abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80540495
Ik heb besloten om toch mijn oude droom van acteur/model op te pakken en ben met een castingbureau in zee gegaan. Over een paar weken is de fotoshoot die dit gehele jaar aan mijn portfolio zal gaan kleven.
Ik mag, totdat ik via bemiddeling echt iets bereik 1 serieuze fotoshoot laten doen.
Ik kan dus maar 1 keer kiezen voor kleding, wat zouden jullie kiezen?
Ik wil niet te beperkt kiezen, zoals volledig voor een zakelijk uiterlijk gaan, maar ook niet te sloeberig overkomen.
De kleding die ik bezit komt allemaal van H&M en We, omdat ik zelf een beetje casual en niet merkgericht ben, maar nu moet ik ondanks dat ik er geen fan van ben, even niet mijn smaak laten gelden, maar in de hoofden van de castingdirectors kruipen.

Ik heb moeite om een idee te vinden.
Welke merken qua niet compleet zakelijke of casual kleding springen er qua populariteit op dit moment uit?
Ik ben gewoon niet modegericht genoeg om te kiezen..

(..en "kies gewoon waar je je lekker in voelt", werkt niet in deze schijnheilige wereld, dus die dooddoener is helaas niet van toepassing.)
  dinsdag 20 april 2010 @ 22:23:11 #2
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_80540588
Kunnen ze je bij het castingbureau niet helpen? Of werkt dat zo niet?
Frysk bloed tsjoch op!
  dinsdag 20 april 2010 @ 22:23:27 #3
293171 Surf_Bunny
fan di na kha
pi_80540599
Uhh ben jij niet diegene diealtijd met hetzelfde verbaasde hoofd op de foto staat? no offence
1 Minuut stilte voor de storm
  dinsdag 20 april 2010 @ 22:23:33 #4
298521 KleinPluimpje
Vage sjizzel nizzel
pi_80540611
ik denk dat het handig is als je een foto van jezelf plaatst, afhankelijk van je stijl, huids/haar kleur, bouw, lengte en andere zaken kunnen we beter bepalen wat bij je past
Is verliefd op een besnedelander
--
Ik zap van TMF naar THE BOX en check elke clip
  dinsdag 20 april 2010 @ 22:25:05 #5
293171 Surf_Bunny
fan di na kha
pi_80540700
Wat kleinpluimpje zegt idd.
1 Minuut stilte voor de storm
pi_80540830
tvp. care to share welk bureau?
pi_80540857
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 22:23 schreef KleinPluimpje het volgende:
ik denk dat het handig is als je een foto van jezelf plaatst, afhankelijk van je stijl, huids/haar kleur, bouw, lengte en andere zaken kunnen we beter bepalen wat bij je past
Dan kijk je maar in mijn FoBo, ik denk niet dat bepaalde kleding bij bepaalde mensen past, eerder dat je als het nodig is, bepaalde kleding eigen moet maken in dat wereldje.
pi_80541086
ik heb eigenlijk een vraag voor jou.
Wat voor kosten zitten er aan vast voor jou ?

Ik begrijp dat zij voor jou een portfolio met foto's maken ?
Neem aan dat daar ook kosten aanzitten, of hoef je dat pas te betalen na jou eerste opdracht ?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 20 april 2010 @ 22:32:43 #9
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_80541118
Kies gewoon waar je je lekker in voelt!
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_80541145
Laat die droom varen..
pi_80541244
pi_80541424
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 22:32 schreef schommelstoel het volgende:
ik heb eigenlijk een vraag voor jou.
Wat voor kosten zitten er aan vast voor jou ?

Ik begrijp dat zij voor jou een portfolio met foto's maken ?
Neem aan dat daar ook kosten aanzitten, of hoef je dat pas te betalen na jou eerste opdracht ?
Je betaalt eenmaal 48,- voor een jaar kunnen reageren op iedere auditie waar zij in bemiddelen.
Zoals ieder bedrijf betaamt, proberen ze je uiteraard te lokken voor onbetaalde figuratie en extra fotoshoots die "nog professioneler" zijn, maar het is enkel aan jezelf of je daar wel of niet intrapt.

Ik meld me uiteraard enkel aan voor betaalde opdrachten, en controleer of die opdrachten ook echt aan het bedrijf uitbesteed zijn, anders zijn ze strafbaar en kan ik mijn geld via een rechtzaak wel krijgen, maar dat zal aangezien het starguide betreft, welke in 2008 een hele slechte reputatie had en zich ernstig heeft moeten verbeteren om groot te blijven wel meevallen. Althans, dat hoop ik voor hen.
pi_80541752
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 22:38 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Je betaalt eenmaal 48,- voor een jaar kunnen reageren op iedere auditie waar zij in bemiddelen.
Zoals ieder bedrijf betaamt, proberen ze je uiteraard te lokken voor onbetaalde figuratie en extra fotoshoots die "nog professioneler" zijn, maar het is enkel aan jezelf of je daar wel of niet intrapt.

Ik meld me uiteraard enkel aan voor betaalde opdrachten, en controleer of die opdrachten ook echt aan het bedrijf uitbesteed zijn, anders zijn ze strafbaar en kan ik mijn geld via een rechtzaak wel krijgen, maar dat zal aangezien het starguide betreft, welke in 2008 een hele slechte reputatie had en zich ernstig heeft moeten verbeteren om groot te blijven wel meevallen. Althans, dat hoop ik voor hen.
Dankje.

Dus het komt er eigenlijk op neer dat je zelf goed moet doorvragen over de opdrachten die zij je voorleggen.
En dan bedoel ik het in de zin van, dat je niet onbetaald blijft.

Maar 48,- is niet heel erg veel lijkt mij, ik heb wel is gehoord dat het namelijk veel meer kost om een fotoshoot te laten doen en een portfolio te laten samenstellen.

Die achtenveertig euro vind ik toch een beetje apart.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_80542091
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 22:44 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Dankje.

Dus het komt er eigenlijk op neer dat je zelf goed moet doorvragen over de opdrachten die zij je voorleggen.
En dan bedoel ik het in de zin van, dat je niet onbetaald blijft.

Maar 48,- is niet heel erg veel lijkt mij, ik heb wel is gehoord dat het namelijk veel meer kost om een fotoshoot te laten doen en een portfolio te laten samenstellen.

Die achtenveertig euro vind ik toch een beetje apart.
Dat is gewoon omdat ze uitgaan van de domheid van mensen die zich aanmelden voor extra fotoshoots of acteerlessen of andere onzin die ze aanbieden. Feit is, dat je gewoon wel kunt zien of de mogelijke opdrachten betaald worden, en bij twijfel of die opdracht echt aan hun uitbesteed is, bel je gewoon het bedrijf, de filmmaker of het blad even op om het te verifieeren.
Dat is mijn methode tenminste.
Bedrijven die niet aan betaalde beloftes voldoen lopen het risico om aangeklaagd te worden, en zo dom zijn ze hopelijk voor hen niet.
pi_80542310
Beetje jammer dat je denkt dat jij het wel kan en ik niet. Dus ik zal je gelijk je droom maar even ontnemen, jij wordt never nooit geen model of acteur. Stop maar Lamon.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_80542439
laat maar ook ..

[ Bericht 39% gewijzigd door Otis2.0 op 20-04-2010 23:02:05 (het is Lamon.) ]
-
pi_80542454
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 22:57 schreef wolvendagen het volgende:
Beetje jammer dat je denkt dat jij het wel kan en ik niet. Dus ik zal je gelijk je droom maar even ontnemen, jij wordt never nooit geen model of acteur. Stop maar Lamon.
Tuurlijk, liefie. Ik heb alleen al wat meer ervaring op dat gebied.
Ik hoop voor je dat je gelijk krijgt, want je zit er nogal mee als je me helemaal volgt naar een ander subforum.
  dinsdag 20 april 2010 @ 23:00:34 #18
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_80542465
Ik denk die ene Gert in Amsterdam
I never workout
pi_80542545
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 23:00 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Tuurlijk, liefie. Ik heb alleen al wat meer ervaring op dat gebied.
Ik hoop voor je dat je gelijk krijgt, want je zit er nogal mee als je me helemaal volgt naar een ander subforum.
Noem me geen liefie en jij hebt totaal geen ervaring. Kijk naar je foto's. Overal dezelfde kutexpressie met je kat. Enige waar jij voor kan poseren is misschien Whiskas of een of andere amateur fotograaf.
Nee, ik kreeg een link en vond je even heel erg triest.
pi_80542604
-edit: doe normaal

[ Bericht 64% gewijzigd door Mylene op 20-04-2010 23:15:35 ]
5caring motherfuckers like stephen king flicks
pi_80542625
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 23:02 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Noem me geen liefie en jij hebt totaal geen ervaring. Kijk naar je foto's. Overal dezelfde kutexpressie met je kat. Enige waar jij voor kan poseren is misschien Whiskas of een of andere amateur fotograaf.
Nee, ik kreeg een link en vond je even heel erg triest.

Tuurlijk schat, maar ga nu maar weer weg, zodat de grote mensen kunnen praten.
pi_80542659
Overigens vind ik het wel apart die iemand die zich zo afzette tegen alles wat oppervlakking en materialistisch is model wil worden.
-
  dinsdag 20 april 2010 @ 23:05:00 #23
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_80542673
Een stropdas
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  dinsdag 20 april 2010 @ 23:05:27 #24
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_80542693
Ik ga ook model worden. Tvp voor serieuze tips dus.
I never workout
pi_80542747
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 23:03 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Tuurlijk schat, maar ga nu maar weer weg, zodat de grote mensen kunnen praten.
Beloof me dat je naar Benelux Next Top Model gaat kijken, ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')