abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80573182
Pvoess

Klinkt wel heel echt Harley! Als ze nou een beetje doorperst, kan jij gewoon naar dat feestje vant weekend
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_80573231
quote:
Op woensdag 21 april 2010 20:35 schreef tessie het volgende:
Pvoess

Klinkt wel heel echt Harley! Als ze nou een beetje doorperst, kan jij gewoon naar dat feestje vant weekend
Ja, eigenlijk Of hebben jullie niet genoeg kraamzorg, Harley?
pi_80573268
quote:
Op woensdag 21 april 2010 20:18 schreef harley het volgende:
Hmmm sinds 5 uur is het om de 7 tot 5 minuten........
Kan nog niet heb van het weekend nog een feestje in apeldoorn
Succes Harley, het wordt een ander soort feestje dan je had gedacht
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_80573309
toen waren ze weer om de 13.....

ben maar wel ff de tas aan het inpakken, ergste is de meeste kleertjes zijn vandaag pas uitgewassen en eindelijk op maat gesorteerd !
pi_80573405
Over het scheren, ik heb mezelf van de week behoorlijk raak geschoren
Alles zit er nog wel op en aan hoor, wees niet bang
pi_80573801
Ik haal altijd m'n enkel of knie open, maar nooit tussen m'n benen. Dat moet gewoon pijn doen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_80574016
quote:
Op woensdag 21 april 2010 20:51 schreef Ticootje het volgende:
Ik haal altijd m'n enkel of knie open, maar nooit tussen m'n benen. Dat moet gewoon pijn doen.
Eerlijk gezegd voelde ik het helemaal niet, maar zag ik het later pas, toen het al op mijn dijen zat

Goed bloeden deed het dus wel.
pi_80574123
Harley dat klinkt hoopvol, succes met de laatste loodjes

Tessie een meisje

Scheren wordt inderdaad lastig, ik doe het tegenwoordig liever in bad, kan ik er makkelijker bij
Heb vandaag een commode gekocht op marktplaats, morgen ophalen, kan ik mooi alvast wat spulletjes indoen. Vandaag trouwens eerste zwangerschapscursus gehad, 8 leuke meiden en een hele chaotische cursusleidster, dat wordt nog wat wel meteen afgesproken dat we de volgende keer een lijst met adressen krijgen om elkaar op de hoogte te houden en zelf na de cursus ook wat af te spreken met kindjes
pi_80574161
en toen om het half uur. vriendin denkt dat het een voorproefje is.
Maar tas staat klaar (zeiden we a 3 weken dat we dat moesten doen, nu staat ie ook echt klaar iig.....
pi_80583417
Spannend Harley!!!
Tessie een meisje, leuk!

Ik heb morgen (of toch al vandaag, tis donderdag nu) 8 weken mijlpaaltje! Verder voelde ik me echt behoorlijk k*t vandaag! Enorme koppijn en later ook steeds overgegeven, om 3 uur maar van m'n werk naar huis gegaan, en van half 4 tot half 8 geslapen....blegh...
Back in business.
pi_80584127
Ze houden toch aan en worden heviger en korter op elkaar 3 à 4 minuten ertussen en duren ruim een minuut. Nu al een uurke. Over nog een uur zouden we dan mogen bellen.

En terwijl ik dit tikte lijken ze weer korter te worden en wat verder uit elkaar.
pi_80585507
Spannend Harley.. Ben benieuwd of ik je van het weekend nog zie in Apeldoorn dan

Orea, er was me al eens gevraagd of het achter mijn naam mocht volgens mij maar maakt niet uit hoor! Het mag, net als iedereen mag weten wat we krijgen Alleen de naam houden we geheim..

Zit hier alweer ruim 2 uur op de bank te zitten, Shenaya vond 5.40 uur een mooie tijd van wakker worden.. zucht!
Altijd blijven lachen... :)
  donderdag 22 april 2010 @ 08:21:10 #38
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_80585704
Harley wat ontzettend spannend! Maar aangezien je al vanaf 1.30 niet meer gepost heb hoop ik dat jullie met jullie kindje in de armen zitten!
  donderdag 22 april 2010 @ 08:22:32 #39
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80585736
Zo zeg wat voel ik mezelf kut vandaag, gisteren begonnen met keelpijn. Later hoofdpijn en oorpijn... Vannacht amper geslapen door benauwdheid ivm snot in de neus. Kon maar in 1 houding liggen om goed te kunnen ademen en dat ging op den duur natuurlijk weer bij m'n heupen/bekken vervelen.... Is precies zo'n 'tussenpunt' blijf ik thuis of ga ik werken? Vanochtend ben ik sowieso vrij omdat ik naar de tandarts en de gynaecoloog moet (mooie combi ) en misschien maar beter vanmiddag thuisblijven, aan de andere kant heb ik nog maar zo'n 24 effectieve werkdagen tot m'n verlof en verdomd veel te doen. Net m'n baas toch maar effe SMS gestuurd of het okay is dat ik van m'n halve dag een hele maak vandaag, dan zie ik wel hoe ver ik kom...

Fijne dag allemaal

Harley, spannend! Ik hoop dat het doorzet en allemaal lekker gaat of al is gegaan.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_80585840
Flugeltje, dat is niet fijn, hopelijk lukt het vandaag.

Door al de scheerverhalen, ben ik gister ook maar weer begonnen....hahahaha. Stel ik krijg straks weer een inwendige echo (zoals vorige keer ook), dan moet ik aan al die verhalen denken.........

Over namen gesproken, we hebben ze al weer allebei...!! Gaat ons erg makkelijk af.

Harley hoe is het?
pi_80585972
Vanacht rond drie uur toch maar gebeld. Helaas niet echt ontsluiting tussen 4 en 6 toch heel even geslapen maar ze zijn sindsdien wel heviger geworden. Maar wat is nu hevig genoeg hè?
Net gebeld of we langs mochten komen en daar bellen ze zo over terug. Al met al eigenlijk nog steeds niks dus.

update 9:18: Ze worden nu ook iets langer als 1 minuut en er komt iemand langs VOOR half elf.

[ Bericht 15% gewijzigd door harley op 22-04-2010 09:18:44 ]
pi_80586015
Spannend Harley! Hopelijk gaat het snel doorzetten.
Succes!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 22 april 2010 @ 08:47:49 #43
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_80586140
Harley wat spannend zeg Succus!
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_80586213
Spannend Harley... succes!

Hier is alles nog steeds rustig... wel wat meer last van m'n bekken, vooral 's nachts. Omdraaien in bed is nu echt iets geworden waar ik tegenop zie, maar toch af en toe erg noodzakelijk is aangezien te lang op een zij liggen ook heel pijnlijk gaat worden...

Morgen 40 weken... Zou mijn babietje er dan zo eentje zijn die precies op tijd komt?
  donderdag 22 april 2010 @ 09:18:52 #45
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80586841
Spannend Harley!
pi_80587588
Spannend Harley!!
Ben benieuwd of het wat doet allemaal!!
pi_80587760
Spannend Harley, hopelijk is het niet voor niks.
*poef* nu is het weg
pi_80587891
Het is flink aan het rommelen Harley! Hopelijk zet het door want rommelen en niks doen dat is zooo vermoeiend.. Hoop dat er inmiddels iemand is of is geweest!

Shandaly, vreselijk zo moeten slapen he?! En jij bent al 40 weken op weg.. Succes met die laatste loodjes!!

Hier vandaag mijlpaal nummer 29 Pff wat gaat het snel zeg volgende week alweer 30 weken zwanger.. nog 3 weekenden werken en dan verlof!!
Altijd blijven lachen... :)
pi_80587928
Lekker is dat he Lies!!!

Volgens mijn zus ga ik trouwens 29 of 30 juni bevallen
Ik zelfs denk eerder 13/14/15 juli (11 juli wil ik niet bevallen iig )
Ben benieuwd wie gelijk gaat hebben
pi_80587981
Harley, spannend! Hopelijk zet het door.

Shandalay, oh ja, dat omdraaien! Dat was ik vergeten, vond ik de vorige keer ook zo vreselijk. Nou nog maximaal 2 weekjes en dan is dat over en heb je je baby.

Liesz, 29 weken alweer! En ook al aftellen naar het verlof.

Ik ben er gister achter gekomen dat ik niet meer onderuitgezakt op de bank moet gaan zitten/liggen en dan in slaap vallen. Toen ik wakker werd, deed mijn rug tot in mijn been zoveel pijn, dat ik niet meer op kon staan. Duurde wel 20 minuten voordat ik eindelijk stond

Sonnetje, 30 juni is een goede datum om jarig te zijn!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')