Kanker waar woon jijquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:26 schreef smegmanus het volgende:
Ik woon dicht bij Westerhaar ()
Volgens mij mag je in Westerhaar toch gewoon minderjarigen batsen? Hele dorp is allemaal inteelt en volgens mij hanteren ze daar de gouden regel : "At ze kunt fietsen (zonder zijwieltjes) kunt ze ok wa naai'n".
Toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:39 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Kanker waar woon jijGeen idee waar kanker woont.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik wil wel brommers kiek'n, wel je moeder meenemen dan
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
Jammer... Had zo mooi kunnen zijn...quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:58 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Hahahaha neeee ik ken die Sharon van het verhaal niet in real xD
Zij zitten bij me op school, die linker is een andere Sharon en dat andere meisje heet Joyce :p
Nee ik ging etenquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:13 schreef smegmanus het volgende:
Fairydust komt zo terug lieve mensen.
Ze gaat even een ijsje halen met haar vriendinnetjes. Ze moest voor 19:00 thuis zijn.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:21 schreef ABombali het volgende:
TS wordt later is een grote slet
kk goed topic eigenlijk
Wat kreeg je voor toetje? Babysap?quote:
Een paar aardbeien met slagroom.quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:30 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Wat kreeg je voor toetje? Babysap?
Wat heb jij een kutkop trouwens.quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat heb jij een kutkop trouwens.
Weet ik toch lieverd.quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ah, inteelt, dat verklaart de kutkop!quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:26 schreef smegmanus het volgende:
Ik woon dicht bij Westerhaar ()
Volgens mij mag je in Westerhaar toch gewoon minderjarigen batsen? Hele dorp is allemaal inteelt en volgens mij hanteren ze daar de gouden regel : "At ze kunt fietsen (zonder zijwieltjes) kunt ze ok wa naai'n".
Toch?
Tegen een muur aan lopen werkt, dan weet je het even. Dan heb je nog kans op geyle neuqsecks.quote:
Ik dacht dat dit de enige natuurramp in 1996 wasquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tegen een muur aan lopen werkt, dan weet je het even. Dan heb je nog kans op geyle neuqsecks.
Die muur raak ik toch nooitquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tegen een muur aan lopen werkt, dan weet je het even. Dan heb je nog kans op geyle neuqsecks.
Het kan altijd erger, blijkbaar.quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit de enige natuurramp in 1996 was
Ik wil je wel helpen.quote:
DHZ make-over ftw!quote:
OW NOES IS DAT ECHT GEBEURT IN 1996? IK DACHT DAT HET EEN FILM WASquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit de enige natuurramp in 1996 was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |