das beterquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:23 schreef patatmetfriet het volgende:
Zo, even wat getekend op de dame met de heupen.
[ afbeelding ]
Lengte van de benen accentueren. Benen langer en bovenlijfje korter door taillerok. A-lijn om de heupen te camoufleren. Mooi bloesje met puntige/wijdere schouders om het figuur in balans te brengen.
Wat cool! Is dat geen leuk idee: 'fotoshop/paint een betere outfit op deze onfortuinlijke dames!'?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:01 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Gek he.. Zelfs dit is beter:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 mei 2010 20:13 schreef Mylene het volgende:
Eentje uit het archief. Arme vrouw. Het doorschijnend topje met lage hals is niet erg flatteus. En weer de pijpen van de spijkerbroek in de laarsjes steken. Gewoon vreselijk. Bovendien is ze niet gek op een spijkerbroek en blauw. Wat is het punt dan van een metamorfose ? Misschien kan Dyanne eerst eens vragen wat men wel en niet wil. Gelukkig vindt ze hoed wel mooi.
even klikken om uit te vergroten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik gok dat ze niks meer van het haar konden makenquote:
quote:'Aardappelzak'
Met stijgende verbazing bekijk ik iedere week weer hoe imagostyliste Dyanne Beekman leuke vouwen om weet te toveren in vormeloze aardappelzakken met omgeslagen broekspijpen.
Haar C&A-collectie is vast heel geschikt voor tieners met zeer lange, dunne benen én een kleine portemonnee, voor vrouwen met een volwassener figuur moet ze misschien te rade bij andere collecties dan die van haarzelf...
Ceciel van der Heijden, Noordwijkerhout
Of ze zagen er voor de metamorfose beter uit, of ze zagen er voor de metamorfose niet uit, en erna nog steeds niet.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:16 schreef Ml-etje het volgende:dit topic en dat nadat ik vandaag las in de krant dat meer mensen te klagen hebben.
Mee eens overigens een aantal dames zagen er voor de metamorfose beter uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |