Spelletje doen?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:36 schreef Fems het volgende:
Ik verveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel me!
En ik ga toch echt voor ligretto, kolonisten of monopoly
Klinkt gezellig, alleen moet ik passen. Morgen dus tentamen en vanavond al andere plannen.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:35 schreef Nixx- het volgende:
Als er genoeg interesse is kunnen we misschien kijken of er wat te organiseren valt.
Alleen 23:00 is echt een harde grens voor me.
Ik moet de dag erna gewoon weer naar het werk toe.
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:30 schreef Luco het volgende:
RIsk of Macchiavelli, dat zijn mijn spellen.
Mee eens.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:34 schreef Jesse_ het volgende:
SSB:Brawl en Mario Kart zijn mijn spellen
onnutteloos bezig zijn?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:39 schreef Luco het volgende:
Klinkt gezellig, alleen moet ik passen. Morgen dus tentamen en vanavond al andere plannen.
Ah wat een geluk dan! Londen, super leuk.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:36 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ryanair heeft net op tijd besloten alle vluchten naar Engeland weer te hervatten.
Morgen Londen.
Waar zie je dat precies staan? Kan dit bericht niet vinden op de site.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:36 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ryanair heeft net op tijd besloten alle vluchten naar Engeland weer te hervatten.
Morgen Londen.
quote:(E) Flights between Ireland and UK cancelled until 1300hrs Fri 23rd April to allow for extra flights from Ireland to Continental Europe and from UK to Continental Europe on Thursday 22nd April.
Langs de kantine om clubblad langs te brengen.quote:
(B) All flights in Northern Europe (except flights between Ireland and the UK) to operate as scheduled from 05.00hrs Thurs 22nd April.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:42 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Waar zie je dat precies staan? Kan dit bericht niet vinden op de site.
Edit: Dit stukje?
[..]
Ah ja, op de Engelse site staat het wel, de NL-se (nog) niet. Beter voor jou, iigquote:Op woensdag 21 april 2010 13:44 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
(B) All flights in Northern Europe (except flights between Ireland and the UK) to operate as scheduled from 05.00hrs Thurs 22nd April.
Ryanair today (Wed 21st April) at 12.00hrs confirmed that it continues to operate Southbound flights from Spain, Southern Italy, South of France, Malta and Morocco as scheduled. From tomorrow Thurs 22nd April, Ryanair expects to resume a full schedule of Northern European flights (except flights between Ireland and the UK). Passengers holding reservations on these flights at these airports, should continue to present themselves at these airports as normal on Thurs 22nd April.
quote:(D)Ryanair expects more delays and cancellations on Thurs/Friday as Europe’s ATC’s and airports struggle to handle the volume of flights.
Het is nog niet 100%, maar we gaan morgen gewoon naar Bremen en dan zien we wel verder.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:08 schreef MaxMark het volgende:
Hoewel dit ook niet echt hoopgevend is:
[..]
Ga je met Public Express of eigen vervoer?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:23 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Het is nog niet 100%, maar we gaan morgen gewoon naar Bremen en dan zien we wel verder.
Eigen vervoer.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:01 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ga je met Public Express of eigen vervoer?
Niet alleen bij dat dispuut hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 15:02 schreef MaxMark het volgende:
Gaat goed daar, met de PR
Cocaïnegebruik bij dispuut Albertus
Heel AM is een bolwerk van snuivende studenten?quote:
Zo erg is het natuurlijk ook niet, maar het beperkt zich niet tot dat dispuutquote:Op woensdag 21 april 2010 15:36 schreef Luco het volgende:
[..]
Heel AM is een bolwerk van snuivende studenten?
Do tell.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:41 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Zo erg is het natuurlijk ook niet, maar het beperkt zich niet tot dat dispuut
Ik moest lachenquote:Op woensdag 21 april 2010 16:08 schreef Nixx- het volgende:
[flauwe grappenmodus aan]
Ik zie liever alleen slikkende studentes!
[/flauwe grappenmodus uit]
Volgens mij zit er ook een winkeltje in de Pelsterstraat. Vlakbij de parkeergarage. Ze hebben in ieder geval bandshirts. Vast ook wel draken en wolven.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:18 schreef Jesse_ het volgende:
Zeg, waar kopen jullie je draken/wolvenshirts in de stad?
Heb je daar niet al een topic voor geopend,quote:Op woensdag 21 april 2010 16:18 schreef Jesse_ het volgende:
Zeg, waar kopen jullie je draken/wolvenshirts in de stad?
Valt wel aan je posthistory te zien, ja.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:08 schreef Nixx- het volgende:
[flauwe grappenmodus aan]
Ik zie liever alleen slikkende studentes!
[/flauwe grappenmodus uit]
Die verraad wel iets, maar niet het complete plaatje.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Valt wel aan je posthistory te zien, ja.
Korfbal zeker?quote:Op woensdag 21 april 2010 18:50 schreef Luco het volgende:
Bluurgh, mag straks op en neer naar Kardinge...
Ja, clubblad brengen... Pak de bus wel, lekker lui doen.quote:
Oh handy, ik vroeg me dat laatst net af. Thanks!quote:Op woensdag 21 april 2010 19:54 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik doe m'n sneakers gewoon met een lading handdoeken op 60 graden inclusief wasmiddel en centrifugeren.
Heb jij een romantische ontmoeting met hem?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:21 schreef Breathtaking het volgende:
Ook een halflege fles wijn voor de liefhebber!
Je hebt veel harder gezopen, zat nog maar een kleine 2 cm in die fles.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:21 schreef Breathtaking het volgende:
Ook een halflege fles wijn voor de liefhebber!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |