Over 6 weken ben ik 28 weken zwangerquote:Op woensdag 21 april 2010 11:28 schreef miss_sly het volgende:
Lekker Ticootje
ik ben over 6 weken op vakantie
maar jullie krijgen een nieuw huis, dan waan je je de eerste weken ook in vakantiesferenquote:
*ook*quote:
sauerland volgende week?quote:
Ja, dat ga ik never nooit niet overtreffen natuurlijkquote:Op woensdag 21 april 2010 11:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Over 6 weken ben ik 28 weken zwanger
Hier ook niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:28 schreef k_i_m het volgende:
Wij gaan helemaal niet dit jaar.
ook geen weekendjequote:
Nou in ieder geval nog op tijdquote:Op woensdag 21 april 2010 11:19 schreef k_i_m het volgende:
We kregen een brief waarin stond dat ze met trots konden verkondigen (. ) dat ze op de laatste dag dat ze nog hadden aan alle opschortende voorwaarden hadden voldaan en dat we binnenkort uitgenodigd gaan worden voordat de bouw begint
.
Jup Sauerland. En het mooie weer heb ik besteld, dus dat komt helemaal goed!quote:Op woensdag 21 april 2010 11:29 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
sauerland volgende week?
Lekker joh![]()
Hehe, en als je dan met groot gevecht toch iets hebt aangekregen trekt ze het zeker net zo snel weer uit?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
er loop hier een klein meisje bloot door huis, die weigert zich aan te laten kleden
Ik hoop maar dat ze niet op de bank piest
Da's altijd een goed bericht Estrys: op schema. EN jij hoopt dus op een minder strenge winter dan afgelopen jaar..? Een nieuw huisquote:Op woensdag 21 april 2010 11:30 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nou in ieder geval nog op tijd![]()
Bij ons gaan ze deze week de hoogte in met de murenOplevering nog altijd op schema: december
Over 5 weken ben ik net terugquote:
Oh vast wel. Maar niet uitgebreid, want we moeten sparenquote:
Jup. Nadat ze eerst een paar dingen van mij op de grond heeft gegooid. Uit wraak.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hehe, en als je dan met groot gevecht toch iets hebt aangekregen trekt ze het zeker net zo snel weer uit?
Gaafquote:Op woensdag 21 april 2010 11:30 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nou in ieder geval nog op tijd![]()
Bij ons gaan ze deze week de hoogte in met de murenOplevering nog altijd op schema: december
Als het goed is zijn ze tegen die tijd klaar met de buitenkant. Dus het maakt me niet zo heel veel uitquote:Op woensdag 21 april 2010 11:31 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Da's altijd een goed bericht Estrys: op schema. EN jij hoopt dus op een minder strenge winter dan afgelopen jaar..? Een nieuw huis
De eerste keer was hij 10 weken en de tweede keer 14 maanden. Moet zeggen dat die toen hij 10 weken ontspannender voor ons wasquote:Op woensdag 21 april 2010 11:35 schreef mikoxx het volgende:
Estrys, hoe oud was Seb tijdens jullie wintersport? Ik wil ook!!![]()
Wij gaan 16 juli, hoeveel weken is dat nog?
Haha, dat snap ik. Maar toen hij 14 mnd was had hij er zelf wel meer aan neem ik aan. Oeh lijkt me zo leuk: skipakkie aan en lekker spelen in de sneeuw enzo. Beetje sleeen....waar zijn jullie geweest?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:37 schreef Estrys het volgende:
[..]
De eerste keer was hij 10 weken en de tweede keer 14 maanden. Moet zeggen dat die toen hij 10 weken ontspannender voor ons was
Wij zijn nog aan het zien wat we gaan doen... Maar momenteel ziet het er niet veelbelovend uitquote:
da's jammer zegquote:Op woensdag 21 april 2010 11:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wij zijn nog aan het zien wat we gaan doen... Maar momenteel ziet het er niet veelbelovend uit
Toen ze bij ons aan de bouw begonnen, zaten ze al niet meer op schemaquote:Op woensdag 21 april 2010 11:31 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Da's altijd een goed bericht Estrys: op schema. EN jij hoopt dus op een minder strenge winter dan afgelopen jaar..? Een nieuw huis
Oh gatver zeg...quote:Op woensdag 21 april 2010 11:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Toen ze bij ons aan de bouw begonnen, zaten ze al niet meer op schema
Oh ja, dat stukje vergat ikquote:Op woensdag 21 april 2010 11:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jup. Nadat ze eerst een paar dingen van mij op de grond heeft gegooid. Uit wraak.
Krengetje
Heel soms mag ik dat wel doen. Vooral als ze moe is. Dan zegt ze 'baby?!' en dan mag ik haar voerenquote:Op woensdag 21 april 2010 11:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh ja, dat stukje vergat ik. Maandag had ik bijna bietjes in mn haren, omdat ik die niet op haar vork mocht doen.
Ik heb zelden zo`n saaie vakantie gehad als die ene keer in Drenthequote:Op woensdag 21 april 2010 11:45 schreef Soneal het volgende:
Oeh, vakantie.... we zijn er nog niet uit, maar waarschijnlijk eind volgende maand 2 weekjes Drenthe
We waren naar Fiss in Tirol. Nou het was 15 graden dus het was een shirtje en een spijkerbroekje en geen skipakjequote:Op woensdag 21 april 2010 11:39 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Haha, dat snap ik. Maar toen hij 14 mnd was had hij er zelf wel meer aan neem ik aan. Oeh lijkt me zo leuk: skipakkie aan en lekker spelen in de sneeuw enzo. Beetje sleeen....waar zijn jullie geweest?
Maandag was ze duidelijk geen babyquote:Op woensdag 21 april 2010 11:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Heel soms mag ik dat wel doen. Vooral als ze moe is. Dan zegt ze 'baby?!' en dan mag ik haar voeren
Hoe is dat hele verhaal nou uiteindelijk afgelopen? Is het al afgelopen?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:46 schreef Memmel het volgende:
Toen ze bij ons gingen bouwen liepen ze 6 weken voor op schema!
En toen stond het huis te laag en moest het opgekrikt worden.
En toen werd het 4 maanden te laat opgeleverd.
Nog maar 14 weken en dan ga ik ook op vakantie...
Het boomkroonpadquote:Op woensdag 21 april 2010 11:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb zelden zo`n saaie vakantie gehad als die ene keer in Drenthe
Drenthe is overrated
Hou je dan geen schade aan je huis over? Ik bedoel, een huis opkrikken... wat een gedoe.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:46 schreef Memmel het volgende:
Toen ze bij ons gingen bouwen liepen ze 6 weken voor op schema!
En toen stond het huis te laag en moest het opgekrikt worden.
En toen werd het 4 maanden te laat opgeleverd.
Nog maar 14 weken en dan ga ik ook op vakantie...
LOL, nah, m'n Lief wil nu niet naar Frankrijk want hij is bang dat er iets mis gaat met de zwangerschap en ze dan in een Frans ziekenhuis niet voldoende kan duidelijk maken hoe en wat, en dat terwijl hij meer dan uitstekend Frans spreektquote:Op woensdag 21 april 2010 11:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb zelden zo`n saaie vakantie gehad als die ene keer in Drenthe
Drenthe is overrated
Bij ons bouwen ze 36 huizen tegelijkertijd dus hebben ze een erg strak schema volgens mij. De uitvoerder heeft het verzoek gedaan om meer mensen bij het bouwbedrijf om de vaart er in te houden.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Toen ze bij ons aan de bouw begonnen, zaten ze al niet meer op schema
Toen Jen een half jaar oud was konden we ook met haar naar het ziekenhuis. Een heel gedoe, maar een super behandeling kregen we hoor!quote:Op woensdag 21 april 2010 11:48 schreef Soneal het volgende:
[..]
LOL, nah, m'n Lief wil nu niet naar Frankrijk want hij is bang dat er iets mis gaat met de zwangerschap en ze dan in een Frans ziekenhuis niet voldoende kan duidelijk maken hoe en wat, en dat terwijl hij meer dan uitstekend Frans spreekt![]()
Maar we zijn wel vaker in Drenthe geweest, dus we vermaken ons er wel
Naast zijn fulltime job is mijn man ook nog aan het bijstuderen (de zotquote:
Ja dat scheelt wel volgens mijquote:Op woensdag 21 april 2010 11:50 schreef Estrys het volgende:
[..]
Bij ons bouwen ze 36 huizen tegelijkertijd dus hebben ze een erg strak schema volgens mij. De uitvoerder heeft het verzoek gedaan om meer mensen bij het bouwbedrijf om de vaart er in te houden.
Ik ben ook niet degene die zich zorgen maaktquote:Op woensdag 21 april 2010 11:51 schreef Ticootje het volgende:
Toen Jen een half jaar oud was konden we ook met haar naar het ziekenhuis. Een heel gedoe, maar een super behandeling kregen we hoor!
Ik maak me niet zo'n zorgen om dat soort dingen, in Frankrijk worden ook kinderen geboren. ik was 34/35 weken zwanger toen liep ik nog lekker door Parijs.
Als alles goed meezit (en P. slaagt voor zijn tweede zit) moet hij volgend jaar "enkel" nog zijn thesis doen. Zou super zijnquote:Op woensdag 21 april 2010 11:55 schreef mikoxx het volgende:
Pff Leo, da's wel een gedoe idd. Hopelijk levert het allemaal op wat jullie graag willen!![]()
Thnxquote:Op woensdag 21 april 2010 11:55 schreef mikoxx het volgende:
Pff Leo, da's wel een gedoe idd. Hopelijk levert het allemaal op wat jullie graag willen!![]()
Incantrix: niet morgen, vandaag
Estrys, wij hebben wel goede ervaringen met Tjechie, niet heel gek duur en niet megadruk nog. Wij zaten altijd bij mensen thuis, die dus een deel van hun huis verhuren aan wintersporters, heel relaxed vonden wij altijd. Via uphill boekten wij dat altijd. Prima geregeld. Ik voel zo aan dat wij volgend voorjaar wel gaan hoor.... heb t toch wel gemist. Nu zijn we al twee jaar niet geweest ivm zwanger-zijn en kleine babietjes enzo. Ik kijk nu ook echt wel uit naar komende zomer![]()
*SCHOP*quote:Op woensdag 21 april 2010 12:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
ThnxMisschien moet ik inderdaad gewoon even een schop onder mijn hol hebben
Het kopen is nog niet zo'n probleem. Die beginnen daarna pasquote:Op woensdag 21 april 2010 11:47 schreef Incantrix het volgende:
En pfff, nooit geweten dat het zo'n gedoe is om een nieuwbouwhuis te kopen. Ik dacht altijd dat dat heel hip is, maar de laatste tijd komen me echt veel nare verhalen ter ore..
Whaha, ja mooi, ik ga al hoor!quote:
Oooww, net zoiets als naar de Ikea gaan dusquote:Op woensdag 21 april 2010 12:06 schreef Estrys het volgende:
[..]
Het kopen is nog niet zo'n probleem. Die beginnen daarna pas
Ja ik ben ook helemaal blijquote:Op woensdag 21 april 2010 09:22 schreef Incantrix het volgende:
Goodmornings!
Innepin, wat goed dat jullie tóch voor die ringen zijn gegaan.. Het is wel een enorme knauw in je budget als je zo veel meer uitgeeft dan je van plan was, maar alle extra uitgaven die wij voor onze bruiloft hebben gedaan hebben het extra geld ook écht dubbel en dwars waargemaakt. Er zijn van die dingen waar je niet op wil beknibbelen en de ringen vind ik zoiets. Wat zijn jullie plannen voor the Big Day verder? Groot feest, of juist klein en knus? Leuk hoor, trouwen! Vind het echt jammer dat je in NL niet zoiets hebt als in de US, met dat renew-your-vows-gebeuren, ik wil best nog een keer, maar wel met dezelfde man graag
k heb het al heel matigjes opgelost met paintquote:Op woensdag 21 april 2010 13:04 schreef innepin het volgende:
Hulloooo. Wij gaan ook niet op vakantie. Alleen een weekendje - hoe burgerlijk - naar Centerparcs. Ik ben nu 3,5 jaar samen met D en we zijn nog geen enkele keer echt op vakantie gegaanMaar ja, deze zomer gaat al ons geld naar de bruiloft, da's ook de moeite waard
![]()
[..]
Ja ik ben ook helemaal blijDan maar het vakantiegeld en belastinggeld ertegenaan gooien.
We doen het klein en knus, met een feest in onze eigen tuin met buffet en muziek enzo. Geen saaie receptie, gewoon een zooi mensen die wij mogen en die ons mogen bij elkaar gegooid
![]()
En als jij graag opnieuw wil trouwen, wat let je dan? Gewoon doen
@Linda, heb je nog steeds een photoshopper nodig? Ik kan vanavond wel even kijken?
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:08 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
k heb het al heel matigjes opgelost met paintMaar thnx
En je bruiloft klinkt echtMogen we de foto's hier zien tzt?
over bruiloften gesproken, Lotte is nu 68cm en die gaat dus wel in maatje 74 passen eind juni (of juli? geen idee meer), dus bij deze de bestelling voor jurkje maat 74![]()
Da's je vriend / man?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:01 schreef k_i_m het volgende:
Die ouwe knieperd hier heeft te kort gemeten. Nu staan die mannen met de vloerbedekking er een knip en plakwerk van te maken om het nog passend te krijgen.
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:12 schreef innepin het volgende:
[..]Ook goed. Anders hoor ik het wel
Foto's, sure, maar ehh er ligt hier wel een uitnodiging voor je klaar hoorKan je zelf komen kijken
JurkjesKun je het via de site doen? Kan je meteen een stofje uitkiezen en een modelletje enzo. (Ohnee je wilde dat blauwe stofje natuurlijk! Welk modelletje?) En dan heb ik wat om door te sturen naar mams.
tarieven zijn verlaagd en we zijn overgestapt naar een goedkopere. Maandtarief omhoog gegooid dus hopelijk staan we nu een beetje veilig. Vorig jaar mochten we 375 bijbetalenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:13 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm dat is minder. HOpelijk valt door de verlaging van de tarieven de schade nog enigszins mee. Wij zijn vorig jaar wel meer per maand gaan betalen.. misschien heft het elkaar een beetje op. Just wait and see.
Voor hoeveel dagen in de week is dat dan? Want dat is ook wel een serieus bedragquote:Op woensdag 21 april 2010 14:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Bijbetalen is niet grappig, helemaal niet als het om veel geld gaat
Wij hebben de eerste3 maanden kinderopvangtoeslag alweer terug kunnen betalen a 2100 euro.
Mijn moeder is gestopt met de opleiding voor gastouders.....vandaar
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Bijbetalen is niet grappig, helemaal niet als het om veel geld gaat
Wij hebben de eerste3 maanden kinderopvangtoeslag alweer terug kunnen betalen a 2100 euro.
Mijn moeder is gestopt met de opleiding voor gastouders.....vandaar
Ik ook nie!quote:Op woensdag 21 april 2010 14:28 schreef Poppejans het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zou dan serieus moeten vragen om een afbetalingsregeling van maaaanden, ik zou dat nooit in een paar maanden kunnen betalen
De stichting waarvoor zij werkte bood de opleiding wel aan, maar heel uitgebreid. Met een studieboek, opdrachten (zowel praktijk als theorie) meerdere toetsen, een meneertje (of mevrouwtje) die 4 uur lang komt meekijken, EHBO moest opnieuw...ga zo maar door.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:35 schreef Raissa het volgende:
Tjee Karin, dat is een hoop geld. Waarom is je moeder gestopt met de opleiding?
nou ja, wat stom....lekker op tijd zeg! hadden ze wel een goed excuus parraat?quote:Op woensdag 21 april 2010 15:29 schreef Stiemie het volgende:
Grrr kennen jullie die mop van Stiemie die ging solliciteren en die de hele morgen bezig was met voorbereiden en die toen ze net helemaal zenuwachtig spik en span de deur uit ging werd gebeld omdat het gesprek verzet werd?![]()
Ik vond 'm in ieder geval niet grappig...het is dat ik de functie zo leuk vind...
Wat jammer dat wij stadsverwarming hebben, anders had ik zeker meegedaan!quote:Op woensdag 21 april 2010 14:35 schreef Brighteyes het volgende:
Wij gaan, als het een beetje gunstig uit pakt, meedoen met de gezamelijke inkoopactie van Vereniging Eigen Huis voor de energie. Bij de vorige keer dat ze dat deden scheelde het gemiddeld 230 euro per jaar voor de deelnemers!
Je kan je vrijblijvend inschrijven, dan komt er een aanbod en pas dan zeg je of je definitief mee doet of niet.
Meer info hier: http://eigenhuis.ichoosr.com/Energie/index.rails?actionId=138&channel=webveh
Je hoeft geen lid te zijn om mee te doen.
Prive-omstandigheden. Nou ja kan gebeuren, maar op het moment zelf baalde ik wel even flinkquote:Op woensdag 21 april 2010 15:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
nou ja, wat stom....lekker op tijd zeg! hadden ze wel een goed excuus parraat?
Onze gastouder leert ook! En ze vindt t tot nu toe alleen maar waardevol!quote:Op woensdag 21 april 2010 14:37 schreef McLaura het volgende:
Zijn er hier trouwens meer die 'leren voor gastouder' momenteel? Ik kan me haast niet voorstellen dat ik de enige ben (op de gestopte moeder van Karin na).
KOUD? Ik zit nu lekker buiten zonder jasquote:Op woensdag 21 april 2010 16:21 schreef Vicky het volgende:
Brrr ik heb het zoooo koud. Heb dikke sokken en dikke trui aan, heb de verwarming al hoger gezet en een kop thee gedronken.
Ja echt koud!!quote:Op woensdag 21 april 2010 16:23 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
KOUD? Ik zit nu lekker buiten zonder jaslang leve draadloos internet
quote:
Nog 12 erbij dan heb je er net zoveel als ikquote:Op woensdag 21 april 2010 16:19 schreef SeaOfLove het volgende:
Oxy wat heb je het drukstiemie, veel succes morgen. Hier een relaxt middagje gehad met mijn moeder en milou. Samen met mijn moeder de bovenste 3 planken van de boekenkast leeggetrokken en alles weer netjes en gesorteerd erin. En mijn kookboeken geteld: wel 57 stuks
Met vandaag mijn nieuwste aanwinst van ainsley harriot erbij
(dat is die vrolijke negert van ready steady cook
)
quote:Op woensdag 21 april 2010 17:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Iets moois en groots waarschijnlijk
Vorige keer was het bij mij 1 dag. Maar weet niet hoe lang het mag bloeden voordat je in moet grijpen.. Ik mag morgen voor de andere kantquote:Op woensdag 21 april 2010 17:26 schreef Fannie het volgende:
ff vraagje, als je verstandskiezen zijn getrokken, hoelang mag dat nog nabloeden dan ?
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:42 schreef oeke het volgende:
Het waren zulke leuke meiden trouwens, ze verkopen ook zelfontworpen dingen, en nu willen ze graag mijn kinderkleertjes zien, en dan heb ik straks misschien een verkooppunt.![]()
ibuprofen wil wellicht beter werken?quote:Op woensdag 21 april 2010 17:41 schreef Fannie het volgende:
Het zijn gelukkig niet mijn verstandskiezen maar die van "schoonzoon" .
Gisterochtend zijn ze eruit gehaald en het bloed nog behoorlijk...en doet nog goed pijn.
En paracetamolletjes helpen niet
Sterkte morgen Raissa !
wat een leuk vooruitzichtquote:Op woensdag 21 april 2010 17:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Iets moois en groots waarschijnlijk
ehm... koken? recepten uit proberen? dat soort dingen? Ik roep maar wat hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 18:38 schreef XXXKarinXXX het volgende:
69 kookboeken? OMG wat moet je ermee!?
Van de pijn heb ik ook wel 2/3 dagen flink last gehad, dat het er misschien ook mee te maken dat ik geen ibuprofen mocht.. Maar als het nog zoveel bloedt moet je volgens mij contact opnemen, of eerst proberen te stelpen met een "propje" van een gaasje (er tussen doen en dan flink je kaken op elkaar duwen, dat een uur vasthouden ongeveer).quote:Op woensdag 21 april 2010 17:41 schreef Fannie het volgende:
Het zijn gelukkig niet mijn verstandskiezen maar die van "schoonzoon" .
Gisterochtend zijn ze eruit gehaald en het bloed nog behoorlijk...en doet nog goed pijn.
En paracetamolletjes helpen niet
Sterkte morgen Raissa !
quote:Op woensdag 21 april 2010 18:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Soms hou ik kookboekavond, dan zoek ik er een paar uit en dan lees ik ze van voor tot achter helemaal door
ik slik ze toch elke maand als ik ongesteld benquote:Op woensdag 21 april 2010 19:18 schreef Memmel het volgende:
Volgens mij mag je geen ibu wanneer je bloedt. Werkt bloedverdunnend toch?
quote:Op woensdag 21 april 2010 19:25 schreef oeke het volgende:
[..]
maar dan moeten er wel plaatjes in staan.
precies!quote:
ja! heerlijk is datquote:Op woensdag 21 april 2010 18:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Soms hou ik kookboekavond, dan zoek ik er een paar uit en dan lees ik ze van voor tot achter helemaal door
quote:Op woensdag 21 april 2010 19:31 schreef k_i_m het volgende:
Gelukkig hebben we het internet nog. Had ik toch al bijna de UPC box opgeschroefd.
dat schijnt dan 400 euro te kosten ter vervanging, iets met garantie.
als je een klein beetje kan koken heb je geen plaatjes nodigquote:
Ja die heeft het tegenwoordig te druk met haar dansschool.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:37 schreef Raissa het volgende:
She! Is ze nog steeds van de fokbodem verdwenen?
en vermelden dat jij het enige echte originele recept hebt! want je bent indo/chinees/javaans/moluks/joods/italiaans/duits/zweeds/goulash *doorhalen wat niet uitkomt op dit momentquote:Op woensdag 21 april 2010 19:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als het een echte SHE-post is moet je nog wel even vermelden dat je zo goddelijk knap bent enzo
haha dat heb ik ookquote:Op woensdag 21 april 2010 19:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
als je een klein beetje kan koken heb je geen plaatjes nodigmaar ik vind het dus ook wel fijn als er plaatjes instaan al is het alleen maar voor de opmaak
maar ben dus ook wel gewend om te koken zonder een plaatje te zien door bijv de kookboeken van mijn moeder of door recepten hier op fok
Haha ja preciesquote:Op woensdag 21 april 2010 19:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
en vermelden dat jij het enige echte originele recept hebt! want je bent indo/chinees/javaans/moluks/joods/italiaans/duits/zweeds/goulash *doorhalen wat niet uitkomt op dit moment
quote:Op woensdag 21 april 2010 19:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als het een echte SHE-post is moet je nog wel even vermelden dat je zo goddelijk knap bent enzo
De ingang van de coax aansluiting hangt hier op half 7, maar dat is niet spontaan maar door Beppiequote:Op woensdag 21 april 2010 19:35 schreef Raissa het volgende:
[..]
Wij hebben laatst nogal lopen knutselen met de box, zo'n aansluitding viel er namelijk spontaan uit. Uiteindelijk heeft het knutselen niet geholpen en hebben ze `m gewoon kosteloos omgeruild voor een nieuwe.
Hier ook! Schreef ik spontaan? Volgens mij had Mila het gedaan, weet het niet meer. Anyway, collega van milanese heeft er aan lopen solderen, maar de volgende dag flikkerde het ding er weer uitquote:Op woensdag 21 april 2010 19:45 schreef k_i_m het volgende:
[..]
De ingang van de coax aansluiting hangt hier op half 7, maar dat is niet spontaan maar door Beppie.
goulashquote:Op woensdag 21 april 2010 19:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
en vermelden dat jij het enige echte originele recept hebt! want je bent indo/chinees/javaans/moluks/joods/italiaans/duits/zweeds/goulash *doorhalen wat niet uitkomt op dit moment
uiteindelijk gaat het toch om de smaak jahquote:Op woensdag 21 april 2010 19:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha dat heb ik ookik kan best koken zonder plaatjes, een gerecht uitzoeken zeg maar.
Maar k vind het wel altijd leuk om te zien hoe het eruit komt te zien.
Soms ook niet, als mijn versie niet op het plaatje lijkt
kon dr niet op komenquote:
Oh een dansschool is het nu. Veelzijdig typje is het toch ook hč.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja die heeft het tegenwoordig te druk met haar dansschool.
quote:Op woensdag 21 april 2010 19:48 schreef Raissa het volgende:
[..]
Hier ook! Schreef ik spontaan? Volgens mij had Mila het gedaan, weet het niet meer. Anyway, collega van milanese heeft er aan lopen solderen, maar de volgende dag flikkerde het ding er weer uit
SHE is it you?quote:Op woensdag 21 april 2010 19:59 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Oh een dansschool is het nu. Veelzijdig typje is het toch ook hč.
Dus nu heb je geen tv?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]. Nouja, ik stuur hem wel op, scheelt mij ook weer werk.
wat leuk cattie, ik moet zoiets ook gaan doen maar dan met uitgeprinte recepten van fok en internet en die vanuit de supermarktboekjes zoals de allerhandequote:Op woensdag 21 april 2010 20:17 schreef cattie het volgende:
Zo, ik kom ook weer eens binnenvallen.
Leuk dat jullie over koken praten. Ik heb net vandaag besloten om mijn favoriete recepten te bundelen in een soort eigen kookboekje. Scheelt een hoop gezoek "waar stond dat ene leuke recept ook alweer" en "waar lag nou dat krantenknipseltje met dat lekkere recept" enz.
Bij ons rukt de kat de tv kabel nog wel eens uit het kastje.
Oh, wacht, nu geen bril meer nodig!quote:Op woensdag 21 april 2010 20:20 schreef Raissa het volgende:
Ik ben nu ingelogd via een iPad, weird is dat. En volgens mij moet ik een bril
Ik heb dat in een kookschrift van AH. Werkt echt goed.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:17 schreef cattie het volgende:
Leuk dat jullie over koken praten. Ik heb net vandaag besloten om mijn favoriete recepten te bundelen in een soort eigen kookboekje. Scheelt een hoop gezoek "waar stond dat ene leuke recept ook alweer" en "waar lag nou dat krantenknipseltje met dat lekkere recept" enz.
Jongste had dit ook, en ik voelde laatst dat het niet helemaal is weg getrokken. hij heeft nog een wat hobbelig hoofd.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:11 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
oh dan komt dat vast door al dat zware haar als onze meisjes het allebei hadden.
Het kįn verkalken en dan duurt t langer geloof ik
Ik heb een mapje op mijn bureaublad met recepten, daar stop ik alles in.. Wel handig.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:17 schreef cattie het volgende:
oh! hahaquote:Op woensdag 21 april 2010 20:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb dat in een kookschrift van AH. Werkt echt goed.![]()
Even van het fototopic naar hier
[..]
Jongste had dit ook, en ik voelde laatst dat het niet helemaal is weg getrokken. hij heeft nog een wat hobbelig hoofd.Oh ja, en pas 6 geworden.
Z'n vader heeft nu medicijnen gekregen/gehaald voor hem van de apotheek, ik vermoed ibuprofen en een middeltje wat de maagwand weer beschermd.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:23 schreef p_iglet het volgende:
ibuprofen werkt niet bloedverdunnend.
aspirine werkt bloedverdunnend.
bij dingen met hoge onstekingskans, ibuprofen slikken ipv paracetamol. ibuprofen werkt namelijk ook onstekingsremmend. Dus bij getrokken verstandskiezen ibuprofen slikken!
Hoe lang het mag bloeden moet je dan weer aan de tandarts vragen, want dat zou ik neit weten.
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Welnee, dat hoeft helemaal niet Papa is gewoon een lastiger persoon woord.![]()
Mijn oudste twee zeiden allebei "auto" als eerste, en jongste beppe.dat heb ik weer.
Inderdaad!quote:Op woensdag 21 april 2010 20:46 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahahhaah
ooooh echt hoor, dat is idd ook wat
nee schat, je mag įlles als eerste zeggen, maar geen oma!
Graag gedaan!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:00 schreef YPPY het volgende:
Oxy, bedankt voor je pakje! Anna stond bijna te springen. Haha. Ze is echt heel erg blij. En ik ook. Je weet altijd precies iets uit te zoeken dat bij iemand past. Dat vind ik knap.![]()
Wij ook, maar dan doe ik het onderweg naar muziekles in een ander dorp, op de bus, en dan is het wel snelquote:Ik heb je een kaartje gestuurd, maar ik weet niet of je het morgen krijgt, schijnbaar hebben we in dit dorp regelmatig een dag vertraging met de post.
ga er gewoon voorquote:Op woensdag 21 april 2010 21:19 schreef Oxymoron het volgende:
[ afbeelding ]
Is ie niet lief?!(91 cm hoog)
Dames dit is mijn droom. En nu ik het aan de muzieklerares verteld heb, komt het er misschien oooooit van. Een kleine draagbare harp leren bespelen, echt mijn ultieme wens.![]()
Echt echt echt. En nu krijg ik dus zoveel hulp met muziek leren, dat er een openingetje ontstaat naar een ''echte'' Muziekschool.![]()
Maar voorlopig is het niet zover, dus verlekker ik me maar online!
Jawel, maar niet meer digitaal. De kabel zit nu gewoon in de tv, dus ik mis de extra zendersquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:03 schreef pinquit het volgende:
wheeeeeh ik heb zo iets beschamends![]()
Er stond zo'n klein advertentietje (hiii ik zei tietje) in de krant voor kamermeisje in hotels hier in de buurt. Dus ik dacht hoppaa. leuk, ga ik op reageren. kon via de mail.
Dus ik een mailtje opstellen. Had 1 alinea af, maar wilde de opmaak veranderen. dus ik klik op START. maar in outlook zit daar geen startdaar zit namelijk de verzendknop.
![]()
Meh. dus ik opnieuw. even verontschuldiging in de mail eerst.
opnieuw die alinea. zinnetje erbij. hmmm ik kwam niet verder. Noujaa dacht ik, ik sla m even op, ga ik vanavond of morgen verder. Dus ik klik op start om m op te slaan. AAAARGH! DAAR ZIT GEEN START! OMG!
![]()
ik had t opgegeven. het lot ofzo.![]()
krijg ik net een mailtje;
Dag Marloes,
Bedankt voor je reactie, ik zou je voor morgen willen uitnodigen voor een kennismakingsgesprek.
why?quote:Op donderdag 22 april 2010 07:51 schreef Incantrix het volgende:
En ik moet beschaamd opbiechten dat ik mijn vakantiezoektocht gisteren wederom halverwege heb gestaakt
Thnxquote:Op donderdag 22 april 2010 07:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
why?en succes zo. discussie's op de vroege ochtend sucks
Stiemie, hopelijk gaat je gesprek vanmiddag goed en oxy van harte gefeliciteerd
ze doet mascara op jah!quote:Op donderdag 22 april 2010 08:00 schreef Incantrix het volgende:
SOL, ik raak altijd een beetje van mijn apropos van jouw avatar! Dekleurtjes vind ik geweldig, maar het lijkt altijd net alsof ze haar wimpers aan het epileren is
Ik ben bang dat het een beetje beroepsdeformatie van mijn kant isquote:Op donderdag 22 april 2010 08:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ze doet mascara op jah!mijn andere username is mascara-klodder en vanaf het begin af aan heb ik een hyper-ava, was eerst een muis.
hoe oud is stef? toen milou nog een baby was ben ik samen met haar op vakantie gegaan in een huisje in laag-soeren en ging ik ook gewoon in het buitenbad met haarquote:Op donderdag 22 april 2010 08:03 schreef Incantrix het volgende:
Er zitten wel wat parken, maar vaak hebben die dan alleen buitenzwembaden en ik denk dat die niet verwarmd genoeg zijn om Stef warm te houden als we met hem gaan zwemmen.. En zwemmen is nu juist iets dat we heel graag met hem willen doenIk denk dat we maar gewoon tóch even naar NL moeten kijken, misschien iets van Terschelling ofzo. Als dat te boeken is twee weken voor Oerol tenminste.
Ah, da's wel goed om te wetenquote:Op donderdag 22 april 2010 08:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hoe oud is stef? toen milou nog een baby was ben ik samen met haar op vakantie gegaan in een huisje in laag-soeren en ging ik ook gewoon in het buitenbad met haar
quote:Op donderdag 22 april 2010 08:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het een beetje beroepsdeformatie van mijn kant isMaar dat 'ie zo hyperdepieper is vind ik wel hip
denk dat het dus heel erg mee zal vallen zolang je maar niet aan dat extra verwarmde binnenbad denktquote:Op donderdag 22 april 2010 08:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ah, da's wel goed om te wetenStef is nu bijna 5 maanden, dus als we met vakantie gaan ongeveer een half jaar oud. Mijn nichtje is pas met haar dochtertje (2 maanden ouder als Stef) naar een bungalowpark geweest en zij zei dat het water te koud voor haar kleine meid was, vandaar dat ik dat dacht eigenlijk. Wij doen ook babyzwemmen met Stef en dan is het water altijd extra verwarmd.
[edit]En haha, dat doe je mooi[/edit]
Hij is van het lokale committee in Zweden dus na Augustus ben ik weer van hem af, maar tot die tijd moeten we eig. wel vriendjes blijven. Hij maakt dat alleen een beetje lastig.quote:Op donderdag 22 april 2010 07:49 schreef Incantrix het volgende:
Goedemorgen
BE, succes met je mond dicht houden, lijkt me lastig.. Wel hip dat je mee mag luisteren! Is die man een klant, of meer een collega? Fijn, zulke collega's. Lief komt ook wel eens met zulke verhalen thuis (maar dan zitten de eikels meestal in Groningen).
quote:Karin, ik weet niet of je het hier leest, maar je activitycenter is gisteren binnengekomen!Stef is er nu mee aan het spelen en gisteren ook al, hij vind 'm echt heel erg leuk! Dank je wel
Ow, en de doos voel niet alleen bij mij in de smaak: die is ondertussen in gebruik genomen door de katten (er schuift nu met regelmaat een doos door de kamer met een kattenkont eruit
).
Ik moet zo naar de tandarts en ik heb geen zin. Het tanden-gebeuren vind ik niet erg hoor, maar ik moet de discussie aan en daar ben ik niet zo goed in. Mijn vorige afspraak heb ik afgezegd binnen 24 uur vóór de afspraak omdat ik de avond voor de afspraak ziek werd en dus niet eerder kon bellen. Nu heeft mijn tandarts de regel dat binnen 24 uur afbellen een rekening betekent, maar ik ging er eigenlijk toch wel vanuit dat overmacht niet meetelt. Mooi wel dus: rekening op de mat. Ben er echt boos om, had ik dan met koortsaanvallen en al in de auto moeten gaan zitten met een baby? Voortaan alle afspraken maar uit voorzorg afbellen? Ik zit daar al jaren en heb nog nooit afgezegd, ben ik één keer ziek, mag ik gelijk betalenDe assistente zei dat ik dit moest overleggen met de tandarts, want hij gaat daarover, dus nouja.. Bluh.. Nouja, ik ga het wel zeggen, en als hij onvermurwbaar is zet ik een volgende keer ook niet meer de wekker om me uit bed te slepen en af te bellen, dan hoef ik ook niet meer beleefd te zijn.
Hmmmm... Ik was nieuwsgierig maar je hebt heul geen fobo?quote:Op donderdag 22 april 2010 08:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Als je de foto in mijn fobo aanklikt dan zie je als het goed is een staartje onder mijn ava uitkomen, ik had toen dus een muis in mijn hand
jawel heur, gewoon bij vrouwen kijken. heb alleen geen icoontje hierquote:Op donderdag 22 april 2010 09:06 schreef Raissa het volgende:
[..]
Hmmmm... Ik was nieuwsgierig maar je hebt heul geen fobo?
Ah, gevonden!quote:Op donderdag 22 april 2010 09:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jawel heur, gewoon bij vrouwen kijken. heb alleen geen icoontje hierandere foto is van een delftmeet bij studenten. Milou was toen even 'ontsnapt' en had een pak hagelslag uit de keuken meegenomen en die in het bed van Bravebart leeggekieperd
Foto van het bed staat op mijn haifs
Om wat voor behandeling ging het? Ging het om een reguliere controle of een afspraak van een half uur of uur? Want bij dat laatste kan ik me voorstellen dat hij niet coulant is, dat kost gewoon ook veel geld, een lege stoel.quote:Op donderdag 22 april 2010 07:49 schreef Incantrix het volgende:
Goedemorgen
BE, succes met je mond dicht houden, lijkt me lastig.. Wel hip dat je mee mag luisteren! Is die man een klant, of meer een collega? Fijn, zulke collega's. Lief komt ook wel eens met zulke verhalen thuis (maar dan zitten de eikels meestal in Groningen).
Karin, ik weet niet of je het hier leest, maar je activitycenter is gisteren binnengekomen!Stef is er nu mee aan het spelen en gisteren ook al, hij vind 'm echt heel erg leuk! Dank je wel
Ow, en de doos voel niet alleen bij mij in de smaak: die is ondertussen in gebruik genomen door de katten (er schuift nu met regelmaat een doos door de kamer met een kattenkont eruit
).
Ik moet zo naar de tandarts en ik heb geen zin. Het tanden-gebeuren vind ik niet erg hoor, maar ik moet de discussie aan en daar ben ik niet zo goed in. Mijn vorige afspraak heb ik afgezegd binnen 24 uur vóór de afspraak omdat ik de avond voor de afspraak ziek werd en dus niet eerder kon bellen. Nu heeft mijn tandarts de regel dat binnen 24 uur afbellen een rekening betekent, maar ik ging er eigenlijk toch wel vanuit dat overmacht niet meetelt. Mooi wel dus: rekening op de mat. Ben er echt boos om, had ik dan met koortsaanvallen en al in de auto moeten gaan zitten met een baby? Voortaan alle afspraken maar uit voorzorg afbellen? Ik zit daar al jaren en heb nog nooit afgezegd, ben ik één keer ziek, mag ik gelijk betalenDe assistente zei dat ik dit moest overleggen met de tandarts, want hij gaat daarover, dus nouja.. Bluh.. Nouja, ik ga het wel zeggen, en als hij onvermurwbaar is zet ik een volgende keer ook niet meer de wekker om me uit bed te slepen en af te bellen, dan hoef ik ook niet meer beleefd te zijn.
en er dan al jaren mee lopen en geen tandarts die opvalt dat er geen zak van zijn kaakstand kloptquote:Op donderdag 22 april 2010 10:23 schreef Raissa het volgende:
Oef, dat is niet zo leuk Moussy.. Kiespijn/tandenpijn is zo klote...
Het ging dus om de gewone controle. De assistente was ook al niet al te vriendelijk inderdaad, maar dit had ik echt niet verwacht. En eronderuit komen doe ik dus ook niet. Lekker verhaal. Het ķs dat ik zeker weet dat hij wel heel erg goed is in wat hij doet, anders zou ik echt eens kijken of ik een andere tandarts kon vinden. Ik vind het echt flauw.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Om wat voor behandeling ging het? Ging het om een reguliere controle of een afspraak van een half uur of uur? Want bij dat laatste kan ik me voorstellen dat hij niet coulant is, dat kost gewoon ook veel geld, een lege stoel.
Ik heb overigens pas een afspraak ietsje meer dan 24 uur van tevoren afgebeld en kon merken dat de assistente of wie het ook was daar niet bepaald blij mee was. Dus ik heb haar nog even vriendelijk bedankt voor de beterschapswensen en toen viel ze helemaal stil...
Hij gaat nu naar de kaakchirurg (nummero 4 die dit mee wil makenquote:Op donderdag 22 april 2010 11:01 schreef Kolonia het volgende:
Moussy, wat sneu zeg.![]()
Gaat hij nu voor implantaten dan?
Mja, oke, dat maakt het wel lastiger natuurlijk, ik bedoel: hoe vaak moet je door de vingers zien? 1x per tien jaar, 1 x per vijf jaar? Ik kan me voorstellen dat ze dus zo'n soort regel hebben van: 1x door de vingers zien, daarna betalen. In jouw geval heel erg lullig natuurlijk, want je deed het ook niet voor je lol, maar ja, ik weet dat er bij mijn tandartspraktijk elke dag wel een paar afspraken gemist worden, je moet natuurlijk regels stellen. Die van mij is er heel duidelijk in: kom je niet, dan wordt er per gepland kwartier 25 euro in rekening gebracht. Waar hij dan weer minder duidelijk in is, is hoeveel tijd er is ingepland. Dat zou dan ook op je kaartje moeten staan, vind ik eigenlijk.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:01 schreef Incantrix het volgende:
BE, lekker dan, tot augustus.. Hoe laat heb je dat gesprek? Succes alvast! En ja, ik vind het dus ook nogal rigoreus, het is niet alsof ik er iets aan kon doen ofzo. En ja, ik ben er dus wel over begonnen en hij schoot echt meteen in de aanval, dus raad eens wie er heeft 'gewonnen'?Op grond van het feit dat ik in 2004 een keer een afspraak ben vergeten kon hij dit absolśśt niet door de vingers zien..
[..]
Het ging dus om de gewone controle. De assistente was ook al niet al te vriendelijk inderdaad, maar dit had ik echt niet verwacht. En eronderuit komen doe ik dus ook niet. Lekker verhaal. Het ķs dat ik zeker weet dat hij wel heel erg goed is in wat hij doet, anders zou ik echt eens kijken of ik een andere tandarts kon vinden. Ik vind het echt flauw.
Daarom ben ik er ook verder maar niet meer tegenin gegaan. Maar ergens blijf ik het stom vinden, het is echt niet alsof ik enorm de kantjes eraf loop ofzo, en mijn enige alternatief was om met koortsaanvallen in de auto te stappen met een baby achterin. Nouja, ik vind het best hoor, maar ergens blijft het flauw. Ik kan er ook niets aan doen dat er zo veel mensen afbellen. Als ik in de 10+ jaar dat ik er zit één keer afbel en één keer een afspraak vergeet vind ik dat niet veel.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mja, oke, dat maakt het wel lastiger natuurlijk, ik bedoel: hoe vaak moet je door de vingers zien? 1x per tien jaar, 1 x per vijf jaar? Ik kan me voorstellen dat ze dus zo'n soort regel hebben van: 1x door de vingers zien, daarna betalen. In jouw geval heel erg lullig natuurlijk, want je deed het ook niet voor je lol, maar ja, ik weet dat er bij mijn tandartspraktijk elke dag wel een paar afspraken gemist worden, je moet natuurlijk regels stellen. Die van mij is er heel duidelijk in: kom je niet, dan wordt er per gepland kwartier 25 euro in rekening gebracht. Waar hij dan weer minder duidelijk in is, is hoeveel tijd er is ingepland. Dat zou dan ook op je kaartje moeten staan, vind ik eigenlijk.
Bij een gewone controle vind ik het persoonlijk idd een beetje overdreven een rekening te sturen, maar ik zou de tandarts wel even vragen of hij de volgende keer dat je al koortsend je virusje en bacillen loopt rond te sproeien liever heeft dat je je afspraak wel nakomt?quote:Op donderdag 22 april 2010 11:17 schreef Incantrix het volgende:
Anyway, ik laat het maar los, want ik doe er toch niks aan. Kan mijn energie wel beter besteden, denk ik dan maar
LOL, herkenbaar, ik ben als de dood voor de tandarts, maar het LD wat ik nu als tandarts heb maakt het toch beduidend minder engquote:Op donderdag 22 april 2010 11:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn tandarts is hot! Daar ga je bijna voor je lol naartoe
Of hij kundig is weet ik nog niet..ben er pas 2 keer geweest
Volgens mij idd oostelijk, we zitten ten oosten van Greenwich, en dat is de grens.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:38 schreef debuurvrouw het volgende:
edit. wist ik niet!wij wonen gewoon het op oostelijk halfrond?! of zie ik dat nou verkeerd ineens?? ook nog nooit over nagedacht verder.
maar toch. ik zeg altijd westelijk, maar dat klopt dus niet?
Is al weer over!quote:Op donderdag 22 april 2010 13:02 schreef Tazz het volgende:
Zal wel rustig worden hiero... stroomstoring in Den Haag..
Hmm, leuk, ter decoratie erbij zitten?? Wat een gedoe evengoed!quote:Op donderdag 22 april 2010 13:10 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en ik ben dus toch geen onderdeel van het gesprek.![]()
Mag alleen naar haar kant van het verhaal luisteren. Ik hoor niet wat hij zegt.
hmm... wel fijn dat je niet het onderdeel van gesprek bent maar alleen maar ter decoratie er zitten is ook niet prettigquote:Op donderdag 22 april 2010 13:10 schreef Brighteyes het volgende:
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:02 schreef Tazz het volgende:
Zal wel rustig worden hiero... stroomstoring in Den Haag..
Oh, da's ook interessant, kun je de andere helft zelf invullenquote:Op donderdag 22 april 2010 13:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit dichterbi dan dat. Ik kan erop spugen.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:11 schreef Tazz het volgende:
Dan moeten mijn collega's in Den Haag zeker nog een verlengsnoertje vinden. Dat ligt nog steeds plat.
Is ook omgeving CS. (Laan van NOI).
Op het CS?quote:Op donderdag 22 april 2010 13:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan haar vanuit mijn eigen kamer horen.En als het boeiend wordt ga ik bij de deur staan.
![]()
![]()
[..]
Ik zit dichterbij. Ik kan erop spugen.
Dat kan ik bijna aanraken van waar ik zit!quote:Op donderdag 22 april 2010 13:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Op het CS?Wist niet dat je zo vlakbij mijn werk werkte
(edit: ik kan op BuZa spugen
)
Ennuhm, luister ze dan maar..
ah mooi!quote:Op donderdag 22 april 2010 12:18 schreef Macka66 het volgende:
Oxy,
Vijfentwintig
pas uit het ei
zet je een tandje bij
tot je jaar weer rond is
bijbehorend plaatje
Gefeliciteerd!
Ik merkte het alleen doordat de tv ineens op 1 stond en mijn pc uit was.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:45 schreef Tazz het volgende:
Het stekkertje is weer gevonden merk ik...
Pvoesss, maar een paar seconden? Wat ik viavia hoorde is dat om 12:00 uur er geen stroom was, zelfs stoplichten waren uit...
woon je in voorburg pvoes?quote:Op donderdag 22 april 2010 13:48 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik merkte het alleen doordat de tv ineens op 1 stond en mijn pc uit was.![]()
En in de tijd dar alles het wel nog deed en niet meer heb ik alleen een boterham gesmeerd en drinken in gedaan voor de dameik woon ook niet letterlijk IN den haag maar op de grens..
Misschien dat het daarom maar heel even was.
euh...quote:Op donderdag 22 april 2010 14:02 schreef Brighteyes het volgende:
*fluwelen handschoentjes aan trekt...
Wie nog eens zegt dat Scandinaviėrs zoveel op Nederlanders lijken krijgt een schop!![]()
Nee, viel wel mee en mijn baas heeft de boel netjes glad gestreken, maar ik moet nu dus wel alles wat we ze vragen met zeer veel gedoe omgeven en erg voorzichtig en met allerlei voorbehoud zeg maar.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
euh...![]()
is het uit de hand gelopen?
Ik snap ook niet wie dat uberhaupt gezegd heeft.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:02 schreef Brighteyes het volgende:
*fluwelen handschoentjes aan trekt...
Wie nog eens zegt dat Scandinaviėrs zoveel op Nederlanders lijken krijgt een schop!![]()
Jouw kijk op mensen is heeeeeeeeel anders dan de mijne, zoveel was me al duidelijk en dit bevestigt het nog maar eens.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:42 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wie dat uberhaupt gezegd heeft.
Scandinaviėrs zijn leuker!
Dan doe je toch nog een paar maanden alsof je een persoonlijk verzoek bij de Koningin neerlegt.... als zij het kan handelen, dan kan Zweden het ook vast wel aanquote:Op donderdag 22 april 2010 14:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, viel wel mee en mijn baas heeft de boel netjes glad gestreken, maar ik moet nu dus wel alles wat we ze vragen met zeer veel gedoe omgeven en erg voorzichtig en met allerlei voorbehoud zeg maar.
Terwijl ze zei dat er niks mis was met wat ik had gedaan, maar dat het nou eenmaal niet anders was omdat we vriendjes moeten blijven.![]()
Dus vandaar de fluwelen handschoentjes. En dan zakt hun PMS bui wel weer weg en dan kunnen we weer normaal doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |