Ja hoor, dat komt vanzelf goed! Ik kon me tot mijn vliezen braken niets voorstellen van een bevalling. Nu weet ik zelfs amper meer hoe het precies voelde. Ik weet alleen nog wat er zich afspeelde en welke emotie ik daarbij had, maar die emotie voelt nu heel tweedehands. Ik denk dat ik daarom ook nog best een tweede zou willen, om het allemaal nog een keer mee te mogen maken. Het is zo bijzonder.quote:Op zondag 25 april 2010 11:07 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik heb hetzelfde hoor Flugel!
Ik kan me mezelf ook echt niet met een kindje van mezelf voorstellen nog, maar neem aan dat dat allemaal goedkomt als ie geboren wordt
Ik had zonder ruggenprik op 12 uur tijd 3cm ontsluiting, dan ruggenprik en 2 uur later (en ondertussen nog een dutje gedaan) zat ik op 10cm. Dan nog eventjes gewacht tot Thomas helemaal ingedaald was en om 12.35u ben ik beginnen persen. Om 12.54u was hij geboren.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:32 schreef Marlinde het volgende:
Even over de ruggenprik: Ik heb ook een ruggenprik gehad. Mijn vliezen werden om 22 uur gebroken en om 00:58 was Tessa erPersweeën hebben 23 minuten geduurd
Om even de moed in te praten op de zwangere dames, mijn bevalling was fijn, bijna pijnloos en ik zou het zo weer doen
Bij de eerste lukte de ruggeprik ook niet, bij de 2e was hij zo gezet!quote:Op zondag 25 april 2010 13:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Bij mij werkte de ruggenprik tweemaal niet, maar als er ooit een tweede komt probeer ik het zo nog een keer!
Oh, en ik wilde resoluut geen pethidine, maar uiteindelijk heb ik wel een shot geaccepteerd. Als je maar genoeg lijdt vind je alles best. Na een urenlange weeënstorm vond ik van het dak springen zelfs een beter idee dan door te gaan met de bevalling, dus dan maar pethidine.Niet dat dat hielp...
Was dit ook de antiborstvoedingzus? Lukt het haar? Borstvoeding na een keizersnee is vaak een heel gedoe... En zeker na zo'n bevalling kan ik me voorstellen dat ze het helemaal gehad heeft...quote:Op maandag 26 april 2010 08:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
Leuke lamp Orea!!
Nou ik zal de bevalling van mijn zus hier niet neerzetten(is weer een keizersnede geworden, want om 10 uur 's ochtends 3 cm, om half 3 4 cm en hebben ze de ruggenprik gezet en toen schoot t nog steeds niet op)
Maar hij is er hoorMijn neefje Tim
![]()
En tis maar goed dat ie met 38+3 geboren is, want hij woog 3850
En hijs zo schattig en klein en heb m gisteravond al vastgehouden
Fannetje zo de 20 weken echo, spannend hoor!
Is dat zo? Ik had er niet meer moeite mee na de keizersnede dan na de andere twee gewone bevallingen.quote:Op maandag 26 april 2010 08:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Was dit ook de antiborstvoedingzus? Lukt het haar? Borstvoeding na een keizersnee is vaak een heel gedoe...
Nou de pijn aan de wond kan ervoor zorgen dat je niet lekker rechtop kan zitten.. Je wilt je kindje misschien liever liggend voeden, maar dan heb je wel wat hulp nodig omdat je het net niet lekker kan zien enzo...quote:Op maandag 26 april 2010 09:12 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik had er niet meer moeite mee na de keizersnede dan na de andere twee gewone bevallingen.
auw, nog vers in geheugenquote:Op maandag 26 april 2010 08:57 schreef Sonnetje85 het volgende:
Nou gisteren nog niet(de anesthesist had extra veel ingespoten ofzo) Maar belde dr net en toen praatte ze niet zo hard, omdat praten pijn deed.
Je kunt vragen of ze kunnen strippen..quote:Op maandag 26 april 2010 10:56 schreef Shandaly het volgende:
*Meldt*
Zometeen weer naar de verloskundige; ben benieuwd of er iets van actie mogelijk is; ik wil m'n mannetje zien!
Gefeliciteerd met je neefje, Son!
whehe ik hoef 21 mei pas weer. En ik ben 9 april voor t laatst geweest.. Ze vond het eigenlijk te lang, maar na mijn aandringen dat gewoon alles goed was en ik echt wel bel als er iets is hoef ik pas weer de 21e..quote:Op maandag 26 april 2010 11:47 schreef Cantare het volgende:
Gefeliciteerd met je neefje, Sonnetje!Inderdaad een flinke knul.
![]()
Shandaly, hopelijk kan de vk iets voor je betekenen!
Hier 23 wekenen morgen naar de vk
Volgens mij was ik de 23ste voor het laatst. Dan zit er dus 5 weken tussen. Ik vind het eigenlijk wel leuk/fijn om weer te gaan, ff luisteren enzo.quote:Op maandag 26 april 2010 11:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
whehe ik hoef 21 mei pas weer. En ik ben 9 april voor t laatst geweest.. Ze vond het eigenlijk te lang, maar na mijn aandringen dat gewoon alles goed was en ik echt wel bel als er iets is hoef ik pas weer de 21e..
quote:Dan ben ik gewoon al bijna 27 weken zwanger!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |