abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80580967
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:50 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is een mooi doel P.F
Ik vind dat iets te gespierd. Vooral die bovenarmen vind ik minder mooi.
pi_80581279
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:14 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

voorbereid zijn en een plan hebben is het halve werk. kijk je weleens alvast in je agenda voor de volgende dag? en weet je dan van te voren waar je wanneer heen moet? dan kun je toch ook zorgen dat je eten meeneemt van huis?

(bier) drinken = sowieso slecht voor de lijn. alles wat je eet bij alcohol komt direct in je vetreserves, omdat je lichaam als eerste prioriteit heeft om de alcohol (=gifstof) uit je lijf te krijgen.

complimenten voor de winterpeen

maar volgens mij weet je best wat er bij jou aan schort: regelmaat, voedzaamheid en teveel drinken (5 alcoholische consumpties (0,5 bier telt voor 2) + gebakje + snakckvoer + geen normaal eten = niet goed voor je gezondheid en vetjes.... vrij simpel)

maar de vraag is denk ik of je de moeite wilt doen om structuur aan te brengen in je hectische leven - je bént nu eenmaal een beetje fladderig in alles wat je doet, en aanpassing vraagt inspanning. dan telt een argument als "rare dag" "niet stilgestaan bij" "geen boodschappen gedaan" "jamaar ik was bij mijn ouders" niet
Morgen:
opstaan [ontbijt]
college
pauze [lunch]
college
trainen
pannenkoeken eten [diner] + wijn drinken
meer wijn drinken

Dat is de planning, ik heb namelijk afgesproken om pannenkoeken te gaan eten en naar een feestje te gaan. En ja, daar zal gedronken worden [elke donderdag] Maar goed wie weet hou ik het bij een paar dan is het winkelen met mijn moeder vrijdag ook nog gezellig.

Ik heb dus een aantal momenten waarop ik drink, tijdens de bioscoop [1-2 biertjes], op donderdag en na een vergadering [1 keer in de 2 weken] o ja en soms op zaterdag want dan is er ook een feest. Maar ja ik vind 1 echte drinkdag meer dan genoeg dus het wordt dan geen dubbel feest. Maar vaak vind ik het leuk om in het weekend met de auto te gaan dan drink ik niets.

O trouwens 0,5 bier telt niet voor 2. In ieder geval, als ik dat zeg is niemand dat er mee eens

Vrijdag:
opstaan [ontbijt]
beetje bijkomen/studeren
naar de stad, winkelen oid met mama [lunchen]
dan vroeg eten [diner]
werken (5 tot 9?)
dan weer eten [diner]

Zaterdag:
opstaan [ontbijt]
beetje studeren
[lunchen]
wedstrijd!!
frietje halen oid blijf de hele dag daar[diner]
wedstrijd!!
...naar een verjaardag... ? [maar met de auto denk ik!]
feest
pi_80581396
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:15 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

de pasta met kaas en noten telt als Carbs/Eiwit en dan moet je er idd wel groente bij nog. als de kaas op de asperges maar n beetje was dan is t niet gek. De vegaburgers zijn een beetje overdreven erbij, je had al kaas en noten in de pasta...
Jij eet er dan toch ook gewoon nog vlees bij? Lijkt mij?

Het zijn van die viezige albert heyn pasta dingen, ravioli volgens mij, ik neem er altijd maar 4 of 5.. ik hou niet van pasta

zo iets:

en er waren nog maar 10 asperges of zo, dus daar zou ik niet op kunnen leven. nou ja het is niet zo dat m'n moeder 30 aspergers p.p. kookt of zo van asperges eet je meestal wel weinig volgens mij..
pi_80581437
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:14 schreef kwakz0r het volgende:

maar de vraag is denk ik of je de moeite wilt doen om structuur aan te brengen in je hectische leven - je bént nu eenmaal een beetje fladderig in alles wat je doet, en aanpassing vraagt inspanning. dan telt een argument als "rare dag" "niet stilgestaan bij" "geen boodschappen gedaan" "jamaar ik was bij mijn ouders" niet
QFT. 't Is fijn dat je van nature zo slank bent, PF, maar dat garandeert op de lange termijn echt niet dat je gezond blijft als je zoveel rommel eet
  woensdag 21 april 2010 @ 23:28:06 #55
236335 neen
schone schijn
pi_80581458
0,5 krat bier zeker

structuur is ook een beetje mijn probleem gok ik, nou ja geen vaste structuur is ook een soort structur
het lijkt niet wat het is
pi_80581465
Omdat ik zo eerlijk ben om mijn laatste 2 dagen te vertellen [waardoor ik dacht HEY, ik moet weer gezond eten]
is nu de aanname dat ik ALTIJD ongezond eet.

Neen!
pi_80581504
O ik ben niet echt van nature heel slank hoor, ik heb ooit ook >10kg meer gewogen Niet dat ik toen dik was, maar ik kan heus niet alles eten hoor!

Ik eet nu gewoon van alles iets minder, maar nu nog wat gezonder
  woensdag 21 april 2010 @ 23:29:12 #58
236335 neen
schone schijn
pi_80581510
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:28 schreef P.F het volgende:
Omdat ik zo eerlijk ben om mijn laatste 2 dagen te vertellen [waardoor ik dacht HEY, ik moet weer gezond eten]

Neen!
pi_80581540
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:29 schreef neen het volgende:

[..]

Ja ik voel mij een beetje de neen van dit topic, maar die is er al, dus wie ben ik dan !!!!
pi_80581596
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:29 schreef P.F het volgende:
O ik ben niet echt van nature heel slank hoor, ik heb ooit ook >10kg meer gewogen

Ik eet nu gewoon van alles iets minder, maar nu nog wat gezonder
Ja maar dat is het juist; de ene dag eet je belachelijk weinig, de andere dag weer veel teveel of drink je teveel. Je zou eens naar een soort schema van, zeg, 2000 kcal per dag plus sport moeten gaan en dan gewoon gezond & regelmatig eten. Omdat het voor de lange termijn fijn is als je jezelf een normaal eetpatroon aanleert.

En verder kun je alle commentaar gewoon tegenspreken, natuurlijk
  woensdag 21 april 2010 @ 23:31:46 #61
236335 neen
schone schijn
pi_80581598
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:30 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja ik voel mij een beetje de neen van dit topic, maar die is er al, dus wie ben ik dan !!!!
We kunnen wel doen wie er het minste bier drinkt deze week
  woensdag 21 april 2010 @ 23:32:13 #62
3185 Adelante
To let it go now
pi_80581608
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:30 schreef P.F het volgende:

[..]

Neennette
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_80581635
quote:

Neen!
jij miste SHE en haar reacties toch? dat was ook altijd degene die riep dat dingen smoesjes waren. ook al zijn de laattse twee dagen niet representatief, je hebt echt OVERAL een weerwoord op of een reden voor. en het punt is: het zijn ook allemaal wel redenen, maar die redenen bij elkaar zijn er teveel. als je gezonder wilt eten tenminste.

je zult keuzes moeten maken. wil je s avonds drinken? dan gene gebakje op die verjaardag, etc.

en met een plan bedoel ik dat je dan ook daadwerkelijk boodschappen in huis hebt, zodat je sochtends lunch en fruit en salade kan maken en inpakken en meenemen... dat helpt gewoon.
Kwak
pi_80581656
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:11 schreef neen het volgende:
Eigenlijk moet ik ook eens lijstjes blijven posten, maarja je weet hoe dat gaat hè

Nu maar weer eens mee beginnen dan(
O: 2 broodjes pindakaas
T: 2 koffie
L: kopje kippensoep, 2 broodjes pindakaas, appel
T: 2 koffie, sinaasappel
D: Indisch
T: 3 biertjes, wat water

en ook een tvp dit
Dat doe je heel netjes! In vergelijking met mij dus Voetbal is slecht voor de lijn!
pi_80581669
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:16 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik vind dat iets te gespierd. Vooral die bovenarmen vind ik minder mooi.
Volgens mij heeft die over 10 jaar inderdaad van die SJP- of Madonna-armen
pi_80581683
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:26 schreef P.F het volgende:

[..]

Jij eet er dan toch ook gewoon nog vlees bij? Lijkt mij?

Het zijn van die viezige albert heyn pasta dingen, ravioli volgens mij, ik neem er altijd maar 4 of 5.. ik hou niet van pasta

zo iets:
[ afbeelding ]

en er waren nog maar 10 asperges of zo, dus daar zou ik niet op kunnen leven. nou ja het is niet zo dat m'n moeder 30 aspergers p.p. kookt of zo van asperges eet je meestal wel weinig volgens mij..
ik eet geen kaas, maar ik heb geleerd dat zoiets als witlof met ham en kaas voor groente en vlees telt, door de ham en kaas, zelfs als je maar drie plakjes ham eet en ofzo...

tip 1 voor je lijstjes: hoeveelheden noemen. dan maakt gefundeerde kritiek ook wat makkelijker...
Kwak
  woensdag 21 april 2010 @ 23:34:36 #67
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80581694
quote:

Neen!
Voortaan je lijstjes posten en dan zien wij dat ook

En inderdaad, alles tegenspreken is ook een kunst, maar dat is vast de reden waarom mensen niet op alles in lijstjes reageren. Soms is er een reden voor uitschieters
pi_80581696
Die boodschappen heb ik!

Ik dacht dat jullie de uitleg fijn vonden maar die zal ik wel achterwege laten..
pi_80581724
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:31 schreef neen het volgende:

[..]

We kunnen wel doen wie er het minste bier drinkt deze week
Het vervelende van alcohol, het is zo gezellig, en lekker!
pi_80581728
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:34 schreef P.F het volgende:
Die boodschappen heb ik!

Ik dacht dat jullie de uitleg fijn vonden maar die zal ik wel achterwege laten..
Ja hoor eens! Jij wilt dat er hier strenger wordt gedaan, maar als het tegen jou gericht is, ga je piepen
pi_80581733
Voor alles uitleg geven is eigenlijk een andere manier om te zeggen "geen kritiek geven want ik weet zelf ook wel dat het slecht is, maar..."
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 21 april 2010 @ 23:36:57 #72
236335 neen
schone schijn
pi_80581765
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:35 schreef P.F het volgende:

[..]

Het vervelende van alcohol, het is zo gezellig, en lekker!
Ja en dan is er ook nog eens veel voetbal en tja, bij voetbal hoort ook dorst.
pi_80581797
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:34 schreef P.F het volgende:
Die boodschappen heb ik!

doe nou niet zo gepikeerd zeg. het topic zou wel heel erg snel gaan als iedereen 5 posts nodig heeft om alles uit te leggen nadat er (gevraagde) kritiek is gegeven. (als ik t me goed herinner deed ik tegen SHE precies hetzelfde. ik had overal een reden voor...)

edit: CF en mini zeggen t duidelijker

als je in je lijstje zet: 4 stukjes ravioli, tien asperges met een klein beetje parmezaanse kaas en 3 kleine vegaburgers is dat duidelijker dan wanneer je dat zonder hoeveelheden zet. dan hoef je niet uitgebreid alles te verantwoorden...

en ik blijf erbij dat als je echt gezonder wilt leven de redenen "ik ben bij mn ouders" "ik had een drukke dag" en "maar ikdrink altijd in de bioscoop" gewoon niet goed genoeg zijn. je kan er best voor kiezen om iets te doen, maar je zult je in die keuzes moeten beperken.

ik heb t idee dat je gewoon nikis aan wilt nemen van mij omdat ik t zelf nog niet allemaal goed doe ofzo
Kwak
pi_80581800
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:35 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja hoor eens! Jij wilt dat er hier strenger wordt gedaan, maar als het tegen jou gericht is, ga je piepen
Ik piep niet, ik leg het alleen uit. Ik kan natuurlijk niet van te voren weten waar iemand over gaat vallen anders had ik het er al wel bijgezet.

Het lijkt mij namelijk niet dat je op je avond eten moet gaan bezuinigen [AGV aanhouden.. ] dat ik geen vlees eet wil niet zeggen dat ik dan ook geen rijst of zo eet.
pi_80581850
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:38 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik piep niet, ik leg het alleen uit. Ik kan natuurlijk niet van te voren weten waar iemand over gaat vallen anders had ik het er al wel bijgezet.

Het lijkt mij namelijk niet dat je op je avond eten moet gaan bezuinigen [AGV aanhouden.. ] dat ik geen vlees eet wil niet zeggen dat ik dan ook geen rijst of zo eet.
het ging niet om de A, het ging om de V in de pasta, en ik kon niet weten dat je er maar zo weinig van at.
alleen VG is trouwens niet zo vreemd hoor.

en je piept. als je vraagt om kritiek dan gaan er natuurlijk mensen over dingen vallen waarvan je het van te voren nog niet weet, anders had je toch niet om de blik van een ander dan jezelf gevraagd, als je alles al weet?
Kwak
  woensdag 21 april 2010 @ 23:41:14 #76
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80581898
PFje, als de afgelopen twee dagen niet representatief zijn en je die niet als uitgangspunt wilt nemen voor commentaar, moet je ze ook gewoon niet posten! Begin dan met het posten van een 'normale' dag Al komt het veelal inderdaad wel over alsof je ietwat chaotisch leeft, dus dat dit soort dagen wel vaker voorkomen. Gewoon, omdat je leuke feestjes hebt of bij je ouders bent of je planning in de soep loopt. Kan zijn dat dat in de praktijk minder is, maar dat is het beeld geloof ik wat hier over komt

Ik heb trouwens ook wel eens chaotische dagen hoor! Vooral als ik vroeg op moet / vergeten ben brood te maken, etc. Dan ren ik vaak voor mn werk nog de AH in om brood te halen, of ik haal een volkorenpuntje met beleg ofzo. Daar koop ik dan smoothie of melk bij en kom ik toch aan genoeg Het is af en toe wat puzzelen als je heen en weer moet vliegen, maar het kan meestal wel denk ik!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_80581909
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:38 schreef P.F het volgende:

[..]

Nou ja, jij valt over Goodbye's muffin, terwijl jouw eigen lijstjes om te huilen zijn. En me dunkt dat er heel wat mensen zijn hier die niet bezuinigen op hun avondeten en die heus niet elke dag AGV eten.

Kom op zeg. Denk even na, PF'je. Je begint nu echt een beetje onzin uit te kramen!
pi_80581962
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:37 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

doe nou niet zo gepikeerd zeg. het topic zou wel heel erg snel gaan als iedereen 5 posts nodig heeft om alles uit te leggen nadat er (gevraagde) kritiek is gegeven.

als je in je lijstje zet: 4 stukjes ravioli, tien asperges met een klein beetje parmezaanse kaas en 3 kleine vegaburgers is dat duidelijker dan wanneer je dat zonder hoeveelheden zet. dan hoef je niet uitgebreid alles te verantwoorden...

en ik blijf erbij dat als je echt gezonder wilt leven de redenen "ik ben bij mn ouders" "ik had een drukke dag" en "maar ikdrink altijd in de bioscoop" gewoon niet goed genoeg zijn. je kan er best voor kiezen om iets te doen, maar je zult je in die keuzes moeten beperken.

ik heb t idee dat je gewoon nikis aan wilt nemen van mij omdat ik t zelf nog niet allemaal goed doe ofzo
Nee joh ik ben helemaal niet gepikeerd,

ik zie dan alleen dat je het "verkeerd" begrijpt, ik dacht achteraf: o shit kwak eet natuurlijk een berg pasta, die denkt dat ik een bord vol heb zitten wegkanen! maar daar stond ik niet bij stil omdat een klein schepje pasta/rijst voor mij normaal is.

En ik snap nu dat de hoeveelheden er bij zetten handig is, maar als ik dat nog niet heb gedaan, en het wordt anders opgevat, dan zet ik dat recht. zodat ik de volgende keer het er wel bijzet, maar ja ik kan niet terug in de tijd. net als dat ik nu niet meer gezond kan eten voor gister

En natuurlijk moet je niet alle lijstjes met 5 posts uitleggen, maar ik post nu een lijstje en dat is niet duidelijk, nou dan heb ik de volgende keer 3 posts nodig en die keer daarna 1.

En ik ben echt niet gepikeerd hoor Ik ben net zo vrolijk als net! Ik ga niet op m'n hoede zijn of zo... Ik heb volgens mij gewoon een lijstje gepost en daarna uitleg gegeven.
  Vis een optie? woensdag 21 april 2010 @ 23:44:41 #79
70532 loveli
N
pi_80582029
muffinvp
crap in = crap out
pi_80582074
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
PFje, als de afgelopen twee dagen niet representatief zijn en je die niet als uitgangspunt wilt nemen voor commentaar, moet je ze ook gewoon niet posten! Begin dan met het posten van een 'normale' dag Al komt het veelal inderdaad wel over alsof je ietwat chaotisch leeft, dus dat dit soort dagen wel vaker voorkomen. Gewoon, omdat je leuke feestjes hebt of bij je ouders bent of je planning in de soep loopt. Kan zijn dat dat in de praktijk minder is, maar dat is het beeld geloof ik wat hier over komt

Ik heb trouwens ook wel eens chaotische dagen hoor! Vooral als ik vroeg op moet / vergeten ben brood te maken, etc. Dan ren ik vaak voor mn werk nog de AH in om brood te halen, of ik haal een volkorenpuntje met beleg ofzo. Daar koop ik dan smoothie of melk bij en kom ik toch aan genoeg Het is af en toe wat puzzelen als je heen en weer moet vliegen, maar het kan meestal wel denk ik!
Er werd gevraagd om een lijstje en die gaf ik Het is toch logisch dat die nog niet goed is zonder het commentaar.En ik ga niet alleen de mooie lijstjes posten, dus ja, natuurlijk kwam er commentaar, maar dat is ook niet erg.

En ik ging juist naar m'n ouders om lekker te eten !!!

En ik had een hele chille dag verder, maar niet heel erg stil gestaan bij het eten.
  Vis een optie? woensdag 21 april 2010 @ 23:46:40 #81
70532 loveli
N
pi_80582100
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:58 schreef P.F het volgende:
[lijst]
Suiker over je aardbeien??
Ik eet ze liever met slagroom.
crap in = crap out
pi_80582105
Beetje veel tekst van iedereen nu en we praten een beetje langs elkaar heen.

Ik ga nog even scannen of ik nog iets ben vergeten te antwoorden.
  woensdag 21 april 2010 @ 23:47:07 #83
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80582118
Mensen, succes er nog mee, ik ga slapen
  woensdag 21 april 2010 @ 23:47:26 #84
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80582134
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:44 schreef loveli het volgende:
muffinvp

Gevonden!
pi_80582156
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:41 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nou ja, jij valt over Goodbye's muffin, terwijl jouw eigen lijstjes om te huilen zijn. En me dunkt dat er heel wat mensen zijn hier die niet bezuinigen op hun avondeten en die heus niet elke dag AGV eten.

Kom op zeg. Denk even na, PF'je. Je begint nu echt een beetje onzin uit te kramen!
Ik viel niet over haar muffin, ik "viel" als je het al zo mag noemen, over iedereen die zei: ja prima, neem!. En toen dacht ik [helder moment] dit is een dieettopic, huh.

Maar dat heb ik toch al uitgelegd ?
pi_80582159
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:42 schreef P.F het volgende:

[..]

ik zie dan alleen dat je het "verkeerd" begrijpt, ik dacht achteraf: o shit kwak eet natuurlijk een berg pasta, die denkt dat ik een bord vol heb zitten wegkanen! maar daar stond ik niet bij stil omdat een klein schepje pasta/rijst voor mij normaal is.

op zich zou ik dit als een verkapte kutopmerking kunnen lezen, maar dat doe ik maar niet, want ik ben ook nog steeds in een goeie bui.

maar ik vind het jammer dat je niet gerageerd hebt op het belangrijkste wat ik je probeerde voor te leggen: wil je wel keuzes maken? en zie je in dat je "redenen" niet zulke goeie redenen zijn?

maar goed, ik zal mn kritiek wel weer even voor me houden tot je een lijtje post dat je zelf normaal vindt.
Kwak
  woensdag 21 april 2010 @ 23:49:57 #87
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80582219
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:45 schreef P.F het volgende:

[..]

Er werd gevraagd om een lijstje en die gaf ik Het is toch logisch dat die nog niet goed is zonder het commentaar.En ik ga niet alleen de mooie lijstjes posten, dus ja, natuurlijk kwam er commentaar, maar dat is ook niet erg.

En ik ging juist naar m'n ouders om lekker te eten !!!

En ik had een hele chille dag verder, maar niet heel erg stil gestaan bij het eten.
Niet héél logisch, want je weet volgens mij best hoe het moet toch?
Maar nee okee, ik bedoelde alleen dat het misschien handig was om dan te begínnen met een lijstje van een gemiddelde dag, omdat deze dus schijnbaar niet representatief zijn, vandaar

En eigenlijk moet je altijd lekker eten he! Lekker en gezond of course </dooddoener>

Maar nu ga ik slapen, trusten allemaal!
pi_80582244
ik heb op therapie geleerd dat teveel uitleg soms als vervelend wordt ervaren door mensen, en dat het je positie, die je denkt te verduidelijken, met elk woord dat je meer zegt zwakker maakt. mensen gaan uitleg zien als smoesje, en nog meer uitleg als verdediginge n bevestiging avn die smoes. ik denk dat dat nu gebeurt.

je hóeft niet uit te leggen. jij weet dat je geen voorbeeldig lijstje hebt gepost, en wij weten dat je geen voorbeeldig lijstje hebt gepost. uitleggen voelt als gepiep en ontkenning... edit: ik zeg dit omdat ik het zelf ook altijd doe namelijk...
Kwak
pi_80582259
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:48 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

op zich zou ik dit als een verkapte kutopmerking kunnen lezen, maar dat doe ik maar niet, want ik ben ook nog steeds in een goeie bui.

maar ik vind het jammer dat je niet gerageerd hebt op het belangrijkste wat ik je probeerde voor te leggen: wil je wel keuzes maken? en zie je in dat je "redenen" niet zulke goeie redenen zijn?

maar goed, ik zal mn kritiek wel weer even voor me houden tot je een lijtje post dat je zelf normaal vindt.
Ik heb nog niet alle posts helemaal goed gelezen..

En het is sowieso geen verkapte kutopmerking. Jij zegt namelijk dat je veel pasta eet. Ik verzin het niet. En het maakt mij ook niet uit of je veel pasta eet. Voor jou is dat normaal, voor mij is een schepje normaal.

Ik heb sowieso geen dubbele boodschappen in mijn posts hoor.
pi_80582309
nee, dat weet ik. als je een andere poster was zou ik t niet zo zeker weten

ik eet idd. veel pasta. burp. vanavond ook.
Kwak
pi_80582323
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:48 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik viel niet over haar muffin, ik "viel" als je het al zo mag noemen, over iedereen die zei: ja prima, neem!. En toen dacht ik [helder moment] dit is een dieettopic, huh.

Maar dat heb ik toch al uitgelegd ?
Maar Goodbye is een prima slank meisje dat maar een paar kilo kwijt wil. Moet ze dan van jou echt nee zeggen als haar vriendje een lekkere muffin voor haar meeneemt?

Ik vind namelijk echt dat dat niet moet. Vieze gevulde koeken eten op het station omdat je geen ontbijt hebt gekocht: nee, maar een muffin opeten: ja.
  woensdag 21 april 2010 @ 23:56:04 #92
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_80582425
PF
Confidence through competence
  woensdag 21 april 2010 @ 23:56:06 #93
236335 neen
schone schijn
pi_80582427
Lolz, ik bedenk me net dat als jullie mannen waren geweest iedereen gewoon nu bier dronk
pi_80582435
Schattekes: ik ga beddewaarts Morgen weer een gezonde dag voor mij!
  woensdag 21 april 2010 @ 23:56:33 #95
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_80582441
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:56 schreef neen het volgende:
Lolz, ik bedenk me net dat als jullie mannen waren geweest iedereen gewoon nu bier dronk
Amstel Lite
Confidence through competence
pi_80582464
Ik heb nu een beetje hoofdpijn.
--------

Bij m'n ouders eet ik vaak koek/snoep ijs, eigenlijk altijd. Daar is heel makkelijk mee te stoppen.

De bioscoop zie ik als een uitje, daar drink ik 1-2 biertjes, daar wil ik niet mee stoppen.

Na een vergadering drink ik meestal 2 biertjes, daar wil ik ook niet mee stoppen.

-----
tot hier zitten we gemiddeld op 2 biertjes per week

----
dan de donderdag.... ik zou niet kunnen drinken.. ik zou veel kunnen drinken... ik zou 3 biertjes kunnen drinken... ik weet het nog niet! de "activiteit" is eigenlijk wel om te drinken.

---
dan de feesten.. hier zou ik veel kunnen drinken = een mooi feest. of niet kunnen drinken. maar daar twijfel ik ook nog over.

Nu krijg ik vast veel commentaar dat het lame is om drinken als activiteit te zien Maar zo is het nu eenmaal. En ik weet nog niet wat ik het beste kan doen, ik maak daar nu een afweging in.

En ik zag het niet als redenen, meer als situaties, die terug blijven komen.

En ik denk er nu nog steeds over.
pi_80582471
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:56 schreef Stereotomy het volgende:
PF
Wat doe jij hier nou weer, Chinese broccoli
  woensdag 21 april 2010 @ 23:58:54 #98
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_80582498
Tvp en wat een discussies hier
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_80582528
Ooooh nu weet ik zeg maar de reden waarom ik uitleg gaf

Ik gaf namelijk de situaties aan waarin het "mis" gaat, of als je al van mis gaan kan spreken, en dat ik dan een afweging moet maken.

En persoonlijk vind ik drinken niet zo heel erg. Maar dat is misschien omdat ik het te leuk/lekker vind.

Maar het is op zich wel erg.

[tilt]

pi_80582531
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:57 schreef P.F het volgende:
Ik heb nu een beetje hoofdpijn.
--------
En ik zag het niet als redenen, meer als situaties, die terug blijven komen.

En ik denk er nu nog steeds over.
Maar wat wil je nou? Wil je commentaar, of moeten we maar gewoon bedenken dat je een sterke lever hebt en onze mond houden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')