quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:40 schreef Mylene het volgende:
In deze metamorfose heeft Dyanne een lezeres zo'n vreselijke
harembroek laten aantrekken waarvan de pijpjes gestoken in de
laarsjes. Het is nogal een rommeltje geworden met al de dingen
ze moet vasthouden voor het plaatje.
even klikken om uit te vergroten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon een strak shirtje, kettingen en platte slippertjes. Of sandaaltjes met een hak.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:27 schreef Syrena het volgende:
O.M.G.
Doe mij Gok Wan maar. Al hoeft dat gedoe met die blote vrouwluu van mij niet altijd, maar hij weet dikkere vrouwen wel goed te kleden![]()
Ik heb drie harembroeken en echt geen idee wat ik er op aan moetDenk dat ze maar naar het sporten aandoe. Of in bed.
Ik vind dat topje superleuk, maar die harembroek is verschrikkelijk! Topje zou imo beter staan op een leuke, wat strakkere spijkerbroek. De laarsjes zijn ook leuk, maar die broek...quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:40 schreef Mylene het volgende:
In deze metamorfose heeft Dyanne een lezeres zo'n vreselijke harembroek laten aantrekken waarvan de pijpjes gestoken in de laarsjes. Het is nogal een rommeltje geworden met al de dingen ze moet vasthouden voor het plaatje.
even klikken om uit te vergroten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kijkt uberhaupt amper meer naar dat meisje zelf.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:52 schreef loveli het volgende:
Eerlijk is eerlijk, die hele outfit leidt wel de aandacht af van haar brede heupen.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:34 schreef Debsterr het volgende:
Bhehe, ik heb een mail verzonden om me aan te melden.
Omg ze is 25? Dat had ik idd niet gedacht aan die foto te zien. Ik dacht minstens 35.quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:19 schreef Karina het volgende:
Witte laarsjes vind ik ook niet mooi en ze ziet er veel ouder uit dan 25, vooral met dat ouderwetse sjaaltje om haar nek.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:26 schreef Moja het volgende:
Dit is trouwens meer een slechte aftrek van de harembroek. De harembroek die ik ken hangt het kruis niet halverwege maar helemaal beneden. Die ik overigens wel leuk vind. Dit vind ik meer een luierbroek.
Ik ben wel benieuwd, want ik trek juist altijd grijs aanquote:
De "echte" harembroeken kunnen juist wel heel flatteus staan, met een strak topje/truitje. Maar misschien niet voor iedereen en je moet er van houden.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Ben ik toch de enige niet die vindt dat de huidige harembroeken er vreemd uitzien. Ik heb de eerste ronde meegemaakt (en ja, er ook in rondgelopen
) en die zagen er toch heel anders uit. In deze soort zou ik niet dood gevonden willen worden
Destijds von ik het leuke broeken (behalve als je snel van je fiets afwildequote:Op zaterdag 24 april 2010 13:43 schreef Moja het volgende:
[..]
De "echte" harembroeken kunnen juist wel heel flatteus staan, met een strak topje/truitje. Maar misschien niet voor iedereen en je moet er van houden.
Maar bovenstaande broek zou ik echt never nooit aandoen
Maat 38 is gewoon slank hoor, niet redelijk slankquote:Op zaterdag 24 april 2010 06:27 schreef female81 het volgende:
[..]
Je kijkt uberhaupt amper meer naar dat meisje zelf.
Dyanne dacht zeker iets in de trant van "há, eens een keer een jong en redelijk slank metamorfose-slachtoffer (laten we wel wezen: maat 38 is níet dik), laten we eens lekker gek gaan doen!".
Afschuwelijk harembroeken.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:46 schreef Samson het volgende:
Harembroeken, die zouden per direct verboden moeten worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |