stel je dochter komt met zoiets thuisquote:Op woensdag 21 april 2010 22:59 schreef trabant het volgende:
[..]
Je zal maar jodin zijn en met zoiets moeten trouwen en er vervolgens de fokzeug van zijn...
Je denkt dat je zoooo verlicht bent. Maar je bent zelf het grootste stuk tuig wat hier rond loopt met je generalisaties.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:00 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik vind jou wel zo'n frans bauer typetje met het motto: "ik leef tog vòr muh eiguh"
als annecdote op die prutsers die tijdens de tsunami op 200 meter afstand als enige op een terras wat bier zaten te drinken, terwijl op 200 meter afstand lijken lagen te rotten...
wees vooral trots op jezelf vuile pauper dat je er rond loopt
generaliseren indeed..quote:Op woensdag 21 april 2010 23:02 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je denkt dat je zoooo verlicht bent. Maar je bent zelf het grootste stuk tuig wat hier rond loopt met je generalisaties.
Stel je eens een fok voor vol onnoman'squote:Op woensdag 21 april 2010 23:03 schreef Onnoman het volgende:
stel je eens een arena voor vol joden...
Jij ligt snachts wakker van zulk soort dingen? Waarom zou het je wat schelen?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:00 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik vind jou wel zo'n frans bauer typetje met het motto: "ik leef tog vòr muh eiguh"
als annecdote op die prutsers die tijdens de tsunami op 200 meter afstand als enige op een terras wat bier zaten te drinken, terwijl op 200 meter afstand lijken lagen te rotten...
wees vooral trots op jezelf vuile pauper dat je er rond loopt
High five!!quote:Op woensdag 21 april 2010 23:06 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Jij ligt snachts wakker van zulk soort dingen? Waarom zou het je wat schelen?
Zwakkeling
of je bent homo, of je reageert op jezelf alsof je een gespleten persoonlijkheid hebt :pquote:
Wat hebben de zionisten jou aangedaan? Je klinkt nu precies als die Iraanse machthebbers.quote:Op donderdag 22 april 2010 00:05 schreef Koskesh het volgende:
Ik heb niks tegen joden, hebben vredig in Iran gewoond al meer dan 3000 jaar lang.
Zionisten daarintegen...
Hebben ze van Marokko geleerd.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:51 schreef Salvad0R het volgende:
Ze hebben wel verstand van schuttingen!
[ afbeelding ]
Dat is pas een muur: 2.720 kilometer langquote:
Moet iemand jou persoonlijk iets aandoen wil je er om caren?quote:Op donderdag 22 april 2010 00:08 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat hebben de zionisten jou aangedaan? Je klinkt nu precies als die Iraanse machthebbers.
Van Wikipedia, over de Chinese Muur:quote:Op donderdag 22 april 2010 00:19 schreef Mylene het volgende:
In totaal is de muur 2.720 kilometer lang en is daarmee langer dan de Chinese Muur.
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:03 schreef Onnoman het volgende:
stel je eens een arena voor vol joden...
Jaquote:Op donderdag 22 april 2010 00:23 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Moet iemand jou persoonlijk iets aandoen wil je er om caren?
Het gaat erom wat ze anderen aandoen en dreigen te doen in de toekomst.
Ik zou als europeaan ook niet erg gerust zijn op een zionistische Israel met 200 kernwapens. Of dacht je dat ze alleen iets tegen moslims hebben?quote:Op donderdag 22 april 2010 00:24 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Who gives a fuck wat er in het midden oosten gebeurd. Zolang ze elkaar daar afmaken en niet hier boeit het mij niet zoveel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |