Over 6 weken ben ik 28 weken zwangerquote:Op woensdag 21 april 2010 11:28 schreef miss_sly het volgende:
Lekker Ticootje
ik ben over 6 weken op vakantie
maar jullie krijgen een nieuw huis, dan waan je je de eerste weken ook in vakantiesferenquote:
*ook*quote:
sauerland volgende week?quote:
Ja, dat ga ik never nooit niet overtreffen natuurlijkquote:Op woensdag 21 april 2010 11:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Over 6 weken ben ik 28 weken zwanger
Hier ook niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:28 schreef k_i_m het volgende:
Wij gaan helemaal niet dit jaar.
ook geen weekendjequote:
Nou in ieder geval nog op tijdquote:Op woensdag 21 april 2010 11:19 schreef k_i_m het volgende:
We kregen een brief waarin stond dat ze met trots konden verkondigen (. ) dat ze op de laatste dag dat ze nog hadden aan alle opschortende voorwaarden hadden voldaan en dat we binnenkort uitgenodigd gaan worden voordat de bouw begint
.
Jup Sauerland. En het mooie weer heb ik besteld, dus dat komt helemaal goed!quote:Op woensdag 21 april 2010 11:29 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
sauerland volgende week?
Lekker joh![]()
Hehe, en als je dan met groot gevecht toch iets hebt aangekregen trekt ze het zeker net zo snel weer uit?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
er loop hier een klein meisje bloot door huis, die weigert zich aan te laten kleden
Ik hoop maar dat ze niet op de bank piest
Da's altijd een goed bericht Estrys: op schema. EN jij hoopt dus op een minder strenge winter dan afgelopen jaar..? Een nieuw huisquote:Op woensdag 21 april 2010 11:30 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nou in ieder geval nog op tijd![]()
Bij ons gaan ze deze week de hoogte in met de murenOplevering nog altijd op schema: december
Over 5 weken ben ik net terugquote:
Oh vast wel. Maar niet uitgebreid, want we moeten sparenquote:
Jup. Nadat ze eerst een paar dingen van mij op de grond heeft gegooid. Uit wraak.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hehe, en als je dan met groot gevecht toch iets hebt aangekregen trekt ze het zeker net zo snel weer uit?
Gaafquote:Op woensdag 21 april 2010 11:30 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nou in ieder geval nog op tijd![]()
Bij ons gaan ze deze week de hoogte in met de murenOplevering nog altijd op schema: december
Als het goed is zijn ze tegen die tijd klaar met de buitenkant. Dus het maakt me niet zo heel veel uitquote:Op woensdag 21 april 2010 11:31 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Da's altijd een goed bericht Estrys: op schema. EN jij hoopt dus op een minder strenge winter dan afgelopen jaar..? Een nieuw huis
De eerste keer was hij 10 weken en de tweede keer 14 maanden. Moet zeggen dat die toen hij 10 weken ontspannender voor ons wasquote:Op woensdag 21 april 2010 11:35 schreef mikoxx het volgende:
Estrys, hoe oud was Seb tijdens jullie wintersport? Ik wil ook!!![]()
Wij gaan 16 juli, hoeveel weken is dat nog?
Haha, dat snap ik. Maar toen hij 14 mnd was had hij er zelf wel meer aan neem ik aan. Oeh lijkt me zo leuk: skipakkie aan en lekker spelen in de sneeuw enzo. Beetje sleeen....waar zijn jullie geweest?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:37 schreef Estrys het volgende:
[..]
De eerste keer was hij 10 weken en de tweede keer 14 maanden. Moet zeggen dat die toen hij 10 weken ontspannender voor ons was
Wij zijn nog aan het zien wat we gaan doen... Maar momenteel ziet het er niet veelbelovend uitquote:
da's jammer zegquote:Op woensdag 21 april 2010 11:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wij zijn nog aan het zien wat we gaan doen... Maar momenteel ziet het er niet veelbelovend uit
Toen ze bij ons aan de bouw begonnen, zaten ze al niet meer op schemaquote:Op woensdag 21 april 2010 11:31 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Da's altijd een goed bericht Estrys: op schema. EN jij hoopt dus op een minder strenge winter dan afgelopen jaar..? Een nieuw huis
Oh gatver zeg...quote:Op woensdag 21 april 2010 11:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Toen ze bij ons aan de bouw begonnen, zaten ze al niet meer op schema
Oh ja, dat stukje vergat ikquote:Op woensdag 21 april 2010 11:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jup. Nadat ze eerst een paar dingen van mij op de grond heeft gegooid. Uit wraak.
Krengetje
Heel soms mag ik dat wel doen. Vooral als ze moe is. Dan zegt ze 'baby?!' en dan mag ik haar voerenquote:Op woensdag 21 april 2010 11:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh ja, dat stukje vergat ik. Maandag had ik bijna bietjes in mn haren, omdat ik die niet op haar vork mocht doen.
Ik heb zelden zo`n saaie vakantie gehad als die ene keer in Drenthequote:Op woensdag 21 april 2010 11:45 schreef Soneal het volgende:
Oeh, vakantie.... we zijn er nog niet uit, maar waarschijnlijk eind volgende maand 2 weekjes Drenthe
We waren naar Fiss in Tirol. Nou het was 15 graden dus het was een shirtje en een spijkerbroekje en geen skipakjequote:Op woensdag 21 april 2010 11:39 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Haha, dat snap ik. Maar toen hij 14 mnd was had hij er zelf wel meer aan neem ik aan. Oeh lijkt me zo leuk: skipakkie aan en lekker spelen in de sneeuw enzo. Beetje sleeen....waar zijn jullie geweest?
Maandag was ze duidelijk geen babyquote:Op woensdag 21 april 2010 11:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Heel soms mag ik dat wel doen. Vooral als ze moe is. Dan zegt ze 'baby?!' en dan mag ik haar voeren
Hoe is dat hele verhaal nou uiteindelijk afgelopen? Is het al afgelopen?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:46 schreef Memmel het volgende:
Toen ze bij ons gingen bouwen liepen ze 6 weken voor op schema!
En toen stond het huis te laag en moest het opgekrikt worden.
En toen werd het 4 maanden te laat opgeleverd.
Nog maar 14 weken en dan ga ik ook op vakantie...
Het boomkroonpadquote:Op woensdag 21 april 2010 11:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb zelden zo`n saaie vakantie gehad als die ene keer in Drenthe
Drenthe is overrated
Hou je dan geen schade aan je huis over? Ik bedoel, een huis opkrikken... wat een gedoe.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:46 schreef Memmel het volgende:
Toen ze bij ons gingen bouwen liepen ze 6 weken voor op schema!
En toen stond het huis te laag en moest het opgekrikt worden.
En toen werd het 4 maanden te laat opgeleverd.
Nog maar 14 weken en dan ga ik ook op vakantie...
LOL, nah, m'n Lief wil nu niet naar Frankrijk want hij is bang dat er iets mis gaat met de zwangerschap en ze dan in een Frans ziekenhuis niet voldoende kan duidelijk maken hoe en wat, en dat terwijl hij meer dan uitstekend Frans spreektquote:Op woensdag 21 april 2010 11:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb zelden zo`n saaie vakantie gehad als die ene keer in Drenthe
Drenthe is overrated
Bij ons bouwen ze 36 huizen tegelijkertijd dus hebben ze een erg strak schema volgens mij. De uitvoerder heeft het verzoek gedaan om meer mensen bij het bouwbedrijf om de vaart er in te houden.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Toen ze bij ons aan de bouw begonnen, zaten ze al niet meer op schema
Toen Jen een half jaar oud was konden we ook met haar naar het ziekenhuis. Een heel gedoe, maar een super behandeling kregen we hoor!quote:Op woensdag 21 april 2010 11:48 schreef Soneal het volgende:
[..]
LOL, nah, m'n Lief wil nu niet naar Frankrijk want hij is bang dat er iets mis gaat met de zwangerschap en ze dan in een Frans ziekenhuis niet voldoende kan duidelijk maken hoe en wat, en dat terwijl hij meer dan uitstekend Frans spreekt![]()
Maar we zijn wel vaker in Drenthe geweest, dus we vermaken ons er wel
Naast zijn fulltime job is mijn man ook nog aan het bijstuderen (de zotquote:
Ja dat scheelt wel volgens mijquote:Op woensdag 21 april 2010 11:50 schreef Estrys het volgende:
[..]
Bij ons bouwen ze 36 huizen tegelijkertijd dus hebben ze een erg strak schema volgens mij. De uitvoerder heeft het verzoek gedaan om meer mensen bij het bouwbedrijf om de vaart er in te houden.
Ik ben ook niet degene die zich zorgen maaktquote:Op woensdag 21 april 2010 11:51 schreef Ticootje het volgende:
Toen Jen een half jaar oud was konden we ook met haar naar het ziekenhuis. Een heel gedoe, maar een super behandeling kregen we hoor!
Ik maak me niet zo'n zorgen om dat soort dingen, in Frankrijk worden ook kinderen geboren. ik was 34/35 weken zwanger toen liep ik nog lekker door Parijs.
Als alles goed meezit (en P. slaagt voor zijn tweede zit) moet hij volgend jaar "enkel" nog zijn thesis doen. Zou super zijnquote:Op woensdag 21 april 2010 11:55 schreef mikoxx het volgende:
Pff Leo, da's wel een gedoe idd. Hopelijk levert het allemaal op wat jullie graag willen!![]()
Thnxquote:Op woensdag 21 april 2010 11:55 schreef mikoxx het volgende:
Pff Leo, da's wel een gedoe idd. Hopelijk levert het allemaal op wat jullie graag willen!![]()
Incantrix: niet morgen, vandaag
Estrys, wij hebben wel goede ervaringen met Tjechie, niet heel gek duur en niet megadruk nog. Wij zaten altijd bij mensen thuis, die dus een deel van hun huis verhuren aan wintersporters, heel relaxed vonden wij altijd. Via uphill boekten wij dat altijd. Prima geregeld. Ik voel zo aan dat wij volgend voorjaar wel gaan hoor.... heb t toch wel gemist. Nu zijn we al twee jaar niet geweest ivm zwanger-zijn en kleine babietjes enzo. Ik kijk nu ook echt wel uit naar komende zomer![]()
*SCHOP*quote:Op woensdag 21 april 2010 12:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
ThnxMisschien moet ik inderdaad gewoon even een schop onder mijn hol hebben
Het kopen is nog niet zo'n probleem. Die beginnen daarna pasquote:Op woensdag 21 april 2010 11:47 schreef Incantrix het volgende:
En pfff, nooit geweten dat het zo'n gedoe is om een nieuwbouwhuis te kopen. Ik dacht altijd dat dat heel hip is, maar de laatste tijd komen me echt veel nare verhalen ter ore..
Whaha, ja mooi, ik ga al hoor!quote:
Oooww, net zoiets als naar de Ikea gaan dusquote:Op woensdag 21 april 2010 12:06 schreef Estrys het volgende:
[..]
Het kopen is nog niet zo'n probleem. Die beginnen daarna pas
Ja ik ben ook helemaal blijquote:Op woensdag 21 april 2010 09:22 schreef Incantrix het volgende:
Goodmornings!
Innepin, wat goed dat jullie tóch voor die ringen zijn gegaan.. Het is wel een enorme knauw in je budget als je zo veel meer uitgeeft dan je van plan was, maar alle extra uitgaven die wij voor onze bruiloft hebben gedaan hebben het extra geld ook écht dubbel en dwars waargemaakt. Er zijn van die dingen waar je niet op wil beknibbelen en de ringen vind ik zoiets. Wat zijn jullie plannen voor the Big Day verder? Groot feest, of juist klein en knus? Leuk hoor, trouwen! Vind het echt jammer dat je in NL niet zoiets hebt als in de US, met dat renew-your-vows-gebeuren, ik wil best nog een keer, maar wel met dezelfde man graag
k heb het al heel matigjes opgelost met paintquote:Op woensdag 21 april 2010 13:04 schreef innepin het volgende:
Hulloooo. Wij gaan ook niet op vakantie. Alleen een weekendje - hoe burgerlijk - naar Centerparcs. Ik ben nu 3,5 jaar samen met D en we zijn nog geen enkele keer echt op vakantie gegaanMaar ja, deze zomer gaat al ons geld naar de bruiloft, da's ook de moeite waard
![]()
[..]
Ja ik ben ook helemaal blijDan maar het vakantiegeld en belastinggeld ertegenaan gooien.
We doen het klein en knus, met een feest in onze eigen tuin met buffet en muziek enzo. Geen saaie receptie, gewoon een zooi mensen die wij mogen en die ons mogen bij elkaar gegooid
![]()
En als jij graag opnieuw wil trouwen, wat let je dan? Gewoon doen
@Linda, heb je nog steeds een photoshopper nodig? Ik kan vanavond wel even kijken?
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:08 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
k heb het al heel matigjes opgelost met paintMaar thnx
En je bruiloft klinkt echtMogen we de foto's hier zien tzt?
over bruiloften gesproken, Lotte is nu 68cm en die gaat dus wel in maatje 74 passen eind juni (of juli? geen idee meer), dus bij deze de bestelling voor jurkje maat 74![]()
Da's je vriend / man?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:01 schreef k_i_m het volgende:
Die ouwe knieperd hier heeft te kort gemeten. Nu staan die mannen met de vloerbedekking er een knip en plakwerk van te maken om het nog passend te krijgen.
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:12 schreef innepin het volgende:
[..]Ook goed. Anders hoor ik het wel
Foto's, sure, maar ehh er ligt hier wel een uitnodiging voor je klaar hoorKan je zelf komen kijken
JurkjesKun je het via de site doen? Kan je meteen een stofje uitkiezen en een modelletje enzo. (Ohnee je wilde dat blauwe stofje natuurlijk! Welk modelletje?) En dan heb ik wat om door te sturen naar mams.
tarieven zijn verlaagd en we zijn overgestapt naar een goedkopere. Maandtarief omhoog gegooid dus hopelijk staan we nu een beetje veilig. Vorig jaar mochten we 375 bijbetalenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:13 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm dat is minder. HOpelijk valt door de verlaging van de tarieven de schade nog enigszins mee. Wij zijn vorig jaar wel meer per maand gaan betalen.. misschien heft het elkaar een beetje op. Just wait and see.
Voor hoeveel dagen in de week is dat dan? Want dat is ook wel een serieus bedragquote:Op woensdag 21 april 2010 14:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Bijbetalen is niet grappig, helemaal niet als het om veel geld gaat
Wij hebben de eerste3 maanden kinderopvangtoeslag alweer terug kunnen betalen a 2100 euro.
Mijn moeder is gestopt met de opleiding voor gastouders.....vandaar
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Bijbetalen is niet grappig, helemaal niet als het om veel geld gaat
Wij hebben de eerste3 maanden kinderopvangtoeslag alweer terug kunnen betalen a 2100 euro.
Mijn moeder is gestopt met de opleiding voor gastouders.....vandaar
Ik ook nie!quote:Op woensdag 21 april 2010 14:28 schreef Poppejans het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zou dan serieus moeten vragen om een afbetalingsregeling van maaaanden, ik zou dat nooit in een paar maanden kunnen betalen
De stichting waarvoor zij werkte bood de opleiding wel aan, maar heel uitgebreid. Met een studieboek, opdrachten (zowel praktijk als theorie) meerdere toetsen, een meneertje (of mevrouwtje) die 4 uur lang komt meekijken, EHBO moest opnieuw...ga zo maar door.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:35 schreef Raissa het volgende:
Tjee Karin, dat is een hoop geld. Waarom is je moeder gestopt met de opleiding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |