Klopt!quote:
Ik woon in Oostquote:
Ik vanmiddag nog. Verpleeghuis De Poort. 3e Hugo de Grootstraat/van Oldebarneveldtstraat.quote:
Oh daar jaquote:Op maandag 3 mei 2010 19:35 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ik vanmiddag nog. Verpleeghuis De Poort. 3e Hugo de Grootstraat/van Oldebarneveldtstraat.
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:35 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ik vanmiddag nog. Verpleeghuis De Poort. 3e Hugo de Grootstraat/van Oldebarneveldtstraat.
De twee heren heten Jan en Willem.
Voor jou een eitje natuurlijk.quote:
Ja is goedquote:
Ja die berg zand deed het hemquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:03 schreef Manono het volgende:
ja die berg zand, bedacht ik later
jacob obrecht?
vermoeden kloptquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:48 schreef chufi het volgende:
Ziet er zo bekend uit maar kan hem niet vinden Zuid of West is mn vermoeden ...
dat nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:34 schreef bbfakir het volgende:
De Roerstraat?
koudquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:20 schreef Thorical het volgende:
Woestduinstraat?
Pff ben vandaag door oost, zuide en west gereden maar nog steeds niks ... Brede weg, groen op de achtergrond ... Rivierenbuurt ergens ?quote:
Volgens mij halverwege volgende week ergens, maar weet het niet zeker...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:29 schreef Manono het volgende:
zeg, wanneer komt melochan eigenlijk terug uit japan?![]()
ok, rivierenbuurt is warm
Aah, word ik gemist?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:29 schreef Manono het volgende:
zeg, wanneer komt melochan eigenlijk terug uit japan?![]()
ok, rivierenbuurt is warm
ook geen Slotermeer, binnen de ringquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:34 schreef Karina het volgende:
Komt me heel bekend voor, Slotermeer ergens volgens mij.
quote:
De Giro is hier niet in de buurt geweest vandaag en ook de komende dagen niet en het is geen Noordquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:32 schreef chufi het volgende:
Heb er de hele dag rondgereden en als het niet goed is horen we het wel... En anders is dit voor een extra punt !
[ afbeelding ]
Dan zit je wel gelijk heel closequote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:32 schreef Thorical het volgende:
In de buurt van de Wiltzanglaan waarschijnlijk maar veel verder kom ik ook niet.
juistquote:
Juist, ook te makkelijkquote:
Ja goed natuurlijk..quote:
quote:
Nope...En eh zurebommen fabriek?quote:Op maandag 10 mei 2010 14:40 schreef Thorical het volgende:
Willem de Zwijgerlaan? Of toch de zurebommen fabriek?
Ja dat komt straks of jij moet deze radenquote:Op maandag 10 mei 2010 16:39 schreef Melochan het volgende:
Hej, je moet nu wel een plaatsje omhoog in de ranglijst he
Zou kunnen als ik wist welke oude schoolquote:Op maandag 10 mei 2010 16:52 schreef Melochan het volgende:
Meh weet niet waar dit is.. Doet me denken aan een straat in de buurt van mn oude school, maar not sure.
Alles goed hier hoor! Lekker weer Nederlands praten
Nee die daarna, in het centrumquote:Op maandag 10 mei 2010 17:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou kunnen als ik wist welke oude school(In Zuid?)
Dat Kloptquote:
Net op tijd voordat ik de deur uit gaquote:
Ok, doe ikquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:23 schreef Melochan het volgende:
Niemand?Kkan em niet vinden..
Oh, en Marlalalala; volgende keer zou ik een hint in een nieuwe post zetten, ipv je oude post te editten. Dan kunnen we zien dat je een hint hebt neergezet
Oh is dit niet 'Raad het Plaatje - Den Haag'quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:32 schreef Melochan het volgende:
[..]
Als jij em niet kan vinden bestaat de straat niet.
Super Chufi!quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:42 schreef chufi het volgende:
Ja ik zocht al lang in B&L maar nu heb ik hem
Het is de Willem Leevendstraat
Ik rij er bijna dagelijks langs en vroeger fietste ik er ook bijna dagelijks door op weg naar mn werk ...quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:46 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Super Chufi!Deze vergeet je nooit meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |