Het spijt mij zeer dat ik meer weeg als 21 kgquote:Op donderdag 22 april 2010 20:12 schreef Autidude het volgende:
[..]
Maar je bent wel heel dik.. want anders zak je echt niet door een bagagedrager heen hoor!![]()
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Het spijt mij zeer dat ik meer weeg als 21 kg
Is dat alleen je linkerbil?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Het spijt mij zeer dat ik meer weeg als 21 kg
Arme jijquote:
Geen 21kg iig. Dat wogen de borsten van Lola Ferrari zelf niet eens.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb een beschaafd B-cupje, alleen geen idee wat ze wegen
Toch handig dit topicquote:Op donderdag 22 april 2010 20:30 schreef francis998 het volgende:
weer iets nieuws geleerd..ik moet nooit op een bagagedrager gaan zitten..Want ik zit heel errg ruim over die 21 K. En 17,5 kunnen ze eht hebben want ik heb 17,5 K beton gedragen achterop
Wie is de lolbroek?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:32 schreef francis998 het volgende:
[..]
zeker![]()
Heel leerzaam...vooral met de lolbroek van het clubje erbij![]()
Ik ben heul niet grappigquote:
is wel handig! denk ik. Als je dan ff lang bent weggeweest weet je weer snel wie wie is..quote:Op donderdag 22 april 2010 20:42 schreef Cassandra87 het volgende:
ik zat laatst in een topic te spieken en daar hadden ze in de op een stukje voorstellen van de vaste posters. Ook een idee voor hier? Zat er laatst aan te denken dat ik soms niet weet wie wat en hoe ook alweer is
Ik ben weer terug en ik had ook een patatje gehaald en nu zit alle pindasaus uit het bakjequote:Op donderdag 22 april 2010 20:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Auti waarom ging jij niet naar de meet btw?
Yep.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:10 schreef Twizu het volgende:
Echt? Vreemd.![]()
Is daar ook een oorzaak van bekend?
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:42 schreef Cassandra87 het volgende:
ik zat laatst in een topic te spieken en daar hadden ze in de op een stukje voorstellen van de vaste posters. Ook een idee voor hier? Zat er laatst aan te denken dat ik soms niet weet wie wat en hoe ook alweer is
Ik weet wie ikzelf ben en dat vind ik genoegquote:Op donderdag 22 april 2010 20:42 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat is standaard tegenwoordig joh, wil je een fiets hebben voor een post of krantenwijk of gewoon iemand achterop kunnen vervoeren dan moet je tegenwoordig gaan voor de bakkers of transport fietsquote:Op donderdag 22 april 2010 21:44 schreef DeHovenier het volgende:
Mijn bagagedrager kan maar 25 kilo hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |