quote:Op woensdag 21 april 2010 22:45 schreef Onnoman het volgende:
Ik ben boos op het joodse volk.. ofwel.. de inwoners van israel.. je moet bijvoorbeeld een jood zijn wil je een paspoort van dat land krijgen.
quote:The State of Israel had population of approximately 7,503,800 inhabitants as of December 2009.[1] 75.4% of them were Jewish (about 5,660,700 individuals), 20.3% were Arabs (About 1,523,900 inhabitants), while the remaining 4.3% (about 319,200 individuals) were defined as "others" (family members of Jewish immigrants who were not registered at the Interior Ministry as Jews, non-Arab Christians, non-Arab Muslims and residents who do not have a religious classification).
volgens de bijbel zijn ze bevoorrechtquote:Op woensdag 21 april 2010 22:47 schreef Chowi het volgende:
Ach joh, je doet net alsof ze bevoorrecht zijn om daar te wonen. Ik zie niet zo snel een westerling daarheen emigreren, tho.
Ja, de bijbel zegt wel meer dingen. Dat God bestaat bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:49 schreef Onnoman het volgende:
[..]
volgens de bijbel zijn ze bevoorrecht
en het mooie is.. god bestaat!quote:Op woensdag 21 april 2010 22:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, de bijbel zegt wel meer dingen. Dat God bestaat bijvoorbeeld..
Was dat niet Churchill?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:45 schreef Onnoman het volgende:
En hoe zit dat nou met "het beloofde land"? wie heeft dat bepaald?
ik wind me er wel over op.. want door het bestaan van een israel zal er binnenkort een oorlog komen in iran.. omdat america denkt dat israel gevaar loopt..quote:Op woensdag 21 april 2010 22:51 schreef SpecialK het volgende:
Weet je wat trouwens het fijne van het midden-oosten is.
Het ligt in het midden-oosten, ver van hier. Je HOEFT je er dus niet over op te winden.
Maar als je volgende keer feitjes over een land gaat opnoemen zorg er dan voor dat ze correct zijn, TS.
de feiten zijn correct...quote:Op woensdag 21 april 2010 22:51 schreef SpecialK het volgende:
Weet je wat trouwens het fijne van het midden-oosten is.
Het ligt in het midden-oosten, ver van hier. Je HOEFT je er dus niet over op te winden.
Maar als je volgende keer feitjes over een land gaat opnoemen zorg er dan voor dat ze correct zijn, TS.
Heb je m'n eerste reactie gelezen op je topic?quote:
En who gives a fuck about iran, Israel of de VS?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:54 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik wind me er wel over op.. want door het bestaan van een israel zal er binnenkort een oorlog komen in iran.. omdat america denkt dat israel gevaar loopt..
Ik gebruik wiki als ondersteuning voor iets wat ik al wist. Nl. dat het land sowieso al vol zit met genaturaliseerde orthodoxe en atheistische russen.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:56 schreef Onnoman het volgende:
jazeker
als je wijs wil overkomen moet je je eerst beter verdiepen in iets.. zonder direct te doen alsof je er alles vanaf weet door effe snel wikipedia te bezoeken
Je zal maar jodin zijn en met zoiets moeten trouwen en er vervolgens de fokzeug van zijn...quote:
Kankertrollquote:Op woensdag 21 april 2010 22:53 schreef Onnoman het volgende:
[..]
en het mooie is.. god bestaat!
alleen weet jij het nog niet
ik vind jou wel zo'n frans bauer typetje met het motto: "ik leef tog vòr muh eiguh"quote:Op woensdag 21 april 2010 22:57 schreef SpecialK het volgende:
[..]
En who gives a fuck about iran? Israel en de VS?
Wat een vieze carebear ben je toch ook he. Sit back and relax je woont in de 1ste economie van de wereld en je bent gewoon veilig.
stel je dochter komt met zoiets thuisquote:Op woensdag 21 april 2010 22:59 schreef trabant het volgende:
[..]
Je zal maar jodin zijn en met zoiets moeten trouwen en er vervolgens de fokzeug van zijn...
Je denkt dat je zoooo verlicht bent. Maar je bent zelf het grootste stuk tuig wat hier rond loopt met je generalisaties.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:00 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik vind jou wel zo'n frans bauer typetje met het motto: "ik leef tog vòr muh eiguh"
als annecdote op die prutsers die tijdens de tsunami op 200 meter afstand als enige op een terras wat bier zaten te drinken, terwijl op 200 meter afstand lijken lagen te rotten...
wees vooral trots op jezelf vuile pauper dat je er rond loopt
generaliseren indeed..quote:Op woensdag 21 april 2010 23:02 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je denkt dat je zoooo verlicht bent. Maar je bent zelf het grootste stuk tuig wat hier rond loopt met je generalisaties.
Stel je eens een fok voor vol onnoman'squote:Op woensdag 21 april 2010 23:03 schreef Onnoman het volgende:
stel je eens een arena voor vol joden...
Jij ligt snachts wakker van zulk soort dingen? Waarom zou het je wat schelen?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:00 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik vind jou wel zo'n frans bauer typetje met het motto: "ik leef tog vòr muh eiguh"
als annecdote op die prutsers die tijdens de tsunami op 200 meter afstand als enige op een terras wat bier zaten te drinken, terwijl op 200 meter afstand lijken lagen te rotten...
wees vooral trots op jezelf vuile pauper dat je er rond loopt
High five!!quote:Op woensdag 21 april 2010 23:06 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Jij ligt snachts wakker van zulk soort dingen? Waarom zou het je wat schelen?
Zwakkeling
of je bent homo, of je reageert op jezelf alsof je een gespleten persoonlijkheid hebt :pquote:
Wat hebben de zionisten jou aangedaan? Je klinkt nu precies als die Iraanse machthebbers.quote:Op donderdag 22 april 2010 00:05 schreef Koskesh het volgende:
Ik heb niks tegen joden, hebben vredig in Iran gewoond al meer dan 3000 jaar lang.
Zionisten daarintegen...
Hebben ze van Marokko geleerd.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:51 schreef Salvad0R het volgende:
Ze hebben wel verstand van schuttingen!
[ afbeelding ]
Dat is pas een muur: 2.720 kilometer langquote:
Moet iemand jou persoonlijk iets aandoen wil je er om caren?quote:Op donderdag 22 april 2010 00:08 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat hebben de zionisten jou aangedaan? Je klinkt nu precies als die Iraanse machthebbers.
Van Wikipedia, over de Chinese Muur:quote:Op donderdag 22 april 2010 00:19 schreef Mylene het volgende:
In totaal is de muur 2.720 kilometer lang en is daarmee langer dan de Chinese Muur.
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:03 schreef Onnoman het volgende:
stel je eens een arena voor vol joden...
Jaquote:Op donderdag 22 april 2010 00:23 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Moet iemand jou persoonlijk iets aandoen wil je er om caren?
Het gaat erom wat ze anderen aandoen en dreigen te doen in de toekomst.
Ik zou als europeaan ook niet erg gerust zijn op een zionistische Israel met 200 kernwapens. Of dacht je dat ze alleen iets tegen moslims hebben?quote:Op donderdag 22 april 2010 00:24 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Who gives a fuck wat er in het midden oosten gebeurd. Zolang ze elkaar daar afmaken en niet hier boeit het mij niet zoveel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |