Over 6 weken ben ik 28 weken zwangerquote:Op woensdag 21 april 2010 11:28 schreef miss_sly het volgende:
Lekker Ticootje
ik ben over 6 weken op vakantie
maar jullie krijgen een nieuw huis, dan waan je je de eerste weken ook in vakantiesferenquote:
*ook*quote:
sauerland volgende week?quote:
Ja, dat ga ik never nooit niet overtreffen natuurlijkquote:Op woensdag 21 april 2010 11:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Over 6 weken ben ik 28 weken zwanger
Hier ook niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:28 schreef k_i_m het volgende:
Wij gaan helemaal niet dit jaar.
ook geen weekendjequote:
Nou in ieder geval nog op tijdquote:Op woensdag 21 april 2010 11:19 schreef k_i_m het volgende:
We kregen een brief waarin stond dat ze met trots konden verkondigen (. ) dat ze op de laatste dag dat ze nog hadden aan alle opschortende voorwaarden hadden voldaan en dat we binnenkort uitgenodigd gaan worden voordat de bouw begint
.
Jup Sauerland. En het mooie weer heb ik besteld, dus dat komt helemaal goed!quote:Op woensdag 21 april 2010 11:29 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
sauerland volgende week?
Lekker joh![]()
Hehe, en als je dan met groot gevecht toch iets hebt aangekregen trekt ze het zeker net zo snel weer uit?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
er loop hier een klein meisje bloot door huis, die weigert zich aan te laten kleden
Ik hoop maar dat ze niet op de bank piest
Da's altijd een goed bericht Estrys: op schema. EN jij hoopt dus op een minder strenge winter dan afgelopen jaar..? Een nieuw huisquote:Op woensdag 21 april 2010 11:30 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nou in ieder geval nog op tijd![]()
Bij ons gaan ze deze week de hoogte in met de murenOplevering nog altijd op schema: december
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |