quote:Op maandag 26 april 2010 16:24 schreef Soneal het volgende:
Ik ben een beetje uit m'n doen, we zitten dan ook in de week dat het vorige keer mis ging....
Je zou m even streng moeten toespreken!quote:Op maandag 26 april 2010 16:25 schreef Shandaly het volgende:
Gelukkig bleek mijn bloeddruk op het ziekenhuis iets normalere waarden te hebben. Hier vonden ze echter de hartslag van m'n mannetje weer wat aan de hoge kant...
Al met al willen ze me niet al te lang door laten lopen, dus.. als er komende woensdag nog niets uit zichzelf gebeurd is, word ik ingeleid... Mannetje heeft nog anderhalve dag om zelf te beslissen.
Het moet gewoon goed gaan hoor!quote:Op maandag 26 april 2010 16:24 schreef Soneal het volgende:
Sonnetje, gefeliciteerd met de geboorte van neefje Tim![]()
Fannetje, hoe was je 20-weken echo??
Harley, wat een prachtig kaartje en geweldig geboortebord!![]()
Ik ben een beetje uit m'n doen, we zitten dan ook in de week dat het vorige keer mis ging....
Ja, maandag 3 mei, maar het hakte er vanmorgen ineens in.... en ik voel me ook beroerd, maar ik denk echt dat dat komt doordat we vandaag die week ingingen.quote:Op maandag 26 april 2010 16:32 schreef Kolonia het volgende:
[..]
![]()
Volgende week krijg je de echo toch al?
Wat fijn draculettetje!quote:Op maandag 26 april 2010 17:16 schreef draculettetje het volgende:
sonealhet gaat nu gewoon goed, maandag de echo nog even geduld!
shandaly fijn dat je goed in de gaten wordt gehouden en je bloeddruk toch wat beter lijkt
nu de hartslag van de kleine nog, spannend nog even volhouden dus!
Ik ben helemaal happy:
met de dieetiste afgesproken dat ik vandaag de sonde nog moet gebruiken, dan morgen en overmorgen kijken hoe het met eten en drinken gaat zonder de sondevoeding, maar voor de zekerheid wel het slangetje laten zitten
gaat het allemaal goed mag donderdag (of woensdag avond) de slang er ook uit! een heerlijk idee!
Daarnaast ook weer een goede controle, genoeg vruchtwater, mooie hartslag, zeker geen klein kind (of zoals de gyn zei, dat wordt zeker geen kleintje meer moeders), goede bloeddruk, wel nog steeds een te laag ijzergehalte dus ook maar aan de roosvicee lferro en floradix. hoef nu voor het spugen even geen tabletjes meer en nog meer goed nieuws, ik hoef ook geen b12 injecties meer!
beter kan gewoon niet voor vandaag!
en dan morgen gewoon 37 weken wow!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 07:40 schreef djenneke het volgende:
Vandaag een mooie mijlpaal hier (en dus ook voor Sonnetje) Nog 70 dagen te gaan (10 weken), oftewel op 75% en nog 25% te gaan
zelf ga ik uit van de 5!quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:50 schreef Sonnetje85 het volgende:
of het kan nog 5 weken duren
al hoop ik voor draculettetje het eerste![]()
De 14e!quote:
Dit had ik dus kunnen schrijven! Toegeven dat het zwaar, niet leuk of misschien zelfs gewoon teveel is doe je gewoon niet. Doorbuffelen tot je neervalt. En als je dan eens wat extra tijd voor jezelf nodig hebt neem je vrije uren op en meldt je jezelf niet ziek. Ik wil namelijk zelf zo graag een kindje, daar hoeft een ander geen last van te hebben. Heel herkenbaar dus...quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:35 schreef djenneke het volgende:
Flugeltje, is inderdaad best lastig. Ik wil ook gewoon niet die zeurende zwangere zijn op het werkEn soms voel ik me zo'n aansteller. Dan denk ik dat alle andere zwangeren dat toch ook kunnen, dus ik moet dat ook gewoon kunnen...
![]()
Been there, done thatquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dit had ik dus kunnen schrijven! Toegeven dat het zwaar, niet leuk of misschien zelfs gewoon teveel is doe je gewoon niet. Doorbuffelen tot je neervalt. En als je dan eens wat extra tijd voor jezelf nodig hebt neem je vrije uren op en meldt je jezelf niet ziek. Ik wil namelijk zelf zo graag een kindje, daar hoeft een ander geen last van te hebben. Heel herkenbaar dus...
Dat stomme verantwoordelijkheidsgevoel ook altijd, zorgt er nu ook weer voor dat ik waarschijnlijk tijdens de eerste periode van m'n verlof regelmatig nog op het werk te vinden zal zijn. We zitten nu in een procedure voor een vervanger voor mij (die na mijn verlof ook zal blijven omdat mijn collega dan wat anders gaat doen). Die nieuwe zal waarschijnlijk pas per 1 juni of misschien nog wel later kunnen beginnen. Ik ga de 14e met verlof, dus dat wordt krap....
Troeta ik ben nu praktisch 6 maanden en heb ze besteld!quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:02 schreef Troeta het volgende:
Gefeliciteerd iedereen met al het goede nieuws!
Wat gebeuren hier toch blije dingen in het topic. En wat een ontzettend leuk geboortekaartje van Travis!!
In welke maand moet je ongeveer geboortekaartjes gaan regelen?
Ik dacht echt zoveel tijd te hebben voor alles, maar ineens komt er nog zoveel bij waar ik niet aan gedacht heb, zoals geboortesuiktertjes enzo.
Mijn leidinggevende weet dat ik teveel hooi op de vork neem, ze remt me dan ook regelmatig afquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:17 schreef Cantare het volgende:
Je collega's doen het vast ook prima als je je een keertje ziek meldt.
Ik begrijp wel dat het lastig is, hoor, maar echt: je bent zelf de enige die jouw grenzen kan aangeven. Anderen rekenen daar ook op. Een werkgever of collega kan niet aan je ruiken dat je 's avonds uitgeput op de bank hangt.
Kijk dan ook goed na wat voor verzekering je afsluit. Je hebt verzekeringen dan betaal je je leven lang, maar je hebt ze ook dan zijn ze premievrij (? ) na 25 jaar... Leuk om mee te geven als ze het huis uit gaan..quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:20 schreef CrazyPrincess het volgende:
'Leuk' is dat ja, terugkomen van vakantie en een puinhoop aantreffen waar je eerst een week voor nodig hebt om alles weer op de rit te krijgen
Maar ik ben het zo gaan zien: het is maar werk en ook voor die week puinruimen krijg ik gewoon betaald. En de collega's die de boel niet netjes hebben bijgehouden mogen achteraan de rij van mensen die ik te woord sta om ze te helpen aansluiten
Wie had het nu laatst over de uitvaartverzekering? Ik ben er net eens helemaal ingedoken en ons ongeboren kind blijkt (vanaf 24 weken) automatisch en gratis meeverzekerd te zijn voor een uitkering van 10% van de helft van mijn verzekerd bedrag.
Vanaf de geboorte tot 8 jaar is dat 15%. Dat vind ik dan wel erg weinig, dus het krijgt netjes een eigen verzekering vanaf de geboorte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |