maar ook een link tussen koffiegebruik en een kleinere kans op suikerziektequote:Op donderdag 22 april 2010 00:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Is wel een link tussen cholesterol en koffie.
Banaan eten, krijg je rustgevend stofje van binnen. Succes!!!!quote:Op donderdag 22 april 2010 06:49 schreef _Calimero_ het volgende:
Flossen moet ik vast en zeker ook doen, en mijn make up komt er meestal 'sochtends af![]()
Morning btw! Ik heb zo weer een sollicitatiegesprek, deze keer in de buurt. Hopelijk verpest ik het niet weer door mijn zenuwen
broccoli!quote:Op woensdag 21 april 2010 23:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat doe jij hier nou weer, Chinese broccoli
O, te laat, ik was al terugquote:Op donderdag 22 april 2010 09:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Banaan eten, krijg je rustgevend stofje van binnen. Succes!!!!
Das een mager lijstje co! Kun je je lunch niet nog wat opvullen, ipv alleen maar (fruit) suikers te eten?quote:Op donderdag 22 april 2010 09:54 schreef conleche het volgende:
Wat goed Calimero! Vooral dat je je zenuwen de baas bleef! Als er dan ook nog een baan uitkomt is het natuurlijk nog geweldigerder.![]()
Lijstje:
O1: fruit 'n fibre met melk
O2: 2x geroosterd brood met boter en serranoham
L: smoothie van aardbeien, meloen en een beetje coolbest light
T: wodka, light chips
D: restje Thais
Je kunt een aantal dingen doen, met een website-maak-programma (duidelijk toch?!quote:Op donderdag 22 april 2010 10:00 schreef _Calimero_ het volgende:
Heeft er hier iemand verstand van websites maken? Ik heb een domein-naam geregistreerd.. en dan?![]()
Je moet hem natuurlijk ergens laten hosten. Maak je een eigen pagina op een andere site (zoals Blogspot ofzo, waar ze vanzelf online staan) of begin je echt from scratch?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:00 schreef _Calimero_ het volgende:
Heeft er hier iemand verstand van websites maken? Ik heb een domein-naam geregistreerd.. en dan?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |