Ik vind dat iets te gespierd. Vooral die bovenarmen vind ik minder mooi.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:50 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een mooi doel P.F
Morgen:quote:Op woensdag 21 april 2010 23:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
voorbereid zijn en een plan hebben is het halve werk. kijk je weleens alvast in je agenda voor de volgende dag? en weet je dan van te voren waar je wanneer heen moet? dan kun je toch ook zorgen dat je eten meeneemt van huis?
(bier) drinken = sowieso slecht voor de lijn. alles wat je eet bij alcohol komt direct in je vetreserves, omdat je lichaam als eerste prioriteit heeft om de alcohol (=gifstof) uit je lijf te krijgen.
complimenten voor de winterpeen![]()
maar volgens mij weet je best wat er bij jou aan schort: regelmaat, voedzaamheid en teveel drinken (5 alcoholische consumpties (0,5 bier telt voor 2) + gebakje + snakckvoer + geen normaal eten = niet goed voor je gezondheid en vetjes.... vrij simpel)
maar de vraag is denk ik of je de moeite wilt doen om structuur aan te brengen in je hectische leven - je bént nu eenmaal een beetje fladderig in alles wat je doet, en aanpassing vraagt inspanning. dan telt een argument als "rare dag" "niet stilgestaan bij" "geen boodschappen gedaan" "jamaar ik was bij mijn ouders" niet
Jij eet er dan toch ook gewoon nog vlees bij? Lijkt mij?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
de pasta met kaas en noten telt als Carbs/Eiwit en dan moet je er idd wel groente bij nog. als de kaas op de asperges maar n beetje was dan is t niet gek. De vegaburgers zijn een beetje overdreven erbij, je had al kaas en noten in de pasta...
QFT. 't Is fijn dat je van nature zo slank bent, PF, maar dat garandeert op de lange termijn echt niet dat je gezond blijft als je zoveel rommel eetquote:Op woensdag 21 april 2010 23:14 schreef kwakz0r het volgende:
maar de vraag is denk ik of je de moeite wilt doen om structuur aan te brengen in je hectische leven - je bént nu eenmaal een beetje fladderig in alles wat je doet, en aanpassing vraagt inspanning. dan telt een argument als "rare dag" "niet stilgestaan bij" "geen boodschappen gedaan" "jamaar ik was bij mijn ouders" niet
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:28 schreef P.F het volgende:
Omdat ik zo eerlijk ben om mijn laatste 2 dagen te vertellen [waardoor ik dacht HEY, ik moet weer gezond eten]
is nu de aanname dat ik ALTIJD ongezond eet.
Neen!
Ja maar dat is het juist; de ene dag eet je belachelijk weinig, de andere dag weer veel teveel of drink je teveel. Je zou eens naar een soort schema van, zeg, 2000 kcal per dag plus sport moeten gaan en dan gewoon gezond & regelmatig eten. Omdat het voor de lange termijn fijn is als je jezelf een normaal eetpatroon aanleert.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:29 schreef P.F het volgende:
O ik ben niet echt van nature heel slank hoor, ik heb ooit ook >10kg meer gewogen
Ik eet nu gewoon van alles iets minder, maar nu nog wat gezonder
We kunnen wel doen wie er het minste bier drinkt deze weekquote:Op woensdag 21 april 2010 23:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik voel mij een beetje de neen van dit topic, maar die is er al, dus wie ben ik dan!!!!
Neennettequote:Op woensdag 21 april 2010 23:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik voel mij een beetje de neen van dit topic, maar die is er al, dus wie ben ik dan!!!!
jij miste SHE en haar reacties toch? dat was ook altijd degene die riep dat dingen smoesjes waren. ook al zijn de laattse twee dagen niet representatief, je hebt echt OVERAL een weerwoord op of een reden voor. en het punt is: het zijn ook allemaal wel redenen, maar die redenen bij elkaar zijn er teveel. als je gezonder wilt eten tenminste.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:28 schreef P.F het volgende:
Omdat ik zo eerlijk ben om mijn laatste 2 dagen te vertellen [waardoor ik dacht HEY, ik moet weer gezond eten]
Neen!
Dat doe je heel netjes! In vergelijking met mij dusquote:Op woensdag 21 april 2010 23:11 schreef neen het volgende:
Eigenlijk moet ik ook eens lijstjes blijven posten, maarja je weet hoe dat gaat hè
Nu maar weer eens mee beginnen dan(
O: 2 broodjes pindakaas
T: 2 koffie
L: kopje kippensoep, 2 broodjes pindakaas, appel
T: 2 koffie, sinaasappel
D: Indisch
T: 3 biertjes, wat water
en ook een tvp dit
Volgens mij heeft die over 10 jaar inderdaad van die SJP- of Madonna-armenquote:Op woensdag 21 april 2010 23:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind dat iets te gespierd. Vooral die bovenarmen vind ik minder mooi.
ik eet geen kaas, maar ik heb geleerd dat zoiets als witlof met ham en kaas voor groente en vlees telt, door de ham en kaas, zelfs als je maar drie plakjes ham eet en ofzo...quote:Op woensdag 21 april 2010 23:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Jij eet er dan toch ook gewoon nog vlees bij? Lijkt mij?
Het zijn van die viezige albert heyn pasta dingen, ravioli volgens mij, ik neem er altijd maar 4 of 5.. ik hou niet van pasta
zo iets:
[ afbeelding ]
en er waren nog maar 10 asperges of zo, dus daar zou ik niet op kunnen leven. nou ja het is niet zo dat m'n moeder 30 aspergers p.p. kookt of zovan asperges eet je meestal wel weinig volgens mij..
Voortaan je lijstjes posten en dan zien wij dat ookquote:Op woensdag 21 april 2010 23:28 schreef P.F het volgende:
Neen!
Het vervelende van alcohol, het is zo gezellig, en lekker!quote:Op woensdag 21 april 2010 23:31 schreef neen het volgende:
[..]
We kunnen wel doen wie er het minste bier drinkt deze week
Ja hoor eens! Jij wilt dat er hier strenger wordt gedaan, maar als het tegen jou gericht is, ga je piepenquote:Op woensdag 21 april 2010 23:34 schreef P.F het volgende:
Die boodschappen heb ik!
Ik dacht dat jullie de uitleg fijn vonden maar die zal ik wel achterwege laten..
Ja en dan is er ook nog eens veel voetbal en tja, bij voetbal hoort ook dorst.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Het vervelende van alcohol, het is zo gezellig, en lekker!
doe nou niet zo gepikeerd zeg. het topic zou wel heel erg snel gaan als iedereen 5 posts nodig heeft om alles uit te leggen nadat er (gevraagde) kritiek is gegeven. (als ik t me goed herinner deed ik tegen SHE precies hetzelfde. ik had overal een reden voor...)quote:Op woensdag 21 april 2010 23:34 schreef P.F het volgende:
Die boodschappen heb ik!
Ik dacht dat jullie de uitleg fijn vonden maar die zal ik wel achterwege laten..
Ik piep niet, ik leg het alleen uit. Ik kan natuurlijk niet van te voren weten waar iemand over gaat vallen anders had ik het er al wel bijgezet.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja hoor eens! Jij wilt dat er hier strenger wordt gedaan, maar als het tegen jou gericht is, ga je piepen
het ging niet om de A, het ging om de V in de pasta, en ik kon niet weten dat je er maar zo weinig van at.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:38 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik piep niet, ik leg het alleen uit. Ik kan natuurlijk niet van te voren weten waar iemand over gaat vallen anders had ik het er al wel bijgezet.
Het lijkt mij namelijk niet dat je op je avond eten moet gaan bezuinigen [AGV aanhouden.. ] dat ik geen vlees eet wil niet zeggen dat ik dan ook geen rijst of zo eet.
Nou ja, jij valt over Goodbye's muffin, terwijl jouw eigen lijstjes om te huilen zijn. En me dunkt dat er heel wat mensen zijn hier die niet bezuinigen op hun avondeten en die heus niet elke dag AGV eten.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:38 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik piep niet, ik leg het alleen uit. Ik kan natuurlijk niet van te voren weten waar iemand over gaat vallen anders had ik het er al wel bijgezet.
Het lijkt mij namelijk niet dat je op je avond eten moet gaan bezuinigen [AGV aanhouden.. ] dat ik geen vlees eet wil niet zeggen dat ik dan ook geen rijst of zo eet.
Nee joh ik ben helemaal niet gepikeerd,quote:Op woensdag 21 april 2010 23:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
doe nou niet zo gepikeerd zeg. het topic zou wel heel erg snel gaan als iedereen 5 posts nodig heeft om alles uit te leggen nadat er (gevraagde) kritiek is gegeven.
als je in je lijstje zet: 4 stukjes ravioli, tien asperges met een klein beetje parmezaanse kaas en 3 kleine vegaburgers is dat duidelijker dan wanneer je dat zonder hoeveelheden zet. dan hoef je niet uitgebreid alles te verantwoorden...
en ik blijf erbij dat als je echt gezonder wilt leven de redenen "ik ben bij mn ouders" "ik had een drukke dag" en "maar ikdrink altijd in de bioscoop" gewoon niet goed genoeg zijn. je kan er best voor kiezen om iets te doen, maar je zult je in die keuzes moeten beperken.
ik heb t idee dat je gewoon nikis aan wilt nemen van mij omdat ik t zelf nog niet allemaal goed doe ofzo
Er werd gevraagd om een lijstje en die gaf ikquote:Op woensdag 21 april 2010 23:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
PFje, als de afgelopen twee dagen niet representatief zijn en je die niet als uitgangspunt wilt nemen voor commentaar, moet je ze ook gewoon niet posten! Begin dan met het posten van een 'normale' dagAl komt het veelal inderdaad wel over alsof je ietwat chaotisch leeft, dus dat dit soort dagen wel vaker voorkomen. Gewoon, omdat je leuke feestjes hebt of bij je ouders bent of je planning in de soep loopt. Kan zijn dat dat in de praktijk minder is, maar dat is het beeld geloof ik wat hier over komt
![]()
Ik heb trouwens ook wel eens chaotische dagen hoor! Vooral als ik vroeg op moet / vergeten ben brood te maken, etc. Dan ren ik vaak voor mn werk nog de AH in om brood te halen, of ik haal een volkorenpuntje met beleg ofzo. Daar koop ik dan smoothie of melk bij en kom ik toch aan genoegHet is af en toe wat puzzelen als je heen en weer moet vliegen, maar het kan meestal wel denk ik!
Ik viel niet over haar muffin, ik "viel" als je het al zo mag noemen, over iedereen die zei: ja prima, neem!. En toen dacht ik [helder moment] dit is een dieettopic, huh.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, jij valt over Goodbye's muffin, terwijl jouw eigen lijstjes om te huilen zijn. En me dunkt dat er heel wat mensen zijn hier die niet bezuinigen op hun avondeten en die heus niet elke dag AGV eten.
Kom op zeg. Denk even na, PF'je. Je begint nu echt een beetje onzin uit te kramen!
op zich zou ik dit als een verkapte kutopmerking kunnen lezen, maar dat doe ik maar niet, want ik ben ook nog steeds in een goeie bui.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:42 schreef P.F het volgende:
[..]
ik zie dan alleen dat je het "verkeerd" begrijpt, ik dacht achteraf: o shit kwak eet natuurlijk een berg pasta, die denkt dat ik een bord vol heb zitten wegkanen! maar daar stond ik niet bij stil omdat een klein schepje pasta/rijst voor mij normaal is.
Niet héél logisch, want je weet volgens mij best hoe het moet toch?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Er werd gevraagd om een lijstje en die gaf ikHet is toch logisch dat die nog niet goed is zonder het commentaar.En ik ga niet alleen de mooie lijstjes posten, dus ja, natuurlijk kwam er commentaar, maar dat is ook niet erg.
En ik ging juist naar m'n ouders om lekker te eten!!!
En ik had een hele chille dag verder, maar niet heel erg stil gestaan bij het eten.
Ik heb nog niet alle posts helemaal goed gelezen..quote:Op woensdag 21 april 2010 23:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
op zich zou ik dit als een verkapte kutopmerking kunnen lezen, maar dat doe ik maar niet, want ik ben ook nog steeds in een goeie bui.![]()
maar ik vind het jammer dat je niet gerageerd hebt op het belangrijkste wat ik je probeerde voor te leggen: wil je wel keuzes maken? en zie je in dat je "redenen" niet zulke goeie redenen zijn?
maar goed, ik zal mn kritiek wel weer even voor me houden tot je een lijtje post dat je zelf normaal vindt.
Maar Goodbye is een prima slank meisje dat maar een paar kilo kwijt wil. Moet ze dan van jou echt nee zeggen als haar vriendje een lekkere muffin voor haar meeneemt?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik viel niet over haar muffin, ik "viel" als je het al zo mag noemen, over iedereen die zei: ja prima, neem!. En toen dacht ik [helder moment] dit is een dieettopic, huh.
Maar dat heb ik toch al uitgelegd ?
Amstel Litequote:Op woensdag 21 april 2010 23:56 schreef neen het volgende:
Lolz, ik bedenk me net dat als jullie mannen waren geweest iedereen gewoon nu bier dronk
Maar wat wil je nou? Wil je commentaar, of moeten we maar gewoon bedenken dat je een sterke lever hebt en onze mond houden?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:57 schreef P.F het volgende:
Ik heb nu een beetje hoofdpijn.
--------
En ik zag het niet als redenen, meer als situaties, die terug blijven komen.
En ik denk er nu nog steeds over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |