Jaquote:Op zaterdag 24 april 2010 08:53 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat deze topic opslot moet, omdat ts nog maar 13 is??
quote:Op zaterdag 24 april 2010 08:53 schreef FoolWithMokey het volgende:
Allebei is goed hoer, ga je eigen taal leren.quote:
Laten we niet afdwalen .. ontopic! Oh nog iets .. wat is een Mokey ..quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:12 schreef FoolWithMokey het volgende:![]()
![]()
[..]
Allebei is goed hoer, ga je eigen taal leren.
Mensen die mij steeds daarop corrigeren, terwijl er niets valt te corrigeren![]()
dat het volgens de nederlandse spellings regels misschien klopt wil niet zeggen dat het het klinkt alsof je een niet ingeburgerde allochtoon bent..quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:12 schreef FoolWithMokey het volgende:![]()
![]()
[..]
Allebei is goed hoer, ga je eigen taal leren.
Mensen die mij steeds daarop corrigeren, terwijl er niets valt te corrigeren![]()
Volgens mij welquote:Op zaterdag 24 april 2010 08:53 schreef FoolWithMokey het volgende:
Doen!! Ik wil wel eens zien wie er over 5 jaar bij Don en Ad zitquote:Op zaterdag 24 april 2010 09:35 schreef -Jay-20- het volgende:
Foto van sharr is ook vrij simpel te vinden...Laat ik het maar niet doen...
Ikke vinden deze topic beter klinken, als jij problemen hebben met mijn, ik jouw sapsarap maken.quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:25 schreef mschol het volgende:
[..]
dat het volgens de nederlandse spellings regels misschien klopt wil niet zeggen dat het het klinkt alsof je een niet ingeburgerde allochtoon bent..
waar gaat het heen met de nederlandse taal
Zal welquote:Op zaterdag 24 april 2010 09:40 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ikke vinden deze topic beter klinken, als jij problemen hebben met mijn, ik jouw sapsarap maken.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:18 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Laten we niet afdwalen .. ontopic! Oh nog iets .. wat is een Mokey ..
This topic deserves:
[ afbeelding ]
Freggels opgelet, _Fonz ligt op een stapelbed!quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:15 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Freggels opgelet, _Fonz ligt op een stapelbed!
[Lady Gaga] komt erbij!
En het wordt een neukpartij!
Nog maar 13? Al 13, bedoel je!quote:Op zaterdag 24 april 2010 08:53 schreef FoolWithMokey het volgende:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:37 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Doen!! Ik wil wel eens zien wie er over 5 jaar bij Don en Ad zit
Nee, zeker ben je niet de enigequote:Op zaterdag 24 april 2010 08:53 schreef FoolWithMokey het volgende:
dit topic is volgens mij niet echt verlopen zoals in eerste instantie verwacht had hčquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:12 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Nee, zeker ben je niet de enige![]()
Btw: post maar een foto van shar, die heb ik ook nog nooit gezien
Ja, jij zei iets, en ik dacht goh ik reageer lekker niet meer dan zakt het topic en dan komt er zo'n reetkever het topic weer omhoogschoppenquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:16 schreef leFUCK het volgende:
[..]
dit topic is volgens mij niet echt verlopen zoals in eerste instantie verwacht had hč
je bedoeld dat je je haar hebt geverfd? xDquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:18 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ja, jij zei iets, en ik dacht goh ik reageer lekker niet meer dan zakt het topic en dan komt er zo'n reetkever het topic weer omhoogschoppen![]()
Maar het boeit me ook niks meer eerlijk gezegd haha, wat me wel boeit is dat m'n ''bruine plukjes'' half rood zijn geworden
Ok, Omdat jij het vraagtquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:12 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Nee, zeker ben je niet de enige![]()
Btw: post maar een foto van shar, die heb ik ook nog nooit gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |