klopt! Weet nog dat ze op 1 markt stonden en nu zijn ze zo grootquote:Op woensdag 28 april 2010 21:23 schreef trui het volgende:
[..]
ik dacht inderdaad wel dat daar ook een winkel is die het verkoopt, zijn dat niet die mensen die er ook mee op markten staan? daar had wampi 't toch een keer over of vergis ik me nu sterk.
Dat is het plaatje uit het boek.quote:
Ow!quote:Op woensdag 28 april 2010 21:57 schreef trui het volgende:
wyccie, ik maakte maar een geintje hoor. ik heb 't boek ook.nu nog een echte foto dus!
die is ook érg leuk jaquote:Op woensdag 28 april 2010 19:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er staat een bolero in Happy Hooker. Die is best leuk om te maken.
Ondanks het proeflapje is die van mij toch te klein geworden, ik haak erg strak.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:36 schreef Muck het volgende:
[..]
die is ook érg leuk ja
ik ben vanavond begonnen aan deze, maar dan in het rood, want dat komt heel subtiel terug in mijn jurkje:
[ afbeelding ]
Bet begint al leuk, met 358 kettingsteken
Die is leuk!quote:Op woensdag 28 april 2010 19:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er staat een bolero in Happy Hooker. Die is best leuk om te maken.
Ondanks het proeflapje is die van mij toch te klein geworden, ik haak erg strak.
[ afbeelding ]
In het boek 'Happy Hooker'. Zie hier op Ravelry:quote:Op donderdag 29 april 2010 10:08 schreef Lotteu het volgende:
[..]
Die is leuk!![]()
Waar kan ik dat patroon vinden?
Oke, dank je. ik ga maar geen boek kopen met patronen in het engels, want daar kom ik (nog) niet helemaal uit..quote:Op donderdag 29 april 2010 10:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
In het boek 'Happy Hooker'. Zie hier op Ravelry:
http://www.ravelry.com/patterns/library/short-and-sweet
Staat erin! Happy Hooker pagina 132 ISBN 978 90 213 3755 5quote:Op donderdag 29 april 2010 10:16 schreef Brighteyes het volgende:
Hij is er ook in het Nederlands.
Weet alleen even niet of dit patroon er in staat. Sommigen komen niet overeen.
Moet je even wachten of iemand met het boek voor zich dat kan melden.
de mouwtjes haak je er aan vastquote:Op donderdag 29 april 2010 09:36 schreef Inu het volgende:
[..]Haak je dit nu in 1 stuk of gaan de mouwtjes los?
Ik zat gisteren in de trein mijn vis te haken en toen begonnen de oude dametjes tegenover me tegen me te praten hoe leuk het wel niet was dat ze iemand zagen haken in de trein, want tegenwoordig zitten die jongeren alleen maar in hun mobieltjeGaat even later het mobieltje van een van die dametjes
Echt superquote:Op donderdag 29 april 2010 19:03 schreef B.ertha het volgende:
En dan de mobile!
Alle pootjes zitten eraan op de blauwe na, dus zo goed als af
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De vogels zijn lichter, maar ze lijken donker door het tegenlicht
is catania of cotton 8 of online linie ook te zwaar?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:30 schreef AnitraX het volgende:
Bel je van te voren, van dit en dit wil ik en dan blijkt ze niet de kleuren te hebben of maar 1 of 2 bollen van iets. Denk dat het toch online bestellen word. Heb wel 3 bolletjes softfun in paarstinten.
Ik heb hulp nodigik wil dus een deken maken met kepermotief/ ripple, maar het dekentje waar ik nu nog mee bezig ben is behoorlijk zwaar aan het worden, maar die is bijna klaar en maak ik me niet druk om het gewicht. De deken die ik ga maken word voor een 1persoonsbed. Nu wil ik hem wat groter maken, dus stokjes ipv halve stokjes en naald 4 ipv 3, nu moet ik nog het soort draad vinden en dat laatste lukt dus niet. Coton 3 word te zwaar, softfun vind ik heerlijk zacht, maar word dat niet te zwaar of toch katia mississippi? Kort gezegd wat zouden jullie voor zo'n grote deken gebruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |