quote:Mafia II is a sandbox-style action-adventure video game which is the sequel to Mafia: The City of Lost Heaven. It is being developed by 2K Czech, previously known as Illusion Softworks and will be published by 2K Games.
Mafia 2 was announced in August 2007 at the Leipzig Games Convention and will be available for PlayStation 3, Microsoft Windows and Xbox 360. It is scheduled for release in North America on 24 August 2010 and in other regions on 27 August 2010.
Het gaat er wat mij betreft vooral om wat je in die wereld kan doen.quote:
Hoop dat ook.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
De grote van een map, dat boeit me ook niet. Maar is wel leuk, ah well... wellicht zijn er nu veel meer binnendecors dan in alle ander sandbox games samen.
Idd, moet je voor de lol eens GTA 4 aanzetten na JC2 te hebben gespeeld. Wat gaat alles in GTA 4 dan sloom zeg. Waarom? Omdat snelheid veel meer de grote van een spel bepaalt dan een virtueel oppervlak.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:27 schreef HL_Dog43 het volgende:
Je kan games als JC2 niet vergelijken met GTA 4 of Mafia 2.
Ja en elk dorpje is hetzelfdequote:Op woensdag 21 april 2010 12:20 schreef vosss het volgende:
De demo van JC2 had al 35 square miles en dat was slechts een heel klein stukje van het totaal zegmaar
JC2quote:Op woensdag 21 april 2010 12:20 schreef vosss het volgende:
De demo van JC2 had al 35 square miles en dat was slechts een heel klein stukje van het totaal zegmaar
Inderdaadquote:Op woensdag 21 april 2010 12:06 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Hoop dat ook.
Grote stad is leuk, maar een kleine stad waar ja all gebouwen in kan zou pas echt vet zijn.
Dat was de grootte van de map in Mafia - City of Lost Heavenquote:The total area of the city measures approximately 4.6 km x 2.2 km (2.9 x 1.4 miles). Outside the city are several square-miles of peaceful countryside. The countryside is also the location of the Lost Heaven International Airport. The total area of the countryside measures about 30 to 40 square kilometers.
Jemig wat is jou probleemquote:Op woensdag 21 april 2010 13:23 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
JC2_! Mensen die dat spel gekocht hebben, mogen direct opgehangen worden.
Mensen die dit soort uitspraken doen, mogen wat mij betreft opgehangen worden.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:23 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
JC2_! Mensen die dat spel gekocht hebben, mogen direct opgehangen worden.
doe die Roflpantoffel eens bannen, doodsbedreiging que?quote:
True, maar 1/3e van GTA 4 is wel erg klein.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:41 schreef Nielsch het volgende:
Het gaat er wat mij betreft vooral om wat je in die wereld kan doen.
De auto's zullen ook wel weer langzamer zijn dan in GTA en dus doe je er nog net zo lang over om van de ene kant naar de andere kant te rijdenquote:Op woensdag 21 april 2010 15:42 schreef bascross het volgende:
[..]
True, maar 1/3e van GTA 4 is wel erg klein.
Zo ja, dat weet ik nog van Mafia1. Moest je echt engelengeduld hebben in die bakkies. Dat had wel zijn charme. Mooi spel, hoop echt dat 2 een waardig opvolger is. De trailers doen vermoeden van wel.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:36 schreef Jegorex het volgende:
[..]
De auto's zullen ook wel weer langzamer zijn dan in GTA en dus doe je er nog net zo lang over om van de ene kant naar de andere kant te rijden
Het was dan ook echt een verademing toen ik in die race auto zatquote:Op woensdag 21 april 2010 16:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Zo ja, dat weet ik nog van Mafia1. Moest je echt engelengeduld hebben in die bakkies. Dat had wel zijn charme. Mooi spel, hoop echt dat 2 een waardig opvolger is. De trailers doen vermoeden van wel.
Wat overdreven.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:13 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
doe die Roflpantoffel eens bannen, doodsbedreiging que?
Vanaf het moment je kon rijden met een Schubert Extra Six, ging het best vooruit.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:44 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Het was dan ook echt een verademing toen ik in die race auto zat
Wat vond ik dat een KUT missie zeg.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:44 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Het was dan ook echt een verademing toen ik in die race auto zat
Precies.quote:Op donderdag 22 april 2010 08:39 schreef Nielsch het volgende:
Ja eind augustus is wel prima eigenlijk. Dan is Red Dead Redemption zo'n 3 maanden oud en wordt het wellicht tijd om weer aan iets nieuws te beginnen.
Ik snap echt niet waarom iedereen die missie moeilijk vond.quote:Op donderdag 22 april 2010 08:34 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Wat vond ik dat een KUT missie zeg.
Wat een pareltje is het toch ook he..quote:
De praat animaties kunnen wel wat beter.....quote:
quote:
Een van de beste games ooit. Zeker een aanrader en ga je schamen dat je die nog nooit gespeeld hebtquote:Op maandag 24 mei 2010 23:16 schreef arucard het volgende:
Mafia 1 nog nooit gespeeld, aanrader?
Er zit een hoop tijd tussen ja, maar een game als Alan Wake is toch vele malen langer in ontwikkeling geweestquote:Maffia II heeft heel en heel lang op zich laten wachten
Gozer als je die game hebt gespeeld ga je bijna zelf met een Italiaans accent pratenquote:
The Godfather was dan wel weer een flutgame eerste klas.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:42 schreef pagadder het volgende:
[..]
Mafia heeft het beste verhaal ooit. The Godfather waardig zou ik zelfs zeggen.
Idd, maar ik bedoelde de film, of beter gezegd het boek, want dat is nog uitgebreider.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:57 schreef vosss het volgende:
[..]
The Godfather was dan wel weer een flutgame eerste klas.
Mafia staat op een gedeelte eerste plek met tofste games ever samen met Max Payne
Wow, als die beschikbaar komt voor pre-order dan gaat deze er komen.quote:
http://www.gamed.nl/view/76792quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:37 schreef WSquater het volgende:
Tear-resistant paper? Ben benieuwd of mensen het gaan uitproberenZiet er trouwens wel gaaf uit. Als het voor een mooie prijs is, koop ik de CE.
Dat snapte ik wel hoorquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:30 schreef pagadder het volgende:
[..]
Idd, maar ik bedoelde de film, of beter gezegd het boek, want dat is nog uitgebreider.![]()
Kan hem in NL nog niet vinden.quote:
Haha, ik wacht als sinds 2003. Maar het gaat nu eindelijk écht gebeuren.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:30 schreef appelsjap het volgende:
kan echt niet wachten, final fantasy enzo hebben me nooit geboeid, maar ik wacht nu al serieus meer dan 2 jaar op dit spel.
Alleen als er in die gebouwen iets te doen is, anders heeft het weinig zin. Stel dat je alle gebouwen in GTA IV in zou kunnen, dan zou je je daar in 99% van de gevallen heel erg vervelen.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:06 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Hoop dat ook.
Grote stad is leuk, maar een kleine stad waar ja all gebouwen in kan zou pas echt vet zijn.
Het autorijden in Mafia, non-arcade style zegmaar, was (en is) echt geweldig. Het ging - zeker in het begin, in de vierkante broodbakken - niet zo hard, maar later werd het echt geweldig. Bovendien kostte het tijd om het rijden onder de knie te krijgen. Hoe vaak ik wel niet tegen een lantaarnpaal heb gestaan...quote:Op woensdag 21 april 2010 16:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Zo ja, dat weet ik nog van Mafia1. Moest je echt engelengeduld hebben in die bakkies. Dat had wel zijn charme. Mooi spel, hoop echt dat 2 een waardig opvolger is. De trailers doen vermoeden van wel.
Inderdaad, deel 1 draaide volgens mij voornamelijk om het rijden.. Ik weet nog, 1 missie waarbij ik allemaal gangsters achter me aan had zitten terwijl ik in zo'n slome t-ford ree, op het eind was dat ding helemaal verrot, kwam amper meer een heuvel op, tank zo goed als leeg, en toch net de missie gehaald.quote:Op donderdag 27 mei 2010 05:40 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het autorijden in Mafia, non-arcade style zegmaar, was (en is) echt geweldig. Het ging - zeker in het begin, in de vierkante broodbakken - niet zo hard, maar later werd het echt geweldig. Bovendien kostte het tijd om het rijden onder de knie te krijgen. Hoe vaak ik wel niet tegen een lantaarnpaal heb gestaan...
Maar op een gegeven moment word je het meester. Zo was ik de eerste van m'n vrienden die de legendarische racemissie op het circuit (in de oude versie, zonder update - dus moeilijker) wist te halen. Dan krijg je toch een beetje respect en da's best lekker af en toe. Één vriend zette trouwens aan het eind van Mafia z'n auto nog steeds tegen een lantaarnpaal, maarja die heeft ook nog steeds z'n rijbewijs niet...![]()
Dit is meteen een punt van kritiek op Mafia 2. Voor zover het te beoordelen valt op basis van de trailers en in-game footage-filmpjes die nu beschikbaar zijn, gaan die auto's véél te hard en véél te makkelijk de bocht om. Ze lijken ook nauwelijk contact met de weg te maken. Ik ben bang dat het autorijden in Mafia 2 een twee-vingers-in-de-neus-verhaal gaat worden en dat zou jammer zijn, omdat stuurmanskunst in het eerste deel juist een belangrijk onderdeel van het spel was.
Dat zou ideaal zijn, maar kun je terugvinden waar wie dat precies gezegd heeft?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:59 schreef Sniz het volgende:
Volgensmij vertelden de developers in een van die filmpjes dat je de besturing van de voertuigen op authentiek of arcade kunt zetten. Voor ieder wat wils dus
Kan het filmpje even zo snel niet vinden, maar wel dit:quote:Op maandag 31 mei 2010 00:36 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat zou ideaal zijn, maar kun je terugvinden waar wie dat precies gezegd heeft?
quote:
Niet dat de game echt een demo nodig heeft. Zal hem niet downloaden in ieder geval.quote:Mafia II demo planned for PC, PS3 and 360
Take-Two CEO Ben Feder has said that when Mafia II releases on August 24 it will redefine the genre, by totally replicating the 1940’s and 50’s in realistic style and will be playable in full at E3 next week.
The firm also confirmed during the call the investors tonight that a demo for the game will be released in August on PC, PS3 and 360 as part of a massive advertising campaign.
Sounds good to us.
VG247
Ik pak toch de demo even mee, alleen om te testen of mijn pc hem wel kan draaien.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:11 schreef ROFLOL het volgende:
Niet dat de game echt een demo nodig heeft. Zal hem niet downloaden in ieder geval.
quote:Op zondag 13 juni 2010 01:13 schreef SoldMayor het volgende:
http://www.gamersnet.nl/m(...)chases_melee_combat/
Lijkt zo toch wel de GOTY te worden
omg ! zag ik nu de country side?!quote:Op zondag 13 juni 2010 01:13 schreef SoldMayor het volgende:
http://www.gamersnet.nl/m(...)chases_melee_combat/
Lijkt zo toch wel de GOTY te worden
Volgens mij exclusief bij FRS.quote:Op zondag 27 juni 2010 09:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Nice![]()
Is de LE al ergens in Nederland te pre-orderen?
Alleen is er in GTA 4 zat te doenquote:Op zondag 27 juni 2010 13:16 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik hoop wel dat ze wel dingen toegevoegd hebben om FreeRide leuk te houden, eigenlijk het enige minpunt aan de vorige Mafia was dat er na het uitspelen niet veel meer te doen was. (net als gta 4 dus)
Helaas ook enkel bij de FRSquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:23 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Limited Edition van Mafia II is te pre-ordenen in een free-recordshop winkel. Er stond een advertentie in de PU.
FRS online heeft hem nu, te betalen ook met i-deal etc.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Helaas ook enkel bij de FRS
Zelfs via NL webshops is hij niet leverbaar.
Ja, dat weet ik. Ik heb het over andere webwinkels binnen Nederland. Zelfs vanuit het buitenland is het lastig om de SE binnen te halen voor de pc.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:58 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
FRS online heeft hem nu, te betalen ook met i-deal etc.
Free Recordshop
Wel vet. Maar of ik er nu echt zo ontzettend naar uit kijk..quote:
quote:
Ik kom net aan het minimum met mijn E6600 2.4 2GB en 7800 GTXquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:09 schreef pagadder het volgende:
Systeemeisen pc-versie Mafia 2 bekend gemaakt
Physx zit in de Nvidia GTX kaarten ingebakken, geen aparte kaart meer voor nodig.quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:56 schreef Guy.brush het volgende:
Ik kan echt niet wachten op mafia 2, heb de special edition al bij de Free record shop besteld. Ik vraag me af of dat Pyshx van Nvidia ook echt wat toevoegd. Ben aan het dubben over een nieuwe videokaart (GTX 460 van Nvidia). Echter voor Pyshx heb je een extra dedicated kaart nodig en vraag me af of een extra kaart voor alleen Pyshx ook echt het geld waard is.
Gewoon afwachten, de ervaringen van anderen vertellen je dat dan wel snel genoegquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:56 schreef Guy.brush het volgende:
Ik kan echt niet wachten op mafia 2, heb de special edition al bij de Free record shop besteld. Ik vraag me af of dat Pyshx van Nvidia ook echt wat toevoegd. Ben aan het dubben over een nieuwe videokaart (GTX 460 van Nvidia). Echter voor Pyshx heb je een extra dedicated kaart nodig en vraag me af of een extra kaart voor alleen Pyshx ook echt het geld waard is.
Valt best mee? Best 'standaard' achievements. Veel zoek-achievements ook weer. Damn itquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:52 schreef SoldMayor het volgende:
http://www.xbox360achievements.org/game/mafia-ii/achievements/
Dikke archievements
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Valt best mee? Best 'standaard' achievements. Veel zoek-achievements ook weer. Damn it.
Ho ho ho, FRS exclusive my ass. 75 euro my ass.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:09 schreef pagadder het volgende:
Ik ga eens naar de FRS zien om de CE te bestellen.
quote:The Betrayal of Jimmy will be available as a free download worldwide, and day one exclusively for players who own the PS3 version and enter the voucher code included with the game.
Players can also purchase the DLC for £6.29.
quote:The second DLC pack, Jimmy’s Vendetta, will be available soon after launch, and will offer players a different arcade style of play with new missions and leaderboard competition on PC, PS3 and Xbox 360.
Thxquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ho ho ho, FRS exclusive my ass. 75 euro my ass.
http://www.mediaoffer.nl/playstation_3/717
http://www.mediaoffer.nl/pc/719
http://www.mediaoffer.nl/xbox_360/718
En dan gaat er nog wat euro's af met Addiscount.
Wat Cyberia zei staat ook in jouw bron, heb je die wel gelezen?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:27 schreef Shadeauw het volgende:
Mafia 2 DLC is niet PS3 exclusief dus?
bron
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quequote:Op woensdag 21 juli 2010 18:04 schreef HL_Dog43 het volgende:
Winkel overvallen? Kom terug en het is afgesloten met politielint + de winkel is helemaal leegehaald.
Wel gaaf, komt dan later de winkel ook nog terug of blijft het voor de rest van het spel een soort 'black hole' ?quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:04 schreef HL_Dog43 het volgende:
Winkel overvallen? Kom terug en het is afgesloten met politielint + de winkel is helemaal leegehaald.
Ik hoop wel dat ze de auto physics nog wat bijgewerkt hebbenquote:Op zondag 27 juni 2010 01:50 schreef SoldMayor het volgende:
Zit echt veel detail en sfeer in de game
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |