quote:Op donderdag 22 april 2010 19:53 schreef Nebo het volgende:
Wie is Christian? Ik mis iets volgens mij.
Paps van Jack. Na zijn dood door verschillende mensen op het eiland gespot.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:53 schreef Nebo het volgende:
Wie is Christian? Ik mis iets volgens mij.
Laatste aflevering: Locke in de operatiekamer waar Locke al liggend en Jack als dokter in kekenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:12 schreef timmmmm het volgende:
Hebben we afgelopen afleveringen eigenlijk nog spiegels gespot? Ik zag het zo snel niet.
Jack bij de operatiequote:Op donderdag 22 april 2010 20:12 schreef timmmmm het volgende:
Hebben we afgelopen afleveringen eigenlijk nog spiegels gespot? Ik zag het zo snel niet.
Geen spiegel groot genoeg?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:24 schreef Bragi het volgende:
Maar is er al een verklaring voor het feit dat Hurley niet in een spiegel keek?
Hij is niet zo'n blij met z'n omvang dus daarom ontwijkt hij ze.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:24 schreef Bragi het volgende:
Maar is er al een verklaring voor het feit dat Hurley niet in een spiegel keek?
die had ik ook gezien, ik bedoelde eerder die Hurley ep.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laatste aflevering: Locke in de operatiekamer waar Locke al liggend en Jack als dokter in keken
Dan had je dat moeten vragenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
die had ik ook gezien, ik bedoelde eerder die Hurley ep.
SPOILER: Wat er dan te zien is:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |