Ja, we lagen lekker in zijn tweepersoons.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:23 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Heb jij een romantische ontmoeting met hem?
Mamma.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, we lagen lekker in zijn tweepersoons.
Succesquote:Op woensdag 21 april 2010 21:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja vet kuten ik heb morgen weer eentje om 9 uur dus ik ga nu leren
doei
!
Tof zegquote:Op woensdag 21 april 2010 21:40 schreef Fems het volgende:
Padadaa.
Zometeen drankje doen met een vriendinnetje uit leiden!
Heel vervelend.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoi Grunn!
Tukker hier.
Hoe is Koninginnedag in jullie mooie stad?
De vorige keer kwam ik een Tukker tegen. Daarna ben ik maar naar huis gegaan.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoi Grunn!
Tukker hier.
Hoe is Koninginnedag in jullie mooie stad?
Nee.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:27 schreef NelsonWandelaar het volgende:
zijn er hier nog mensen WAKKER?
Friezen brengen het slechtste in mij boven.quote:Op donderdag 22 april 2010 00:03 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nelson toch, zulke taal zijn we niet van jou gewend.
Hoe is het met het gestel? Nog reactie van gisteren?quote:
Klopt, maar ik moest nog even wat drinken in de stad!quote:Op donderdag 22 april 2010 00:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En eerder was je nog zo slaperig ...
Het gaat. Best veel reactie, maar dat had ik wel verwacht. Heb gister dan ook erg erg matig mee getraind..quote:Op donderdag 22 april 2010 00:22 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Hoe is het met het gestel? Nog reactie van gisteren?
Doe nou maar rustig aan dan. Doe ik ook altijd.quote:Op donderdag 22 april 2010 00:25 schreef Fems het volgende:
Het gaat. Best veel reactie, maar dat had ik wel verwacht. Heb gister dan ook erg erg matig mee getraind..
Hoe is het daar in het verre vinkhuizen?
Je 'moest' wat drinken in de stad? En dan noem je mij een zuiplapquote:Op donderdag 22 april 2010 00:25 schreef Fems het volgende:
[..]
Klopt, maar ik moest nog even wat drinken in de stad!
[..]
Ik zal jou als voorbeeld nemen, goed?quote:Op donderdag 22 april 2010 00:32 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Doe nou maar rustig aan dan. Doe ik ook altijd.
Vinkhuizen is goed!
Ik heb netjes aan de cola gezeten! dusquote:Op donderdag 22 april 2010 00:37 schreef Luco het volgende:
[..]
Je 'moest' wat drinken in de stad? En dan noem je mij een zuiplap!
quote:Op donderdag 22 april 2010 00:38 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik zal jou als voorbeeld nemen, goed?
[..]
Ik heb netjes aan de cola gezeten! dus
Ga je fijn spelen vandaag?quote:Op donderdag 22 april 2010 07:46 schreef JH87 het volgende:
Doei Jelmer!
toch niet, want ook ik werd midden in de nacht wakker. Later wel weer in slaap gevallenquote:Op donderdag 22 april 2010 03:46 schreef Oneself het volgende:
Ennnn ik ben ook wakker. Weer.![]()
Ik gok - hoop - dat jullie Grunnegers nu allemaal heerlijk op de groene heuvels in dromenland spelen.
quote:Op donderdag 22 april 2010 09:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
toch niet, want ook ik werd midden in de nacht wakker. Later wel weer in slaap gevallen
Aaaah, zo vervelend is dat. Dan probeer je te slapen, en juist omdat je wilt, lukt het niet. Ik lag namelijk al een uur te woelen.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:07 schreef Luco het volgende:
En ook ik werd rond dat tijdstip wakker door huisgenoten die terugkwamen uit de stad.
Overigens verder heerlijk geslapen, net wakker. Dus bij deze: Goedemorgen
Hoe laat ben je uiteindelijk weer in slaap gevallen dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:20 schreef Oneself het volgende:
[..]
[..]
Aaaah, zo vervelend is dat. Dan probeer je te slapen, en juist omdat je wilt, lukt het niet. Ik lag namelijk al een uur te woelen.Nou ja, en dan ga je maar FOK!en he.
Goedemorgen overigens, wakker gebeld door de deurbel en al.
Half uurtje gerommeld, dus denk rond 4.15/4.30? Zombie-days nu dusquote:Op donderdag 22 april 2010 10:24 schreef Luco het volgende:
[..]
Hoe laat ben je uiteindelijk weer in slaap gevallen dan?
Neuh, ik slaap heel licht en word gewoon heel snel wakker. Telefoon in trilstand die op m'n bank ligt en afgaat word ik al wakker van.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:48 schreef Oneself het volgende:
[..]
Half uurtje gerommeld, dus denk rond 4.15/4.30? Zombie-days nu dus![]()
![]()
Waren je roomies zo luidruchtig dan? Das ook lekker!
Haha, dat hangt af van de 'trilstand' die je telefoon heeft. Aangezien sommige tril-functies nog meer geluid maken dan een normale beltone.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:55 schreef Luco het volgende:
[..]
Neuh, ik slaap heel licht en word gewoon heel snel wakker. Telefoon in trilstand die op m'n bank ligt en afgaat word ik al wakker van.
Nope, alles doet het! Waar ergens zit je dan?!quote:Op donderdag 22 april 2010 11:12 schreef BluesRebel het volgende:
Ik heb sinds vanmorgen geen tv-ontvangst. Nog meer mensen hier last van?
Als ie in m'n zak zit voel ik 'm meestal niet afgaan, dus zo denderend is die trilstand niet,quote:Op donderdag 22 april 2010 11:16 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, dat hangt af van de 'trilstand' die je telefoon heeft. Aangezien sommige tril-functies nog meer geluid maken dan een normale beltone.![]()
In Helpman is gewoon TV.quote:Nope, alles doet het! Waar ergens zit je dan?!
Hoendiepflat?quote:Op donderdag 22 april 2010 11:26 schreef BluesRebel het volgende:
Ik zit in de Zeeheldenbuurt.
@ jullie gesprek. Ik slaap ook heel licht. Vanochtend 5 uur wakker geworden terwijl ik de wekker om 7 uur had gezet. Denk door het het licht. Ben kapot
Oh sorry hoor, meneer de korfballer.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:20 schreef Luco het volgende:
[..]
Als ie in m'n zak zit voel ik 'm meestal niet afgaan, dus zo denderend is die trilstand niet,
[..]
Geen gordijntjes/verduistering oid? En op zich is wakker worden door het licht wel lekker toch?quote:Op donderdag 22 april 2010 11:26 schreef BluesRebel het volgende:
Ik zit in de Zeeheldenbuurt.
@ jullie gesprek. Ik slaap ook heel licht. Vanochtend 5 uur wakker geworden terwijl ik de wekker om 7 uur had gezet. Denk door het het licht. Ben kapot
Gaan we persoonlijk worden?quote:Op donderdag 22 april 2010 12:17 schreef Oneself het volgende:
[..]
Oh sorry hoor, meneer de korfballer.![]()
Ik heb wel een tandarts hier om de hoek zitten. ik weet alleen niet of hij goed is. Weet alleen dat het er wel altijd druk is.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:16 schreef Fems het volgende:
Even een vraagje. Wie heeft een fijne tandarts hier in grunn?
Jawel, maar heb enorme ramen en er komt een klein beetje onder de gordijnen door. Zoals ik al zei, ik slaap HEEL licht.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:17 schreef Oneself het volgende:
[..]
Geen gordijntjes/verduistering oid? En op zich is wakker worden door het licht wel lekker toch?
Is dit al zo persoonlijk?quote:
Hm, langere gordijnen? Of ligt dat voor de hand..quote:Op donderdag 22 april 2010 12:23 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Jawel, maar heb enorme ramen en er komt een klein beetje onder de gordijnen door. Zoals ik al zei, ik slaap HEEL licht.
Niet als het elke dag rond 6 uur gebeurd
Beide geen optiequote:Op donderdag 22 april 2010 12:36 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hm, langere gordijnen? Of ligt dat voor de hand..![]()
Misschien een slaapmaskertje?
[ afbeelding ]
Luxaflex?quote:
waarom zijn langere gordijnen geen optie ?quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:52 schreef Slaif het volgende:
Misschien moet je een andere UI proberen.
quote:
Omdat het plafond behoorlijk hoog is en ik deze niet eens eraf kan halenquote:Op donderdag 22 april 2010 12:53 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
waarom zijn langere gordijnen geen optie ?
Of duct tape aan de onderkant zodat ze wel al het licht tegen houden.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:20 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
[..]
Omdat het plafond behoorlijk hoog is en ik deze niet eens eraf kan halenMaar er is ook niks mis met deze gordijnen, ze staan maar een centimeter boven de vensterbank. Toch vind ik het te licht
Misschien even van plaats wisselen.
Verduisteren je gordijnen dan wel genoeg? Of staat je bed te dicht bij het raamquote:Op donderdag 22 april 2010 13:20 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
[..]
Omdat het plafond behoorlijk hoog is en ik deze niet eens eraf kan halenMaar er is ook niks mis met deze gordijnen, ze staan maar een centimeter boven de vensterbank. Toch vind ik het te licht
Misschien even van plaats wisselen.
Ik denk dat 2e. Moet even een beetje draaien. Hopelijk merk ik het dan minder opquote:Op donderdag 22 april 2010 13:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Verduisteren je gordijnen dan wel genoeg? Of staat je bed te dicht bij het raam
Gewoon duct tape over je ogen...quote:Op donderdag 22 april 2010 13:24 schreef Oneself het volgende:
Of duct tape aan de onderkant zodat ze wel al het licht tegen houden.
Gewoon naar de studentenadministratie op je eigen locatie gaan en vragen om een uitdraai, ze kunnen alles terugvinden (zelf ook wel eens gedaan namelijk) lijkt me vrij logischquote:Op donderdag 22 april 2010 12:59 schreef 2dope het volgende:
(HH-vraagje): Is het ooit iemand gelukt of weet iemand of het mogelijk is om oude progresslijsten terug te vinden? Dan heb ik het dus over progresslijsten van een voorgaande/afgesloten/afgebroken studie.
Ik heb een mogelijkheid om vrijstelling te fixen voor een paar vakken die ik al uitgebreid een keer behandeld heb in een voorgaande studie.. Mijn huidige docent geeft aan dat wanneer de betreffende docent die het vak destijds gaf de resultaten niet meer heeft, het ook mogelijk is om e.e.a. te (proberen) achterhalen bij de centrale studentenadministratie.
Iemand ervaring?.
Oké cheers, leek mij ook vrij logisch, vooral als een docent het zelf adviseert. Ik had alleen een paar faal-verhalen gehoord van lui die het niet gelukt was. Maarja, verhalenquote:Op donderdag 22 april 2010 14:43 schreef JAY-T het volgende:
[..]
Gewoon naar de studentenadministratie op je eigen locatie gaan en vragen om een uitdraai, ze kunnen alles terugvinden (zelf ook wel eens gedaan namelijk) lijkt me vrij logisch
Dank jequote:
MVM Tandartsen is fijn.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:16 schreef Fems het volgende:
Even een vraagje. Wie heeft een fijne tandarts hier in grunn?
Dankjewel. Mijn moeder vind dat ik een tandarts in Groningen moet zoeken. En de tandarts thuisthuis was dan niet super.quote:
Héél vriendelijk. Ik ben er nu twee keer geweest, één keer voor de tandarts en één keer voor de mondhygiëniste, en allebei namen ze uitgebreid de tijd om uit te leggen wat ze gingen doen en zo. En beide keren was ik precies op tijd aan de beurt en ook klaar in precies de tijd dat het zou duren. Het is wel een stukje fietsen, maar ach, voor die paar keer per jaar dat je er komt.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:27 schreef Fems het volgende:
[..]
Dankjewel. Mijn moeder vind dat ik een tandarts in Groningen moet zoeken. En de tandarts thuisthuis was dan niet super.
Zijn ze vriendelijk en secuur? Niet een die zomaar je mond open trekt zonder wat te zeggen?
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Héél vriendelijk. Ik ben er nu twee keer geweest, één keer voor de tandarts en één keer voor de mondhygiëniste, en allebei namen ze uitgebreid de tijd om uit te leggen wat ze gingen doen en zo. En beide keren was ik precies op tijd aan de beurt en ook klaar in precies de tijd dat het zou duren. Het is wel een stukje fietsen, maar ach, voor die paar keer per jaar dat je er komt.
Dan heb je mn tandarts niet gezien.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:54 schreef Luco het volgende:
Wat boeit die tandarts nou, als de assistente maar lief lacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |