Er staat een bolero in Happy Hooker. Die is best leuk om te maken.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:38 schreef Muck het volgende:
Ik heb echt een geweldig zomerjurkje, maar voor nu is het nog een beetje bloot. Heeft één van jullie toevallig een leuk patroon voor een vestje of bolero?
Tot nu toe heb ik deze en deze gevonden, maar als jullie iets mooiers vinden, houd ik me van harte aanbevolen
ik dacht inderdaad wel dat daar ook een winkel is die het verkoopt, zijn dat niet die mensen die er ook mee op markten staan? daar had wampi 't toch een keer over of vergis ik me nu sterk.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:50 schreef AnitraX het volgende:
Vicky hij is leuk geworden!
Vraagje weet iemand toevallig of het wolwinkeltje in oudewater softfun van scheepjeswol verkoopt?
-edit- of je blijft gewoon goegelen tot je het winkeltje gevonden hebt. Scheepjeswol hebben ze in iig. Ben benieuwd of het nog net zo is als 14 jaar geleden en je er je kont niet kan keren
die is inderdaad mmooi mmascha! misschien achter dat nummer van 'crochet today' aan gaan?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:01 schreef mmascha het volgende:
Ik heb deze op mijn to-hook-lijst staan Muck. Maar er staat geen patroon bij. Het is wel leuk gevonden met die knoopjes vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |