Haha, ik wacht als sinds 2003. Maar het gaat nu eindelijk écht gebeuren.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:30 schreef appelsjap het volgende:
kan echt niet wachten, final fantasy enzo hebben me nooit geboeid, maar ik wacht nu al serieus meer dan 2 jaar op dit spel.
Alleen als er in die gebouwen iets te doen is, anders heeft het weinig zin. Stel dat je alle gebouwen in GTA IV in zou kunnen, dan zou je je daar in 99% van de gevallen heel erg vervelen.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:06 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Hoop dat ook.
Grote stad is leuk, maar een kleine stad waar ja all gebouwen in kan zou pas echt vet zijn.
Het autorijden in Mafia, non-arcade style zegmaar, was (en is) echt geweldig. Het ging - zeker in het begin, in de vierkante broodbakken - niet zo hard, maar later werd het echt geweldig. Bovendien kostte het tijd om het rijden onder de knie te krijgen. Hoe vaak ik wel niet tegen een lantaarnpaal heb gestaan...quote:Op woensdag 21 april 2010 16:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Zo ja, dat weet ik nog van Mafia1. Moest je echt engelengeduld hebben in die bakkies. Dat had wel zijn charme. Mooi spel, hoop echt dat 2 een waardig opvolger is. De trailers doen vermoeden van wel.
Inderdaad, deel 1 draaide volgens mij voornamelijk om het rijden.. Ik weet nog, 1 missie waarbij ik allemaal gangsters achter me aan had zitten terwijl ik in zo'n slome t-ford ree, op het eind was dat ding helemaal verrot, kwam amper meer een heuvel op, tank zo goed als leeg, en toch net de missie gehaald.quote:Op donderdag 27 mei 2010 05:40 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het autorijden in Mafia, non-arcade style zegmaar, was (en is) echt geweldig. Het ging - zeker in het begin, in de vierkante broodbakken - niet zo hard, maar later werd het echt geweldig. Bovendien kostte het tijd om het rijden onder de knie te krijgen. Hoe vaak ik wel niet tegen een lantaarnpaal heb gestaan...
Maar op een gegeven moment word je het meester. Zo was ik de eerste van m'n vrienden die de legendarische racemissie op het circuit (in de oude versie, zonder update - dus moeilijker) wist te halen. Dan krijg je toch een beetje respect en da's best lekker af en toe. Één vriend zette trouwens aan het eind van Mafia z'n auto nog steeds tegen een lantaarnpaal, maarja die heeft ook nog steeds z'n rijbewijs niet...![]()
Dit is meteen een punt van kritiek op Mafia 2. Voor zover het te beoordelen valt op basis van de trailers en in-game footage-filmpjes die nu beschikbaar zijn, gaan die auto's véél te hard en véél te makkelijk de bocht om. Ze lijken ook nauwelijk contact met de weg te maken. Ik ben bang dat het autorijden in Mafia 2 een twee-vingers-in-de-neus-verhaal gaat worden en dat zou jammer zijn, omdat stuurmanskunst in het eerste deel juist een belangrijk onderdeel van het spel was.
Dat zou ideaal zijn, maar kun je terugvinden waar wie dat precies gezegd heeft?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:59 schreef Sniz het volgende:
Volgensmij vertelden de developers in een van die filmpjes dat je de besturing van de voertuigen op authentiek of arcade kunt zetten. Voor ieder wat wils dus
Kan het filmpje even zo snel niet vinden, maar wel dit:quote:Op maandag 31 mei 2010 00:36 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat zou ideaal zijn, maar kun je terugvinden waar wie dat precies gezegd heeft?
quote:
Niet dat de game echt een demo nodig heeft. Zal hem niet downloaden in ieder geval.quote:Mafia II demo planned for PC, PS3 and 360
Take-Two CEO Ben Feder has said that when Mafia II releases on August 24 it will redefine the genre, by totally replicating the 1940’s and 50’s in realistic style and will be playable in full at E3 next week.
The firm also confirmed during the call the investors tonight that a demo for the game will be released in August on PC, PS3 and 360 as part of a massive advertising campaign.
Sounds good to us.
VG247
Ik pak toch de demo even mee, alleen om te testen of mijn pc hem wel kan draaien.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:11 schreef ROFLOL het volgende:
Niet dat de game echt een demo nodig heeft. Zal hem niet downloaden in ieder geval.
quote:Op zondag 13 juni 2010 01:13 schreef SoldMayor het volgende:
http://www.gamersnet.nl/m(...)chases_melee_combat/
Lijkt zo toch wel de GOTY te worden
omg ! zag ik nu de country side?!quote:Op zondag 13 juni 2010 01:13 schreef SoldMayor het volgende:
http://www.gamersnet.nl/m(...)chases_melee_combat/
Lijkt zo toch wel de GOTY te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |