In mijn tijd zul je gewoon moeten lerenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, in "mijn tijd" haalde je een tentamen in ruil voor orale seks
Het wordt er niet makkelijker op dusquote:Op woensdag 21 april 2010 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In mijn tijd zul je gewoon moeten lerenen compenseren met eerder gemaakte opdrachten en tentamens waardoor je maar een 2,5 hoeft.
Ik eerlijk gezegd nietquote:
OL moet door, Barca moet de finale winnen.quote:
Hoe'st met jouw "verkering" eigenlijk?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben Breathtaking, ik ben nieuw hierzitten er nog geile boys dan?
Nee.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben Breathtaking, ik ben nieuw hierzitten er nog geile boys dan?
Daar moet je niet mee spotten.quote:
Je gaat me toch niet zeggen dat jij vrijwillig met je docent naar bed bent geweestquote:Op woensdag 21 april 2010 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In mijn tijd zul je gewoon moeten lerenen compenseren met eerder gemaakte opdrachten en tentamens waardoor je maar een 2,5 hoeft.
Ik vroeg je net ietsquote:Op woensdag 21 april 2010 22:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het wordt er niet makkelijker op dus
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar moet je niet mee spotten.
Mijn achterbuurvrouw is overleden aan Lamon..
Niet hier gelukkig.quote:
Hij is vast en zeker naar een casting. Fotoshoot voor serieuze casting, welke kleding?quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet zeggen dat jij vrijwillig met je docent naar bed bent geweest
Ben ik blij dat ik niet in deze tijd hoef te leren.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sta je nou vanuit de kroeg te FOK!ken?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:19 schreef reetveter het volgende:
Ado heeft een vriend van jou de geschiedenis leraar gepijpt?
Nee, dat was je vriendin, bij die pedofiele leraar.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:19 schreef reetveter het volgende:
Backroom Casting Couch. Gay edition.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij is vast en zeker naar een casting. Fotoshoot voor serieuze casting, welke kleding?
Geven ze daar tegenwoordig ook al les in?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dat was je vriendin, bij die pedofiele leraar.
Hablo Espanõl?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:19 schreef reetveter het volgende:
Nee ik ben nog thuis, voetbal is er nog op.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sta je nou vanuit de kroeg te FOK!ken?
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dat was je vriendin, bij die pedofiele leraar.
bienvenidos a mi presentación de Seat. Es una empresa multinacional de España que hace que los automóviles. La compañía fue fundada en 1950 y la sede en Martorell, España. El president de empresa es Erich Smitt. La empresa tiene catorce mil empleados. La empresa vende en todo el mundo. La mundialmente conocida SEAT une a sus campañas de publicidad en TV y Prensa, el patrocinio de eventos deportivos.quote:
Goedquote:Op woensdag 21 april 2010 22:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoe'st met jouw "verkering" eigenlijk?
Nee, hij ging voor bijles. Daar zat een lekkere docentequote:Op woensdag 21 april 2010 22:19 schreef reetveter het volgende:
Jaja.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, hij ging voor bijles. Daar zat een lekkere docente
Ik ken wel serieus een meisje dat het met haar leraar deed. Maar toch deed ze iets niet goed want zulke hoge cijfers haalde ze nou ook weer niet en lelijk was ze ook.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:19 schreef reetveter het volgende:
Lot heeft wel een vriend, ja.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik dacht allemaal dat Allure een vriend had![]()
Maar das Lot dan?
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Binnenkort eens een Bayern shirt met 'Robben' bestellen
Waarom nou na 10 minuten er opnieuw over beginnen? Ik had heel even de TV uit en dankzij jullie slakken dacht ik dat hij weer gescoord hadquote:
Ja komop ik wist niks te zeggen ja.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:22 schreef Allure_ het volgende:
Ging vanmiddag een jongen in de trein met me in discussie over voetbal. Wat een faal. Like I care, zeg
.
Dan deed hij iets niet goed en dat verklaart gelijk dat dr punten niet zo heel erg hoog warenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ken wel serieus een meisje dat het met haar leraar deed. Maar toch deed ze iets niet goed want zulke hoge cijfers haalde ze nou ook weer niet en lelijk was ze ook.
JAAAAAquote:Op woensdag 21 april 2010 22:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Waarom nou na 10 minuten er opnieuw over beginnen? Ik had heel even de TV uit en dankzij jullie slakken dacht ik dat hij weer gescoord had!
Zeg, negeer je me nu al?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:22 schreef Allure_ het volgende:
Ging vanmiddag een jongen in de trein met me in discussie over voetbal. Wat een faal. Like I care, zeg
.
Ah, goed te horen dat het ok gaatquote:Op woensdag 21 april 2010 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goed! Die is op dit moment ongetwijfeld stomdronken
.. Toen ik 'm voor het laatst zag (kwart over 6) had hij net z'n 4e biertje op.
![]()
Hoe is het met jouw verkering dan? Gaan jullie eigenlijk trouwen ooit?
Iddquote:
Goed punt.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan deed hij iets niet goed en dat verklaart gelijk dat dr punten niet zo heel erg hoog waren
14.gifquote:
quote:
Robben gaat ons wereldkampioen maken. Samen met Raffie, Wessie en van Persiequote:Op woensdag 21 april 2010 22:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idd![]()
En het mooiste is, HIJ SPEELT LEKKER VOOR ONS OP HET WK EN NIET VOOR DUITSLAND![]()
Dat ie in de finale van het wk maar de winnende mag maken tegen Duitsland in de laatste minuut.
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee ik ben nog thuis, voetbal is er nog op.
[..]
Heb ik ook. Hoezo?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik dacht allemaal dat Allure een vriend had![]()
Maar das Lot dan?
Die had ik 3 jaar geleden op mijn iPod staan.quote:
Ik bedoel natuurlijk tot de finale brengen. Wereldkampioen wordt immers Ivoorkust al.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Robben gaat ons wereldkampioen maken. Samen met Raffie, Wessie en van Persie.
Oh, ik luisterde het net.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die had ik 3 jaar geleden op mijn iPod staan.
Eigenlijk hebben wij wel de creme de la creme van de voetbalwereld, thank god.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Robben gaat ons wereldkampioen maken. Samen met Raffie, Wessie en van Persie.
Iddquote:Op woensdag 21 april 2010 22:26 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die samenwonen zonder te (willen) trouwen![]()
Natuurlijk wil ik komenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zeg, negeer je me nu al?![]()
[..]
Ah, goed te horen dat het ok gaat![]()
En hoezo? Wil je ook komen dan?![]()
Eerst samenwonen, over 2 weken gaat dat gebeuren en dan zien we wel hoe de toekomst loopt
Ow, je zei dat je snel uitgekeken was op mannen en toen dacht ik dat je dan wel niemand zou hebbenquote:
Kanker toch op johquote:Op woensdag 21 april 2010 22:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alleen main stream sukkels vinden brand los en bumaye leuk.
Romanticus!quote:Op woensdag 21 april 2010 22:26 schreef Lakitu het volgende:
Wat doe je nou lullig over m'n oudersquote:Op woensdag 21 april 2010 22:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Idd![]()
.
Nog erger, mensen met een 'geregistreerd partnerschap'![]()
Wat zul je daar spijt van krijgenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gaan we de KLB SC uitnodigen op ons feestje ja?
Ik heb ook meerdere vriendjesquote:Op woensdag 21 april 2010 22:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ow, je zei dat je snel uitgekeken was op mannen en toen dacht ik dat je dan wel niemand zou hebben
Maar dat was Ado's schuld
Van Persie > Robben. Dat wel.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idd![]()
En het mooiste is, HIJ SPEELT LEKKER VOOR ONS OP HET WK EN NIET VOOR DUITSLAND![]()
Dat ie in de finale van het wk maar de winnende mag maken tegen Duitsland in de laatste minuut.
Dat is echt de kanker onder de partnerschapsvormenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Idd![]()
.
Nog erger, mensen met een 'geregistreerd partnerschap'![]()
Dit maakt me aan het denken. Ik heb nog geen Ivoriaan van de dag voor woensdag 21 april gegeven. Vandaag gaat die eer naar, wie kent hem niet, Kolo Touré!quote:Op woensdag 21 april 2010 22:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk tot de finale brengen. Wereldkampioen wordt immers Ivoorkust al.
Wie zei dat?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:26 schreef Lakitu het volgende:
HEEquote:Op woensdag 21 april 2010 22:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ow.quote:
Mijn laatste reactie in het vorige topic, maar... never mindquote:
Dat kan ik niet zeggen. Aangezien van Persie het hele seizoen geblesseerd is geweest en Robben in bloedvorm is.quote:
Ik zei het voor als jullie niet gaan trouwen.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wie zei dat?
Trouwens, begrijp niet helemaal wat daar erg aan is, maar ok
Mensen die per se hun liefde officieel willen maken met zo'n belachelijk kansloos ritueel.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:26 schreef Lakitu het volgende:
Flauw.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow.
Nu verlies ik plots mijn interesse![]()
[..]
Mijn laatste reactie in het vorige topic, maar... never mind
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Beseffen jullie je wel dat de halve wereldtop gewoon is grootgebracht door Ajax?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:30 schreef Allure_ het volgende:
Beseffen jullie je wel dat Robben gewoon is grootgebracht door PSV?
Uiteraardquote:Op woensdag 21 april 2010 22:30 schreef Allure_ het volgende:
Relaties.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die per se hun liefde officieel willen maken met zo'n belachelijk kansloos ritueel.
Yaya > Kolo.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dit maakt me aan het denken. Ik heb nog geen Ivoriaan van de dag voor woensdag 21 april gegeven. Vandaag gaat die eer naar, wie kent hem niet, Kolo Touré!
[ afbeelding ]
Interesse is terugquote:Op woensdag 21 april 2010 22:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb ook meerdere vriendjes. Houdt het afwisselend
.
Mensen die trouwen een belachelijk kansloos ritueel vindenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die per se hun liefde officieel willen maken met zo'n belachelijk kansloos ritueel.
Is ook niets ergs aan. Zo raar vind ik het niet, niet iedereen heeft zin om een hele dag in een grote jurk rond te lopen als middelpunt van de belangstelling om vervolgens op een papiertje te krijgen dat je voor eeuwig samen blijft.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wie zei dat?
Trouwens, begrijp niet helemaal wat daar erg aan is, maar ok
Alleen omdat z'n ouders gay zijn.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:30 schreef Allure_ het volgende:
quote:Maar Amsterdam bezondigde zich aan 'randstedelijke arrogantie', toen technisch-directeur Leo Beenhakker zich namens Ajax bij de familie Robben in Bedum meldde. Hans Robben: 'Zijn presentatie deugde niet. Beenhakker begroette mijn vrouw met 'zo meissie'. Dat moet je bij ons niet doen. Wij hebben respect voor meneer Beenhakker, van hem verwachten wij eenzelfde houding. Vervolgens legde hij een map op tafel en ik zag meteen dat Arjens naam verkeerd was gespeld. Arjan Robben stond er op.
'Beenhakker zei achteloos dat het een typefout van de secretaresse was. Arjen en ik keken elkaar aan en we wisten genoeg. Beenhakker gaf ons het gevoel dat hij Arjen even onder zijn arm mee wilde nemen. We hadden niks te kiezen. Met Frank Arnesen hebben we bij onze eerste ontmoeting over alles gesproken, behalve voetbal. Hij toonde zich oprecht geïnteresseerd in Arjen. Toen wisten we meteen dat hij naar PSV zou gaan.'
Ik denk dat de meesten niet zouden durven komenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat zul je daar spijt van krijgen![]()
Ja, je kunt wel gaan lullen met je ajax. Maar net zoveel PSV'ers spelen in de topquote:Op woensdag 21 april 2010 22:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Beseffen jullie je wel dat de halve wereldtop gewoon is grootgebracht door Ajax?
Gisteren, halve finale CL: Sneijder, Maxwell, Zlatan, Chivu!
Beenhakker is dan ook een complete mongool.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alleen omdat z'n ouders gay zijn.
[..]
Fout. Groningen, hij kwam later pas naar Psv.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:30 schreef Allure_ het volgende:
hoax.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, je kunt wel gaan lullen met je ajax. Maar net zoveel PSV'ers spelen in de top.
Dat lijkt MIJ geen goed planquote:Op woensdag 21 april 2010 22:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Alsof hij bij Groningen überhaupt wat was.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
Fout. Groningen, hij kwam later pas naar Psv.
Dan heb jij Van Persie zijn return tegen de Spurs gemist.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zeggen. Aangezien van Persie het hele seizoen geblesseerd is geweest en Robben in bloedvorm is.
Is het ook.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mensen die trouwen een belachelijk kansloos ritueel vinden![]()
![]()
.
Net zoveel als bij PSV ja.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof hij bij Groningen überhaupt wat was.
Niet veel. Behalve dat het zo kerkelijk is, dat hoeft van mij niet echt. Maar ik ga ook niet op het gemeentehuis trouwen want dat is kankerlelijkquote:
Voel je niks vanquote:Op woensdag 21 april 2010 22:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow.
Nu verlies ik plots mijn interesse![]()
Ik zou wel willen hoor, maar ben wel ouderwets en ga hem niet vragen, dus wie weet komt t er nooit vanquote:Op woensdag 21 april 2010 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is ook niets ergs aan. Zo raar vind ik het niet, niet iedereen heeft zin om een hele dag in een grote jurk rond te lopen als middelpunt van de belangstelling om vervolgens op een papiertje te krijgen dat je voor eeuwig samen blijft.
Ik persoonlijk zou het voor geen goud willen missen. Maar ik kan heel goed begrijpen dat niet iedereen daar zo over denkt!
EN WE GAAN ALLEMAAL EEN KEER DOODquote:Op woensdag 21 april 2010 22:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is het ook."OEH KIJK WIJ ZIJN GETROUWD DUS ONZE RELATIE IS OFFICIEEL WANT PAPIERTJE EN RING" nou woeptiedoe
lekker belangrijk.
GODVERDOMME WD.quote:
Blij dat ik in een durp woon.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat de boer niet kent, eet ie niet he
Ja, één wedstrijd een paar minuten. Hij was goed hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar wil je dat ik een lijstje maak met wedstrijden die Robben dit seizoen heeft beslist? Hij is zo geweldigquote:Op woensdag 21 april 2010 22:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan heb jij Van Persie zijn return tegen de Spurs gemist.
Hij speelde zo enorm goed. Beter dan Robben meestal speelt.
Ik heb m'n eigen kamer en mag legaal alle drank drinkenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat lijkt MIJ geen goed plan![]()
Ik ga geen feestje geven, waar ik rekening moet houden met mensen die opgehaald worden door hun ouders en dat ik limonade moet inslaan
OEH KIJK IK BEN EEN AANTAL JAREN GELEDEN GEBOREN DUS LAAT IK TAART ETENquote:Op woensdag 21 april 2010 22:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is het ook."OEH KIJK WIJ ZIJN GETROUWD DUS ONZE RELATIE IS OFFICIEEL WANT PAPIERTJE EN RING" nou woeptiedoe
lekker belangrijk.
Niks. Loop gewoon te trollen.quote:
Je weet dat je het nu indirect vraagt?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou wel willen hoor, maar ben wel ouderwets en ga hem niet vragen, dus wie weet komt t er nooit van
DEZEquote:Op woensdag 21 april 2010 22:33 schreef Lakitu het volgende:
Ajax heeft gewoon de beste jeugdopleiding ter wereld. Period.
Haar kinderen zouden het niet beïnvloeden, eventueel zelfs bespoedigen omdat ik weet dat JB ze heel graag zou willen zien als lieve kleine schattige bruidsmeisjesquote:Op woensdag 21 april 2010 22:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik komen! Nee maar gewoon
omdat JB al kindjes heeft enzo zouden jullie misschien niet zo snel trouwen (of misschien is dat een onlogische redenering van mijn kant hoor)..
Ik was even nieuwsgierig.
Whehehe, subtiel, ik mag hopen dat je deze hint oppikt Adoquote:Op woensdag 21 april 2010 22:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voel je niks van
[..]
Ik zou wel willen hoor, maar ben wel ouderwets en ga hem niet vragen, dus wie weet komt t er nooit van
Inderdaad, die vier ik ook al 3 jaar niet meer.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
OEH KIJK IK BEN EEN AANTAL JAREN GELEDEN GEBOREN DUS LAAT IK TAART ETEN
Verjaardagen![]()
Jij hebt het gewoon verpest!quote:Op woensdag 21 april 2010 22:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het hoefde niet echt van hun en voor ze het wisten was ik er al en toen kwam het er niet echt meer van.
Als kanker een leven had.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad, die vier ik ook al 3 jaar niet meer.
Pas als ze uit de coma is.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
Zouden Noorsbloed en Mirre niet ook gaan trouwen?
Zijn ze zelfs al dacht ik.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
Zouden Noorsbloed en Mirre niet ook gaan trouwen?
Het is vandaag mijn Unbirthdayquote:Op woensdag 21 april 2010 22:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
OEH KIJK IK BEN EEN AANTAL JAREN GELEDEN GEBOREN DUS LAAT IK TAART ETEN
Verjaardagen![]()
Het was allemaal jouw schuldquote:Op woensdag 21 april 2010 22:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn serieus niet getrouwd overigens. Het hoefde niet echt van hun en voor ze het wisten was ik er al en toen kwam het er niet echt meer van.
Wat wil je insinueren met die eigen kamer?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb m'n eigen kamer en mag legaal alle drank drinken?
Als jij mijn leeftijd bereikt heb denk je daar wel anders over.quote:
Dan zou het geen verjaardagen vieren.quote:
Haha zo bedoel ik het ook nietquote:Op woensdag 21 april 2010 22:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Haar kinderen zouden het niet beïnvloeden, eventueel zelfs bespoedigen omdat ik weet dat JB ze heel graag zou willen zien als lieve kleine schattige bruidsmeisjes
Dat was die wel jaquote:Op woensdag 21 april 2010 22:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof hij bij Groningen überhaupt wat was.
Weet zij het ook?quote:
Hij weet dat allang en als het niet gebeurt ook primaquote:Op woensdag 21 april 2010 22:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je weet dat je het nu indirect vraagt?
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:36 schreef Allure_ het volgende:
gers heeft een bosje bloemen voor de bruiloft gestuurd.
Sorry.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
GODVERDOMME WD.
Jij iedere keer met je sneaky plaatjes attacks die me een hartaanval bezorgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:36 schreef Allure_ het volgende:
gers heeft een bosje bloemen voor de bruiloft gestuurd.
Ik had Allure_ al gerectificeerdquote:
Die hint is me al meermalen duidelijk gemaaktquote:Op woensdag 21 april 2010 22:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehehe, subtiel, ik mag hopen dat je deze hint oppikt Ado!
In dr rectum ja?quote:
Robben is in prima vorm en presteert altijd wel degelijk maar dat maakt hem nog steeds geen geweldige speler. Hij heeft zo zijn momentjes maar dat is het dan ook.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja, één wedstrijd een paar minuten. Hij was goed hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar wil je dat ik een lijstje maak met wedstrijden die Robben dit seizoen heeft beslist? Hij is zo geweldig.
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sorry.Hij drinkt heineken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Kanker viert wel degelijk verjaardagen hoor.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dan zou het geen verjaardagen vieren.
Je moet ook geen 2x Http plaatsenquote:
Mwa, ik weet wat een slechte relatie is (ook al was ik verliefd) maar ik weet daardoor ook dat dit wel goed isquote:Op woensdag 21 april 2010 22:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha zo bedoel ik het ook niet! Maar kijk, jullie zijn natuurlijk allebei wel wat ouder (en daarmee bedoel ik dus niet oud, maar ook geen 20 meer
..) en JB heeft al de nodige levenservaring gezien haar twee schatjes
dus ik heb dan het idee dat je minder snel in het huwelijksbootje stapt dan een naïef stelletje van begin 20.
quote:
Zienquote:Op woensdag 21 april 2010 22:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mwa, ik weet wat een slechte relatie is (ook al was ik verliefd) maar ik weet daardoor ook dat dit wel goed is
Ik heb schoolfoto's trouwens
Ja, dat had ik weggehaald, maar blijkbaar niet.quote:
Ik denk niet dat dat direct te linken is aan de leeftijd, danwel aan de overtuiging van ons beiden.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha zo bedoel ik het ook niet! Maar kijk, jullie zijn natuurlijk allebei wel wat ouder (en daarmee bedoel ik dus niet oud, maar ook geen 20 meer
..) en JB heeft al de nodige levenservaring gezien haar twee schatjes
dus ik heb dan het idee dat je minder snel in het huwelijksbootje stapt dan een naïef stelletje van begin 20.
quote:
quote:
Jupquote:
quote:
Ontspannen genoeg?quote:
De Mulquote:Op woensdag 21 april 2010 22:40 schreef Otis2.0 het volgende:
Arsenal: Vermaelen.
Chelsea: -
Liverpool: Babel.
Man Utd: Van der Sar.
Man City: de Jong.
Real Madrid: van der Vaart.
Barcelona: Zlatan, Maxwell.
Valencia: Maduro.
Sevilla: de Mul ().
Milan: Huntelaar, Seedorf.
Inter: Sneijder, Chivu.
Roma: -
Zo'n beetje alle topclubs hebben hun eigen Ajacied. Ik zal er ongetwijfel nog een hoop vergeten zijn.
Niks hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 22:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat wil je insinueren met die eigen kamer?
je gaat dood.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:41 schreef Allure_ het volgende:
Wat is er met mijn rectum.
Ow.quote:
Sergio Zijler !!quote:Op woensdag 21 april 2010 22:40 schreef Otis2.0 het volgende:
Zo'n beetje alle topclubs hebben hun eigen Ajacied. Ik zal er ongetwijfel nog een hoop vergeten zijn.
kan nietquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat direct te linken is aan de leeftijd, danwel aan de overtuiging van ons beiden.
Juist een naïef stelletje van 20 ziet de wereld door een roze bril en hopt van de ene lover naar de andere. Ik zie in JB wel een vaste partner voor nu en in de toekomst. Daar ben ik nu overtuigender van, dan wanneer ik haar 10 jaar terug had leren kennen, dus in dat opzicht kan het het proces ook juist wel bespoedigen
Jammer dat hij ook aan kwam zetten met spelers als Delorgequote:Op woensdag 21 april 2010 22:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Van Geel. Verkopen kon die als de beste.
Je vergeet natuurlijk:quote:Op woensdag 21 april 2010 22:40 schreef Otis2.0 het volgende:
Juventus - Grygera.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:40 schreef Otis2.0 het volgende:
Ja maar die roze bril zorgt er misschien juist voor dat je (te) snel trouwtquote:Op woensdag 21 april 2010 22:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat direct te linken is aan de leeftijd, danwel aan de overtuiging van ons beiden.
Juist een naïef stelletje van 20 ziet de wereld door een roze bril en hopt van de ene lover naar de andere. Ik zie in JB wel een vaste partner voor nu en in de toekomst. Daar ben ik nu overtuigender van, dan wanneer ik haar 10 jaar terug had leren kennen, dus in dat opzicht kan het het proces ook juist wel bespoedigen
Als ik de Eredivisie moet gaan beginnen...quote:Op woensdag 21 april 2010 22:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je vergeet natuurlijk:
Heracles: Quansah, Douglas.
Begrijpelijkquote:Op woensdag 21 april 2010 22:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kan nietZijn niet digitaal
en anders... ik laat niet gauw foto's van de kindjes op i-net zien.
[..]![]()
Ik heb een hekel aan mensen die altijd kankerchaggo overkomen.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:44 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die interpunctie nooit direct achter hun laatste woord zetten.
Als voorbeeld:
Hahahah !!
In de bus .
Drink jij dat nog op , die melk ?
Heracles is ook een topclub.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als ik de Eredivisie moet gaan beginnen...
Ik ben ook chagrijnig.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen die altijd kankerchaggo overkomen.
soms is dat gewoon een foutje, als je een zin tikt en verder wil tikken en ineens bedenkt dat ie eigenlijk wel klaar is, omdat je na elk woord standaard een spatie zet en dan geen zin meer hebben om het te veranderen ofzo.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:44 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die interpunctie nooit direct achter hun laatste woord zetten.
Als voorbeeld:
Hahahah !!
In de bus .
Als je (te) jong bent, vrouw en wil trouwen heb je nog ouders en dan met name een vader die even een hartig woordje met je komt sprekenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar die roze bril zorgt er misschien juist voor dat je (te) snel trouwtterwijl als je ouder en wijzer bent je misschien juist wel even wacht voor je zo'n beslissing maakt.. Dat was mijn redenatie.
Maar hoe jij het ziet is natuurlijk ook logisch
Ik heb het over mensen die dat standaard doen.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
soms is dat gewoon een foutje, als je een zin tikt en verder wil tikken en ineens bedenkt dat ie eigenlijk wel klaar is, omdat je na elk woord standaard een spatie zet en dan geen zin meer hebben om het te veranderen ofzo.
Werken.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:46 schreef Breathtaking het volgende:
Wat zal ik trouwens gaan doen op Koninginnedag? Wat zijn jullie plannen?
Douglasquote:Op woensdag 21 april 2010 22:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je vergeet natuurlijk:
Heracles: Quansah, Douglas.
Was ik ook een keer. Ik was echt zo kankerchagrijnig, niet fucking normaal gewoon, echt afschuwelijk.quote:
Amsterdam.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:46 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:44 schreef wolvendagen het volgende:
Als voorbeeld:
Hahahah !!
In de bus .
Zeg je het daaromquote:
Vandaar.quote:
Ik ga naar de klote. Ken je dat, leuke plek hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 22:46 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben echt heel vaak chagrijnig de laatste tijd.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Was ik ook een keer. Ik was echt zo kankerchagrijnig, niet fucking normaal gewoon, echt afschuwelijk.Arme ik.
Wigan - oMARIOn Melchiotquote:
Als ie superspaghetti op heeft, slalomt ie alles voorbij met z'n drieëndertige dubbele schaar.quote:
Damskoquote:Op woensdag 21 april 2010 22:46 schreef Breathtaking het volgende:
Heb t wel een paar keer gedaan, maar de klb sc lijkt me niet helemaal de geschikte plekquote:Op woensdag 21 april 2010 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Begrijpelijkal heb ik nog nooit een foto die mij in vertrouwen is gestuurd aan iemand anders laten zien.. Maar dat lijkt me vanzelfsprekend.
Poepje toch.quote:
Groningen is geen aanrader met Koninginnedagquote:Op woensdag 21 april 2010 22:46 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga neuken, doe je ook mee?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:46 schreef Breathtaking het volgende:
Er zitten mongolen die dat de godganse dag doen in mijn timeline op twitter, en toevallig zag ik het jou doen.quote:
quote:
Whehehe lekker in de meuk zitten.quote:
Wel een aanrader dusquote:Op woensdag 21 april 2010 22:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Groningen is geen aanrader met Koninginnedag. Echt overal ruzie
.
Mooi Amsterdam
Beter krijg je snel een lief vriendje.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben echt heel vaak chagrijnig de laatste tijd.
Pas de dag erna hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 22:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Whehehe lekker in de meuk zitten.
Hoe dom het ook klinkt, dat is de leeftijdquote:Op woensdag 21 april 2010 22:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben echt heel vaak chagrijnig de laatste tijd.
Die wsl naar Liverpool gaatquote:
Nah, dat is het niet, geloof me.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe dom het ook klinkt, dat is de leeftijdik was van m'n 15e tot m'n 18e ook heeeel vaak chagrijnig/gefrustreerd.. Komt doordat je hormonen veel schommelen (zelfs met pil).
Gaat over een jaartje wel weer over! En bovendien heb jij de omstandigheden thuis ook niet echt mee, dus ik snap het wel.. Maar wel kut dat het dan net op je verjaardag is
![]()
Daley Blindquote:Op woensdag 21 april 2010 22:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Als ie superspaghetti op heeft, slalomt ie alles voorbij met z'n drieëndertige dubbele schaar.
Waaat? Hoezo dat danquote:Op woensdag 21 april 2010 22:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Groningen is geen aanrader met Koninginnedag. Echt overal ruzie
.
Mooi Amsterdam
Dat kan op elke andere dag ook nog welquote:
Dit vind ik altijd een moeilijke vraagquote:Op woensdag 21 april 2010 22:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Otis, wat vinde gij het mooiste voetbaltenue? Op Ajax na natuurlijk, aangezien je die anders toch wel zou kiezen
Waarom is het dan?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nah, dat is het niet, geloof me.
Bij mij was het een foutje.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er zitten mongolen die dat de godganse dag doen in mijn timeline op twitter, en toevallig zag ik het jou doen.
Nee, in het beste huis in Amsterdam zitten.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Whehehe lekker in de meuk zitten.
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:50 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Moest je scissoren om wat punani te scoren.
Die gaat het nog ver schoppen.quote:
Ik kraak jou toch ook niet in het speciaal af, tevens staat er een paar posts onder dat ik het alleen heb over mensen die het standaard doen.quote:
Whehequote:Op woensdag 21 april 2010 22:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als je (te) jong bent, vrouw en wil trouwen heb je nog ouders en dan met name een vader die even een hartig woordje met je komt spreken![]()
Ga jij je pa van het weekend maar even vertellen dat je trouwplannen hebt
Vorig jaar was ik de deur nog niet uit of er was voor mijn neus een woeste matpartij tussen het kamp en een stel turkenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waaat? Hoezo dat dan?
[..]
Dat kan op elke andere dag ook nog wel
Dan nietquote:Op woensdag 21 april 2010 22:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat kan op elke andere dag ook nog wel
Weet ik tochquote:Op woensdag 21 april 2010 22:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kraak jou toch ook niet in het speciaal af, tevens staat er een paar posts onder dat ik het alleen heb over mensen die het standaard doen.
EEN REISJE LANGS DE RIJN RIJN RIJNquote:
Op je 27e ben je geen student meer hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 22:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wheheach, mijn vader had mij op z'n 27e hoor
dus die was er ook best wel jong bij nog.
Maar hij zou wel zeggen dat ik nog maar even van mijn studententijd moet genieten ja!
Ik wel.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Op je 27e ben je geen student meer hoor
Whehehequote:Op woensdag 21 april 2010 22:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik de deur nog niet uit of er was voor mijn neus een woeste matpartij tussen het kamp en een stel turken![]()
.
Met jou iig.quote:
Dat bedoel ik maarquote:Op woensdag 21 april 2010 22:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wheheach, mijn vader had mij op z'n 27e hoor
dus die was er ook best wel jong bij nog.
Maar hij zou wel zeggen dat ik nog maar even van mijn studententijd moet genieten ja!
Die van Palermo is nice, zekerquote:Op woensdag 21 april 2010 22:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd een moeilijke vraag.
Ook objectief gezien vind ik het Ajax-shirt mooi omdat het vrij uniek is.
Daarnaast deze:
AC Milan
[ afbeelding ]
Palermo
[ afbeelding ]
Gremio
[ afbeelding ]
Roma.
[ afbeelding ]
Deze. Ik zit te denken aan 28.quote:
True. A'dam is eigenlijk best overrated met Qday.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:53 schreef Breathtaking het volgende:
Maar Amsterdam vind ik ook een ramp.. Je kunt je amper bewegen zo druk is het.
Hij was toen serieus net klaar hoor geloof ikquote:Op woensdag 21 april 2010 22:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Op je 27e ben je geen student meer hoor
Valt mee hoor.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:53 schreef Breathtaking het volgende:
Daarom Eindhovenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:53 schreef Breathtaking het volgende:
Ja ziet er ook goed uitquote:Op woensdag 21 april 2010 22:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die van Palermo is nice, zeker.
FC Basel![]()
[ afbeelding ]
Fenerbahce![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ik dacht dat ik je niet zou zien danquote:
Tis niet altijd zo gemakkelijk te plannen hoor!quote:
quote:
Valt niet mee. Toen ik er was met Koninginnedag 2008 kreeg ik ruzie met mijn beste vriendin en nog een goede vriendin, werd ik aangerand door meerdere mannen die in mijn kont knepen in een menigte omdat ik er toch nooit achterkwam wie het was.. En heb ik de hele dag in de hitte gelopen van het Museumplein naar het Rembrandtplein en weer terug omdat we er maar niet uit kwamen waar we de muziek het leukst vondenquote:
Kinderen ZIJN leukquote:Op woensdag 21 april 2010 22:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Kinderen![]()
Ik kan m'n geld wel aan leukere dingen uitgeven
Eerst koninginnenacht, dan 's ochtends naar het vondelpark en 's middags zien we wel weer he.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:53 schreef Breathtaking het volgende:
Dan lig ik nog in mijn nest mang. Voetballen doen de echte spelers wel voor mij om half drie dan.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:56 schreef reetveter het volgende:
Ik wil jullie wel eens zien om 07:45 zondagochtend op zulks een foto.
Moet je maar niet zo'n bollende kont hebbenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Valt niet mee. Toen ik er was met Koninginnedag 2008 kreeg ik ruzie met mijn beste vriendin en nog een goede vriendin, werd ik aangerand door meerdere mannen die in mijn kont knepen in een menigte omdat ik er toch nooit achterkwam wie het was.. En heb ik de hele dag in de hitte gelopen van het Museumplein naar het Rembrandtplein en weer terug omdat we er maar niet uit kwamen waar we de muziek het leukst vonden..
Hard manquote:
Ja soms denk ik daar over na, en als m'n vader in z'n eentje was zonder vrouw en kinderen was hij echt rijkquote:Op woensdag 21 april 2010 22:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Kinderen![]()
Ik kan m'n geld wel aan leukere dingen uitgeven
Dat.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo'n bollende kont hebben
We gaan samenwonen, dan moet je elkaar wel af en toe zien he, anders ben je ook zo vreemd voor elkaar op het grote momentquote:Op woensdag 21 april 2010 22:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik je niet zou zien dan![]()
Waar zie je me haten dan? Die foto is gewoon gay, fact.quote:
Je moet dan ook niet op het Museumplein en Rembrandtplein zijnquote:Op woensdag 21 april 2010 22:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Valt niet mee. Toen ik er was met Koninginnedag 2008 kreeg ik ruzie met mijn beste vriendin en nog een goede vriendin, werd ik aangerand door meerdere mannen die in mijn kont knepen in een menigte omdat ik er toch nooit achterkwam wie het was.. En heb ik de hele dag in de hitte gelopen van het Museumplein naar het Rembrandtplein en weer terug omdat we er maar niet uit kwamen waar we de muziek het leukst vonden..
10u voetballen vriend. En om half 3 Ajax kijken in de kroeg.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan lig ik nog in mijn nest mang. Voetballen doen de echte spelers wel voor mij om half drie dan.
Ze deden het anders ook bij mijn vriendin met platte kontquote:Op woensdag 21 april 2010 22:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo'n bollende kont hebben
Liever jij dan ik. Ik wil ook nog wat aan mijn zondagochtend hebben.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
10u voetballen vriend. En om half 3 Ajax kijken in de kroeg.
Kloptquote:Op woensdag 21 april 2010 22:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet op het Museumplein en Rembrandtplein zijn![]()
Hij draagt ook een chastity beltquote:
Hahaha jij kreeg een vieze panna.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
Buzzkill is ook zo'n homoHij gaf me een panna op training. Heeft ie het nu in zijn msn naam + als www op hyves
Oh, ik vind van niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waar zie je me haten dan? Die foto is gewoon gay, fact.
"Vandaag C_N door zijn strak geschoren beentjes gespeeld op de training xD xD was weer tof, 1 love to mij homeboys"quote:Op woensdag 21 april 2010 22:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
Buzzkill is ook zo'n homoHij gaf me een panna op training. Heeft ie het nu in zijn msn naam + als www op hyves
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |