*proest* het is precies of haar kont op haar buik zit met die zakken!quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:06 schreef Mylene het volgende:
Eentje uit het archief. Ik vind deze wel leuk. Ik zou zelf niet zo snel een hoog getailleerd rokje dragen, maar bij haar vind ik het wel leuk staan. Alleen die sjaal van nepbont vind ik niets aan.
even klikken om uit te vergroten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu je het zegt...quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:08 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
*proest* het is precies of haar kont op haar buik zit met die zakken!
Vandaar dat dat ook het enige is wat af en toe onze goedkeuring kan wegdragen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:15 schreef Mylene het volgende:
Dyanne is niet verantwoordelijk voor het haar hè? Dat zou er ook nog bij moeten komen.
Neehoor, dat komt gewoon omdat die foto half van opzij is, en de andere recht van voren. Als ze zich recht voor de camera zou draaien is ze nog net zo dik - althans, in de zin van, ze is er niet ineens 10 kilo slanker op geworden maar nog gewoon hetzelfde.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:52 schreef Copycat het volgende:
Ze lijkt op die foto inderdaad slanker, maar dat komt volgens mij vooral doordat ze al die accessoires voor haar heup houdt.
MIjn hemel, daar wil je toch niet in rondlopenquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:40 schreef Mylene het volgende:
In deze metamorfose heeft Dyanne een lezeres zo'n vreselijke harembroek laten aantrekken waarvan de pijpjes gestoken in de laarsjes. Het is nogal een rommeltje geworden met al de dingen ze moet vasthouden voor het plaatje.
even klikken om uit te vergroten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en.. dan verstop je die met een sjaalquote:de cyclaamroze top past mooi bij je gebruinde huid en legt de nadruk op je prachtige hals en decolleté
Precies wat ik dacht: leuk met een leuke witte sandaalachtige pump en een normaal passende top in een andere kleur en van beter materiaal dan gekreukt katoen. Oh well...quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:18 schreef Cherryblossom het volgende:
Is het niet zo dat wanneer je zo´n losse broek aantrekt je het in balans moet houden met een strakke top?
En dat je zo'n harembroek het best combineert met een open schoentje of sandaaltje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |