zou ik ook doen jaquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:16 schreef mijsje het volgende:
Ik zou persoonlijk alsnog voor de gehaakte schouderband gaan. vind ik leuker dan de hengsels denk ik. ik zou de schouderband dan wel voeren, zodat het niet zo gaat lubberen...succes!
Zit je nu definitief in een rolstoel? Ik moet maandag naar de ergo hopelijk voor silversplints... kan al een week niet hakenquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:52 schreef manda-rijn het volgende:
oooooh die hexagon-tas!!!![]()
![]()
![]()
Die wil ik ook maken! Maar dan voor achter mijn rolstoel*morgen gelijk beginnen gaat*
Voor lange afstanden zit ik wel in een rolstoel. Eigenlijk moet ik alles >30m. in een rolstoel, maar dat vertik ik.quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:10 schreef Inu het volgende:
[..]
Zit je nu definitief in een rolstoel? Ik moet maandag naar de ergo hopelijk voor silversplints... kan al een week niet haken
Jammer hoor TF, maar volgende keer beterKunnen je kinderen niet ook leren haken?
ehhhhhh....quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:32 schreef trui het volgende:
oeh leuk saffier!welk patroon heb je gekozen??
mijsje ik ben benieuwd naar je 1e stokje truc!
Jompel?quote:Op zondag 25 april 2010 11:38 schreef Ilske het volgende:
Wow Lijnloos, wat gaaf!!! En nog snel ook. Ben heel benieuwd naar het eindresultaat![]()
Jompel ter aanmoediging!
Heb trouwens gisteren als probeersel een 1e GS gemaakt met Wibra Saskia-spul + naald 4, maar bij mij krult het zo op en zie je de gaatjes nauwelijks.....haak ik te strak of is het gewoon de wol? Ben denk ik meer een katoen-meisje, maar vind Catania een beetje gepruts (zo klein), of werkt dit wel voor GS-jes?
ik haak ook met saskia van de wibra (o.a.) en ze krullen wel een beetje om, maar niet heel erg. eigenlijk zou ik al mn squares moeten blokken (met t strijkijzer en spelden), maar daar had ik zó geen zin in.quote:Op zondag 25 april 2010 11:38 schreef Ilske het volgende:
Wow Lijnloos, wat gaaf!!! En nog snel ook. Ben heel benieuwd naar het eindresultaat![]()
Jompel ter aanmoediging!
Heb trouwens gisteren als probeersel een 1e GS gemaakt met Wibra Saskia-spul + naald 4, maar bij mij krult het zo op en zie je de gaatjes nauwelijks.....haak ik te strak of is het gewoon de wol? Ben denk ik meer een katoen-meisje, maar vind Catania een beetje gepruts (zo klein), of werkt dit wel voor GS-jes?
Nee, een ronde minder zelfs. Ik vind het toch jammer dat de Saskia-wol (of eigenlijk acryl) zo vreselijk pluizig is, heb idd liever katoen of een mengsel acryl-katoen.quote:Op zondag 25 april 2010 18:01 schreef trui het volgende:
ilske, maar die bovenste heeft toch een ronde meer, of vergis ik me? en succes met 't luxeprobleem van teveel keuzes.
hier een fotootje van een random selectie van mijn squares (met zeeman, saskia en on-line) want t pluist bij mij echt nauwelijks. net genóeg naar mn zin, ik wil t wat zachter hebben dan het er met catania of katoen uitzietquote:Op zondag 25 april 2010 18:07 schreef Ilske het volgende:
[..]
Nee, een ronde minder zelfs. Ik vind het toch jammer dat de Saskia-wol (of eigenlijk acryl) zo vreselijk pluizig is, heb idd liever katoen of een mengsel acryl-katoen.
Binnenkort ga ik naar Amerika (), hoop daar een lading garen vandaan mee te kunnen nemen!
En Muck: thanks!
Ik vrees dat het bij mij puur aan de haaktechniek ligt, aangezien jouw GSjes er prachtig uitzien. Ik blijf het wel proberen denk ik, en anders heb ik een collectie Saskia-wol in de aanbieding voor de liefhebber!quote:Op zondag 25 april 2010 18:13 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hier een fotootje van een random selectie van mijn squares (met zeeman, saskia en on-line) want t pluist bij mij echt nauwelijks. net genóeg naar mn zin, ik wil t wat zachter hebben dan het er met catania of katoen uitziet
[ afbeelding ]
Het in elkaar zetten van haaksels vind ik zelf ook het minst leuke werk, zeker als het klein is. Die minihondjes die ik al voorbij heb zien komen zijn dan ook helemaal niets voor mij. En inderdaad dat konijn is veel makkelijker en mag lekker los/floppy zijn!quote:Op zondag 25 april 2010 20:24 schreef StefanieV het volgende:
Toffe onderleggers!!
Ik ben bezig met nijntje2, voor een vriendin van me. Ik haat die kleinere armpjes/voetjes enzo. Heb liever grotere stukken, zoals het lavender konijn, vind ik veel leuker. Ik denk dan ook dat ik die granny's niet zo tof vind om te maken, maar heb ze nog steeds niet geprobeerd :-)
ze zijn net iets kleiner dan een stoeptegel, ik denk 27 bij 27 cm ofzo...quote:Op maandag 26 april 2010 08:27 schreef Lijnloos het volgende:
Kwakz0r, tof gedaan joh! Heel mooi geworden... hoe groot zijn ze nou ongeveer?
Bedoelt ze hiermee kan je ze in zo'n magic circle moet doen? Kun je dan ook gewoon ch2 en 6 sc in de eerste doen?quote:sc6 in a circle
Weet niet zeker maar ik denk dat het een soort plastic folie is. Misschien van dat rode spul dat op de school bij knutselwerkjes met een lichtje wordt gebruikt? Ik weet niet of je weet wat ik bedoel.. Volgens mij is het een soort cellofaan, maar dan iets dikker en sterker. Misschien kan je trouwens ook gewoon cellofaan gebruiken. Weet alleen niet of het veilig is omdat haaksels soms makkelijker open gaan dan die stoffen boekjes die jij bedoeld.quote:Op maandag 26 april 2010 14:09 schreef Lijnloos het volgende:
Die van mij krijgt al jaren niks, juist omdat ze ook rond dezelfde tijd jarig is (en mijn pa 1,5 week voor vaderdag..., ik blijf geen kado's kopen maken). Maar misschien dat ik toch maar wat leuks verzin/maak... zo'n cactus is ook nog steeds wel erg leuk.
Even wat anders, weet iemand wat er in knisperboekjes/knuffels zit wat zo knispert? Ik wil voor een vriendin een kraamkadootje maken en vind het wel lachen om daar wat van dat knisperspul in te doen...
Ja kan allebei, wat je zelf het fijnste vindquote:Op maandag 26 april 2010 16:28 schreef Inu het volgende:
[..]
Bedoelt ze hiermee kan je ze in zo'n magic circle moet doen? Kun je dan ook gewoon ch2 en 6 sc in de eerste doen?
Dit is de mijne:quote:Op maandag 26 april 2010 18:14 schreef Lotteu het volgende:
Ik wilde zo'n cupcake maken maar ik kom er niet uit in het Engels eigenlijk, ook niet met die tabel
Wat lukt er niet dan? Welk patroon heb je?quote:Op maandag 26 april 2010 18:14 schreef Lotteu het volgende:
Ik wilde zo'n cupcake maken maar ik kom er niet uit in het Engels eigenlijk, ook niet met die tabel
Deze: http://bittersweetblog.wordpress.com/2007/08/14/bake-me-a-cake/quote:Op maandag 26 april 2010 19:30 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Wat lukt er niet dan? Welk patroon heb je?
Wat staan er een leuke dingen op die sitequote:Op maandag 26 april 2010 15:17 schreef Inu het volgende:
Hier hetzelfde, moeder is 2 weken erna jarig... Maar ik heb denk ik iets leuks bedachtZe krijgt een etagiere en dan maak ik wat stukjes taart en bonbonnetjes voor erop
Oe nee, het wordt deze: http://bittersweetblog.wordpress.com/2007/08/14/bake-me-a-cake/
Al is die potted plant ook wel erg leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |