Nee, zeker ben je niet de enigequote:Op zaterdag 24 april 2010 08:53 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat deze topic opslot moet, omdat ts nog maar 13 is??
dit topic is volgens mij niet echt verlopen zoals in eerste instantie verwacht had hèquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:12 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Nee, zeker ben je niet de enige![]()
Btw: post maar een foto van shar, die heb ik ook nog nooit gezien
Ja, jij zei iets, en ik dacht goh ik reageer lekker niet meer dan zakt het topic en dan komt er zo'n reetkever het topic weer omhoogschoppenquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:16 schreef leFUCK het volgende:
[..]
dit topic is volgens mij niet echt verlopen zoals in eerste instantie verwacht had hè
je bedoeld dat je je haar hebt geverfd? xDquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:18 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ja, jij zei iets, en ik dacht goh ik reageer lekker niet meer dan zakt het topic en dan komt er zo'n reetkever het topic weer omhoogschoppen![]()
Maar het boeit me ook niks meer eerlijk gezegd haha, wat me wel boeit is dat m'n ''bruine plukjes'' half rood zijn geworden
Ok, Omdat jij het vraagtquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:12 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Nee, zeker ben je niet de enige![]()
Btw: post maar een foto van shar, die heb ik ook nog nooit gezien
en de speld voor sherlock de 3e gaat naar -Jay-20-.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:46 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Ok, Omdat jij het vraagt
- google op monique+Westerhaar levert het Partyflock profiel op van ene Monique uit westerhaar met de zelfde geboortedatum als onze Fairydust
- Deze dame heeft 7 profiel vrienden, waarvan ene sharronn uit Maaskantje ().
- Sharron = Sharr?![]()
Foto:
[ afbeelding ]
Gezien de gelijkenis van de rechterdame met de foto op het Hyvesprofiel van de TS verwacht ik dat links onze Sharr is en rechts de TS.
Hahahaha neeee ik ken die Sharon van het verhaal niet in real xDquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:46 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Ok, Omdat jij het vraagt
- google op monique+Westerhaar levert het Partyflock profiel op van ene Monique uit westerhaar met de zelfde geboortedatum als onze Fairydust
- Sharron = Sharr?![]()
Foto:
[ afbeelding ]
Gezien de gelijkenis van de rechterdame met de foto op het Hyvesprofiel van de TS verwacht ik dat links onze Sharr is en rechts de TS.
Die linker lijkt precies op mijn exquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:46 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Ok, Omdat jij het vraagt
- Sharron = Sharr?![]()
Foto:
[ afbeelding ]
I feel your painquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:05 schreef Lysdexie het volgende:
Helaas nooit kans gehad om haar anaal te nemen
quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 07:36 schreef Fairydust het volgende:
[..]
ik word valt beschuldigd ja!!!!!!!!!!!
Is je PC al botnet/virusvrij?quote:
Nope, ik ben wel Google Chrome gaan gebruiken, beveiligt een stukje beter, en ik moet zeggen dat mijn pc wel weer iets sneller isquote:
Kun je weer met een gerust hart geile verhalen postenquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:05 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Nope, ik ben wel Google Chrome gaan gebruiken, beveiligt een stukje beter, en ik moet zeggen dat mijn pc wel weer iets sneller is
Dit had ik gewoon kunnen zien aankomenquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:05 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Kun je weer met een gerust hart geile verhalen posten
*fapfapfap*quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:09 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Dit had ik gewoon kunnen zien aankomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |