quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:27 schreef BobbyB het volgende:
Hey maar WD he. Heb je nog wat leuks gekrijgt voor je bursdeej?
Eh?quote:
I know bebe.quote:
Ik had zeg maar van middag ook al net iets eerder dan japsnars een zelfde opmerking gepost, dus ik vond het het melden waardquote:
Oh nee, vrijdag pas. Dit sloeg op de TT.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Dacht dat CSI op tv kwam en dat je dat ging kijken.
GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRDDDDDDDDDDDDDDDDDDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRDDDDDDDDDDDDDDDDDD![]()
![]()
!
En mijn verrassing voor jou is een lapdance van mezelf ennnnnnnnnnnnnnnn:DANKJEWEL CHIMEID.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh die lapdance.En Josh.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRDDDDDDDDDDDDDDDDDD![]()
![]()
!
En mijn verrassing voor jou is een lapdance van mezelf ennnnnnnnnnnnnnnn:Met mijn verjaardag was je gebanned. Krijg ik hem alsnog? Die lapdance, niet Jos Haarnet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik doe het gewoon
[ afbeelding ]
Ja, natuurlijk!quote:Op woensdag 21 april 2010 20:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Met mijn verjaardag was je gebanned. Krijg ik hem alsnog? Die lapdance, niet Jos Haarnet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk!Bitch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Maar hij belde af?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
Ik zou seks hebben met Josh Hartnett.
Ja.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik zie het gifje niet, jij wel?
Ik ook.quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
Ik zou seks hebben met Josh Hartnett.
Hoe weet jij welke browser ik heb!quote:Op woensdag 21 april 2010 20:38 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Firefox faal denk ik ? En Chrome faal?
Spange chick?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:40 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
"GEEF ME ETEN, KANKERHOERRRR!!!"
Ik heb referers uit staan. Misschien daardoor.quote:
Ja.quote:
Het is stiekem je zus, je weet het zelf alleen nog nietquote:Op woensdag 21 april 2010 20:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
Is dat niet die daisy uit dunya en daisy?
Hoax, die is een stuk dikker.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het is stiekem je zus, je weet het zelf alleen nog niet
Die dunya is welquote:Op woensdag 21 april 2010 20:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
Iew, buitenlander.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:43 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Die dunya is welMaryam Hassouni
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Haha, jouw zusje is een dikke zeug.
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:43 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Die dunya is welMaryam Hassouni
![]()
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Haha, jouw zusje is een dikke zeug.
Je merkt het alleen aan de naam. Verder voel je er niks van.quote:
quote:
Klopt maar zij is wel knap en een buitenlanderquote:Op woensdag 21 april 2010 20:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Niet elke buitenlander is knap, ook niet elke knappe is een buitenlander
Okee.quote:
Maar hij is blank. Zij is een beetje getint, je wist dat ik dat bedoelde.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je merkt het alleen aan de naam. Verder voel je er niks van.
Bovendien is Josh Hartnett ook een buitenlander. Jij discrimineert zelfs buitenlanders onder elkaar.
Die negers hebben een mooier huis dan Vasi waarschijnlijkquote:
Zelfs Geert zou achter z'n oor krabben.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar hij is blank. Zij is een beetje getint, je wist dat ik dat bedoelde.
Geert is een peroxideslet.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zelfs Geert zou achter z'n oor krabben.
Neemt niet weg dat zij aantrekkelijker is dan hijquote:Op woensdag 21 april 2010 20:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar hij is blank. Zij is een beetje getint, je wist dat ik dat bedoelde.
Wat lievquote:Op woensdag 21 april 2010 20:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan bij deze, houden we van je
Waar?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wat liev
Komen jullie ook morgen taart eten, want dan word ik 19.
Daarom heeft ie ook jeuk achter z'n oor.quote:
Ermelo is wel een half uur met de auto.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wat liev
Ehm nee, want jij hebt mij niet gefeliciteerd.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wat liev
Jailbaitquote:Op woensdag 21 april 2010 20:51 schreef Hyman het volgende:
Vroegah rond de 500 reeks nog van deze SC was het de bedoeling dat ik jailbait postte voordat ik hier mocht posten, is dat nog steeds zo?
Taartquote:Op woensdag 21 april 2010 20:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wat liev
Jaquote:Op woensdag 21 april 2010 20:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ehm nee, want jij hebt mij niet gefeliciteerd.
Vanille.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Taart![]()
Wij komen!!
Welke smaak is het en zit er slagroom op?
Dat was vroeger. Nu moet je je tieten posten.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:51 schreef Hyman het volgende:
Vroegah rond de 500 reeks nog van deze SC was het de bedoeling dat ik jailbait postte voordat ik hier mocht posten, is dat nog steeds zo?
Ja, jij houdt wel van taart he.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ermelo is wel een half uur met de auto.En ik heb geen auto en geen tijd.
link.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:53 schreef Smart_ass het volgende:
Ineens helft vd reacties weg in Lamon topic.
Vreemd.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:53 schreef Smart_ass het volgende:
Maar ik heb een ekte mannenbuik, met hendig sjiek borsthaar. dat wil je niet zienquote:Op woensdag 21 april 2010 20:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat was vroeger. Nu moet je je tieten posten.
Sowieso Lamon. Kijkt alsof ie moet schijten.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:53 schreef Smart_ass het volgende:
Tieten van je zusje dan?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Maar ik heb een ekte mannenbuik, met hendig sjiek borsthaar. dat wil je niet zien
BK!quote:Op woensdag 21 april 2010 20:52 schreef Hyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het lijkt alleen net een luier.
Nee, helaas, die is moeder.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
De zus van je buurmeisje dan
Geen probleem. Posten!quote:
Die vent is echt een uitlokker pur sang.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Fotoshoot voor serieuze casting, welke kleding?
Waarom zou je een digitaal fotoalbum om je nek doen faalhaasquote:Op woensdag 21 april 2010 21:00 schreef WillFerrell het volgende:
Vanaf 28 juli loop ik er zo bij, wiggerstylo.
[ afbeelding ]
Ik wil ook een tv (iPad?) op mn buik, ik wil ook een teletubbie zijn!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:00 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een faaltopic.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Fotoshoot voor serieuze casting, welke kleding?
Waarom zou je kleren aandoen, faalhaas.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:01 schreef TheKC het volgende:
[..]
Waarom zou je een digitaal fotoalbum om je nek doen faalhaas
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:00 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
Kan je pimpen met je maidens die je op internet hebt gehosseld.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:01 schreef TheKC het volgende:
[..]
Waarom zou je een digitaal fotoalbum om je nek doen faalhaas
Kleur.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verschil?
Dat Dipsy nog steeds minder zwart is dan die neger.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verschil?
Soberso Deadmau5.quote:
Heu, dat was niet eens jouw terrein!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:03 schreef Breathtaking het volgende:
Sinds ik geen mod meer ben is het wel bergafwaarts gegaan met het centraal zetten van de slowchat zeg
Eensch. Zelfs als een bepaalde FA langs komt staat ie niet centraal.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:03 schreef Breathtaking het volgende:
Sinds ik geen mod meer ben is het wel bergafwaarts gegaan met het centraal zetten van de slowchat zeg
Wij hadden met Nederlands deze week nog een debat over een soortgelijke stelling. Maar dan met de smurfen.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:03 schreef Hyman het volgende:
De teletubbies zijn niet politiek correct. er mist een neger, een zwerver en een junk.
Hahaha. Sowieso.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die vent is echt een uitlokker pur sang.Hij wint het van Otis en consorten.
Niet door de wouten, maar een setje über gewillige dames.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:03 schreef TheKC het volgende:
Ik denk dat WillFerrell morgen van z'n bed gelicht gaat worden:
Vrouw doodgereden door bus in Arnhem
Dat is zeker waarquote:Op woensdag 21 april 2010 21:03 schreef Breathtaking het volgende:
Die hard aan de neuk.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:03 schreef Crack_ het volgende:
Ha! Mijn baas ging "even" golfen in Italie, en hij zou afgelopen weekend terug gekomen zijn en nu kan hij pas vrijdag terug komen.
Mijn bericht, wat doe je.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:03 schreef TheKC het volgende:
Ik denk dat WillFerrell morgen van z'n bed gelicht gaat worden:
Vrouw doodgereden door bus in Arnhem
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:02 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Waarom zou je kleren aandoen, faalhaas.Dan kun je beter die chimi's uitchecken, kleren hinderen toch alleen maar.
Crack_ wilt een trio met mij.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:05 schreef Mozy het volgende:
Aron en Toon, Crack vindt jullie stom en jullie moeten opflikkeren.
?uhm jaaaaaneequote:Op woensdag 21 april 2010 21:05 schreef Mozy het volgende:
Crack moet zelf opflikkeren.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:05 schreef Mozy het volgende:
Jij bent niet bekend met the naked man?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]Juist kleren zijn belangrijk beste man. Dat wekt een bepaalde nieuwsgierigheid op. Als je het meteen weet is het niet leuk.
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:05 schreef Mozy het volgende:
Ahhw balenquote:Op woensdag 21 april 2010 21:04 schreef Crack_ het volgende:
Hey Bt, wij hebben nu ook twee parkieten van mn oom en tantie. Alleen ze zijn zo schuw als ik weet niet wat, zo jammer
.
Krijg ik proces verbaal?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:05 schreef Mozy het volgende:
Waarom Crack? Volgens mij ben ik altijd aardig geweestquote:Op woensdag 21 april 2010 21:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat ben jij een sukkel.
Je mag alleen optredens posten waar je geweest bentquote:
Wie de fuck ben jij nou.quote:
Jonge die meid kwam hier de dienst uitmaken joh. Waarom denk je dat er zoveel bans in deze SC zijn gevallen in de tijd dat ze mod was.quote:
quote:
Die Mozy is niet te vertrouwen, vertel nooit persoonlijke dingen aan hemquote:Op woensdag 21 april 2010 21:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat ben jij een sukkel.
Sorry, neemt niet weg dat daft punk fakking vet isquote:Op woensdag 21 april 2010 21:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je mag alleen optredens posten waar je geweest bentOngeschreven regel.
BOOOOOONKERS
Wat een matennaaisterquote:Op woensdag 21 april 2010 21:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jonge die meid kwam hier de dienst uitmaken joh. Waarom denk je dat er zoveel bans in deze SC zijn gevallen in de tijd dat ze mod was.
Hou je bek joh, idioot.quote:
Neequote:
Was ik maar naar Alive 07 heen gegaan.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:07 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Sorry, neemt niet weg dat daft punk fakking vet is
Ja, als ik zo jouw beestje zie dan wil ik dat ookquote:Op woensdag 21 april 2010 21:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahhw balenmaar misschien kun je ze nog tam maken?
Nee hoor, was maar een grapje.quote:
Oh, too latequote:Op woensdag 21 april 2010 21:07 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die Mozy is niet te vertrouwen, vertel nooit persoonlijke dingen aan hem
Mozy is wel boas hoor.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:07 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die Mozy is niet te vertrouwen, vertel nooit persoonlijke dingen aan hem
Same here, vraag me af of ze nog eens zoiets doenquote:Op woensdag 21 april 2010 21:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Was ik maar naar Alive 07 heen gegaan.
Ik stond tenminste pal vooraan bij the bloody Beetrootsquote:Op woensdag 21 april 2010 21:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je mag alleen optredens posten waar je geweest bentOngeschreven regel.
BOOOOOONKERS
Lijkt me sterk dat je bashte?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:06 schreef Smart_ass het volgende:
Wtf al mijn reacties in lamon topic weg.
Ik bij The Prodigy, wat wil je nou zeggen, bitch?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:10 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik stond tenminste pal vooraan bij the bloody Beetroots
[ afbeelding ]
Je wilt het.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:06 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Dat stelde ze aan mij voor op tinychat
The Prodigyquote:Op woensdag 21 april 2010 21:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik bij The Prodigy, wat wil je nou zeggen, bitch?
Nou enquote:Op woensdag 21 april 2010 21:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik bij The Prodigy, wat wil je nou zeggen, bitch?
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Was ik maar naar Alive 07 heen gegaan.
Waar zeg ik dan van niet?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:07 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Waarom Crack? Volgens mij ben ik altijd aardig geweest
Wat, Daft Punk is gigantisch hoor.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:09 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Same here, vraag me af of ze nog eens zoiets doenDaft punk is nooit zo groot geworden als ze hadden moeten zijn
Hihi, iedereen in m'n omgeving zegt 'Ahhhhhw ik wil ook een parkietquote:Op woensdag 21 april 2010 21:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, als ik zo jouw beestje zie dan wil ik dat ook.
Hay, WillFerrell, lang niet gesproken.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat, Daft Punk is gigantisch hoor.!
True that,quote:Op woensdag 21 april 2010 21:07 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Sorry, neemt niet weg dat daft punk fakking vet is
Omdat ie moet opflikkeren van jou.quote:
Nou niet waar ik woon, zeer weinig mensen kennen zequote:Op woensdag 21 april 2010 21:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat, Daft Punk is gigantisch hoor.!
Ik zit hier tegenwoordig, hoe is't AP?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:12 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hay, WillFerrell, lang niet gesproken.![]()
Daar zijn ze mee bezig, met de soundtrack van Tron.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:13 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Nou niet waar ik woon, zeer weinig mensen kennen zeBovendien moeten ze eigenlijk weer met was nieuws komen
Ze zijn nog steeds actief?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Daar zijn ze mee bezig, met de soundtrack van Tron.
Weet niet of het echt zin heeft, die beestjes zijn hier maar 2 wekenquote:Op woensdag 21 april 2010 21:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi, iedereen in m'n omgeving zegt 'Ahhhhhw ik wil ook een parkiet![]()
'
!
Maar hier leggen ze uit hoe het misschien nog kan..
quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:12 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hay, WillFerrell, lang niet gesproken.![]()
En of ze actief zijn.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:14 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Ze zijn nog steeds actief?
FUCK YEAH
Ik nog meer.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nou en, ik heb bij nog veel meer (grote) bands vooraan gestaan,bitch!
Fuck dat ik dit niet weetquote:Op woensdag 21 april 2010 21:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En of ze actief zijn.![]()
http://www.google.nl/search?q=tron+legacy+theme&hl=nl&safe=off&source=univ&tbs=vid:1&tbo=u&ei=oU7PS4_mFoSNOIC7jaUP&sa=X&oi=video_result_group&ct=title&resnum=4&ved=0CCgQqwQwAw
Wat doet Pino daar?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:15 schreef Japsnars het volgende:
Hier heb ik ook de hele avond gestaan:
Krijg binnenkort een unban van mijn PM, dus dan gaan we PM'en. Moet je een hoop vertellen. Trainingsmaatje.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik zit hier tegenwoordig, hoe is't AP?
Kan aan mij liggen, maar martin dams heeft dit lied voor heracles compleet verneukt.quote:
Ach je kunt altijd nu alvast een begin makenquote:Op woensdag 21 april 2010 21:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet niet of het echt zin heeft, die beestjes zijn hier maar 2 weken. In de zomervakantie kan ik het wel proberen
.
Ik bij White Lies, Bon Iver, White Lies, Bloc Party, The Prodigy, Them Crooked Vultures, Basement Jaxx, Arctic Monkeys, Eagles of Death Metal, Placebo. Shut up.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nou en, ik heb bij nog veel meer (grote) bands vooraan gestaan,bitch!
Zoiets zou Mozy nooit uit zichzelf zeggen. Ik eis excuses.quote:
Bohohoo. Ik tril van genot.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:16 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Krijg binnenkort een unban van mijn PM, dus dan gaan we PM'en. Moet je een hoop vertellen. Trainingsmaatje.
Ik en toon gaan naar dick dalequote:Op woensdag 21 april 2010 21:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik bij White Lies, Bon Iver, White Lies, Bloc Party, The Prodigy, Them Crooked Vultures, Basement Jaxx, Arctic Monkeys, Eagles of Death Metal, Placebo. Shut up.
Hoer.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:16 schreef TheKC het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar martin dams heeft dit lied voor heracles compleet verneukt.
luister maar naar het origineel.
HET IS EEN FUCKING PINO!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:15 schreef Japsnars het volgende:
Hier heb ik ook de hele avond gestaan:
Oh ja, The Office begint nu.quote:
Ja, er stonden ook 20 vage dansers en danseressen in motorolie gesmeerd ofzoquote:
Ik ga dit jaar naar Lowlands. QOTSA > alles.quote:
Wat doe jij hier überhaupt? En moet jij geen Miley kijken?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oh ja, The Office begint nu.
*is richting de TV
Geil.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, er stonden ook 20 vage dansers en danseressen in motorolie gesmeerd ofzo
Yea true.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach je kunt altijd nu alvast een begin maken!
Je bedoelt:quote:Op woensdag 21 april 2010 21:18 schreef Broekpaling het volgende:
wd, Supertramp komt naar Nederland.
Nee, ik doe die niet zomaar. Nu ik weet dat ik daar de beste in ben, moet ik het niet té vaak doen.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bouncen, misschien wel Crack d'r disco move doen.
Wel eens naar d'r hoofd gekeken? Om van d'r manier van praten en zingen niet te spreken.quote:
quote:
Iiieeeel, als man een vibo hebben!!1!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:18 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen. [ afbeelding ]
SERIEUS?!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je bedoelt:
wf, Supertramp komt naar Nederland.
Maak er een gif van.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik doe die niet zomaar. Nu ik weet dat ik daar de beste in ben, moet ik het niet té vaak doen.
Heb je geluk, ze doet Justin Bieber look-a-likes.quote:
Je sais!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:18 schreef Broekpaling het volgende:
wd, Supertramp komt naar Nederland.
Jij betaalt die voor mij? AAwwhhh.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
SERIEUS?!
AAAAH, I KMOET KARTJEEES!!!
Ik moet kaartjes dusquote:Op woensdag 21 april 2010 21:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
SERIEUS?!
Jij gaat ook? MEETEN!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je bedoelt:
wf, Supertramp komt naar Nederland.
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:18 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen. [ afbeelding ]
Waarom ben ik een Bieber look-a-like?!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb je geluk, ze doet Justin Bieber look-a-likes.
[..]
Je sais!
Vrijdag ochtend 10 uur gaan ze in de verkoop. KOPEN KOPEN KOPEN!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
SERIEUS?!
Boh, die wou ik ook zien.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:10 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik stond tenminste pal vooraan bij the bloody Beetroots
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik bij White Lies, Bon Iver, White Lies, Bloc Party 2x, The Prodigy 2x, Them Crooked Vultures, Basement Jaxx (GEMIST ARGH), Arctic Monkeys, Eagles of Death Metal, Placebo!. Shut up.
Neequote:Op woensdag 21 april 2010 21:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jij betaalt die voor mij? AAwwhhh.
Dat hadden we vanmiddag al vastgesteld toch?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:20 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Waarom ben ik een Bieber look-a-like?!
Wanneer is het eigenlijk?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vrijdag ochtend 10 uur gaan ze in de verkoop. KOPEN KOPEN KOPEN!
Gaan we meeten!
Maar dat ben ik niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat hadden we vanmiddag al vastgesteld toch?
Ja, 4 oktober heb ik al MGMT.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gelredome XS, prijs geen idee, 4 oktober.
Ik heb het pas 2x gezien.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar als jullie het te vaak zien is het niet cool meer.
Tinychat.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik doe die niet zomaar. Nu ik weet dat ik daar de beste in ben, moet ik het niet té vaak doen.
Supertramp is beter.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:22 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, 4 oktober heb ik al MGMT.!
Dude... ik ben niet van de mannenliefde.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:21 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Maar dat ben ik niet.
En ik wil Miley niet, ik wil jou.![]()
Me plus you...
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:20 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Waarom ben ik een Bieber look-a-like?!
Ga je echt?quote:
Als je met mij wilquote:Op woensdag 21 april 2010 21:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ga je echt?Want dan weet ik iig dat ik met iemand kan gaan, anders moet ik nu iemand regelen en ik denk niet dat dat gaat lukken
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |