QFTquote:Op woensdag 21 april 2010 23:56 schreef neen het volgende:
Lolz, ik bedenk me net dat als jullie mannen waren geweest iedereen gewoon nu bier dronk
quote:Op donderdag 22 april 2010 00:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar wat wil je nou? Wil je commentaar, of moeten we maar gewoon bedenken dat je een sterke lever hebt en onze mond houden?
Ik sta mijzelf altijd max 4 biertjes per week toe, behalve als het echt speciaal is (oud en nieuw en kerst in 1 week ofzo). Ik kan dan 4x 1 drankje nemen, of 1 avond flink aangeschoten worden van 4 (dat ben ik na 3 al namelijk). En vaak drink ik ook 2 per week. Maarja, das net hoe belangrijk je het vindt. Ik merk dat ik niet zo goed kan trainen als ik de dag ervoor meer dan 1 of 2 glazen alcohol heb gedronken...quote:Op donderdag 22 april 2010 00:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wil ik commentaar, maar af en toe weet ik ook niet meer wat nu wel of niet goed is qua alcohol. De ene keer is het 2 glazen per dag, de volgende keer is het, drink niets. Maar niets drinken vind ik net zo niet leuk als nooit meer een muffin eten.
Maar op zich hoeft van mij niemand er heel erg over te vallen als ik een biertje drink in de bioscoop, tenzij ik zonder dat ik het weet heel veel drink en ik dat niet door heb. (Maar kijk dan wel naar wat ik post en niet naar het beeld dat je van mij hebt)
Ik heb hierin gewoon nog geen keuze gemaakt.. !
Pief, eigenlijk best simpel: als je weet dat je naar iets toe gaat waar drinken heul leuk gaat zijn, dan ga je niet naar andere gelegenheden die week waar je drank zou drinken normaal. Of je gaat wel, maar met de auto, zodat je niet kan drinken. En als er dan tijdens een vergadering nog een biertje bijkomt is het ook geen hele ramp. Ik zou alleen niet 5 dagen per week bier drinken. Niet voor niets dat al die studentes van die moddervette varkens worden.quote:Op donderdag 22 april 2010 00:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wil ik commentaar, maar af en toe weet ik ook niet meer wat nu wel of niet goed is qua alcohol. De ene keer is het 2 glazen per dag, de volgende keer is het, drink niets. Maar niets drinken vind ik net zo niet leuk als nooit meer een muffin eten.
Maar op zich hoeft van mij niemand er heel erg over te vallen als ik een biertje drink in de bioscoop, tenzij ik zonder dat ik het weet heel veel drink en ik dat niet door heb. (Maar kijk dan wel naar wat ik post en niet naar het beeld dat je van mij hebt)
ik drink zelf maximaal 1 keer per week. soms een week niet, soms 2 keer in de week. dus zeg, 2 totl 4 keer in de maand. doorgaans niet meer dan 3 consumpties, en ongeveer 4 keer per jaar drink ik meer.quote:Op donderdag 22 april 2010 00:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb de "gewoontes" van iedereen gelezen, deze bevalt mij wel goed! Misschien dat ik er dan max 6 van maakquote:Op donderdag 22 april 2010 00:06 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik sta mijzelf altijd max 4 biertjes per week toe, behalve als het echt speciaal is (oud en nieuw en kerst in 1 week ofzo). Ik kan dan 4x 1 drankje nemen, of 1 avond flink aangeschoten worden van 4 (dat ben ik na 3 al namelijk). En vaak drink ik ook 2 per week. Maarja, das net hoe belangrijk je het vindt. Ik merk dat ik niet zo goed kan trainen als ik de dag ervoor meer dan 1 of 2 glazen alcohol heb gedronken...
En nu ga ik slapen want morgen supervroeg op
Van wie moet je stoppen met koffie? Was dat nu weer voor raars?quote:Op donderdag 22 april 2010 00:07 schreef P.F het volgende:
Ik geloof dat de onduidelijkheden nu wel verheldert zijnZo niet, dan zal ik daar later meer over vertellen. En ik zie zelf ook wel dat als ik vanaf nu bij alles uitleg zou geven "ja maar" dat het dan smoesjes zijn. Maarrrrr ik zag dit als de 'intake' en vanaf nu gewoon normale lijstjes, etc !
Dus actiepunten:
- Ik ga er over nadenken om geheel onthouder te worden of niet
- Ik ga geen koekjes/drop/etc meer eten. Waarom ik dat helemaal niet meer zou doen weet ik niet, ik weet niet of ik een beter leven krijg als ik helemaal geen suiker meer eet, maar het klinkt wel goed nu. Al hoewel die koekjes wel altijd van de bakker zijn
- Ik ga wel nog gewoon melkproducten eten/drinken
- Ik ga meer drinken!!!! HAHA, water!
- Ik ga er over nadenken of ik wil stoppen met koffie drinken, van mij hoeft het niet zo hoorAls het echt veeeel beter zou zijn, dan misschien wel. maar ja dan heb ik mijn nespresso voor niets!
Ben ik nog iets vergeten?
In mijn omgeving niet! Maar, ik moet zeggen, er zijn bootwerkers die minder drinkenquote:Op donderdag 22 april 2010 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
PF even samenvatting: vinden mensen dat je teveel drinkt ofzo?
Ik dacht dat koffie in het rijtje stond naast alcohol/transvetten/etcquote:Op donderdag 22 april 2010 00:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Van wie moet je stoppen met koffie? Was dat nu weer voor raars?
Leuk!!quote:Op donderdag 22 april 2010 00:02 schreef Merel het volgende:
TVP, niet bijgelezen sinds vanmiddag, jullie gaan weer snel! Net terug van het Concert voor War Child, en hoe koel je van tevoren ook doet, als Marco Borsato zingt "Wat zou je doen?" en Ali B roept dan "Twee vingers in de lucht" dan doe je automatisch toch meeLeuke avond! Nu even vingers ontdooien (het was buiten! koud! drie uur lang!) en dan slapen
Is wel een link tussen cholesterol en koffie.quote:Op donderdag 22 april 2010 00:14 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik dacht dat koffie in het rijtje stond naast alcohol/transvetten/etc
Je zou wat meer structuur moeten aanbrengen en dan kan je eigenlijk alles wel blijven eten, maar dan wat minder en je moet ook nooit met soesjes beginnen als je trek hebt en eigenlijk zou moeten lunchen, want dan kan je er niet mee stoppen en eet je ervan tot je trek weg is. Terwijl als je er een of twee neemt bij je nespressootje na de lunch is er weinig aan de hand.quote:Op donderdag 22 april 2010 00:14 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik dacht dat koffie in het rijtje stond naast alcohol/transvetten/etc
Hm, ik vind 5-6 bier al wel veel.quote:Op donderdag 22 april 2010 00:13 schreef P.F het volgende:
[..]
In mijn omgeving niet! Maar, ik moet zeggen, er zijn bootwerkers die minder drinken!!
In dit topic vinden er wel mensen dat ik teveel drink.
En als ik brak wakker wordt, dan denk ik: ja, dat waren inderdaad teveel biertjes. Maar als ik in 1 dag 5-6 bier drink word ik echt niet brak wakker. Dus het brak wakker worden is misschien niet echt een goede graadmeter..
Ik denk ook niet dat koffie supergezond is, maar er zijn dingen in het leven die moeten en koffie is daar wel één van.quote:Op donderdag 22 april 2010 00:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Is wel een link tussen cholesterol en koffie.
Je bent tegenwoordig zo eloquentquote:Op donderdag 22 april 2010 00:18 schreef P.F het volgende:
Het was trouwens niet mijn bedoeling om jullie commentaar weg te vegen, maar ik heb geen idee hoe ik dat nu weer uitgelegd krijg zonder dat het een smoesje lijkt, dus ik laat het maar.
Als B&J er ook één is hoor je mij niet tegenspreken.quote:Op donderdag 22 april 2010 00:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat koffie supergezond is, maar er zijn dingen in het leven die moeten en koffie is daar wel één van.
Mijn familie komt uit Noord-Holland, ik faal sowieso al qua alcoholquote:Op donderdag 22 april 2010 00:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm, ik vind 5-6 bier al wel veel.
Alcohol is wel iets wat er met de tijd insluipt. Je hebt er niet acuut veel last van qua katers, die er wel zijn maar daar kom je wel overheen, maar op termijn sterven er wel sneller hersencellen af. Ook als je van jezelf merkt dat je giftig wordt wanneer men je alcoholconsumptie probeert te verminderen, kun je jezelf afvragen of je misschien wel meer aanhankelijk bent van alcohol dan je eigenlijk zou willen.
Maargoed, jij bent degene die dat kan beoordelen.
Er staan hier 6 pottenquote:Op donderdag 22 april 2010 00:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Als B&J er ook één is hoor je mij niet tegenspreken.
Hier (nog) niets.quote:Op donderdag 22 april 2010 00:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Er staan hier 6 pottenMaar goed, ik heb liever een biertje of een wodka clear green dan ijs.
Vette groentenquote:Op donderdag 22 april 2010 00:35 schreef P.F het volgende:
Hmm... En ik voelde mij altijd schuldig over een pizza, terwijl ik mij beter schuldig had kunnen voelen om mijn biertjes...
Hmmm...
Oh en ik had vandaag nog olijven op, dat zijn trouwens ook groenten
'Vroeger' was het als ik erbij was standaard een paar bier en 1 sap. Of als we groot insloegen, tig bier en een pak sap. Enige nadeel was dat ik de weddenschappen van 6 uur 's ochtends als enige onthield.quote:Op donderdag 22 april 2010 00:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Mijn familie komt uit Noord-Holland, ik faal sowieso al qua alcohol
Pfoeee, ik heb geen idee eigenlijk, ik denk dat ik mij vooral ga storen aan de andere mensen als ik zelf nuchter blijf! En ik heb het altijd reuze naar mijn zin. Als je niet gewoon een biertje mee drinkt heb je meestal niet echt iets te zoeken op de feestjes waar ik heen ga. En nu moet ik dit denk ik wel stom vinden maar het zijn echt hele leuke feestjes
![]()
Nu weet ik het ook niet meer hoor!
QFT!quote:Op donderdag 22 april 2010 00:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat koffie supergezond is, maar er zijn dingen in het leven die moeten en koffie is daar wel één van.
je ouders hebben je lesbies gemaakt!quote:Op donderdag 22 april 2010 08:40 schreef Viking84 het volgende:
'NL'se aardappel maakt homoseksueel'
En ik hield vroeger al niet van aardappelen, maar ik moest altijd mijn bordje leegeten van m'n moeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |