Ja, goed figuur heeft ze nu joh. Niet te geloven. Die broek is ook echt foeilelijk. Van Dyanne zelf. Makes sensequote:Op donderdag 29 april 2010 18:17 schreef Mylene het volgende:
De nieuwe metamorfose van deze week. Net wanneer je denkt dat het niet erger kan, flikt Dyanne het toch maar weer.
even klikken om uit te vergroten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, een skinny 2 maten groter dragen en oprollen aan de onderkant is inderdaad geen boyfriend fitquote:Op donderdag 29 april 2010 18:21 schreef Tamashii het volgende:
Tsja, wat jammer van die broek met opgerolde pijpen, maar verder vind ik er niks mis mee. Al noem ik dit geen boyfriend jeans. :s
Omgedraaid had ik het zowaar een geslaagde metamorfose gevonden, zelfs met die witte laarzen erbij.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind haar zwarte kleding leuker dan die oma-blouse die ze aangetrokken heeft gekregen.
Ja die komen nu echt voordelig uit inderdaadquote:"Leg de focus op je mooiste delen. Je hebt een prachtig decolleté, een heel slanke taille en mooie onderbenen."
Meen je dat? Ze krijgt echt een akelige non-kont in deze broek! En die supertruttige blouse...quote:Op donderdag 29 april 2010 18:21 schreef Tamashii het volgende:
Tsja, wat jammer van die broek met opgerolde pijpen, maar verder vind ik er niks mis mee. Al noem ik dit geen boyfriend jeans. :s
Dat is wel een pluspunt jaquote:
Blouse is idd erg truttig en niet mooi..ook dat zwarte jurkje vind ik niet mooi.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Meen je dat? Ze krijgt echt een akelige non-kont in deze broek! En die supertruttige blouse...Ik vind het zwarte jurkje echt 10x leuker.
Niet gezien..maar ik weet wel dat Dyanne altijd grijze kleding gebruikt voor klanten en mensen die aan dat programma meedoen..Heb ooit 1x Look of Love gezien.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:14 schreef Cherryblossom het volgende:
Vanmiddag iemand Look of Love gezien? Werd weer iemand in het grijs gestoken.
das beterquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:23 schreef patatmetfriet het volgende:
Zo, even wat getekend op de dame met de heupen.
[ afbeelding ]
Lengte van de benen accentueren. Benen langer en bovenlijfje korter door taillerok. A-lijn om de heupen te camoufleren. Mooi bloesje met puntige/wijdere schouders om het figuur in balans te brengen.
Wat cool! Is dat geen leuk idee: 'fotoshop/paint een betere outfit op deze onfortuinlijke dames!'?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:01 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Gek he.. Zelfs dit is beter:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 mei 2010 20:13 schreef Mylene het volgende:
Eentje uit het archief. Arme vrouw. Het doorschijnend topje met lage hals is niet erg flatteus. En weer de pijpen van de spijkerbroek in de laarsjes steken. Gewoon vreselijk. Bovendien is ze niet gek op een spijkerbroek en blauw. Wat is het punt dan van een metamorfose ? Misschien kan Dyanne eerst eens vragen wat men wel en niet wil. Gelukkig vindt ze hoed wel mooi.
even klikken om uit te vergroten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik gok dat ze niks meer van het haar konden makenquote:
quote:'Aardappelzak'
Met stijgende verbazing bekijk ik iedere week weer hoe imagostyliste Dyanne Beekman leuke vouwen om weet te toveren in vormeloze aardappelzakken met omgeslagen broekspijpen.
Haar C&A-collectie is vast heel geschikt voor tieners met zeer lange, dunne benen én een kleine portemonnee, voor vrouwen met een volwassener figuur moet ze misschien te rade bij andere collecties dan die van haarzelf...
Ceciel van der Heijden, Noordwijkerhout
Of ze zagen er voor de metamorfose beter uit, of ze zagen er voor de metamorfose niet uit, en erna nog steeds niet.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:16 schreef Ml-etje het volgende:dit topic en dat nadat ik vandaag las in de krant dat meer mensen te klagen hebben.
Mee eens overigens een aantal dames zagen er voor de metamorfose beter uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |