maar ook een link tussen koffiegebruik en een kleinere kans op suikerziektequote:Op donderdag 22 april 2010 00:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Is wel een link tussen cholesterol en koffie.
Banaan eten, krijg je rustgevend stofje van binnen. Succes!!!!quote:Op donderdag 22 april 2010 06:49 schreef _Calimero_ het volgende:
Flossen moet ik vast en zeker ook doen, en mijn make up komt er meestal 'sochtends af![]()
Morning btw! Ik heb zo weer een sollicitatiegesprek, deze keer in de buurt. Hopelijk verpest ik het niet weer door mijn zenuwen
broccoli!quote:Op woensdag 21 april 2010 23:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat doe jij hier nou weer, Chinese broccoli
O, te laat, ik was al terugquote:Op donderdag 22 april 2010 09:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Banaan eten, krijg je rustgevend stofje van binnen. Succes!!!!
Das een mager lijstje co! Kun je je lunch niet nog wat opvullen, ipv alleen maar (fruit) suikers te eten?quote:Op donderdag 22 april 2010 09:54 schreef conleche het volgende:
Wat goed Calimero! Vooral dat je je zenuwen de baas bleef! Als er dan ook nog een baan uitkomt is het natuurlijk nog geweldigerder.![]()
Lijstje:
O1: fruit 'n fibre met melk
O2: 2x geroosterd brood met boter en serranoham
L: smoothie van aardbeien, meloen en een beetje coolbest light
T: wodka, light chips
D: restje Thais
Je kunt een aantal dingen doen, met een website-maak-programma (duidelijk toch?!quote:Op donderdag 22 april 2010 10:00 schreef _Calimero_ het volgende:
Heeft er hier iemand verstand van websites maken? Ik heb een domein-naam geregistreerd.. en dan?![]()
Je moet hem natuurlijk ergens laten hosten. Maak je een eigen pagina op een andere site (zoals Blogspot ofzo, waar ze vanzelf online staan) of begin je echt from scratch?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:00 schreef _Calimero_ het volgende:
Heeft er hier iemand verstand van websites maken? Ik heb een domein-naam geregistreerd.. en dan?![]()
Ik zie variatie! En een visje. Moet alleen zeggen dat ik geen fan ben van pangasius (kweekvis uit azie), ik heb liever een stuk Sockey zalm op m'n bord, die zelf z'n eten bij elkaar heeft gescharreld. Stukken duurder, maar ook veel gezonder. Alle waar naar z'n geld. Als je wilt weten wat er mis is met pangasius moet je er even op googelen nadat je eten is gezakt.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
T: 1 kiwi
[..]
D: Vispakketje uit de oven met aardappel, tomaat, ui en pangasiusfilet.
Ik heb 2 ontbijtjes op, waar de 2e zou kunnen doorgaan voor lunch en dan zou de smoothie een T zijn. Maar als ik nog trek heb dan eet ik nog wel iets hoor, het is niet dat ik me altijd precies aan m'n planning hou.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:02 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Das een mager lijstje co! Kun je je lunch niet nog wat opvullen, ipv alleen maar (fruit) suikers te eten?
heb je er ook webspace bij genomen? Of alleen de naam?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:00 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik weet het niet?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb je er ook webspace bij genomen? Of alleen de naam?
Haha, inderdaadquote:Op donderdag 22 april 2010 10:07 schreef loveli het volgende:
Ik zie variatie! En een visje. Moet alleen zeggen dat ik geen fan ben van pangasius (kweekvis uit azie), ik heb liever een stuk Sockey zalm op m'n bord, die zelf z'n eten bij elkaar heeft gescharreld. Stukken duurder, maar ook veel gezonder. Alle waar naar z'n geld. Als je wilt weten wat er mis is met pangasius moet je er even op googelen nadat je eten is gezakt.
Makkelijk klinkt goed, want ik heb er echt geen verstand van. En ik wil ook een logo hebbenquote:Op donderdag 22 april 2010 10:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je kunt een aantal dingen doen, met een website-maak-programma (duidelijk toch?!) een website maken (zoals MS FrontPage). Moet je wel even in html e.d. duiken. Je kunt ook een hulp-website gebruiken (bijv. web-log.nl of blogger.com), daar met hulp je "website" aanmaken en je domeinnaam doorlinken naar die pagina. Dus ga je voor de makkelijke, standaard manier, of de moeilijke manier?
ah, dan heb je dus die middelste genomen?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:15 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik weet het niet?![]()
![]()
Ik heb op www.mijndomein.nl mijn naam geregistreerd en 20 euro betaald. Verder ben ik nog niet gekomen![]()
Het wordt voor mijn toekomstige carriere () als spor*tpsycholoog. Kan dat ook met doe blogdingessen zonder dat het er als een standaar blog uit komt te zien?
Lieve Kwak, ik houdt van je!quote:Op donderdag 22 april 2010 08:55 schreef kwakz0r het volgende:
en PF, je hóeft toch niet alles of niets?
Wat Co zei snijdt houdt: als je gestructureerder eet - dus basisvoeding - met af en toe iets lekkers, ipv vervangen van maaltijden, overslaan maaltijden, etc. dan win je echt al zoveel op je gezondheid
en studenten drinken nu eenmaal meer tegenwoordig. t is niet voor niks dat de criteria voor alcoholisme niet toegepast worden op studenten.
ik zou als ik jou was niet alles of niks gaan doen, maar gewoon nadenken en kiezen, en vooral structureren...
(mn interwebz (en tv en telefoon) vielen gisteravond ineens uit *huil)
En als je het op je hoofd smeert helpt het tegen bepaalde vormen van haaruitvalquote:Op donderdag 22 april 2010 08:53 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
maar ook een link tussen koffiegebruik en een kleinere kans op suikerziekte
tot 4 koppen koffie per dag schijnt zodanig positief voor je bloedsuiker/insulineproductie te zijn, dat het de nadelige transvetten van tafel veegt.
(zei de dietiste)
Ik zit bij QDC, ook prima en vrij goedkoop.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ah, dan heb je dus die middelste genomen?
had ff hier gevraagd! Dan had ik je one.com aangeraden, daar zit ik met beide sites
Maar nee, dan heb je dus geen webruimte en kun je idd iets linken, zoals een blogspotsite ofzo. Zodat je via www.calimero.nl (ofzo) naar die blogspotsite gaat
quote:Op donderdag 22 april 2010 10:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ah, dan heb je dus die middelste genomen?
had ff hier gevraagd! Dan had ik je one.com aangeraden, daar zit ik met beide sites
Maar nee, dan heb je dus geen webruimte en kun je idd iets linken, zoals een blogspotsite ofzo. Zodat je via www.calimero.nl (ofzo) naar die blogspotsite gaat
Becel is goed voor Unilever. Waarom echte mensen het zouden willen eten is me een beetje een raadsel.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:12 schreef Quinazoline het volgende:
O: 2 volkorenboterhammen met een beetje becel
quote:D: Salade ofzo, misschien wel met avocado en zalm
Daarvoor maakte ik voor school altijd gebruik van logomaker.com.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:17 schreef _Calimero_ het volgende:
Makkelijk klinkt goed, want ik heb er echt geen verstand van. En ik wil ook een logo hebben
Wat zou jij aanraden voor boter dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:22 schreef loveli het volgende:
Becel is goed voor Unilever. Waarom echte mensen het zouden willen eten is me een beetje een raadsel.
Klinkt lekker inderdaad! Maar ik mag geen salade van mezelf maken vanavondquote:
Het scheelt wel reclame, al heb je via blogspot niet veel/geen reclame volgens mij. Mijn blogspot (zie mijn websit) heeft ook geen reclame voor zover ik weetquote:Op donderdag 22 april 2010 10:21 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Maar dat kan alsnog wel? Dan ist gewoon jammer van die 20 euries maar had ik maar wat beter na moeten denken en niet zo impulsief zomaar iets moeten doen
![]()
Hoe werkt dat met one.com? is dat makkelijk? Ik wil graag dat het een beetje professioneel gaat ogen, er hoeft voorlopig nog niet heel veel op te staan (contact gegevens, wat info over wat 't vak precies inhoudt, wie er gebruik van kan maken en wie ik ben ofzo)
op warm notenbrood bijvoorbeeldquote:Op donderdag 22 april 2010 10:26 schreef conleche het volgende:
Roomboter!!Maar dan niet op elke boterham smeren, maar gewoon af en toe.
je kan ook een losse host nemen, als je je domein al gekocht hebt.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:00 schreef _Calimero_ het volgende:
Ja, dat zou wel handig zijn. Hosting kan dus ook via blogspot?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Van die kleine garnalen met avocado is ook een goddelijke combinatie.
Cali: je kunt de domeinnaam die je hebt toch prima gebruiken, dan moet je alleen ergens anders hosting regelen.
ik heb www.going-round.nl (samen met Mr.Mo) op one.comquote:Op donderdag 22 april 2010 10:28 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel handig zijn. Hosting kan dus ook via blogspot?
Mo, wat ist adres van jouw site dan?
Thanks voor de tips damesch, tof dat jullie er zoveel van weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |