http://www.whydidigowrong(...)-olympics-2012-logo/quote:Op woensdag 21 april 2010 22:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
2012 London Summer Olympics
Behoeft geen uitleg denk ik, uitgebreid besproken in de pers en op internet.
das de link met de Volendamse haring maffiaquote:
Het zou wel erg rustig worden wanneer er alleen nog maar unieke topics geopend zouden worden.quote:
Je kijkt nooit meer hetzelfde naar een Dodge...quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je kijkt nooit meer hetzelfde naar een Dodge...
Dat is een erg oude variant van het Opel logo, sinds 2009 gebruikt Opel dit logo:quote:
Omdat?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
MOET.. NIET.. DENIGRERENDE VROUWEN.. OPMERKING MAKEN...
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:23 schreef SadKingBilly het volgende:http://logodesignerblog.com/bad-ugly-worst-logo-designs/
Je hebt toch geen commentaar op mijn oude logo heaquote:Op woensdag 21 april 2010 22:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat is een erg oude variant van het Opel logo, sinds 2009 gebruikt Opel dit logo:
[ afbeelding ]
Ongeacht wat je van het merk vindt, het logo vind ik erg fraai, herkenbaar en krachtig.
Vergelijk dat met enkele Japanse of Koreaanse concurrenten:
[ [url=http://www.ci.garden-grove.ca.us/city-files/hyundai_logo[1].jpg]afbeelding[/url] ]
Een zoektochtje op Google levert inderdaad een hele hoop obscure logo's op. Maar met dit topic doelde ik wel op herkenbare logo's, niet het afzichtelijk logo van één of andere fitnesstoko in Alabama.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:23 schreef SadKingBilly het volgende:http://logodesignerblog.com/bad-ugly-worst-logo-designs/
Studenten aan de medische faculteit ontleden kikkers als onderdeel van hun opleiding, dus in dat opzicht is het wel een passend symbool voor een academisch medisch centrum. De site geeft er echter een heel andere draai aan:quote:Op woensdag 21 april 2010 22:31 schreef dotKoen het volgende:
[ afbeelding ]
Het beeldmerk op zich is best mooi, maar wat een kikker met een universitair medisch centrum te maken heeft, is me een raadsel.
quote:Het Universitair Medisch Centrum Groningen is te typeren als: vertrouwd, eigenzinnig en academisch. Daarom heeft het universitair medisch centrum gekozen voor een kikker als beeldmerk. Een eigenzinnige keuze die past bij het UMCG. Een kikker is een alledaags dier dat zich prettig voelt in een schone en rustige omgeving waar het goed toeven is. Het symboliseert leven, gezondheid, vertrouwen en kwaliteit. Het academische komt tot uiting in de schematische weergave van het achterlijf. De stippel- en streeppatronen zijn geïnspireerd op moderne medische scantechnieken.
Zeer mee eens.quote:
(Bron.)quote:BRS needed a new brand for a new line of athletic footwear it was preparing to introduce in 1972. Knight approached Davidson for design ideas, and she agreed to provide them, charging a rate of US$2 per hour. In June 1971, Davidson presented a number of design options to Knight and other BRS executives, and they ultimately selected the mark now known globally as the Swoosh. "I don't love it," Knight told her, "but I think it will grow on me." Davidson submitted a bill for US$35 for her work.[3] (In 1983, Knight gave Davidson a diamond Swoosh ring and an envelope filled with Nike stock to express his gratitude.)
Ze moeten toch meedoen aan de nieuwe rijkshuisstijl? Hun site is iig nog niet aangepast.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:08 schreef Thijz het volgende:
[..]
Dan ziet het er nu wel iets beter uit...
elk departement heeft volgens mij een streefdatum wanneer ze om moeten zijn. Zolang ze voor die tijd maar om zijn is het in orde.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:17 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ze moeten toch meedoen aan de nieuwe rijkshuisstijl? Hun site is iig nog niet aangepast.
Edit: ik zag je link niet. Nieuwe rijkshuisstijl dus, maar nog niet doorgevoerd in hun website.
De nieuwe rijkshuisstijl vind ik overigens erg mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |