quote:Op woensdag 21 april 2010 22:45 schreef Onnoman het volgende:
Ik ben boos op het joodse volk.. ofwel.. de inwoners van israel.. je moet bijvoorbeeld een jood zijn wil je een paspoort van dat land krijgen.
quote:The State of Israel had population of approximately 7,503,800 inhabitants as of December 2009.[1] 75.4% of them were Jewish (about 5,660,700 individuals), 20.3% were Arabs (About 1,523,900 inhabitants), while the remaining 4.3% (about 319,200 individuals) were defined as "others" (family members of Jewish immigrants who were not registered at the Interior Ministry as Jews, non-Arab Christians, non-Arab Muslims and residents who do not have a religious classification).
volgens de bijbel zijn ze bevoorrechtquote:Op woensdag 21 april 2010 22:47 schreef Chowi het volgende:
Ach joh, je doet net alsof ze bevoorrecht zijn om daar te wonen. Ik zie niet zo snel een westerling daarheen emigreren, tho.
Ja, de bijbel zegt wel meer dingen. Dat God bestaat bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:49 schreef Onnoman het volgende:
[..]
volgens de bijbel zijn ze bevoorrecht
en het mooie is.. god bestaat!quote:Op woensdag 21 april 2010 22:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, de bijbel zegt wel meer dingen. Dat God bestaat bijvoorbeeld..
Was dat niet Churchill?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:45 schreef Onnoman het volgende:
En hoe zit dat nou met "het beloofde land"? wie heeft dat bepaald?
ik wind me er wel over op.. want door het bestaan van een israel zal er binnenkort een oorlog komen in iran.. omdat america denkt dat israel gevaar loopt..quote:Op woensdag 21 april 2010 22:51 schreef SpecialK het volgende:
Weet je wat trouwens het fijne van het midden-oosten is.
Het ligt in het midden-oosten, ver van hier. Je HOEFT je er dus niet over op te winden.
Maar als je volgende keer feitjes over een land gaat opnoemen zorg er dan voor dat ze correct zijn, TS.
de feiten zijn correct...quote:Op woensdag 21 april 2010 22:51 schreef SpecialK het volgende:
Weet je wat trouwens het fijne van het midden-oosten is.
Het ligt in het midden-oosten, ver van hier. Je HOEFT je er dus niet over op te winden.
Maar als je volgende keer feitjes over een land gaat opnoemen zorg er dan voor dat ze correct zijn, TS.
Heb je m'n eerste reactie gelezen op je topic?quote:
En who gives a fuck about iran, Israel of de VS?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:54 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik wind me er wel over op.. want door het bestaan van een israel zal er binnenkort een oorlog komen in iran.. omdat america denkt dat israel gevaar loopt..
Ik gebruik wiki als ondersteuning voor iets wat ik al wist. Nl. dat het land sowieso al vol zit met genaturaliseerde orthodoxe en atheistische russen.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:56 schreef Onnoman het volgende:
jazeker
als je wijs wil overkomen moet je je eerst beter verdiepen in iets.. zonder direct te doen alsof je er alles vanaf weet door effe snel wikipedia te bezoeken
Je zal maar jodin zijn en met zoiets moeten trouwen en er vervolgens de fokzeug van zijn...quote:
Kankertrollquote:Op woensdag 21 april 2010 22:53 schreef Onnoman het volgende:
[..]
en het mooie is.. god bestaat!
alleen weet jij het nog niet
ik vind jou wel zo'n frans bauer typetje met het motto: "ik leef tog vòr muh eiguh"quote:Op woensdag 21 april 2010 22:57 schreef SpecialK het volgende:
[..]
En who gives a fuck about iran? Israel en de VS?
Wat een vieze carebear ben je toch ook he. Sit back and relax je woont in de 1ste economie van de wereld en je bent gewoon veilig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |