Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ja hoorquote:
Merci levequote:
Vraag maar aan DaMartquote:
quote:
dat dusquote:Op woensdag 21 april 2010 14:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als hobby wel ja.
het hoort een gewoonte te zijn
quote:
voor hem welquote:
weggooienquote:Op woensdag 21 april 2010 14:42 schreef skitzin het volgende:
[..]
wil ik weten wat hij met zijn koffie doet?
die reken ik ook goedquote:
Maar als je een gewoonte ook erg leuk vindt, kan je het ook al hobby gaan beschouwen.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als hobby wel ja.
het hoort een gewoonte te zijn
quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gelukt met de boodschappen?
JF heeft als het goed is weer lekkere verse broodjes en beleg gekocht
oh en ik wil vanavond iets lekkers eten, anders kook jij maar iets, JF
Ja, vreemder dan het sparen van spaarpottenquote:
Zie bovenquote:
Dit:quote:Op woensdag 21 april 2010 14:42 schreef skitzin het volgende:
[..]
wil ik weten wat hij met zijn koffie doet?
of dit:quote:
quote:
Eensquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:57 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
frikkadellenkoek (belgisch voor gebraden gehakt)
ALD ?quote:Op woensdag 21 april 2010 15:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook last van een behoorlijke ALD.
aah okee nou ja ik ga effe tukkie doenquote:Op woensdag 21 april 2010 15:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Houd je muis eens boven dat woord in mijn vorige post.
niet te gelovenquote:Op woensdag 21 april 2010 15:02 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
en toch bestaat het
http://www.smulweb.nl/949(...)enkoek-met-kriekskes
Slaap zequote:Op woensdag 21 april 2010 15:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee nou ja ik ga effe tukkie doen
goed bezigquote:Op woensdag 21 april 2010 14:57 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
30 broodje, 250 gr boterhamworst, 250 kleine zwan, en 200 gr frikkadellenkoek (belgisch voor gebraden gehakt), en een paar cristals voor mij
Oh ja vanavond maak ik spaghetti![]()
klacht: die koffielucht gaat voorlopig niet meer uit mijn toetsenbordquote:Op woensdag 21 april 2010 14:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij mag alleen nog op vrijdag naar de manegegeintje DW
sorriequote:Op woensdag 21 april 2010 15:28 schreef Symphonic het volgende:
Godsamme, weer gekkenhuis hier, weer 71 mailtjes beantwoord met wijzigingen.
En dan even snel teruglezen en dan dit:
[..]
klacht: die koffielucht gaat voorlopig niet meer uit mijn toetsenbord
quote:Op woensdag 21 april 2010 15:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hint! neem een waterdicht toetsenbord! Kan je afwassenquote:Op woensdag 21 april 2010 15:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:
dat hebben wij ook met gehaktballen in tomatensausquote:Op woensdag 21 april 2010 14:57 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
30 broodje, 250 gr boterhamworst, 250 kleine zwan, en 200 gr frikkadellenkoek (belgisch voor gebraden gehakt), en een paar cristals voor mij
Oh ja vanavond maak ik spaghetti![]()
Ik probeer het te openen, maar verder dan ernaar kijken kom ik nietquote:Op woensdag 21 april 2010 15:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
flauw, ik mag bij GF alles openen wat ik wil, sterker nog: hoe geiler hoe beter
wij doen wat meer moeite en flikkeren smaak bij die tomatensausquote:Op woensdag 21 april 2010 15:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat hebben wij ook met gehaktballen in tomatensaus
whehehehe blijft het dicht jah?quote:Op woensdag 21 april 2010 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik probeer het te openen, maar verder dan ernaar kijken kom ik niet
Ja maar dat is beroepsmatig, GF is op zoek naar inspirerende activiteiten danquote:Op woensdag 21 april 2010 15:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 april 2010 15:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
"Mevrouw, wilt u mijn paard even vasthouden?"
sterke knieenquote:
ojaquote:Op woensdag 21 april 2010 15:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 april 2010 15:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wij doen wat meer moeite en flikkeren smaak bij die tomatensaus
whehehequote:Op woensdag 21 april 2010 15:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
LOLOLOLOL!quote:Op woensdag 21 april 2010 15:45 schreef Symphonic het volgende:
dat geeft paardje (be)rijden een heel andere betekenisquote:Op woensdag 21 april 2010 16:02 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
LOLOLOLOL!
Geen idee hoe die variant gaat, maar ik ken hem met de kameel in de woestijn!
niet voor me mailboxquote:Op woensdag 21 april 2010 15:59 schreef skitzin het volgende:
[..]
Dat geloof ik best
Ik gok ook dat de spamfilter uitgeschakeld is
ach wat dat is er hier ook geen probleem meequote:Op woensdag 21 april 2010 16:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet voor me mailbox
maar voor de rest kan hier elke site worden geopend
hier mag al het personeel meekijkenquote:Op woensdag 21 april 2010 16:08 schreef skitzin het volgende:
[..]
ach wat dat is er hier ook geen probleem mee
Zolang het maar met iedereen op de afdeling word gedeeld
flauwerd, speel nou mee, alleen jij en ik weten dat ik (nog) geen mail open bij jouquote:
je hebt PMquote:Op woensdag 21 april 2010 16:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
flauwerd, speel nou mee, alleen jij en ik weten dat ik (nog) geen mail open bij jou
Yup zondag richting de 20 gradenquote:Op woensdag 21 april 2010 16:09 schreef john-frusciante het volgende:
hebben jullie de vooruitzichten van het weer gezien???
http://www.google.nl/ig#max3
deed je dat maarquote:Op woensdag 21 april 2010 16:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
flauwerd, speel nou mee, alleen jij en ik weten dat ik (nog) geen mail open bij jou
BBQ weerquote:Op woensdag 21 april 2010 16:09 schreef john-frusciante het volgende:
huh ik zie het weer van Californiëquote:Op woensdag 21 april 2010 16:09 schreef john-frusciante het volgende:
eindelijk word het zomerquote:
ja ik denk het wel, als je LL niet te lang vasthoud, dan kan ze als ze wakker is nog van het weer genietenquote:
huh, ben je blond ofzo?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:11 schreef Ladylike het volgende:
zo, pa maar ff wat ingesproken voor het geval ik hem weer niet te pakken krijg (en hij mij niet)
[..]
huh ik zie het weer van Californië
het was iig wel aan mn humeur te merken dat ik zondag morgen eens op tijd thuis was, geloof ikquote:Op woensdag 21 april 2010 16:14 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
eindelijk word het zomer![]()
[..]
ja ik denk het wel, als je LL niet te lang vasthoud, dan kan ze als ze wakker is nog van het weer genieten
jaquote:
Hmm voor de blonde mensen onder onsquote:Op woensdag 21 april 2010 16:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja
ja serieus, zie ook de kaart van newark erbij enzo
70 graden farenheit zondag iig
mooi die paalpic is dus verwijderd van tinypic. Gelukkig handelen zij adequaatquote:Dear LL,
The image has been removed.
You may need to clear your browser's cache or temporary internet files and then refresh the page where you had viewed the image to avoid seeing an older cached version of the image from before it was removed by us.
If you still see the image after clearing your browser's cache and temporary Internet files, you may need to refresh your browser page. This is usually done by holding down the shift key and clicking on the reload or refresh icon in your browser. After doing so, the image should change to the Tinypic removal icon.
Thank you!
Your TinyPic Support Team
Mooi lenteweer voorspeld ?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:17 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Hmm voor de blonde mensen onder ons
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
ja nou had ik wel door dat het mooi weer wordt hoorquote:
ik zal het tegen de klanten zeggenquote:Op woensdag 21 april 2010 16:14 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
eindelijk word het zomer![]()
[..]
ja ik denk het wel, als je LL niet te lang vasthoud, dan kan ze als ze wakker is nog van het weer genieten
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:18 schreef Ladylike het volgende:
hey
[..]
mooi die paalpic is dus verwijderd van tinypic. Gelukkig handelen zij adequaat
netjes, ook erg snel vind ikquote:
netjes gedaan van zequote:Op woensdag 21 april 2010 16:18 schreef Ladylike het volgende:
hey
[..]
mooi die paalpic is dus verwijderd van tinypic. Gelukkig handelen zij adequaat
nou vraag ik me af of het het soort pic is dat hen heeft doen besluiten het te verwijderen of mijn verzoekquote:
jouw verzoek.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou vraag ik me af of het het soort pic is dat hen heeft doen besluiten het te verwijderen of mijn verzoek
LLquote:Op woensdag 21 april 2010 16:30 schreef Ladylike het volgende:
Naar huis
JF, ik ben wat later, gebruikelijke ritueel en dan nog tanken
Ja ik ga ook maar naar huisquote:Op woensdag 21 april 2010 16:30 schreef Ladylike het volgende:
Naar huis
JF, ik ben wat later, gebruikelijke ritueel en dan nog tanken
Blond meldt zichquote:Op woensdag 21 april 2010 16:17 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Hmm voor de blonde mensen onder ons
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
Nou dat lijkt me wel meevallen, maar vooral voor zondag ziet het er goed uit jaquote:
quote:
flesquote:
Dat zal wel mee vallen? Maar jij weet helemaal niet wat ik ga doen dit weekend!quote:Op woensdag 21 april 2010 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dat lijkt me wel meevallen, maar vooral voor zondag ziet het er goed uit ja
Je zit er gewoon op te azen he. Dat wij vragen wat jij dit weekend gaat doen.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:05 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dat zal wel mee vallen? Maar jij weet helemaal niet wat ik ga doen dit weekend!
Dus al is het minder als 20 graden is zaterdag, ben ik sowieso all happy gezien de activiteiten.
Hopelijk is het s'avonds en s'nachts ook goed te doen.
Mmmmm... epic weekend. Oh yes!
Precies. Dat doen we dus niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Je zit er gewoon op te azen he. Dat wij vragen wat jij dit weekend gaat doen.
quote:
dat zal toch welquote:
had je die er niet opzittenquote:Op woensdag 21 april 2010 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
Heb maar een scanner gekocht en erop gezet en de malware is er ook af
zo is het beterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |