Jaloers.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dude, dat Crack aan je denkt is tot daaraan toe maar ZH? Nee, gewoon nee, okee.
Ik dacht dat je jonger wasquote:Op woensdag 21 april 2010 22:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Voor jou ben ik zeker niet te jong.
PM.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat gooi ik niet op dit forum, ze kwijlen al genoeg op je
Mensen die niet hun eigen foto's in hun fobo zetten.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja wat een losers.En dan niet eens echte foto's erin zetten.
Het zijn vast lelijke autisten.
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:03 schreef Mozy het volgende:
We kwijlen wel op je JB. We willen je allemaal neuken.
En hard.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:03 schreef Mozy het volgende:
We kwijlen wel op je JB. We willen je allemaal neuken.
ik heb wel een heleboel foto's, maar niet van mezelfquote:Op woensdag 21 april 2010 22:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die niet hun eigen foto's in hun fobo zetten.
Nee, ik ben de enige die haar wel neuktquote:
Ja, want zodra ik antwoord geef verlies ik je interessequote:
Heb je de docent gepijpt?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
Ohhhh, ik hoef voor m'n tentamen maar een 2,5 te halen!
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb wel een heleboel foto's, maar niet van mezelf

Dat denk je, ja.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, ik ben de enige die haar wel neukt![]()
Die is bij deze al verloren danquote:Op woensdag 21 april 2010 22:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, ik ben de enige die haar wel neukt![]()
[..]
Ja, want zodra ik antwoord geef verlies ik je interesse
Pics to proof?quote:
Kom op Ado, ik weet dat je wat ouder bent, maar die tijd zijn ze al lang voorbij. Voor een pijpbeurt krijg je er hoogstens een halve punt bij.quote:
Jij moet meedoen aan die commercial waarin een of andere vent continu van uiterlijk veranderd om de aandacht van die meid maar vast te kunnen houdenquote:
quote:
Dat werkt niet altijd hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 22:05 schreef Adolecens het volgende:
Ja, want zodra ik antwoord geef verlies ik je interesse
Vond ik ookquote:
JB zei dat je die moest verwijderen omdat ze anders miscchien op het inet belanden, toch?quote:
Ow, in "mijn tijd" haalde je een tentamen in ruil voor orale seksquote:Op woensdag 21 april 2010 22:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kom op Ado, ik weet dat je wat ouder bent, maar die tijd zijn ze al lang voorbij. Voor een pijpbeurt krijg je er hoogstens een halve punt bij.
Haha daar kan ik mezelf wel in vinden, ja.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij moet meedoen aan die commercial waarin een of andere vent continu van uiterlijk veranderd om de aandacht van die meid maar vast te kunnen houden
Oh ja, dat is waar ook, hihi. Thanks bobbientjequote:Op woensdag 21 april 2010 22:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
JB zei dat je die moest verwijderen omdat ze anders miscchien op het inet belanden, toch?
Jij bevredigde regelmatig je leraren/leraressen?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, in "mijn tijd" haalde je een tentamen in ruil voor orale seks
Ja, heb jij die van je foon nou ook eindelijk weggeooid?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
JB zei dat je die moest verwijderen omdat ze anders miscchien op het inet belanden, toch?
Klopt. Nu is het gewoon een volledige beurt.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, in "mijn tijd" haalde je een tentamen in ruil voor orale seks
Je was je interesse al kwijtquote:
En sinds wanneer heb je het idee dat JB mij verteld wat te doen?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja en dan ziet ie er zo heel gay uit met een snorretje en dan vindt ze 'm opeens weer leukquote:Op woensdag 21 april 2010 22:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij moet meedoen aan die commercial waarin een of andere vent continu van uiterlijk veranderd om de aandacht van die meid maar vast te kunnen houden
Die ene waar ik zo... en jij zo van... ja, die is er al af.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij bevredigde regelmatig je leraren/leraressen?
Das iets wat k nog niet van je wist
[..]
Ja, heb jij die van je foon nou ook eindelijk weggeooid?
Ik begrijp waarom Mozy leraar gaat worden op de basisschool opeens.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt. Nu is het gewoon een volledige beurt.
Jou niet, maar ons wel.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je was je interesse al kwijt![]()
[..]
En sinds wanneer heb je het idee dat JB mij verteld wat te doen?
Dat dacht ik al jaquote:Op woensdag 21 april 2010 22:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha daar kan ik mezelf wel in vinden, ja.
Nee, ik haalde gewoon goeie cijfers, dat had ik niet nodig, maar een vriend van me heeft de geschiedenisleraar regelmatig gepijpt jaquote:Op woensdag 21 april 2010 22:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij bevredigde regelmatig je leraren/leraressen?
Das iets wat k nog niet van je wist
[..]
Nee, da's leuk om zo af en toe nog eens naar te kijken tijdens het boodschappen doen ofzo, dan vergeet ik nooit komkommers mee te nemen!quote:Ja, heb jij die van je foon nou ook eindelijk weggeooid?
niet jou, NGquote:Op woensdag 21 april 2010 22:10 schreef Adolecens het volgende:
En sinds wanneer heb je het idee dat JB mij verteld wat te doen?
Omdat we pas per 1 mei die kant op gaan verhuizenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:10 schreef NoelGallagher het volgende:
maarre, als jb en ade wat met elkaar hebben, waarom zitten jullie dan nu allebei in de sc?
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:12 schreef Adolecens het volgende:
Nee, da's leuk om zo af en toe nog eens naar te kijken tijdens het boodschappen doen ofzo, dan vergeet ik nooit komkommers mee te nemen!
Is dat een positief of negatief verhaal?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn interesse in jou is een ander verhaal.
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die ene waar ik zo... en jij zo van... ja, die is er al af.
Serieus?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, ik haalde gewoon goeie cijfers, dat had ik niet nodig, maar een vriend van me heeft de geschiedenisleraar regelmatig gepijpt ja![]()
[..]
Dat was niet tegen jouquote:Nee, da's leuk om zo af en toe nog eens naar te kijken tijdens het boodschappen doen ofzo, dan vergeet ik nooit komkommers mee te nemen!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |