Ben blij dat ik niet de enige ben die het ontzettend lelijk en ouderwets vindt! Snap echt niet hoe dit een verbetering kan zijn volgens rtl...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:16 schreef exile79 het volgende:
Deze kan er nu ook wel bij, net nieuw.
[ afbeelding ]
Hier kom je in 2010 toch niet mee aankakken zeg, jezus wat slecht.
Je bent gewoon jaloers.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:42 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
En deze kan ik ook niet meer zien!
[ afbeelding ]
Classic logo, niet met je eensquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:51 schreef Markster het volgende:
hoewel niet veel mensen het met me eens zullen zijn:
[ afbeelding ]
zo saai, zeker in tegenstelling tot playstation en xbox
quote:
Bron.quote:Swoosh
Swoosh is the symbol of the athletic shoe and clothing manufacturer Nike. It is among the most easily recognized brand logos in the world.
History
The Nike "swoosh'" is a design created in 1971 by Carolyn Davidson, a graphic design student at Portland State University. She met Phil Knight while he was teaching accounting classes and she started doing some freelance work for his company, Blue Ribbon Sports (BRS). The Nike Swoosh logo represents the wing in the famous statue of the Greek Goddess of victory, Nike.
BRS needed a new brand for a new line of athletic footwear it was preparing to introduce in 1972. Knight approached Davidson for design ideas, and she agreed to provide them, charging a rate of US$2 per hour.
In June 1971, Davidson presented a number of design options to Knight and other BRS executives, and they ultimately selected the mark now known globally as the Swoosh. "I don't love it," Knight told her, "but I think it will grow on me." Davidson submitted a bill for US$35 for her work.[3] (In 1983, Knight gave Davidson a diamond Swoosh ring and an envelope filled with Nike stock to express his gratitude.)
In June 1972, the first running shoes bearing the Swoosh were introduced at the U.S. Track and Field Olympic Trials in Eugene, Oregon. Nike continues to use the brand today.
During the 1996 Olympics in Atlanta, the Discovery Channel displayed a track shoe allegedly worn by U.S. legend Jesse Owens at the 1936 Olympics in Berlin. This shoe had on it a prominent symbol appearing identical to the Nike swoosh.
Eehm ja, ik zorg met dit mooie logo voor een contrast. wat ervoor zorgt dat de lelijke logo's juist nog meer pijn aan de ogen doen. Whatever.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:04 schreef Neuroscience het volgende:
Ehm ja, heiden6, alleen verkeerd topic.![]()
Maar is dat om het imago dat het bedrijf heeft of het logo zelf? Want als logo is het juist erg sterk. Flexibel te gebruiken, erg herkenbaar, het is al een paar keer veranderd, maar iedereen herkent het nog steeds.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:42 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niet de enige ben die het ontzettend lelijk en ouderwets vindt! Snap echt niet hoe dit een verbetering kan zijn volgens rtl...
[ afbeelding ]
De beste reclames, logo's, beeldmerkenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:47 schreef Dr.Dragonfly het volgende:
Hebben we ergens ook een topic met mooiste logo's dat iemand weet??
Thanx..Je bent m'n held!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:54 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
De beste reclames, logo's, beeldmerken
Niks tegen winkels uit Veghel jonge..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:20 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan er niet warm van worden...
Och God.. Nu komt die faaldiscussie ook al deze kant op?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:42 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niet de enige ben die het ontzettend lelijk en ouderwets vindt! Snap echt niet hoe dit een verbetering kan zijn volgens rtl...
[ afbeelding ]
Haha, m'n moeder zegt altijd Vinolia ipv Veolia.quote:Op donderdag 22 april 2010 02:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[ afbeelding ]
Vaag beeldmerk, dito font.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |