Ga je fijn spelen vandaag?quote:Op donderdag 22 april 2010 07:46 schreef JH87 het volgende:
Doei Jelmer!
toch niet, want ook ik werd midden in de nacht wakker. Later wel weer in slaap gevallenquote:Op donderdag 22 april 2010 03:46 schreef Oneself het volgende:
Ennnn ik ben ook wakker. Weer.![]()
Ik gok - hoop - dat jullie Grunnegers nu allemaal heerlijk op de groene heuvels in dromenland spelen.
quote:Op donderdag 22 april 2010 09:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
toch niet, want ook ik werd midden in de nacht wakker. Later wel weer in slaap gevallen
Aaaah, zo vervelend is dat. Dan probeer je te slapen, en juist omdat je wilt, lukt het niet. Ik lag namelijk al een uur te woelen.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:07 schreef Luco het volgende:
En ook ik werd rond dat tijdstip wakker door huisgenoten die terugkwamen uit de stad.
Overigens verder heerlijk geslapen, net wakker. Dus bij deze: Goedemorgen
Hoe laat ben je uiteindelijk weer in slaap gevallen dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:20 schreef Oneself het volgende:
[..]
[..]
Aaaah, zo vervelend is dat. Dan probeer je te slapen, en juist omdat je wilt, lukt het niet. Ik lag namelijk al een uur te woelen.Nou ja, en dan ga je maar FOK!en he.
Goedemorgen overigens, wakker gebeld door de deurbel en al.
Half uurtje gerommeld, dus denk rond 4.15/4.30? Zombie-days nu dusquote:Op donderdag 22 april 2010 10:24 schreef Luco het volgende:
[..]
Hoe laat ben je uiteindelijk weer in slaap gevallen dan?
Neuh, ik slaap heel licht en word gewoon heel snel wakker. Telefoon in trilstand die op m'n bank ligt en afgaat word ik al wakker van.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:48 schreef Oneself het volgende:
[..]
Half uurtje gerommeld, dus denk rond 4.15/4.30? Zombie-days nu dus![]()
![]()
Waren je roomies zo luidruchtig dan? Das ook lekker!
Haha, dat hangt af van de 'trilstand' die je telefoon heeft. Aangezien sommige tril-functies nog meer geluid maken dan een normale beltone.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:55 schreef Luco het volgende:
[..]
Neuh, ik slaap heel licht en word gewoon heel snel wakker. Telefoon in trilstand die op m'n bank ligt en afgaat word ik al wakker van.
Nope, alles doet het! Waar ergens zit je dan?!quote:Op donderdag 22 april 2010 11:12 schreef BluesRebel het volgende:
Ik heb sinds vanmorgen geen tv-ontvangst. Nog meer mensen hier last van?
Als ie in m'n zak zit voel ik 'm meestal niet afgaan, dus zo denderend is die trilstand niet,quote:Op donderdag 22 april 2010 11:16 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, dat hangt af van de 'trilstand' die je telefoon heeft. Aangezien sommige tril-functies nog meer geluid maken dan een normale beltone.![]()
In Helpman is gewoon TV.quote:Nope, alles doet het! Waar ergens zit je dan?!
Hoendiepflat?quote:Op donderdag 22 april 2010 11:26 schreef BluesRebel het volgende:
Ik zit in de Zeeheldenbuurt.
@ jullie gesprek. Ik slaap ook heel licht. Vanochtend 5 uur wakker geworden terwijl ik de wekker om 7 uur had gezet. Denk door het het licht. Ben kapot
Oh sorry hoor, meneer de korfballer.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:20 schreef Luco het volgende:
[..]
Als ie in m'n zak zit voel ik 'm meestal niet afgaan, dus zo denderend is die trilstand niet,
[..]
Geen gordijntjes/verduistering oid? En op zich is wakker worden door het licht wel lekker toch?quote:Op donderdag 22 april 2010 11:26 schreef BluesRebel het volgende:
Ik zit in de Zeeheldenbuurt.
@ jullie gesprek. Ik slaap ook heel licht. Vanochtend 5 uur wakker geworden terwijl ik de wekker om 7 uur had gezet. Denk door het het licht. Ben kapot
Gaan we persoonlijk worden?quote:Op donderdag 22 april 2010 12:17 schreef Oneself het volgende:
[..]
Oh sorry hoor, meneer de korfballer.![]()
Ik heb wel een tandarts hier om de hoek zitten. ik weet alleen niet of hij goed is. Weet alleen dat het er wel altijd druk is.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:16 schreef Fems het volgende:
Even een vraagje. Wie heeft een fijne tandarts hier in grunn?
Jawel, maar heb enorme ramen en er komt een klein beetje onder de gordijnen door. Zoals ik al zei, ik slaap HEEL licht.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:17 schreef Oneself het volgende:
[..]
Geen gordijntjes/verduistering oid? En op zich is wakker worden door het licht wel lekker toch?
Is dit al zo persoonlijk?quote:
Hm, langere gordijnen? Of ligt dat voor de hand..quote:Op donderdag 22 april 2010 12:23 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Jawel, maar heb enorme ramen en er komt een klein beetje onder de gordijnen door. Zoals ik al zei, ik slaap HEEL licht.
Niet als het elke dag rond 6 uur gebeurd
Beide geen optiequote:Op donderdag 22 april 2010 12:36 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hm, langere gordijnen? Of ligt dat voor de hand..![]()
Misschien een slaapmaskertje?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |