http://www.google.nl/addurl/quote:Op donderdag 22 april 2010 11:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ohja.
Iemand nog een tip om te zorgen dat een site ook gevonden wordt door google en andere zoekmachines, liefst bovenaan?Als ik toch bezig ben met mezelf belachelijk maken (site bouwen zonder kennis is ook eigenlijk waanzin
maar dan heb ik wat te doen in de vakantie. En als het niet lukt dan gaat mn vriend wat bouwen).
- De site aanmelden bij Googlequote:Op donderdag 22 april 2010 11:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ohja.
Iemand nog een tip om te zorgen dat een site ook gevonden wordt door google en andere zoekmachines, liefst bovenaan?Als ik toch bezig ben met mezelf belachelijk maken (site bouwen zonder kennis is ook eigenlijk waanzin
maar dan heb ik wat te doen in de vakantie. En als het niet lukt dan gaat mn vriend wat bouwen).
Dankje!quote:Op donderdag 22 april 2010 11:37 schreef de_nachtwacht het volgende:
Goedemorgen
[..]
- De site aanmelden bij Google
- De site aanmelden bij het Open Directory Project
- Goede relevante termen in titelpagina's
- Goede relevante termen in de meta tags
- Links vanaf andere sites naar jouw site
Dat heeft allemaal invloed op de ranking bij Google. En je kunt de teksten zelf ook optimaliseren, maar hoe dat precies zit weet ik niet.
P.F., waarom neem je niet wat groenten bij je lunch? het is wel weinig zo hoorquote:Op donderdag 22 april 2010 11:38 schreef P.F het volgende:
Zoooo, ik ga zo terug lezen hoor!
Eerst een lijstje:
O: 1 glas sinaasappelsap (200 ml)
1 espresso
4-5 glazen water (van 200 ml)
2 crackers met die groene becel en een heel klein beetje hagelslag
2 boterhammen blueband wit bruinbrood met pindakaas met nootjes (niet dik belegd, niet dun)
--------
Lunch wordt iets met 2 kleine appels en een sinaasappel als ik zin heb om die te pellen.
Avondeten wordt pannenkoeken.
Ik moet nog ergens groenten bij gooien, dat sowieso.
Trouwens nog een handige website over HTML: http://www.handleidinghtml.nl/. Het is wel handig als je een beetje weet hoe HTML werkt. Zeker als een programma waar je de website mee maakt, niet doet wat jij wilt. Vaak kun je dan heel eenvoudig even een beetje in de code zelf rotzooien en zo problemen oplossen. HMTL zit echt ontzettend simpel in elkaar en is heel erg makkelijk te leren. Je oma en je nichtje van vier kunnen het bij wijze van spreken nog. Je kunt ook gewoon van andere websites de code bekijken als je iets leuks ziet en dat op je eigen pagina gebruiken.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:37 schreef de_nachtwacht het volgende:
Goedemorgen
[..]
- De site aanmelden bij Google
- De site aanmelden bij het Open Directory Project
- Goede relevante termen in titelpagina's titels van pagina's
- Goede relevante termen in de meta tags
- Links vanaf andere sites naar jouw site
Dat heeft allemaal invloed op de ranking bij Google. En je kunt de teksten zelf ook optimaliseren, maar hoe dat precies zit weet ik niet.
Ja, zijn het nou 4 of 5 glazen water?quote:Op donderdag 22 april 2010 11:38 schreef P.F het volgende:
Becel hmpf!quote:2 crackers met die groene becel en een heel klein beetje hagelslag
Pannekoeken met broccoliiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!quote:Avondeten wordt pannenkoeken.
Wow, drink jij een liter water bij alleen al je ontbijt?quote:Op donderdag 22 april 2010 11:38 schreef P.F het volgende:
Zoooo, ik ga zo terug lezen hoor!
Eerst een lijstje:
O: 1 glas sinaasappelsap (200 ml)
1 espresso
2 crackers met die groene becel en een heel klein beetje hagelslag
2 boterhammen blueband wit bruinbrood met pindakaas met nootjes (niet dik belegd, niet dun)
--------
Lunch wordt iets met 2 kleine appels en een sinaasappel als ik zin heb om die te pellen.
Avondeten wordt pannenkoeken.
even een crosspostje dan maarquote:Op donderdag 22 april 2010 12:04 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wow, drink jij een liter water bij alleen al je ontbijt?Waar laat je het? Ik ben al blij als ik die hoeveelheid aan het eind van de dag heb opgedronken... (ik drink structureel te weinig omdat ik bijna nooit dorst heb en het gewoon vergeet
).
de watergekte is echt overdreven... teveel water spoelt nuttige elektrolyten uit je lijf en bezorgt je nieren overwerk. als je gewoon eet en af en toe ene kopje thee of koffie drinkt of een ander glas drinken, dan kom je bijna altijd vanzelf wel aan genoeg vocht. als je hoofdpijn hebt of erg donkergele urine en erg verstopt bent dan kan het wel zijn dat je wat meer moet drinken...quote:1,5 liter erbij drinken is zat, en een volwassene kan zelfs als het nodig is met een halve liter water (naast koffie thee en voeding) wel toe als het geen warme dag is...
nee, die plek in zweden was leuk om te horen, maar ik weet niet in hoeverre dat doorgaat. Ze hebben heel weinig promotieplekken, en heel veel mensen staan in de rij. Sommige mensen werken al 4 jaar als research asssitent in de hoop op een promotieplek, en dat is toch niets voor mij. Plus, ik zou graag wat dichter bij de duutser zijn. Utrecht of Groningen lijkt me wel wat. Maar goed, aankomend schooljaar beginnen wordt toch niets, dus eerst maar eens opzoek naar wat anders..quote:Op donderdag 22 april 2010 10:56 schreef Phaidra het volgende:
Maar als je elke week nog een week moet wachten, wordt het wel vervelend natuurlijk.
Nynke, je had toch al praktisch een promotieplek in Zweden aangeboden gekregen? Of wil je liever ergens anders heen?
Ewelina en Mo, feli met de goede cijfers!
Cali, fijn dat je solli goed ging!!
PFje, succes met meer structuur aanbrengen in je eetpatroon. Ik herken het wel een beetje. Ik weet prima hoe het zou moeten, maar door allerlei omstandigheden (smoesjes dus) schiet de praktische uitvoering er nogal eens bij in...
Oeh herkenbaar...quote:Op donderdag 22 april 2010 12:09 schreef AKnynke het volgende:
yay, ik ben hard en fijn aan het werk!
Ik begin een patroon te zien in m'n dagen: in de ochtenden en de middag ben ik optimistisch over m'n scriptie en heb ik het idee dat ik weet wat ik aan het doen ben. In de avond raak ik ongerust en voel ik me verloren en dom. Dan stop ik er maar mee, en de volgende ochtend is alles weer okay. Ach ja, ik kom in ieder geval langzaam vooruit. T-28 tot de deadline...
De slanke recepten waar nog wel gezonde vetten in zittenquote:Op donderdag 22 april 2010 12:15 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb heel wat slanke recepten uitgeprint op mijn werk, dus voorlopig kan ik het eea uitproberen. Nu nog bedenken wat het vanavond wordt, ik kan niet kiezen
dat is toch veel te weinig!!quote:Op donderdag 22 april 2010 12:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
O: Brinta
L: gekookt eitje, 1 geroosterde volkorenboterham met roomboter en 1 met appelstroop
So far so good.. Géén cupcakejes (al staan ze me wel op het aanrecht toe te lachen), geen gangmakers, geen pandan chiffon cake (het restant ligt in de prullenbak). Planning voor de rest van de dag:
T: peer
T: Griekse yoghurt, misschien met honing
D: nasi
Welkom terug. Beetje oppassen met zo weinig kcals, met jouw spieren en lengte mag je echt wel wat binnenkrijgen. Ik denk dat je met alleen extra cardio ook al een aardig eind komt. En niet per se de kcals omlaag doen, maar bewuster kiezen welke je eet. Meer eiwitten, minder carbs en sporten is voor de meeste mensen al een recept om vet te verliezen.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:22 schreef -marz- het volgende:
[..]
Oeh herkenbaar...
* -marz- lurkt weer eens een tijdje mee ter motivatie..
Ik ben niet dik, maar wel zwaar (bijna 80kg! bij 1.80m lengte). Nu heb ik ook veel spieren van fitness - ik vind het veel leuker om 10reps heel zwaar te doen dan oneindig veel reps met weinig gewicht, maar daar word je dus wel heel sterk en gespierd vanen het vet is aardig verdeeld, maar ik wil wel graag minder vet...
Nu doe ik 3x per week 45 min. cardio en wat rug- en buikspieroefeningen en ik ben minder gaan eten sinds deze week (1500 kcal per dag). En ik ben gestopt met drinken deze week, want ik drink vrijwel dagelijks bier en/of wijn en volgens mij hakt dat er behoorlijk in.
Ik slaap wel slechter in nu ik geen alcohol drink trouwens, eerst als ik een kussen zag was ik al weg en nu kan ik niet eens slapen met de tv aan.zal wel iets met afkicken zijn..
Dit is m'n gewone eetpatroon.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat is toch veel te weinig!!dat je niet meer wilt snoepen de hele dag betekent nog niet dat je meteen niks mee moet eten.
oh je wilde minder carbs he? dan mag er nog wel een omelet bij, en een stukje kip of vette vis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |