Nou enquote:Op woensdag 21 april 2010 21:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik bij The Prodigy, wat wil je nou zeggen, bitch?
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Was ik maar naar Alive 07 heen gegaan.
Waar zeg ik dan van niet?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:07 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Waarom Crack? Volgens mij ben ik altijd aardig geweest
Wat, Daft Punk is gigantisch hoor.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:09 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Same here, vraag me af of ze nog eens zoiets doenDaft punk is nooit zo groot geworden als ze hadden moeten zijn
Hihi, iedereen in m'n omgeving zegt 'Ahhhhhw ik wil ook een parkietquote:Op woensdag 21 april 2010 21:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, als ik zo jouw beestje zie dan wil ik dat ook.
Hay, WillFerrell, lang niet gesproken.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat, Daft Punk is gigantisch hoor.!
True that,quote:Op woensdag 21 april 2010 21:07 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Sorry, neemt niet weg dat daft punk fakking vet is
Omdat ie moet opflikkeren van jou.quote:
Nou niet waar ik woon, zeer weinig mensen kennen zequote:Op woensdag 21 april 2010 21:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat, Daft Punk is gigantisch hoor.!
Ik zit hier tegenwoordig, hoe is't AP?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:12 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hay, WillFerrell, lang niet gesproken.![]()
Daar zijn ze mee bezig, met de soundtrack van Tron.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:13 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Nou niet waar ik woon, zeer weinig mensen kennen zeBovendien moeten ze eigenlijk weer met was nieuws komen
Ze zijn nog steeds actief?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Daar zijn ze mee bezig, met de soundtrack van Tron.
Weet niet of het echt zin heeft, die beestjes zijn hier maar 2 wekenquote:Op woensdag 21 april 2010 21:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi, iedereen in m'n omgeving zegt 'Ahhhhhw ik wil ook een parkiet![]()
'
!
Maar hier leggen ze uit hoe het misschien nog kan..
quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:12 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hay, WillFerrell, lang niet gesproken.![]()
En of ze actief zijn.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:14 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Ze zijn nog steeds actief?
FUCK YEAH
Ik nog meer.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nou en, ik heb bij nog veel meer (grote) bands vooraan gestaan,bitch!
Fuck dat ik dit niet weetquote:Op woensdag 21 april 2010 21:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En of ze actief zijn.![]()
http://www.google.nl/search?q=tron+legacy+theme&hl=nl&safe=off&source=univ&tbs=vid:1&tbo=u&ei=oU7PS4_mFoSNOIC7jaUP&sa=X&oi=video_result_group&ct=title&resnum=4&ved=0CCgQqwQwAw
Wat doet Pino daar?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:15 schreef Japsnars het volgende:
Hier heb ik ook de hele avond gestaan:
Krijg binnenkort een unban van mijn PM, dus dan gaan we PM'en. Moet je een hoop vertellen. Trainingsmaatje.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik zit hier tegenwoordig, hoe is't AP?
Kan aan mij liggen, maar martin dams heeft dit lied voor heracles compleet verneukt.quote:
Ach je kunt altijd nu alvast een begin makenquote:Op woensdag 21 april 2010 21:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet niet of het echt zin heeft, die beestjes zijn hier maar 2 weken. In de zomervakantie kan ik het wel proberen
.
Ik bij White Lies, Bon Iver, White Lies, Bloc Party, The Prodigy, Them Crooked Vultures, Basement Jaxx, Arctic Monkeys, Eagles of Death Metal, Placebo. Shut up.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nou en, ik heb bij nog veel meer (grote) bands vooraan gestaan,bitch!
Zoiets zou Mozy nooit uit zichzelf zeggen. Ik eis excuses.quote:
Bohohoo. Ik tril van genot.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:16 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Krijg binnenkort een unban van mijn PM, dus dan gaan we PM'en. Moet je een hoop vertellen. Trainingsmaatje.
Ik en toon gaan naar dick dalequote:Op woensdag 21 april 2010 21:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik bij White Lies, Bon Iver, White Lies, Bloc Party, The Prodigy, Them Crooked Vultures, Basement Jaxx, Arctic Monkeys, Eagles of Death Metal, Placebo. Shut up.
Hoer.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:16 schreef TheKC het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar martin dams heeft dit lied voor heracles compleet verneukt.
luister maar naar het origineel.
HET IS EEN FUCKING PINO!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:15 schreef Japsnars het volgende:
Hier heb ik ook de hele avond gestaan:
Oh ja, The Office begint nu.quote:
Ja, er stonden ook 20 vage dansers en danseressen in motorolie gesmeerd ofzoquote:
Ik ga dit jaar naar Lowlands. QOTSA > alles.quote:
Wat doe jij hier überhaupt? En moet jij geen Miley kijken?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oh ja, The Office begint nu.
*is richting de TV
Geil.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, er stonden ook 20 vage dansers en danseressen in motorolie gesmeerd ofzo
Yea true.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach je kunt altijd nu alvast een begin maken!
Je bedoelt:quote:Op woensdag 21 april 2010 21:18 schreef Broekpaling het volgende:
wd, Supertramp komt naar Nederland.
Nee, ik doe die niet zomaar. Nu ik weet dat ik daar de beste in ben, moet ik het niet té vaak doen.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bouncen, misschien wel Crack d'r disco move doen.
Wel eens naar d'r hoofd gekeken? Om van d'r manier van praten en zingen niet te spreken.quote:
quote:
Iiieeeel, als man een vibo hebben!!1!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:18 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen. [ afbeelding ]
SERIEUS?!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je bedoelt:
wf, Supertramp komt naar Nederland.
Maak er een gif van.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik doe die niet zomaar. Nu ik weet dat ik daar de beste in ben, moet ik het niet té vaak doen.
Heb je geluk, ze doet Justin Bieber look-a-likes.quote:
Je sais!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:18 schreef Broekpaling het volgende:
wd, Supertramp komt naar Nederland.
Jij betaalt die voor mij? AAwwhhh.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
SERIEUS?!
AAAAH, I KMOET KARTJEEES!!!
Ik moet kaartjes dusquote:Op woensdag 21 april 2010 21:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
SERIEUS?!
Jij gaat ook? MEETEN!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je bedoelt:
wf, Supertramp komt naar Nederland.
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:18 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen. [ afbeelding ]
Waarom ben ik een Bieber look-a-like?!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb je geluk, ze doet Justin Bieber look-a-likes.
[..]
Je sais!
Vrijdag ochtend 10 uur gaan ze in de verkoop. KOPEN KOPEN KOPEN!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
SERIEUS?!
Boh, die wou ik ook zien.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:10 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik stond tenminste pal vooraan bij the bloody Beetroots
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik bij White Lies, Bon Iver, White Lies, Bloc Party 2x, The Prodigy 2x, Them Crooked Vultures, Basement Jaxx (GEMIST ARGH), Arctic Monkeys, Eagles of Death Metal, Placebo!. Shut up.
Neequote:Op woensdag 21 april 2010 21:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jij betaalt die voor mij? AAwwhhh.
Dat hadden we vanmiddag al vastgesteld toch?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:20 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Waarom ben ik een Bieber look-a-like?!
Wanneer is het eigenlijk?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vrijdag ochtend 10 uur gaan ze in de verkoop. KOPEN KOPEN KOPEN!
Gaan we meeten!
Maar dat ben ik niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat hadden we vanmiddag al vastgesteld toch?
Ja, 4 oktober heb ik al MGMT.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gelredome XS, prijs geen idee, 4 oktober.
Ik heb het pas 2x gezien.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar als jullie het te vaak zien is het niet cool meer.
Tinychat.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik doe die niet zomaar. Nu ik weet dat ik daar de beste in ben, moet ik het niet té vaak doen.
Supertramp is beter.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:22 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, 4 oktober heb ik al MGMT.!
Dude... ik ben niet van de mannenliefde.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:21 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Maar dat ben ik niet.
En ik wil Miley niet, ik wil jou.![]()
Me plus you...
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:20 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Waarom ben ik een Bieber look-a-like?!
Ga je echt?quote:
Als je met mij wilquote:Op woensdag 21 april 2010 21:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ga je echt?Want dan weet ik iig dat ik met iemand kan gaan, anders moet ik nu iemand regelen en ik denk niet dat dat gaat lukken
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |