quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:27 schreef BobbyB het volgende:
Hey maar WD he. Heb je nog wat leuks gekrijgt voor je bursdeej?
Eh?quote:
I know bebe.quote:
Ik had zeg maar van middag ook al net iets eerder dan japsnars een zelfde opmerking gepost, dus ik vond het het melden waardquote:
Oh nee, vrijdag pas. Dit sloeg op de TT.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Dacht dat CSI op tv kwam en dat je dat ging kijken.
GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRDDDDDDDDDDDDDDDDDDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRDDDDDDDDDDDDDDDDDD![]()
![]()
!
En mijn verrassing voor jou is een lapdance van mezelf ennnnnnnnnnnnnnnn:DANKJEWEL CHIMEID.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh die lapdance.En Josh.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRDDDDDDDDDDDDDDDDDD![]()
![]()
!
En mijn verrassing voor jou is een lapdance van mezelf ennnnnnnnnnnnnnnn:Met mijn verjaardag was je gebanned. Krijg ik hem alsnog? Die lapdance, niet Jos Haarnet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik doe het gewoon
[ afbeelding ]
Ja, natuurlijk!quote:Op woensdag 21 april 2010 20:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Met mijn verjaardag was je gebanned. Krijg ik hem alsnog? Die lapdance, niet Jos Haarnet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk!Bitch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Maar hij belde af?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
Ik zou seks hebben met Josh Hartnett.
Ja.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik zie het gifje niet, jij wel?
Ik ook.quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
Ik zou seks hebben met Josh Hartnett.
Hoe weet jij welke browser ik heb!quote:Op woensdag 21 april 2010 20:38 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Firefox faal denk ik ? En Chrome faal?
Spange chick?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:40 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
"GEEF ME ETEN, KANKERHOERRRR!!!"
Ik heb referers uit staan. Misschien daardoor.quote:
Ja.quote:
Het is stiekem je zus, je weet het zelf alleen nog nietquote:Op woensdag 21 april 2010 20:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
Is dat niet die daisy uit dunya en daisy?
Hoax, die is een stuk dikker.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het is stiekem je zus, je weet het zelf alleen nog niet
Die dunya is welquote:Op woensdag 21 april 2010 20:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
Iew, buitenlander.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:43 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Die dunya is welMaryam Hassouni
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Haha, jouw zusje is een dikke zeug.
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:43 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Die dunya is welMaryam Hassouni
![]()
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Haha, jouw zusje is een dikke zeug.
Je merkt het alleen aan de naam. Verder voel je er niks van.quote:
quote:
Klopt maar zij is wel knap en een buitenlanderquote:Op woensdag 21 april 2010 20:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Niet elke buitenlander is knap, ook niet elke knappe is een buitenlander
Okee.quote:
Maar hij is blank. Zij is een beetje getint, je wist dat ik dat bedoelde.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je merkt het alleen aan de naam. Verder voel je er niks van.
Bovendien is Josh Hartnett ook een buitenlander. Jij discrimineert zelfs buitenlanders onder elkaar.
Die negers hebben een mooier huis dan Vasi waarschijnlijkquote:
Zelfs Geert zou achter z'n oor krabben.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar hij is blank. Zij is een beetje getint, je wist dat ik dat bedoelde.
Geert is een peroxideslet.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zelfs Geert zou achter z'n oor krabben.
Neemt niet weg dat zij aantrekkelijker is dan hijquote:Op woensdag 21 april 2010 20:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar hij is blank. Zij is een beetje getint, je wist dat ik dat bedoelde.
Wat lievquote:Op woensdag 21 april 2010 20:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan bij deze, houden we van je
Waar?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wat liev
Komen jullie ook morgen taart eten, want dan word ik 19.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |