Ik nog meer.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nou en, ik heb bij nog veel meer (grote) bands vooraan gestaan,bitch!
Fuck dat ik dit niet weetquote:Op woensdag 21 april 2010 21:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En of ze actief zijn.![]()
http://www.google.nl/search?q=tron+legacy+theme&hl=nl&safe=off&source=univ&tbs=vid:1&tbo=u&ei=oU7PS4_mFoSNOIC7jaUP&sa=X&oi=video_result_group&ct=title&resnum=4&ved=0CCgQqwQwAw
Wat doet Pino daar?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:15 schreef Japsnars het volgende:
Hier heb ik ook de hele avond gestaan:
Krijg binnenkort een unban van mijn PM, dus dan gaan we PM'en. Moet je een hoop vertellen. Trainingsmaatje.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik zit hier tegenwoordig, hoe is't AP?
Kan aan mij liggen, maar martin dams heeft dit lied voor heracles compleet verneukt.quote:
Ach je kunt altijd nu alvast een begin makenquote:Op woensdag 21 april 2010 21:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet niet of het echt zin heeft, die beestjes zijn hier maar 2 weken. In de zomervakantie kan ik het wel proberen
.
Ik bij White Lies, Bon Iver, White Lies, Bloc Party, The Prodigy, Them Crooked Vultures, Basement Jaxx, Arctic Monkeys, Eagles of Death Metal, Placebo. Shut up.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nou en, ik heb bij nog veel meer (grote) bands vooraan gestaan,bitch!
Zoiets zou Mozy nooit uit zichzelf zeggen. Ik eis excuses.quote:
Bohohoo. Ik tril van genot.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:16 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Krijg binnenkort een unban van mijn PM, dus dan gaan we PM'en. Moet je een hoop vertellen. Trainingsmaatje.
Ik en toon gaan naar dick dalequote:Op woensdag 21 april 2010 21:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik bij White Lies, Bon Iver, White Lies, Bloc Party, The Prodigy, Them Crooked Vultures, Basement Jaxx, Arctic Monkeys, Eagles of Death Metal, Placebo. Shut up.
Hoer.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:16 schreef TheKC het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar martin dams heeft dit lied voor heracles compleet verneukt.
luister maar naar het origineel.
HET IS EEN FUCKING PINO!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:15 schreef Japsnars het volgende:
Hier heb ik ook de hele avond gestaan:
Oh ja, The Office begint nu.quote:
Ja, er stonden ook 20 vage dansers en danseressen in motorolie gesmeerd ofzoquote:
Ik ga dit jaar naar Lowlands. QOTSA > alles.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |