ahahah het gaat maar door hequote:
Chai, wil jij Mozy voor mij slaan?quote:
Cliphunter is geniaal.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
wut, op die site staan tal van filmpjes waarvoor je normaal moet betalen
Iddquote:Op woensdag 21 april 2010 21:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ahahah het gaat maar door he![]()
![]()
in pub-sc heb je vast de lachers op je handen hiermee![]()
Veel plezier daar dan.quote:
Mijn borsten zijn veranderdquote:Op woensdag 21 april 2010 21:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je moet wel goede bh's dragen. Anders ziet het er zo lomp uit.Vrouwen die een bh kopen op bungelende borsten. Kan je er net zo goed geen kopen.
En jij vanaaf Suus een pets geven en zeggen "Dat moest van Broekpaling".quote:
Is ook best wel zielig. Een zoon die tegen zijn vader(oud-wereldkampioen boxxen) die dakloos en drugsverslaafd was zegt dat ie heel diep van binnen nog van hem houd. ook al heeft hij ze in de steek gelaten.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoezo vinden mensen dat grappig btw, is toch juist heel zielig.
Ik ken jouw maat en kop in 1x de goeie bh's voor jequote:Op woensdag 21 april 2010 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet toch maar eens vragen wat mn cupmaat is
Ja ze hadden iets van 15 jaar niet gesproken.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Is ook best wel zielig. Een zoon die tegen zijn vader(oud-wereldkampioen boxxen) die dakloos en drugsverslaafd was zegt dat ie heel diep van binnen nog van hem houd. ook al heeft hij ze in de steek gelaten.
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En jij vanaaf Suus een pets geven en zeggen "Dat moest van Broekpaling".
Gaarne hoor ik haar reactie.
Nee, gelukkig niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:55 schreef Lakitu het volgende:
Heb je een bet uitstaan, Jap? Zeker op Ribery to score
Inderdaad. Die haters zijn ook zeker allemaal PVV stemmers, vieze racisten.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ze hadden iets van 15 jaar niet gesproken.
Dat is het probleem met dit soort dingen, als je het het verhaal erachter niet weet is het wellicht grappig, anders niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Is ook best wel zielig. Een zoon die tegen zijn vader(oud-wereldkampioen boxxen) die dakloos en drugsverslaafd was zegt dat ie heel diep van binnen nog van hem houd. ook al heeft hij ze in de steek gelaten.
wat is die dan?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ken jouw maat en kop in 1x de goeie bh's voor je
Huh school? Wat lul je dan over dagen vrij nemen voor szigetquote:
Succes.quote:
Do it!quote:
Bijbaantje.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Huh school? Wat lul je dan over dagen vrij nemen voor sziget
Inderdaad. Maar dat is met heel veel dingen zo, maar bij deze is het wel duidelijk dat er een sterk verhaal achter ligt.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is het probleem met dit soort dingen, als je het het verhaal erachter niet weet is het wellicht grappig, anders niet.
Post hier vannacht om 4 uur nog een keer om te laten zien hoe boeiend je leven is.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:58 schreef reetveter het volgende:
Nu ga ik weer voetbal kijken en vanavond misschien de stad in. Morgenvroeg wel presentatie tho. Nou, dat waren mijn plannen. Ik hoop jullie voldoende geinformeerd te hebben.
Pics van mn fobo stelenquote:
Ik heb hoogstens op verzoek van hier een keer SANNA! geroepen maar daar wou ik het dan ook bij laten.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Do it!Crack en Zh dachten ook aan mij tijdens het zoenen.
Zo heb ik ook een beetje seks.
Thanks, ik heb het genoteerd.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:58 schreef reetveter het volgende:
Nu ga ik weer voetbal kijken en vanavond misschien de stad in. Morgenvroeg wel presentatie tho. Nou, dat waren mijn plannen. Ik hoop jullie voldoende geinformeerd te hebben.
Je bent te jongquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb hoogstens op verzoek van hier een keer SANNA! geroepen maar daar wou ik het dan ook bij laten.
Ze is 21+ dat mag best.quote:
Ja ik heb het ook gezien, als je alles kijktquote:Op woensdag 21 april 2010 21:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Onmogelijk.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Post hier vannacht om 4 uur nog een keer om te laten zien hoe boeiend je leven is.
Dat gooi ik niet op dit forum, ze kwijlen al genoeg op jequote:Op woensdag 21 april 2010 21:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat is die dan?
Maar mn borsten zijn weer anders;(
En dude, dat Crack aan je denkt is tot daaraan toe maar ZH? Nee, gewoon nee, okee.quote:
Ja wat een losers.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mensen die dit in hun fobo zetten.
Ow! Dat wist ik heul niet!quote:
Dat is niet waarquote:Op woensdag 21 april 2010 22:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat gooi ik niet op dit forum, ze kwijlen al genoeg op je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |