Snedig commentaar geven op de kledingkeuze van anderen.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:16 schreef Crientj het volgende:
Godkolere, wat kan dat mens eigenlijk wel.
De laarsjes vind ik wel leuk, maart ik zou ze dragen onder een rok met een A lijn (eventueel met petticoat). Nu lijkt het alsof ze naar de sportschool wil maar toch niet als een sjonnie rond wil lopen; vandaar dat ze haar hoge hakken aan doet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
Oh.... vreselijk die broek in die lelijke laarsjes
In dit geval doet de moeder het haar kind juist aan...quote:Op maandag 26 april 2010 16:40 schreef Betze het volgende:
Heeft geen enkele van deze vrouwen een mondige puberdochter die meegaat en gilt: "jezus mam, wat laat je dat wijf je aandoen?"
Gehoord, vond het zo verschrikkelijk irritant. :/quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:27 schreef alors het volgende:
Ze is bij 3fm nu, http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb
Woh, ik ben 1.68 en schommel tussen 70 en 72 kilo, en ik heb ook maat 40-42quote:Op maandag 26 april 2010 22:12 schreef Ewelina het volgende:
Geloof het of niet, maar het gemiddelde gewicht van de Nederlandse vrouw ligt rond de 80 kg. Bij een lengte van 1.67m is dat best veel. En dus inderdaad maat 42 gemiddeld... (alhoewel ik betwijfel of dat klopt)
http://vrouw.nl/site/De_g(...)/list_messages/18696
Maar daar zijn natuurlijk bejaarden volgens mij wel meegenomen in het onderzoek, die zijn meestal toch wat zwaarder.
wow, daar schrik ik best van, is dat niet best wel heftig overgewicht dan...?quote:Op maandag 26 april 2010 22:12 schreef Ewelina het volgende:
Geloof het of niet, maar het gemiddelde gewicht van de Nederlandse vrouw ligt rond de 80 kg. Bij een lengte van 1.67m is dat best veel. En dus inderdaad maat 42 gemiddeld... (alhoewel ik betwijfel of dat klopt)
http://vrouw.nl/site/De_g(...)/list_messages/18696
Maar daar zijn natuurlijk bejaarden volgens mij wel meegenomen in het onderzoek, die zijn meestal toch wat zwaarder.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:24 schreef Marouska het volgende:
Trouwens, dat artikel joh: die dame doet alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat jonge vrouwen vanwege weird ass groeihormonen in het voedsel in combi met fucking overgewicht grotere borsten krijgen. You say it like it's a good thing...?!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:54 schreef Debsterr het volgende:
Reactie op m'n aanmelding: het is doorgegeven en als ik mee mag doen hoor ik het wel. Ben benieuwd!
Ik voel een nieuwe hit aankomen in dyanne's stijladviezen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:51 schreef loecje het volgende:
ik vind harembroeken ook helemaal niets. maar ik zag vandaag nog iets ergers.
een haremtuinbroek
quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:51 schreef loecje het volgende:
een haremtuinbroek
quote:Op dinsdag 27 april 2010 @ 17:51 schreef loecje het volgende:
een haremtuinbroek
Ja, dat is flink overgewicht. En dat diëten niet zou helpen... matig en gezond eten icm beweging zal in veel van de gevallen een stuk schelen denk ik.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:20 schreef Marouska het volgende:
[..]
wow, daar schrik ik best van, is dat niet best wel heftig overgewicht dan...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |