqsecks.quote:
Ik dacht dat dit de enige natuurramp in 1996 wasquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tegen een muur aan lopen werkt, dan weet je het even. Dan heb je nog kans op geyle neuqsecks.
Die muur raak ik toch nooitquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tegen een muur aan lopen werkt, dan weet je het even. Dan heb je nog kans op geyle neuqsecks.
Het kan altijd erger, blijkbaar.quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit de enige natuurramp in 1996 was
Ik wil je wel helpen.quote:
DHZ make-over ftw!quote:
OW NOES IS DAT ECHT GEBEURT IN 1996? IK DACHT DAT HET EEN FILM WASquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit de enige natuurramp in 1996 was
Jep. Maar ja, zo;n newbie als jij snapt dat toch nietquote:
[..]
Dat is nog een aardig compliment aangezien die foto ongeveer 4 maand oud is en ik toen net twee weekjes van de pretnison af wasquote:
Je hoofd staat maar half op die fotoquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:53 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Dat is nog een aardig compliment aangezien die foto ongeveer 4 maand oud is en ik toen net twee weekjes van de pretnison af was
welke fotoquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:53 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Je hoofd staat maar half op die foto
Pics or it didnt happen.quote:
Uhm DW heeft het over een foto op je partyflock, je weet wel die site waar je al 2 jaar niet meer hebt ingelogd. Lijkt me niet dat die foto dan 4 maanden oud isquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:53 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Dat is nog een aardig compliment aangezien die foto ongeveer 4 maand oud is en ik toen net twee weekjes van de pretnison af was
Ziet ze er daar wel lekker uit?quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hyves is hyves jalalalala
pampampa jalalala
Hyves is hyves jalalalalala
wat had je dan?quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:53 schreef Fairydust het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:03 schreef smegmanus het volgende:
Oja TS, ben je toevallig bi? Huppelmuts weet wel raad met maagdelijke, jonge kutjes.
Jij bent FOK!ker, jij zou dus alles doen/gevenquote:
linkje danquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hyves is hyves jalalalala
pampampa jalalala
Hyves is hyves jalalalalala
Huppelmuts valt alleen op lekkere wijven.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:03 schreef smegmanus het volgende:
Oja TS, ben je toevallig bi? Huppelmuts weet wel raad met maagdelijke, jonge kutjes.
Ja want ze is zelf ook zo knap.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Huppelmuts valt alleen op lekkere wijven.
quote:
toevallig wel.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:03 schreef smegmanus het volgende:
Noem jij huppel nou lelijk?quote:
Alles wat 13 is is tegenwoordig bi.quote:
D'oh.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:08 schreef iBenny het volgende:
Monique, je hebt je hyves op slot gegooid?
Al veel ervaring?quote:
Euhm... ja?quote:
Wat about : Fairydust's geile verhalen topic? - babysap voor iedereen - deel 1 ?quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:16 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Hmm, ik zat al een beetje te prakiseren over een naamDie van nu is niet echt up-to-date ofzo
dat word een stormlooptopicquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:18 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Wat about : Fairydust's geile verhalen topic? - babysap voor iedereen - deel 1 ?
Als iemand dat doet laat ik 'm bannen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:20 schreef leFUCK het volgende:
iemand post eens de link naar dat partyflock profiel dan.
ik dacht aan, monique zat op opwindend.net als nieuwe titel.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:16 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Hmm, ik zat al een beetje te prakiseren over een naamDie van nu is niet echt up-to-date ofzo
waarom dan, iedereen heeft het kennelijk toch al gezien, behalve ik?quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:21 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Als iemand dat doet laat ik 'm bannen.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:20 schreef leFUCK het volgende:
iemand post eens de link naar dat partyflock profiel dan.
Echt?quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:21 schreef Fairydust het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
Ik weet zelf nieteens over welk account het gaat, ik heb er namelijk 2quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:21 schreef leFUCK het volgende:
[..]
waarom dan, iedereen heeft het kennelijk toch al gezien, behalve ik?
Volgens mij gaat hem om deze:quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:23 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ik weet zelf nieteens over welk account het gaat, ik heb er namelijk 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WUST KLAPPEN HAE?!quote:
quote:
Banaanvraag doen is zelf ban krijgen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:21 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ik heb nog niks aangevraagd. Too bad.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Banaanvraag doen is zelf ban krijgen.
het was een waarschuwingquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:33 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ik heb nog niks aangevraagd. Too bad.
Oh, ze is een dolfijnengek?quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:38 schreef smegmanus het volgende:
http://www.kinderchat.nl/nl/profielen/BackFlip.htm
Waarom zouden we jou geloven? Je zei eerst ook dat je vader op opwindend.net zat en niet jij inclquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:35 schreef Fairydust het volgende:
Trouwens, die partyflock die rond gaat he, jammer maar dat ben ik niet![]()
![]()
![]()
Dingen uit 2006quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:38 schreef smegmanus het volgende:
Ik durf te wedden van welquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:35 schreef Fairydust het volgende:
![]()
![]()
Die van oud en nieuw?quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:43 schreef iBenny het volgende:
Oh, trowuens... wel ff stemmen op de Poll van TS (op haar Partyflock)
jezus ze heeft ook echt overal een account hèquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:38 schreef smegmanus het volgende:
je bedoeld die dikke?quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:35 schreef Fairydust het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:48 schreef leFUCK het volgende:
[..]
je bedoeld die dikke?
ik heb een andere van je gevonden waar je met een telefoon voor de spiegel staat. dat ben jij toch hè?
die komt ook overeen met je hyvesplaatje. die dikke niet echt. maar die foto is dan ook al van iets langer geleden begreep ik. misschien jij een paar jaartjes terug?quote:
that's what i thoughtquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:49 schreef leFUCK het volgende:
[..]
die komt ook overeen met je hyvesplaatje. die dikke niet echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |