Ik moest lachenquote:Op woensdag 21 april 2010 16:08 schreef Nixx- het volgende:
[flauwe grappenmodus aan]
Ik zie liever alleen slikkende studentes!
[/flauwe grappenmodus uit]
Volgens mij zit er ook een winkeltje in de Pelsterstraat. Vlakbij de parkeergarage. Ze hebben in ieder geval bandshirts. Vast ook wel draken en wolven.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:18 schreef Jesse_ het volgende:
Zeg, waar kopen jullie je draken/wolvenshirts in de stad?
Heb je daar niet al een topic voor geopend,quote:Op woensdag 21 april 2010 16:18 schreef Jesse_ het volgende:
Zeg, waar kopen jullie je draken/wolvenshirts in de stad?
Valt wel aan je posthistory te zien, ja.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:08 schreef Nixx- het volgende:
[flauwe grappenmodus aan]
Ik zie liever alleen slikkende studentes!
[/flauwe grappenmodus uit]
Die verraad wel iets, maar niet het complete plaatje.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Valt wel aan je posthistory te zien, ja.
Korfbal zeker?quote:Op woensdag 21 april 2010 18:50 schreef Luco het volgende:
Bluurgh, mag straks op en neer naar Kardinge...
Ja, clubblad brengen... Pak de bus wel, lekker lui doen.quote:
Oh handy, ik vroeg me dat laatst net af. Thanks!quote:Op woensdag 21 april 2010 19:54 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik doe m'n sneakers gewoon met een lading handdoeken op 60 graden inclusief wasmiddel en centrifugeren.
Heb jij een romantische ontmoeting met hem?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:21 schreef Breathtaking het volgende:
Ook een halflege fles wijn voor de liefhebber!
Je hebt veel harder gezopen, zat nog maar een kleine 2 cm in die fles.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:21 schreef Breathtaking het volgende:
Ook een halflege fles wijn voor de liefhebber!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |